Opinie o Webinterpret SAS
Czy można w Webinterpret SAS liczyć na jakieś dodatki?
Cześć, oczywiście. Każdy pracownik Webinterpret ma prywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę Multisport Plus (1zł / miesiecznie). Poza tym mnóstwo szkoleń wewnętrznych oraz szkolenia zewnętrzne. Większość pracowników dostaje także bonusy kwartalne lub miesięczne zależne od wyników pracy. Dodatkową rzeczą są darmowe kursy językowe dla naszych pracowników - można uczyć się hiszpańskiego, niemieckiego, angielskiego, polskiego i francuskiego. Oprócz tego wyjścia integracyjne zespołowe oraz imprezy firmowe kilka razy w roku.
Pracuje tu już 4 lata. Przyszłam z dużej korporacji i na początku - będę szczera - tempo zmian i oczekiwania lekko mnie przytłoczyły. Byłam przyzwyczajona o tego, że mój przełożony kontrolował moją pracę od KPI po ostateczną jej weryfikację, więc podejście na zasadzie "to ty jesteś specjalistą wiec powiedz nam jak to powinno działać" było dla mnie szokiem. Jestem w stanie zrozumieć osoby, które piszą, że brakuje im struktury, bo jak jesteś przyzwyczajony do korporacyjnej pracy to na początku może być trudno. Z perspektywy czasu doceniam wolność w działaniu i duży wpływ na to jak wygląda moja praca. Jeżeli tego szukasz to zdecydowanie polecam tę firmę. Ludzie i atmosfera są dodatkowym plusem.
Czy możesz napisać okoliczności Twojego awansu? Czy aby przypadkiem nie wynikał ze zwolnionej pozycji?
Dziś w końcu składam wypowiedzenie. (usunięte przez administratora) się webinterpret!
To mój trzeci pracodawca i nie zamierzam go zmieniac. Dobrze płaca za języki. Jest generalnie luźno i można dogadać sie z managerem. w miare elastycznie
dobrze place za jezyki? please..ja dostaje bonus językowy, ktory przewyższa bonusy w webie..takze ten, moze cos sie zmieniło, nie ma mnie juz poltora roku..
Pracuje od niedawna, ale jest fajnie. Troche rzeczy do ogarniecia na sam poczatek, ale tez dużo pomocy od innych. Ludzie bardzo mili i pomocni. Najlepsza jest lokalizacja i samo biuro.
Czym się firma zajmuje? Wiem że to jest branża e-commerce, ale co konkretnie w tej dziedzinie robi webinterpret?
Webinterpret dostarcza kompleksowe rozwiązania dla eCommerce, upraszczając międzynarodowy proces sprzedaży dla platform eBay, Amazon, sklepów internetowych oraz renomowanych międzynarodowych marek. Mamy biura na całym świecie: Shenzhen, Barcelona, Nicea, Paryż, Toronto i największe w Warszawie. W całej firmie pracuje ponad 250 osób i wciąż nas przybywa - zapraszamy!
Fajne w Webie jest to, że management jest naprawdę otwarty na inicjatywy i rozwiązana oddolne. Bardzo cenią tu ekspertów i specjalistów. To jest fajne uczucie moc coś tworzyć od nowa i mieć wpływ. Że ktoś Ci daje wolną rękę, bo Ci ufa. Nie spotkałem sie z tym do tej pory w innych firmach. Cenie sobie prace tu tez za ludzi, z którymi pracuję. To jest dobry skład, bardzo dużo się dzieje. Czasem cos sie wysypie i trzeba reagować od razu, ale to tez daje energię do działania.
Pracuję w tej firmie już dosyć długo - nie bez powodu, po prostu w moim przypadku bilans plusów i minusów jest dodatni. W skrócie - jest to zwykła firma 100+ (w czasach kiedy zespół liczył mniej osób, znacznie łatwiej było zapanować nad 'nastrojami w firmie'), jedna z tysiąca, w której czasem jest lepiej, czasem gorzej, w której jedni się odnajdą i będą zadowoleni ze swoich obowiązków i relacji z przełożonymi i współpracownikami, a z której inni będą uciekać, szukając czegoś innego. Tylko tyle i aż tyle. Jeśli chodzi o negatywne komentarze - pracując jakiś czas w tej firmie, obserwuję odejścia od czasu do czasu, czasem bliższych, czasem dalszych współpracowników (umówmy się - odejścia tych, których się nie zna i z którymi się nie pracuje, raczej pozostają niezauważone dla nas) - przyznam szczerze, że nie znam ani jednej osoby z mojego bliskiego otoczenia, która chciałaby napisać tego typu mściwe komentarze podszyte złością. Myślę, że jest to jeden z powodów, dla których lubię pracę tutaj - po prostu mam to szczęście, ze nie trafiam na tego typu osoby, jak te które są tutaj przodownikami-komentatorami ;)
Jak tak super to przedstaw sie! poza tym, te komentarze to HRowa, pprzepraszam kadrowa strategia bo ta firma nie HRu. Mowisz, ze w firmie ponizej 100 osob latwiej zapanowac nad nastrojami, tak...ale pozniej tez sie “da” tylko skalowalnosc poleca nadal na szacunku I czytaniu badania ankiet. Msciwe I podszyte zloscia komentarze? Hmm tylko , zeby one dotyczyly roznych rzeczy..one Doty za tych samych rzeczy: braki szacunku do pracownika, tolerowaniu slabych pracownikow, ciaglych imprez bez pomyslunku, tolerowaniu romansow nawet na samemej gorze z podwladnymi, braku pomyslu I zmiennosci Biznesu I braku konselwencji, jednym slowem szczeniackiej niedojrzalosci.
Pewnie, zaraz prześlę Ci imię, nazwisko, adres, numer buta. Nigdzie nie padło słowo super, bo super nie jest, w moim konkretnym przypadku jest ok. Przykro mi, że masz problem ze zrozumieniem, że niektórzy mogą mieć inną perspektywę, niż Ty lub Tobie podobni. Biorąc pod uwagę Twoje wzburzenie, o którym świadczą liczne błędy i literówki (nie mówiąc już o czasie dodania komentarza - sobota, godz. 23:12 - naprawdę?!) masz spory problem z tą firmą, ale to Twój problem, nie mój. Przykro mi, jeśli Twoje doświadczenia są tak negatywne - ja nie mam podobnych. Wyobraź sobie, że niektórzy nie oczekują od firmy, w której pracują, że będzie 'super'. Niektórzy nie wchodzą na goworka w sobotę, żeby wylać swoje frustracje z powodu względnie pozytywnego komentarza. Dla niektórych praca kończy się w piątek o 17, a zaczyna w poniedziałek o 9. Nie wszyscy żyją firmowymi skandalami, rozbitym telewizorem czy domniemanymi romansami. Dla niektórych praca to tylko praca. Pozdrawiam i życzę ciekawszych zajęć w sobotnie wieczory, niż emocjonowanie się firmą, której się nie znosi - może wtedy łatwiej będzie Ci pojąć stan ogólnego zadowolenia u innych ludzi.
John Deere, dla niektórych praca zaczyna się o 9 i kończy o 17. Twój komenarz wskazuje, że pisanie na tym forum to część Twoich obowiązków. Widocznie Marketing + HR obrali strategię kasowania niewygodnych komentarzy i zapchanie pierwszej strony samymi pozytywami. Pierwszy miły komentarz 29.11.2019 09:57, kolejny 29.11.2019 12:10, a pod nim kolejne dzieło Marketingu. Tak bardzo zdesperowani jesteście, by zmienić wizerunek firmy na Goworku, że pozwalacie sobie na manipulację i kasowanie. Wielu wartościowych pracowników odeszło i na ich miejsce bardzo ciężko zatrudnić nowe osoby. Ocena 2/5 świadczy jednak jak wielu ludzi zostało tu niesprawiedliwie potraktowanych, jak wielu pracowników przyżło tu ciężkie chwile. Bardzo nie polecam. Najgorszy pracodawca w moim całym życiu zawodowym.
@JOHN DEERE dziękujemy za Twoją opinię. Nie kasujemy komentarzy - staramy się na nie odpowiadać i wchodzić w interakcję. Niestety pojawia się bardzo wiele komentarzy niemerytorycznych, pełnych wulagryzmów, które są kasowane przez sam portal. Nie mamy nic do ukrycia - zapraszamy na nasz facebook, gdzie można znaleźć mnóstwo testimoniali pisanych przez naszych pracowników, którzy merytorycznie wypowiadają się o pracy tutaj. Cenimy to bradziej niż anonimowe, niemerytoryczne opinie. Życzymy Ci powodzenia, dokądkolwiek się udasz.
dla mnie praca w Webinterpret jest pozytywnym doswiadczeniem. sciezki rozwoju sa czasem ograniczone, ale ogolnie jest to najlepsza z moich dotychczasowych prac i lubie tu przychodzic, jesli ktos ma zupelnie inne odczucie moze to nie jest miejsce dla niego? w kazdym miejscu mozna znalezc dobre i zle rzeczy, mnie udalo sie znalezc wiecej tych dobrych: otaczam sie mnostwem inspirujacych osob, elastycznie organizuje swoja prace i proponuje swoje kwartalne cele, ktore w wiekszosci sa akceptowane. moze jestem wyjatkiem (a moze nie), ale mnie w wiekszosci spotyka w webinterpret duzo dobrego.
Sa dobre strony takze, nikt nie mowi, ze nie. Plus tej firmy sa ludzie, ktorzy organizuja sie by proponowac rozwizania systemowe , ktorych firma “nie jest w stanie wypracowac”. Nie wiem czemu ludzie sa bardziej proaktywni niz dzialy wspierajace: Finanse, Administracja, HR, ale tak jest
"Nie wiem czemu ludzie sa bardziej proaktywni niz dzialy wspierajace" - najwidoczniej "ludzie" maja więcej wolnego czasu niz dzialy wspierajace.
Pracuję w Webinterpret już dłuższy czas i uważam, że jest to super miejsce. Atmosfera, ludzie i zadania sprawiają, że chce się do tej firmy przychodzić. Nie jest to (usunięte przez administratora), a wręcz przeciwnie - jest luźna atmosfera i można się pośmiać "dowożąc" zleconie zadania/ materiały. Są też ścieżki rozwoju,a team leaderzy na spotkaniach indywidualnych jasno mówią, co robi się źle a co dobrze jak i dają informacje na temat tego, co czeka Cię za jakiś czas jeśli bedziesz perfomował. Z czystym sumieniem polecam Webinterpret, a połowa komentarzy tutaj nie wiem skąd się wzieła, ale powodzenia w dalszej karierze :)!
Gdzie sa te sciezki rozwoju? Jakies konkrety? No jedynie dba o to nie HR, a customer care. Bajki sa tu opowiadanie
Beznadziejna firma!!! 15 letni startup. Pora wydoroslec!;)
Szanuję Twoje zdanie, jednak nie ukrywam, że powinieneś je nieco uzasadnić. Dlaczego w taki sposób oceniasz firmę Webinterpret SAS? Mam nadzieję, że zechcesz uargumentować swoje zdanie.
Haters gonna hate - tak podsumuje Twoja wypowiedz. Pracuje w Webinterpret ponad 3 lata. Jestem zadowolony i nie szukam zmiany. Swietna atmosfera pracy i jeszcze lepsi ludzie. Sadze ze w przeciwienstwie do niektorych wypowiadajacych sie tutaj osob, pracowalem wczesniej w innych firmach i wiem jak wyglada praca i atmosfera w typowym korpo. Tutaj jest zupelnie inaczej, owszem sa zasady i procedury ktorych musimy sie trzymac, ale jestem traktowany jak czlowiek a nie numerek w tabelce. Jesli cos mi nie pasuje to mowie wprost mojemu przelozonemu, a nie chodze po katach i narzekam. Polecam Webinterpret - daja duze mozliwosci rozwoju, kasa jest okey i chce mi sie przychodzic do pracy :)
Zasady I procedury? Prosze Cie..moze dlatego odniosly sukces. Pracowalam w korporacjach I to moze byc na minus, ale w dluzszej perspektywie zawsze sie sprawdza. A co niby w korpo nie mozesz do przelozonego? Bzdura! Mozesz I dzieki temu odnosza sukces! Z Twojej wypowiedzi tylko kasa sie zgadza. Atmosfera, wszystko zalezy gdzie, w customer care miejscami jest ok. Czy hate’uje? Nie, poprostu ostrzegam przed slaba firma, ktora jest zle zarzadzana. Pomysl na biznes ok, wykonanie nie. I to na wielu poziomach. I najwaznjesze, negatywne oceny nie biora sie z prozni I nie sa tylko na goworku. Sa firmy, ktore maja 3 gwiazdki, na nawet 4. Wiec zmiencie Cos, a jak nie, tockomentarze beda podobne.
Kazdy moze napisac ze jest slabo i firma jest do bani. Jakos ciezko mi uwierzyc w to co piszesz, patrzac na ilosc awansow wewnatrz firmy i sredniego czasu wspolpracy pracownikow z ta firma. W dzialach typu customer care czy sales ludzie pracuja po pare dobrych lat co nie jest standardem w innych organizacjach. Ostrzegasz ? Prosze Cie... dla mnie to wygląda raczej na wylewanie żółci i frustrację. Życzę sukcesów zawodowych w innej organizacji.
moze i troche wylewam, ale czegos co jest najcenniejsze - czasu nigdy nie odzyskam. Awanse zawsze sie znajda, jakims cudem zawsze ludzi, ktorzy ciezko nie pracuja, tylko spedzaja czas po godzinach z kadra zarzadzajaca..;) ;) ;) niektore to awanse, w stylu - tyle lat juz jestem to mi sie nalezy. Dlatego tez odeszlam. Nie moge patrzec na zasady, ktore sa brakiem zasad. Jak tak super, to jest jakis plan na pracownika? i tak..bede ostrzegac innych przed ta firma. Powtarzam to jeszcze raz..negatywne oceny nie biora sie z nikad. Raz, czy dwa, czy nawet 10 razy zdarza sie w kazdej firmie, bo nie wszyscy beda zadowoleni..ale tyle? to nie jest hejt, to jest prawda...a tak btw. cele realizowalam;)
i tutaj znow sie nie zgodze. Ja otrzymalem awans a nie wychodzilem z kadra zarzadzajaca, wrecz przeciwnie w momencie gdy cos mi nie pasowalo to bardzo jasno to komunikowalem. Awanse przez zasiedzenie? pewnie i takie kiedys byly... natomiast obecnie wiem jak wyglada to w dzialach z ktorymi bezposrednio pracuje - maja jasno opisane zasady promocji. Ten portal to miejsce gdzie bardzo rzedko wchodza pracownicy ktorzy chca napisac cos dobrego, pisza zazwyczaj osoby ktore maja problem i niestety nie potrafia zakomunikowac go prosto w twarz. Wola byc anonimowym w internecie sluzac 'dobra' rada jak to jest zle, a tymczasem pracujac w danej firmie chodzili po katach i narzekali zamiast podjac jakas akcje zeby zmienic to co im nieodpowiada. Akurat glos pracownikow liczy sie w Webinterpret, ktorzy maja duzy wplyw na zmiany i funkcjonowanie firmy. Zamiast lamentowac nad straconym czasem, polecam skupic sie na terazniejszosci - good luck!
Cenie Twoje zdanie, ale fakt jest faktem, opinii negatywnych jest multum i o czyms swiadcza. Jak ktos jest zadowolony nie wchodzi na gowork. Przerazajaca jest natomiast liczba negatywow. Zachecam innych do dzielenia sie opiniami, tymi negatywnymi i pozytywnymi. Moze inni maja lepiej, ja odeszlam i teraz cenie sobie uporzadkowana organizacje.
cos czego brakuje w webinterpret, to zdecydowania..które maja ...korporacje. One obierają cel (dobrze zdefiniowany) i daza do niego. Buduja procesy i procedury wspierające to. Dlaczego się to nie udaje w Webinterpet..? no wiec..krotka diagnoza..właściciele, choć wykształceni, nie maja doświadczeń w pracy w korpo (dłuższego), by moc wiedzieć "jak" to się robi......ale...można z tym polemizować..bylo dużo founderow z wizja etc? tylko, ze oni mieli ultra Focus na celu.. Tutaj cele się zmieniają. Właściciele zatrudniają tez specjalistów z zew..tylko, mysla, ze jak wyloza grube $ na takowych to robota sama się zrobi..nie zrobi się..bo jak nie wiedza czego oczekiwać, to nie staiwaja dobrych i madrych celów...a eksperci..nie będą się wychylać z pomysłami...bo już wiedza jak Web funkcjonuje...po 1sze nie wychylaj się, po drugie dowoz tylko to o co cie prosza..wiec na sam koniec nie dziela się wiedza i ew...a) odchodzą, b) sa zwalniani. Zasluzony negatyw za caloksztalt. ps. tylko ludzi zal, tych na dole. to dobre dzieciaki, ale bez dobrych rodzicow, czytaj szefow, same się robia zle;)
Dzięki za Twój komentarz @LINEK. Cele się zmieniają, bo zmienia się rynek. Taka jest specyfika tej branży. Webinterpret to firma innowacyjna, która nieustannie się rozwija i wykorzystuje potencjał, jaki pojawia się na różnych rynkach. Jeśli chodzi o wychodzenie z własnym pomysłem - akurat w tym aspekcie Webinterpret i większość managerów jest absolutnie otwarta na inicjatywy, pomysły i rozwiązania od pracowników. Czy próbowałeś zaproponować jakieś rozwiązanie / pomysł? Możesz napisać o tym więcej?
oczywiscie, ze sugerowalem, nie raz. Ale jakos otwartość na pomysły nie jest zbyt duza moim zdaniem. To jest dynamiczna branza, nie ukrywam, ba zgodze się w tym temacie. (usunięte przez administratora) taram się nie hejtowac, ale daje informacje. Jeśli lubisz mega dynamikę, ta firma jest dla Ciebie, jeśli jednak jest w Tobie dynamizm, ale potrzebujesz opierać się na procesach / procedurach - będzie Ci mega ciężko.
Oczywiście kiedy postają luki, a mamy na pokładzie osoby kompetencyjnie świetnie nadające się na dane stanowisko - w pierwszej kolejności one je dostają. Promujemy naszych pracowników zawsze, kiedy jest to możliwe. Natomiast na stanowiska eksperckie zwykle przeprowadzamy rekrutacje zewnętrzne. Podobnie jest ze stanowiskami middle management lub ze stanowiskami dyrektorskimi.
Ja się odnalazłam w Webinterpret od razu. Uwielbiam dynamiczne środowisko i możliwości rozwoju, jakie stwarzają. Po roku pracy dostałam awans, w między czasie też byłam na szkoleniu zewnętrzym. Poza tym ludzie, z którymi sprawiają, że naprawdę chce się chodzić do tej roboty ???? Tyle ode mnie.
Słaba firma bez perspektyw. Zarobki dobre może dla absolwentów wyższych szkółek im. 300 zł miesięcznie. Rekrutacja na żenująco niskim poziomie. Nieudolne próby ratowania wizerunku firmy na niniejszym forum. Najlepiej omijać tę firemkę szerokim łukiem.
Hej @MAT - dziękujemy za Twój komentarz. Naszym pracownikom oferujemy wynagrodzenie zgodne ze średnią rynkową i wyższe. Poza tym inwestujemy w rozwój naszych pracowników wysyłając ich na szkolenia oraz organizując szkolenia wewnętrzne. Mamy również opracowany program fast-track, który umożliwia przejście do innego zespołu i rozwijanie nowych umiejętności. Jeśli tylko ktoś chce, może się u nas rozwijać.
po 2 letnim malym zusie, nie wyrownano mi wynagrodzenia. ZASLUZLONY NEGATYW. Obiecanki nie dowiezione, Nie ladnie webinterpret! to była jedna z wielu rzeczy, postanowiłem roztac się z firma
Dodalbym jeszcze notoryczne bledy w wyplacie fv (opoznienia), a koledzy na umowach o prace - bledy
Cześć @JAVA - jeśli z jakichkolwiek przyczyn pojawił się gdzieś błąd, przepraszamy za niego. Żebyśmy mogli się tym zająć i poprawić ewentualny błąd lub wyjaśnić zmianę, należy to zgłosić na : hr_questions@webinterpret.com . Dzięki!
Jeśli zdarzyło się kilkudniowe opóźnienie w wypłacie fv - musiała to być absolutnie wyjątkowa sytuacja. Wszystko robimy u nas na czas.
Wszystkie błędy administracyjne, jeśli faktycznie takie występują - prosimy zgłaszać na hr_questions@webinterpret.com - dziękujemy.
czytam te opinie i niektóre fragmenty są doprawdy zabawne. pracowałam tam dostatecznie długo, więc się wypowiem: 1) "To nie jest urząd tylko startup" - doprawdy ciekawe, że biedny webinterpret przez prawie 10 lat szuka swojego modelu biznesowego :D no, chyba że ich model biznesowy to drobiazgowo przemyślana strategia p.t. "jak najefektywniej w...ać pracownika". 2. @GdzieTeAfery - o, to faktyczie musisz być bardzo zapracowany, skoro omijają Cię najlepsze plotki. mam propozycję: może zapytaj kogoś o rozwalonego telewizora z pamiętnej imprezy firmowej AD 2015. większość powinna znac tę historię. reszta plotek, pardon, faktów, powinna spontanicznie wypłynąć przy okazji tego tematu. 3. @karolinawebinterpret - jak już wypisujesz tutaj te straszne farmazony o wzrastającej satysfakcji klientów, to może wklej jakieś dane na poparcie tej tezy. wiem, że wielce szanowni szefowie firmy każą Ci tutaj śpiewać pieśni pochwalne o ich dziecięciu, które niedługo na pewno zrewolucjonizuje rynek e-commerce (wszak to wciąż startup, nie zapominajmy!), ale opinie pełne niezadowolenia nie biorą się chyba z powietrza?
Noż, wulgaryzmy, rozwalony telewizor... Ciekawe to forum. Szukałem ciekawego miejsca do pracy. Podziękuję, bo widzę, że nie można tu liczyć na poważne traktowanie.
Rozwazalem to miejsce pracy, bylem na rozmowie, otrzymalem oferte, zaakceptowalem, pracuje od ponad 6 msc i jest swietnie! Polecam Webinterpret :)
Z firmą pożegnałem się kilka lat temu w dobrych okolicznościach - potrzebowałam nowych wyzwań, ale nadal jest to jedna z firm, które zdecydowanie najmilej wspominam. Fajni ludzie, luźna atmosfera, czasami trochę chaotycznie i tempo zmian potrafi być duże, ale firma stawia na tych którym zależy na daniu czegoś od siebie. Dużo się tu nauczyłem.
Oprócz normalnych rzeczy związanych ze specyfiką tego konkretnego biznesu? Że podejmowanie inicjatywy popłaca. Że niezależnie od mojego stanowiska moje zdanie ma znaczenie. Że dużo problemów da się rozwiązać rzeczową dyskusją. Nie wiem,(usunięte przez administratora)czy to było faktyczne pytanie czy sarkazm, ale jeżeli jesteś zainteresowany konkretnymi umiejętnościami, które wyniosłem z Webinterpret, to daj znać - chętnię się podzielę.
i tak team leaderzy nie podejmuja decyzji, bo po prostu nie umieja. eksaluja dalej i dziwia się, ze ludzie ich nie sluchaja;)
Mi się podoba ta robota gównie ze względu na dynamikę pracy. Jest dużo zmian, to prawda, dlatego jak chce się pracować w Webinterpret to trzeba być na nie przygotowanym. Zanudziłabym się w innym środowisku. No i ludzie - napraw∂e fajna ekipa, taka, z która chce się wychodzić po pracy na piwo.
A mnie się tu całkiem podoba. Robię już prawie dwa lata, w międzyczasie zmieniłem stanowisko, coś się dzieje, ciągły ruch. Ludzie w dużej mierze są w porządku, co sprawia, że rano nie jest mi tak ciężko wstać z łóżka, jak w paru innych firmach, gdzie byłem zatrudniony. Wiadomo, że nie z każdym się dogadasz, ale pokażcie mi środowisko, w którym wszyscy to lśniące przykłady profesjonalizmu z nieograniczonymi pokładami empatii. Jest dynamicznie, bywa chaotycznie, ale karawana jedzie dalej, trzyma się to kupy pod koniec dnia. Taka też specyfika branży, nie ma nic stałego, trzeba reagować na bieżąco i starać się przy okazji wprowadzać innowacje, inaczej umarł w butach. Czy pewne rzeczy mogłyby być ogarniane lepiej? Jasne, że tak. Czy są gorsze miejsca do pracy? Bez wątpienia, bardzo wiele. Jeśli lubisz ład, porządek, skostniałe struktury, w których zmiana procesu zajmuje dwa czy trzy kwartały, bo musi przejść przez wszystkie szczeble, to się tu pewnie nie odnajdziesz. Ale jeśli szukasz czegoś w międzynarodowym środowisku, w branży, która tylko będzie się rozwijać i doświadczenie z nią związane może się przydać w dalszym rozwoju kariery, z biurem w dobrym miejscu i z klimatem i za godny hajs - spróbuj.
Bardzo nieprzyjemne miejsce. Niejasne zasady awansu. Tak duża rotacja i brak chętnych do pracy, że nowi pracownicy często dostają więcej, niż ci co tam już pracują od roku, dwóch. Dużo toksycznych osobliwości. Siedziałam obok chłopaka, który co jakiś czas chodził na zwolnienie od psychiatry, a przy próbie zapytania o ticket to kazał się nie odzywać i groził, że mi przyp...Oli. Bałam się tam chodzić i szukałam nowego pracodawcy. Na szczęście znalazłam coś dużo fajniejszego. Szczęście, że mnie tam nie ma. Najlepsze, że ponoć go awansowali.
Duza rotacja ? chyba nie w Webinterpret, ludzie pracuja tutaj po 4-5 lat Niejasne zasady awansu? wszystko jest rozpisane i zakomunikowane do teamow Wez sie zajmij soba....
Takich co tam siedzą po 4-5 lat jest dosłownie garstka, z czego w ostatnim czasie mieliśmy spektakularne odejścia, a niektóre w dość dziwnych okolicznościach. Mam pisać w jakich czy domyślasz się już? Rotacja jest duża, o czym świadczą ogłoszenia o rekrutacji prawie zawsze na te same stanowiska. Awanse mimo wulgarnego odzywania się do współpracowników i do podwładnych. To jest problem tej firmy. Luźna atmosfera star-upu nie powinna oznaczać, że ludzie w tak niekulturalny sposób odnoszą się do siebie.
Jesli jest tak zle to po co tam nadal pracujesz? :) żenada, ze siedzisz w firmie w ktorej jest Ci tak zle... A jesli spotkałeś się z niestosowanym zachowaniem pracowników to zgłoś to do przełożonego czy dyrektora hr.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chciałbyś coś zgłosić, napisz proszę na hr_questions@webinterpret.com - zajmiemy się tematem.
Jestem chyba najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem, ponieważ nie pracuję już w Webinterpret. Udało mi się znaleźć nową lepszą pracę, lepszą to znaczy taką, (abstrahując od tego, że lepiej płatną czy ciekawszą) w której, w przeciwieństwie do Webinterpret, szanuje się ludzi zarówno jako ludzi, jak i jako pracowników. Niestety, czasu straconego w Webinterpret już nie odnajdę, ale, myślę, mimo wszystko, że warto też czasami mieć złe doświadczenia, po to aby z tym większą mocą docenić potem te dobre. Z Nowym Rokiem nastąpiła u mnie dobra zmiana, czego i Państwu życzę! :)
to bylo 3 lata temu. powaznie bedziecie walkowac tematy, o kotrych nikt juz nie pamieta, pomijajac to, ze firma poszla do przodu?
Chyba nie zrozumiałeś Dziadka Mroza. Jemu chyba chodziło o to, że nic się nie zmienia i wcią jest to aktualne. 3 lata minęły, ale podpisuję się obiema rączkami: "Niestety, czasu straconego w Webinterpret już nie odnajdę".
no to super, ze nie odnajdziesz, ale masz czas zeby dalej trolowac?;) powidzenia w nowym miejscu i juz nie pisz
Cieszymy się, że tak aktywnie uczestniczycie w dyskusji o Webinterpret SAS jako pracodawcy. Jednakże chyba trochę zboczyliście z tematu, którym w największym stopniu powinniście się zajmować. Z uwagi na to, iż niewiele informacji znajdziemy w Internecie o tej firmie, to zachęcam serdecznie do opisania nam tamtejszej specyfiki pracy. @berry na jakim stanowisku tam pracujesz? Czy oprócz normalnej pensji dostajecie tam jakieś dodatki pozapłacowe?
o wlasnie minal kwartal! byla prezentacja o locie w kosmos? Jedna myszka mowila o wspanialej rakiecie, a druga zaczela mowic cos o tym jak polecimy. W miedzyczasie pokrzyczala na pracownikow w salkach;)
jestem szczesliwa, ze juz tam nie pracuje! brak szacunku do pracownika. Polecam omijac! tyle opinii na go worku i ludzi nie moze sie mylic!
Sądzę, że największym problemem, z jakim spotkałaś się w firmie Webinterpret SAS był rzekomy brak szacunku do Twojej osoby. Mogłabyś napisać coś więcej na ten temat? Jesteś w stanie podać jakieś przykłady, które potwierdzą Twój wpis? Nie ukrywam, że stanie się on wtedy bardziej merytoryczny.
jak opisac brak szacunku? spoznianie sie na spotkania / prezentacje pracownikow przez przelozonych, wielokrotne ich odwolywanie? namawianie do dobrej zabawy na imprezach integracyjnych (usunięte przez administratora)mozna tak caly czas. ODRADZAM, NAPRAWDE, wartosciowe osoby odchodza.
Dziękuję za wyjaśnienie. Skoro rzekomo dochodzi do tego, że wartościowi pracownicy decydują się na odejście z pracy w firmie Webinterpret SAS to ciekawi mnie, czy pracodawca stara się w jakiś sposób wpłynąć na decyzję tych osób? W niektórych przypadkach zdarza się tak, że pracodawca, wiedząc, że dany pracownik składa wypowiedzenie, oferuje mu lepsze warunki zatrudnienia, aby osoba ta zmieniła swoje zdanie. Czy w przypadku tego pracodawcy również tak jest?
Wrzesień to najlepszy czas na zmianę. Najwięcej ofert pracy. Najlepsza okazja, by uciec z tego bagna.
Pracuje w CS. Jest chaos w pracy, caly czas zmiany. Rozumiem, ze e commerce, ale za szybko I bez pomyslenia. Dodatkowo cudzoziemcy, a zwlaszcza francuzi traktowani sa znacznie lepiej!
Czy można liczyć w Webinterpret SAS na prywatną opiekę medyczną?
Obecnie jeśli chodzi o pakiety opieki medycznej, posiadamy w Medicover Pakiet Indywidualny, Pakiet Partnerski oraz Pakiety Rodzinne. Pakiet Indywidualny jest za 1zł, a inne pakiety za niewielką opłatą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Webinterpret SAS?
Zobacz opinie na temat firmy Webinterpret SAS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Webinterpret SAS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 8 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Webinterpret SAS?
Kandydaci do pracy w Webinterpret SAS napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.