Webinterpret SAS

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Webinterpret SAS

Pracodawca

@Pytanie

Cześć, oczywiście. Każdy pracownik Webinterpret ma prywatną opiekę medyczną Medicover oraz kartę Multisport Plus (1zł / miesiecznie). Poza tym mnóstwo szkoleń wewnętrznych oraz szkolenia zewnętrzne. Większość pracowników dostaje także bonusy kwartalne lub miesięczne zależne od wyników pracy. Dodatkową rzeczą są darmowe kursy językowe dla naszych pracowników - można uczyć się hiszpańskiego, niemieckiego, angielskiego, polskiego i francuskiego. Oprócz tego wyjścia integracyjne zespołowe oraz imprezy firmowe kilka razy w roku.

inga

To jest najlepsza firma w jakiej pracowałam. Atmosfera jest super, bardzo międzynarodowe środowisko, świetni ludzie. Generalnie jest bardzo elastycznie, jest możliwość pracy z domu, elastyczne godziny pracy i mnóstwo benefitów. Ludzie są mega zintegrowani. Polecam.

Lol
@inga

W jakiej pracowalam? To dlaczego juz nie pracujesz?;))) dlatego, ze trzeba isc do przodu I zostawic to miejsce!

anonim Nowy wpis
Inne

Parę lat temu ktoś pisał o kiepskiej podstawie. Ile wynosiłaby teraz obecna? Na podstawie jednej z ofert dla Specjalisty ds. obsługi klienta zastanawiam się czy jeśli dzięki tym kursom językowym z opisu, ktoś opanuje jeszcze jeden to mógłby mieć większą stawkę ze względu na obsługę większej liczby klientów?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Patrząc po ostatnich wpisach to tam nadal panuje niezwykle 'profesjonalna' atmosfera x

ja

Przepracowalam 2 miesiace w dziale L1 – wsparcie klienta, docelowo miałam być successem ale nawet nie zdazylam poznac zadań na tym stanowisku – ponieważ bylam na ‘treningu’ w supporcie. Dzis zostałam poinformowana ze chcą zakonczyc ze mna wspolprace. Przyczyna jaka podali to ze: za mało pracuje, mało się angazuje, oraz ze mam zle nastawienie do firmy. Podobno to, ze w godzinach pracy siedze na telefonie na fb zauwazyl nawet glowny przelozony. Dobrze ze maja na tyle wolnego czasu, aby chodzic po firmie i zagladac pracownikom w telefony sprawdzając co kto robi. Po 1,5 miesiaca, nadal na treningu, osignelam kpi (satysfakcja, czas odpowiedzi itd.), na poziomie ok. 90% a nadal mialam czas aby siedziec na telefonie na fb – wnioski? Zwolnijmy ja, za mało pracuje :D Mojemu Team Leaderowi mowilam 3 razy ze potrzebuje więcej zadań do wykonania gdyż po prostu nie mam co robic i się nudze. Prosilam o dodatkowe zadania na każdym spotkaniu z nim i slyszalam ze nie damy Ci wiecej, poniewaz nie chcemy Cie przeciazac jako nowej osoby... Sama probowalam sobie jakos zorganizować czas, czytac artykuly szkoleniowe, itd… ale ilez moooozna… Ja bym jednak wyciagnela logiczne wnioski ze być może firma marnuje zasoby ludzkie – podobno jedne z największych kosztów w większości firm... a dwa ze widocznie managment kuleje skoro nie potrafią zorganizować pracy czy chociaż szkolenia. Jeśli chodzi o moje zle nastawienie do firmy – jako przykład podali np. to ze, mam znudzona minę na spotkaniach zespołu. Warto tu wspomnieć, ze na open space leca naprawdę niewybredne teksty odnośnie firmy czy tego jak wygląda sama praca –o ile stalym pracownikom wolno na glos krytykować i wyrazac się w taki sposób, o tyle nowemu narybkowi nie wypada mieć nawet znudzonej miny, wyrazac zastrzezen co do zasadności dzialan itd. Jeśli wymaga się czegos od nowych pracowników to powinien być standard obowiazujacy w firmie. Nie polecam tam pracy osobom majacym fajne doświadczenie zebrane w dość dobrze zorganizowanej firmie, odważnym, asertywnym, szybko się uczącym. Uwazam ze to będzie dobre miejsce dla osob które nie maja doświadczenia zawodowego i chcą po prostu gdzies je zdobyc, które nie maja nic przeciwko temu aby w pracy się ponudzić i lubia mocno zhierarchizowane grupy ( nowemu wolno o wiele mniej niż staremu). Jeśli chodzi o ludzi czy zespol to bardzo sympatycznie – i mysle ze to był glowny plus pracy tam. Zarobki – kiepska podstawa, a bonus który jest jako dodatek to naprawdę jakiś zart. Fajne sa darmowe lekcje jezykow (które odbywaja sie w firmiepoza godzinami pracy).

2
On
@ja

@ja szoda, ze przeszlas taka historie. Z drugiej jednak strony, jesli podczas pierwszych miesiecy zamiast sie uczyc, angazowac i poznawac ludzi i kulture, siedzialas na FB i na wlasnej komorce, to czemu sie dziwic ze ci podziekowali? Ja moje pierwsze miesiace w Webinterpret wspominam dobrze - nazwalbym to "zaangazowany chaos"- daleki od przeformalizowanej korporacji, wiec fajnie

4
InSight
@ja

Od razu zaznaczam, że nie jestem z managementu. Jestem zwykłym szeregowym biurowym wróbelkiem i jedno mogę powiedzieć - z całym szacunkiem, ale orłem to Ty nie byłaś, choć na Twoje ego najwyraźniej zabrakło miejsca nawet w Training Roomie. Po prostu w głowie mi się nie mieści, iż można mieć tak wysokie mniemanie o sobie i ani krztyny samokrytycyzmu! Twoje komentarze w stylu "to co mówisz mi się nie przyda" czy puszczanie "śmiesznych" filmików na YT w czasie szkoleń naprawdę nie świadczą o Tobie dobrze. Osobiście przyłapałam Cię na drobnym, ale jednak kłamstwie, choć pewnie nawet tego nie zauważyłaś. Skoro Twój poziom wiedzy nt. systemów był tak wysoki, to dlaczego nie byłaś w stanie zająć się conversion charts? Zabrakło czasu na dokształcenie się czy FB przesłonił wszystko? Kończ waść, zamilcz, wstydu oszczędź (sobie)!

9
pan kleks
@InSight

za taka kase co tam oferuja nie ma sie co nawet fatygowac, praca i zarobki dobre dla studentow, wystarczy zreszta poczytac reszte opini i jak widac zarzadzanie tez slabo wychodzi.

1
Korposzczurnia
@InSight

Cicho, cicho korposzczurku

1
Mike
@ja

Oj od samego poczatku 'podpadlas' paru osobom - atrakcyjna, przebojowa dziewczyna... gdybys siedziala cicho i skromnie to mze bys przetrwala. Plotki, donosy to chleb codzienny w WI. Tam tylko maja szanse szaraczki albo tacy co dobrze smaruja wazeline.

sreb
@InSight

Za te śmieszne pieniążki, które oferuje Web, to nic dziwnego, że ludzie całymi dniami siedzą na fejsie. Też bym siedział. Jaka płaca, taka praca. :-)

Korea
@InSight

Wrobelek biurowy chyba najlpiej zdemaskowal ten caly (usunięte przez administratora) - wam sie na serio tam nudzi skoro zamiast robota zajmujecie sie plotkowaniem i kazdy wszystko wie o wszystkich - chyba ze to jakas mala firma ? W kazdej firmie gdzie nie ma nic do roboty ludzie sie nawzajem szpieguja i plotkuja - taka tam rozrywka aby jakos zabic czas w biurze.

1
Kasia
@ja

szkoda czasu na te bzdury co wypisujesz - powodzenia w nowej pracy

5
mam z was bekę
@ja

"Docelowo miałam być successem ale nawet nie zdazylam poznac zadań na tym stanowisku". Kto wymyśla tak debilne nazwy stanowisk? Być successem brzmi jak być sp...doliną umysłową. Co te korporacje robią z ludzi...

5
Tomek
@mam z was bekę

Customer Success Specialist to dość popularna nazwa stanowiska.

5
Tom
@mam z was bekę

Dokładnie. Siedzę czytam i nie wierzę co tam sie dzieje :D brzmi jak manager powierzchni płaskich.

4
krytykant
@Mike

Atrakcyjna i przebojowa to mocne naduzycie ;D raczej wulgarna i wyniosla...

7
Tomek
@krytykant

Ogarnięta osoba nie pozwoli sobą pomiatać, a przy okazji będzie stanowić zagrożenie dla managos z ego jak Mount Everest, ktorzy mogą pochwalić się co najwyżej doświadczeniem zdobytym w warzywniaku lub na stacji benzynowej...więc jeśli jesteś fajna osobą, masz doświadczenie zdobyte w fajnej firmie, jesteś asertywny i ogarnięty, to załóż, że bardzo szybko się z Tobą pożegnają. I to jeszcze w niezbyt miły sposób.

1
Sławek
@ja

Jaki procent wynagrodzenia stanowią bonusy?

Lto
@Sławek

Zbyt male

Karol
@Lto

A dokładnie? Czy możecie odpisać ile procentowo stanowi podstawa, a ile premia?

Pracodawca

@Karol

Bonusy (miesięczne lub kwartalne) są ustalane indywidualnie, ich wysokość zależy od wyników pracy.

Bonus1
Kandydat
 Pytanie
@Webinterpret SAS

A nie można napisać jaki procent zarobków stanowią bonusy w poszczególnych działach? Czy to już jest rozbite na osoby indywidualnie?

Ex pracownik
Były pracownik
@Bonus1

Te premie to jakieś grosze, serio cała wypłata to naprawdę śmieszne pieniądze i ta premia to nawet zbyt górnolotne okreslenie- prędzej tu pasuje słowo bonus.

Ilona
Inne
@Ex pracownik

Podasz jakieś przykładowe wartości które wlatywały i za co konkretnie? Bo że indywidualnie przydzielają to widzę ale jestem tak poglądowo tego ciekawa.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Ilona

Całkowita kwota (to było jakiś czas temu) poniżej 5500brutto. Teraz może lepiej płacą ale pewnie i tak jest bieda

Dobra Nowy wpis
Pracownik

Polecam dla osob ktore poszukuja fajnej atmosfery, wyzwan i multikulti ;) srodowiska pracy

anonim
Inne

Piszą tutaj o dobrej atmosferze i zgranym zespole, ciekawi mnie w jakiej formie do teraz się ze sobą integruje? Pytam, bo będę chyba aplikować na te ofertę dla Customer Care Tech Specialist. Jest to opcja z językiem włoskim. Zastanawiam się czy może mieć on jakikolwiek wpływ na zarobki?

Gaba
Pracownik

Świetna atmosfera, przyjazny zespół, polecem

wW
Pracownik

Webinterpet as a company is totally fine. As i have 4 years experience in another similiar eCommerce corporation here is x100 better.

Rysiu
Kandydat
@wW

100 razy lepiej niż w innym korpo? Czy ktoś jeszcze jest teraz na bieżąco i miałby podobną ocenę? I w sumie co jest lepsze? Ciekaw jestem szerszego porównania. Wcześniej wiem, że atmosferę podkreślali. A po tych czterech latach gdzieś indziej jak oceniasz bieżący rozwój? jakie masz dalsze perspektywy?

Mięta
Pracownik

Co jest najlepsze w WI - świetna atmosfera i przede wszystkim ludzie, którzy są serdeczni i pomocni.

Damian
Inne
@Mięta

Po czym konkretnie poznałaś, że są serdeczni, w czym Ci pomogli? Możesz też podać, jaka kwota podstawy i premii? Świetnie i miło jest dobrze zarabiać.

G.
Pracownik

Great company and awesome employees! Happy to be part of this company :-)

Katarzyna
Inne
@G.

Fajnie, że Ci sie podoba praca. Czy możesz powiedzieć konkretniej co ci się podoba? Zarobki, atmosfera?

B
Pracownik

Coraz częściej żegnamy ludzi legendy. Ostnio taki jeden weteran stwierdził, że odchodzi nie przez kasę, a z innych powodów. Najgorsza w firmie jest atmosfera, toksyczne związki jakie tu się promuje, nadmiar obowiązków, ciągłe dokładnie nowych, a przede wszystkim złe kierownictwo.

luk
Pracownik
@B

pelna zgoda!

Tomasz
Inne
@luk

Też uważasz że obowiązków jest za dużo? A jak to wygląda z kasą. Dają jakąś podwyżkę jak dokładają pracy?

Pytanie
 Pytanie

Czy Webinterpret SAS organizuje staże dla studentów?

Pracodawca

@Pytanie

Obecnie organizujemy letni program stażowy, jeśli jesteś zainteresowany zapraszamy do aplikowania => https://www.webinterpret.com/summercamp/

Pan z Makiem
Były pracownik

Toksyczne miejsce, toksycznych ludzi, z czego najbardziej toksyczni ci z wyższego szczebla.

1

Pracodawca

@Pan z Makiem

Dziękujemy za Twoją opinię. Jak najbardziej jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę ze strony naszych obecnych jak i byłych pracowników. Z każdej informacji zwrotnej staramy się wyciągać wnioski, by usprawniać funkcjonowanie naszej firmy. Niemniej jednak Twoja opinia jest zbyt ogólna, więc ciężko nam się do niej odnieść. Jeśli chciałbyś rozwinąć swoją wypowiedź i podzielić się z nami szczegółami, to możesz to zrobić wysyłając informację na adres office@webinterpret.com. Tylko wtedy będziemy mogli zbadać sytuacje i wyciągnąć wnioski. Dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy dużo sukcesów zawodowych. Pozdrawiamy

Karol
Kandydat
 Pytanie

Czołem! Proszę mi powiedzieć czy firma jeszcze istnieje?

Moc
Pracownik
@Karol

Istnieje I skasowala moj negatywny wpis..

Toksyczna firma
Pracownik
 Pytanie
@Moc

@Moc o czym był Twój negatywny wpis?

lisek
Pracownik
@Toksyczna firma

o bajzlu w tej firmie

1
Tomasz
Inne
@lisek

To napisz jeszcze raz co ci nie odpowiada. Po to jest forum żeby dzielić się doświadczeniami. Ja chciałem wysłać CV a teraz się zastanawiam. Powiesz o co konkretnie chodzi z tym bajzlem?

Marcin
Były pracownik

Wwbinterpret coraz mniej znaczy. Ludzie często odchodzą z własnej inicjatywy lub inicjatywy właścicieli-kadry zarządzającej. Wprowadzają nową markę. Wpisy kasują. Dają własne wpisy i podbijają sztucznie pozytywne komentarze. Najgorszy z możliwych pracodawca.

1
Jola
Pracownik

Ja pracuje od ponad pol roku, jestem zadowolona, firma ok, ludzie ok, atmosfera bardzo na plus. Polecam.

19
Odpowiedź
Były pracownik
@Jola

Szkoda Jolu, że kasujecie wpisy pracowników, a zostawiacie tylko te wymyślone przez marketing i brand managera.

3
Dinosaur
Pracownik
 Pytanie
@Odpowiedź

Przez kogo? Brand Managera? nie ma takiej pozycji a marketing nie zajmuje się profilem na gowork tylko dział HR

5
Ska
Kandydat

I applied for a job position. After the first stage, I did not receive any news from HR. I also wrote asking for a follow up, but no answer at all. Very unprofessional behaviour and company.

1
concerned
Były pracownik
@Ska

Nothing new...it's just the company culture, not giving a F word.

3
Radek
Pracownik

Zacząłem pracować już w covidzie, muszę powiedzieć, że firma nieźle sobie radzi z pracą zdalną. Wszystko działa i jest transparentność informacji. POlecam

10
Dawid
Inne
 Pytanie

@jola i co jak oceniasz, ekipa jest zgrana ?

1
Aya
Kandydat

Jezeli rozmowa rekrutacyjna tak wyglada to nie wyobrażam sobie jak wyglada sama praca w firmie z takimi managerami którzy nie potrafia dobrze zakomunikować jaki maja cel. Rozmowa odbyła sie na stanowisko Customer Success i to wygladalo tak jakby człowiek ktory był managerem w ogóle nie rozumiał co oznacza ten tytuł, co lepsze nawet nie wyjaśnił ze maja cos innego na myśli pod tym tytułem. Sam opis stanowiska sugeruje, ze jest to stanowisko związane z obsługa klienta jednak po udzielaniu odpowiedzi w trakcie rozmowy człowiek był ewidentnie nieusatysfakcjonowany, nawet gdy odpowiadało sie poprawnie na pytania po około pol godzinie zaczęło wychodzić ze rola wiąże sie z „upsellingiem” i trzeba wciskać klientowi produkt czego nigdzie w opisie stanowiska nie ma. Na początku rozmowy „manager” nawet nie wspomniał na czym polegałaby rola, było pytanie jak ja sobie wyobrażam te rolę i nawet sie nie zająknął ze chodzi o cos innego. Człowiek nie wiedział chyba co tam robi i ewidentnie zabijał swój czas, szkoda tylko ze moim kosztem.

5
IT
Pracownik
@Aya

Tak niestety wyglada rekrutacja w Webie. Stara się jedynie Panna M jeśli chodzi o IT, a to i tez nie do konca.

5

Pracodawca

@Aya

Cześć @AYA, dziękujemy za Twój komentarz. Chcielibyśmy poinformować, że sprawdzamy tę sytuację wewnętrznie.

Spr
Pracownik
@Webinterpret SAS

Super, audyt procesow rekrutacyjnych by Wam sie przydal

2
Mitu
Pracownik
 Pytanie
@Webinterpret SAS

I Jak aprawdziliscie?

1
A.
Pracownik

Bylam na interview do Customer Service i jestem bardzo zadowolona z romowy. Managera konkretny, jasno przedstawil swoje oczekiwania wobec osoby na tym stanowisku, zaznaczajac jakie sa wyzwania. Uwazam ze to jest bardzo fair w stosunku do kandydatow.

10
Icon
Pracownik
 Pytanie
@A.

Jaka piekna I dluga reklama webinterpreta, taka nie za dluga;) Ps. To jest Wasza odpowiedz na slabiutki poziom rekrutacji?

1
Very unprofessional interview
Kandydat

I was interviewed for customer service position, with customer service manager. And FYI I used to work as highest escalation point for very prestigious company. The(usunięte przez administratora)was very rude to me for no reason and interview didn’t last more than 10 minutes, and didn’t even had opportunity to know me. (usunięte przez administratora)gave me the feedback of no right after 10 mins. If you are looking for professional work place, please stay away from this scum.

7
Agn
Kandydat
 Pytanie
@Very unprofessional interview

Klania sie podejscie do rekrutacji. Jak tam u Was ze sprawdze nine tego?

2

Zostaw merytoryczną opinię o Webinterpret SAS - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Webinterpret SAS?

    Zobacz opinie na temat firmy Webinterpret SAS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Webinterpret SAS?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 8 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Webinterpret SAS?

    Kandydaci do pracy w Webinterpret SAS napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Webinterpret SAS
Przejdź do nowych opinii