Cześć dopiszę się do niestety niepochlebnych opinii i potwierdzę,że nie ma w tej firmie czegoś takiego jak 8 godzinny czas pracy, ponadto nie ma też wynagrodzenia za faktyczne nadgodziny, czas pracy 12 godzinny to poniekąd norma w tej firmie ... polecam dla kogoś kto ma nadmiar wolnego czasu i jest sam, bo nawet jeśli ma tylko psa albo chomika to ten zdechnie w domu z głodu i tęsknoty :D za Panem,
"Ta sama branża" odpuść sobie serwis. [usunięte przez moderatora] pozbawi Cię złudzeń co do Twoich praw. Będziesz pracować latami, a w nagrodę dostaniesz narzędzia. Praca po 12h i więcej to podstawa. O wolnej sobocie zapomnij. Niedziela to też czas by dbać o satysfakcję i zadowolenie klientów. Postawienie się [usunięte przez moderatora] jest jednoznaczne ze zwolnieniem. Wbrew prawu jest wiele spraw w tej firmie, ale o tym wszyscy milczą. Każdy boi się o swój etat. Jedynym prawem jest [usunięte przez moderatora]
Byłem zainteresowany praca wlasnie w serwisie NCR. Sugerujecie, ze przez jedna osobę w postaci rzekomego [usunięte przez moderatora] nie warto? Cóż, "ponetna kobieta" nie jestem ale jesli to prawda to raczej wbrew prawu...
Dlaczego każda niepochlebna opinia o tej firmie, musi być oceniana jako pochodząca od byłego pracownika? Wciąż pracujący też mogą wyrażać się negatywnie o managerach, atmosferze pracy, itp. [usunięte przez moderatora] od kilku lat nic nie robi tylko optymalizuje. Zmienia kolory w stopkach listów, używa poetycznych metafor w korespondencji, obcina pensje, wydłuża czas pracy nie tylko o soboty, ale i niedziele. Optymalizacja polega też na tym, że po zwiększeniu bazy serwisowanego sprzętu, zwalnia doświadczonych inżynierów. Ale tylko tych, którzy ośmielili się być wobec niego krytyczni i asertywni. Polecam pracę w każdym innym dziale, byle nie w serwisie. No chyba, że jesteś młodą, ponętną koleżanką, która będzie zachwycona [usunięte przez moderatora].
ta firma to cyrk, a centrala za granicą nic nie zrobi, bo Polaczki i tak pracują za grosze w porównaniu z Europą i marża jest dalej wysoka, heheheh
W serwisie terenowym firmy NCR pracuje 30 osób. Sytuacja ta nie zmieniła się od 10 lat pomimo że baza obsługiwanych bankomatów wzrostał czterokrotnie. Przedkłada się to na TRAGICZNĄ JAKOŚĆ świadczonych usług i wyzysk pracowników do granic możliwości. W efekcie tracą klienta po kliencie, bank po banku. Zepsute bankomaty czekają ponad dwa tygodnie na naprawę a w umowach jest niby zagwarantowane 24 h. Prezesi zamiast naprawić sytuację [usunięte przez moderatora] swoje asystentki i nikt się z tym nie kryje.
nie trzeba być zwolnionym z NCR by coś tu napisać więc wybielanie tej firmy jest zabawne kadra menagerska w Polsce nic nie może?- to po co oni tutaj są? tylko by brać wielką kasę kosztem pracowników -których traktują jak śmiecie chyba ze poszukujesz zatrudnienia w firmie w której prawo pracy NIE jest przestrzegane- wtedy ta firma jest dla Ciebie
rozstanie z jaak trans, zatrudnienie byle jakich podwykonawców, strata klientów strategicznych ( co jeszcze trzyma przy nich ING ????) to obecny obraz NCR Polska ...
jak bankrut?? coś więcej by sie zdało
UWAGA ! BANKRUT !!!
Zarządzanie firmą na tragicznym poziomie. Liczy się garstka osób powiązana z zarządem firmy - osoby pracujące od kilkunastu lat lub Panie które rewanżują się w specyficzny :) sposób za prace. Najlepsi ludzie stopniowo opuszczają pokład tej firmy a to wyraźnie przekłada się na ich wynik. Zapewne najlepsze lata firma ma już za sobą. Tragiczna jakość struktury serwisowej firmy powoduje stopniową utratę strategicznych klientów.
Anula - 2010-05-07 17:19:58 a w jaki sposób mozna rozpocząć prace w ncr?? Anula, daj sobie spokój, to jest niewłaściwy kierunek na rozpoczynanie pracy. Chyba, że masz zapędy masochistyczne to proszę bardzo, próbuj ale oni raczej będą zwalniać niż zatrudniać
Zdolności zarządzania organizacją na poziomie znanym z PZPR. Doskonale rozwinięte i szalenie silne stołkotrzymacze. Model prezesów podobny do wzorca z PZPN - duża kasa za rżnięcie głupa...cała reszta, ludzie, robota się nie liczy...
a w jaki sposób mozna rozpocząć prace w ncr??
Firma NCR podąża w kierunku upadku od kilku już lat i zdaje się to już jest bliski jej koniec. Pracować tam nie warto ponieważ tylko stracić można zdrowie (wysoki poziom stresu za bardzo marne pieniądze, praca w nadgodzinach ponad 12 godzin dziennie ale bez wynagrodzenia za pracę nadliczbową!). Wogóle szef dla statystyk tylko żyje a ludzi ma po prostu głęboko w ..... Bardzo serdecznie odradzam zadawanie się z tą firmą przynajmniej do czasu aż odejdzie niejaki ru
Wynagrodzenia zależne od działu, do jakiego trafisz, najgorzej, jak do tych wirtualnych bądź zaproponują współpracę przez outsourcing. Najlepiej mają działy zajmujące się księgowością czy serwisem, najgorzej działy techniczne, gdzie wymiana sprzętu komputerowego i oprogramowania powinna nastąpić naście lat temu. W działach technicznych nie myśl, że pójdziesz na 8 godzin, to robota na całe 24 godziny. NCR nienawidzi rozliczać się z nadgodzin, prędzej spróbują to puścić w niepamięć, ostatnio był także skandal z niewykorzystanym urlopem, bo ludzie powiązani z różnymi projektami nie mogli wziąć urlopu albo go im przekładano, a w połowie marca dyrektor wysyłał na przymusowe urlopy ludzi, mając ich zdanie głęboko w poważaniu. Powszechny brak samorealizacji, wszystko wygląda ładnie na papierze. I na tym się kończy.
Wynagrodzenia ok jak rowniez b. dobra opieka socjalna, szczegolnie u handlowcow ale za moich czasow zmieniali sie rowniez jak rekawiczki; dotyczy to rowniez HR, czy pracownikow serwisu; zapomniec nalezy o pracy 8 godzin, standard to 12-16, szczegolnie w serwisie; ludzie zestresowani w pogoni za pieniadzem, wyzylowane parametry pracy dla kazdego; dyrektor uwielbia tabelki i statystyki co wiaze sie z optymalizacja zasad i warunkow pracy, patrz wyzej; zarobic zarobisz ale jakim kosztem ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NCR Polska?
Zobacz opinie na temat firmy NCR Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NCR Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!