x-kom sp. z o.o.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o x-kom sp. z o.o.

kapi

byłem na stażu w IT, x-kom to dobry klimat, fajni ludzie i nowoczesna siedziba, to była moja pierwsza "oficjalna" praca jeszcze na studiach, polecam

Memo
@kapi

Tez tam pracowałem. Fajna praca? Hm... tego tak bym nie nazwał. Po prostu praca jak na produkcji... skanowanie, pakowanie zbieranie towaru, ogólnie ogłupiające i odmóżdżające. Ale jeśli taki jest poziom ludzi na studiach że im to odpowiada to jak najbardziej polecam

1
hdksl
@Memo

ale kolega pisał, ze miał staż w dziale IT, nie na produkcji ;) a tu od razu jakis hejt na niego

Magazynierzy

Kiedy będą podwyżki?

Mechu
@Magazynierzy

A nie było już?

1
beata

Właśnie odstąpiłam od umowy. Jedyną kompetentną osobą w udzieleniu pomocy okazał się rzecznik prasowy firmy

3
Xrobot
@beata

umowa dotyczy zakupu towaru?

Ziombol
 Pytanie

mistrz rekomendacji - praca zdalna. Miał ktoś styczność albo doświadczenie z takim stanowiskiem u nich? Jakiś realny przedział ile można wyciągnąć przy 6-8 h pracy dziennie? Dzięki

1
Lolek
@Ziombol

500zl miesięcznie przy 10 h pracy nie warto

2
Bolek
@Lolek

Chyba 5000... W końcu to firma xkom.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Brak pojęcia odnośnie pracy z sprzętami komputerowymi przez rekruterów. Nastawienie na winiki nie na opinię klientów. Liczą się słupki i ilość wciśniętych usług niż miłe podejście do klienta. Pani która je zadawała nie miała bladego pojęcia co z czym się je, natomiast obok niej był w miarę doświadczony człowiek, potrafił wskazać błąd w montażu, lecz co ma na sucho gadanie o montażu bez widocznych części. Oczywiście jak później się dowiedziałem było to kierownictwo jednego z salonów, na rozmowie z kandydatami pili sobie kawę. PS jak chcesz pracę w xkom powiedz że będziesz pracował za najniższą bo jak powiesz wyższą kwotę sory ale na to miejsce jest inny kandydat co godzi się za najniższą krajową pracować. kolejnym aspektem jest brak informacji o benefitach nie chcą wgl o tym mówić, lecz dowiedziałem się od pracowników że benefity sa lecz trzeba za nie płacić firma dofinansowuje grosze a reszte płacisz ty xD co było inną informacją podczas rozmowy, a i najlepsze benefity z dofinansowaniem możesz otrzymać najwcześniej po roku i dobrym sopie (ocenie przez przełożonego) więc jeśli będziesz robił tak zwanego louuuuda to masz pracę w miłej atmosferze, jeśli raz się nie zgodzisz z głupotą przełożonych np. przy wykonywaniu bezsensownej czynności twój soop ucierpi. Ogólnie kandydacie szukaj innej pracy, lepiej zarobić mniej i nie mieć burdel(usunięte przez administratora)łowa niż więcej i potem leczyć się od mobingu :)

Pytania

Czy do każdego komputera można włożyć pamięć RAM? Moja odpowiedz, tak do każdego lecz trzeba odpowiednio dobrać parametry. I tutaj było zdziwienie Pani od rekrutacji.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Adam21

Witam, pracowałem długo na CallCanter, potem przeniosłem się na salonu w Krakowie. Oba stanowiska wspominam dobrze, najgorzej tylko wygląda okres grudnia na prawdę dużo roboty. Nie jest nudno co trochę ktoś wraca z innym pytaniem czy problemem. Czego to na nie słyszałem od klientów :P Mam znajomych w firmie opowiadają że teraz jest trochę więcej procedur bardziej problematycznie, po prostu trzeba ogarniać. Płaca jest niska na początek, ale spokojnie można szybko awansować na starszego potem eksperta. Ktoś ogarnia jeszcze sprzęt to kilka miesięcy. Pracowałem prawie 2 lata, fajne jest to że można próbować sił na innych stanowiskach. Pewnie pracowałbym dłużej ale nie udało się dostać do marketingu do teamu gamingowego. Jeżeli ktoś chce się rozwijać to można nawet zaczynać od słuchawki, większość pracowników na wyższych stanowiskach pochodzi z CC albo salonów :)

4
Licho
@Adam21

Zgadza się od słuchawki zaczynali wszyscy. Od słuchawki telefonicznej do znajomego w firmie.

Sales specialist

Witam wszystkich którzy pomyśleli i odwiedzili ten portal w celu rozeznania się z tą jakże zacną firmą, mam nadzieję że jako były doradca klienta będę mógł niektórych nakierować jak wygląda praca na jednym z najniższych stanowisk w tej firmie. 1. Rekrutacja - to jest akurat element do którego nie można się przyczepić gdyż na rozmowie większość z osób ma okazje poznać swoich kierowników oraz ich zastępców ( tutaj na plus gdyż są to osoby które już wytrwały kontakt z centralą i zdają sobie sprawę z niekompetencji osób tam pracujących) oraz dodatkowo kogoś z HR'u bądź kogokolwiek z centrali (możliwość spotkania jakiejkolwiek osoby z działu HR bądź kogokolwiek odpowiedzialnego w jakimś stopniu za salony stacjonarne z samej centrali to święto gdyż rozmowa rekrutacyjna to jedyna taka okazja bo nikt z nich nie opuszcza przysłowiowej plaży Częstochowskiej żeby się z takim plebsem spotkać). Miejsce rozmowy to zazwyczaj jakaś kawiarnia w galerii (większość salonów mieści się w galeriach). Okres oczekiwania na odpowiedź to już kwestia mocno uzależniona od sytuacji w jakiej znajduje się dany salon ale w moim przypadku odpowiedź była bardzo szybko więc daje plus (zapewne ostatni). 2. Proces wdrożenia/szkolenia - ogólnie to w tej "firmie" nie istnieje coś takiego jak dział szkoleniowy albo jakikolwiek proces wdrażania, wszystko zależy od tego czy kierownik danego salonu bądź ktoś z jego podwładnych był na tyle inteligentny żeby samemu coś takiego przygotować gdyż jedyne szkolenia na jakich doradca klienta będzie miał okazje mieć miejsce to moment kiedy przeczyta opis produktu na stronie internetowej x-kom'u. 3. Kontakt z centralą (mój faworyt ^^) - jeśli pojawi się jakakolwiek przeszkoda w trakcie wykonywania twojej pracy (np: trudny klient, niesamowicie sprawny system, kompetentne rady przełożonych) która będzie wymagała kontaktu z kimś "wewnątrz" to jest to moment twojej próby gdyż zderzysz z najsilniejszą formą "Laga umysłu". Od razu zaznaczam że każdy w centrali ma szereg szalonych zadań i jeśli ma jakieś przydzielone obowiązki wobec salonów stacjonarnych to zawsze zrobi je na końcu gdyż zawsze znajdzie się jakaś wymówka pokroju "akurat wszyscy byliśmy na przerwie" ACZKOLWIEK jeśli ty mój mały doradco popełnisz błąd a tutaj jest szerokie pole do popisu gdyż doradca klienta w x-komie różni się od doradcy jakiegoś elektromarketu (tutaj jesteś odpowiedzialny za sprzedaż całościowo od rozmowy z klientem aż do finalizacji transakcji w jakiejkolwiek postaci) więc formalności oraz procedur jest dużo a będzie dużo, Dużo, DUŻO więcej (nikt tu o żadnym limicie nie mówi, tylko czeka się na moment aż zastąpi Cię robot) gdyż są ludzie w centrali którzy dbają o to żeby utrudnić Ci pracę jak to tylko możliwe (np: dodatkowe procedury wymuszające ciągły kontakt z klientem który mógł przykładowo zakupić podkładkę pod myszkę za 9zł ale niestety podczas procesu zamawiania popełnił literówkę i to teraz to nie jest błąd klienta ale twój że mu tego telepatycznie wtedy nie poprawiłeś). Sytuacji ciężkich, dramatycznych jest bardzo dużo a mam tutaj na myśli sytuacje gdzie jakiś proces jest niemożliwy do wykonania gdyż nagle sieć padła, ekrany czarne, kolejki coraz dłuższe a odpowiedź z działu IT (w którym też swoją droga są niezłe cyrki ale to na inną opowieść) nigdy nie nadejdzie gdyż poziom rozwoju technologicznego firmy X-kom nie pozwala na wysłanie więcej niż dwóch gołębi pocztowych na tydzień. Podsumowując jeśli w trakcie twojej pracy pojawi się cięższy problem to rób wszystko, dosłownie wszystko żeby tylko udało się to rozwiązać nie angażując ludzi wewnątrz firmy gdyż to tylko pogorszy sprawę. 3. Kontrola - w tej korporacji, ściany mają oczy, wszystkie przetworzone przez ciebie dokumenty są skrupulatnie kontrolowane (akurat jakiś wkurzony klient oczekujący na zamówienie już trzy lata wjedzie w budynek centrali i wykrzyczy że zamawiał telewizor marki Rubin) i jeśli popełnisz błąd to pamiętaj że jesteś w najgorszej możliwej sytuacji gdyż to że system znowu wywalił, to że klient upiera się że zamówił u was a wy nie chcecie mu dokonać zwrotu przy czym wymachuje fakturą z konkurencyjnego sklepu (tak, mają miejsce takie sytuacje) nie ma znaczenia, problemem jesteś ty doradco ty który nie ukazujesz pokory i nie dość że temu zbłąkanemu psychopacie nie dasz za darmo nowego Iphona, nie wypucujesz butów i nie wyniesiesz na rękach, to znaczy że nie jesteś godnym swego miejsca. Podsumowanie: - Bardzo dobra pierwsza praca na otrzaskanie się. - Stawka to taka minimalna krajowa z dodatkowym 100zł żeby się nie przywalił nikt, chcesz więcej to rób premię której targety podniesiemy i do 300%. - Awans czy możliwość rozwoju? 0_o (akurat tu fakt nie ma o tym wpisu w ofercie więc...you know...). - Wymagania? 14 języków, nie ważne że gościu angielskiego nie zna TY MASZ ZNAĆ JEGO JĘZYK, umiejętność programowania we wszystkich językach plus obeznanie we wszystkich technologiach świata oraz dokumentach i przepisach świata. - NIE WIĄŻ Z TYM PRZYSZŁOŚCI.

prokurator
@Sales specialist

Pracownicy xkomu zgłaszają opinie :) już 5 flaga...

11
Magazyn
@prokurator

Już 2 ga flaga

2
Zdruzgotany
@Sales specialist

Przeczytałem całą opinię. Od początku do końca. To że jest napisana nieskładnie, to jest jeszcze do przeżycia, ale... kto wiąże przyszłość z byciem sprzedawcą w sklepie? OK, są takie osoby, ale nie pasuje tu, to czemu nie pójdziesz do innego sklepu? Może tam lepiej? Zastanówmy się jakie opinie piszemy, bo szkoda czasu później na to, by je czytać :(. PS Tak, napisałem ten komentarz wkurzony, bo opinia jest tak subiektywna, że nic nie da się z niej wyciągnąć.

7
Licho
@Zdruzgotany

Jesteś chyba odmozdzony. A jaka opinia nie jest subiektywna? Skoro pisze się o SWOJEJ pracy? Radzę najpierw poczytać o znaczeniu słów jakich się używa. Druga sprawa:to nie Twoj business co kto chce robić w przyszłości... A już inna że kiepska firma że nie daje szans na zmianę stanowiska i rozwój pracowników. Opinie piszemy dla innych potencjalnych pracowników aby wiedzieli czego się spodziewać i czy warto w ogóle się zastanawiać nad określoną posada. Opisywana przez Ciebie tak negatywnie jest jaka jest... Ale na pewno ktoś kto tu wchodzi nie szuka OBIEKTYWNEJ opinii, ta to może sobie napisać Pan M.lub Pan Z. Po obejrzeniu z zewnątrz zakładu pracy. To jest możliwa obiektywna ocena. A nie gdy pracujesz w danym miejscu. Strasznie mnie irytuje dretwota niektórych ludzi. I ich nieznajomość tego o czym mówią. Uff.

Nico
 Pytanie

Witam. Czy ktoś wie ile procent normy trzeba wykonać , pracując na magazynie w Częstochowie ?)

Magabojem
@Nico

Zależy. Normalnie wykonujesz swoją pracę. Są "normy" ale da się wyrobić. Gorzej gdy zostaje się samemu bo innym nie chce się robić. Ale to zależy od działu.

praca
 Pytanie

Czy oferty pracy na stronie xkomu są aktualne? Dziwie się z powodu braku odpowiedzi na wysłane CV, ale oferta była zamieszczona w kwietniu

Zainteresowana
@praca

Chyba są nieaktualne, na tej stronie nikt nie odpowiedział na podobne pytanie zadane ok tygodnia temu :)

pawełek

co to się stało, że dyrektor marketingu odszedł tak szybko?

7
Karol
@pawełek

Co Ty bredzisz?

Kasia
@pawełek

Akurat dyrektorka marketingu jest ta sama od lat i całe szczęście nie ucieka nigdzie

marcin
@Kasia

To co z ogłoszeniem, że szukają?

1
pablos
@marcin

bo coś mi sie wydaje, bo już trzeci raz leci to ogłoszenie na dyrektora marketingu, że to jakieś wyłudzanie wiedzy za tym stoi. mylę się? bo przecież tam nie ma dyrektora marketingu, to widać wyraźnie po ich kampaniach.

3
Pracownik
@marcin

Z tego go wiem marketing ma być rozbijany na kilka mniejszych sekcji - każda z osobnym dyrektorem.

Zainteresowana
 Pytanie

Witam, ok dwóch tygodni temu wysyłałam CV na stanowisko doradca klienta, niestety brak odzewu a ogłoszenie wciąż aktualne mało tego zwiększyli ilość osób do przyjęcia .. mam doświadczenie w obsłudze klienta (ale nie na słuchawce ) czy trzeba mieć jakieś wymagań by dostać tam pracę ? Z góry dziękuje z odpowiedź

1
xyz
 Pytanie

Jak długo czeka się na kontakt po wysłaniu CV (księgowość)? Na pracuj.pl oferty już nie ma, ale na stronie xkomu dalej dostępny wakat...

studentka
@xyz

ja czekałam koło tygodnia, ale to było na początku roku i do magazynu

Magazyn bojemskiego

Dobra praca. Mało skomplikowana trochę trzeba się nauczyć na początku ale można szybko załapać bo większość rzeczy jest łatwa. Ludzie w porządku można sobie w chwili przerwy porozmawiać i pożar towar nie jest sztywno jak w druciarni. Kierownictwo ok tzn jeśli masz problem albo potrzebujesz wolnego to zwykle nie ma z tego powodu jakiegoś dramatu. Jeśli nie ma ludzi na L4 dostajesz wolne i tyle. W porządku. Miejsce pracy trochę rygorystyczne kontrole ale to akurat zrozumiałe. Polecam spróbować nikt nie oczekuję że od razu będziesz orłem ???? pozdrawiam kolegow.

Jacek

Pracowałem na call center i byłem miło zaskoczony. Rekrutacja przyjemna, pojawiło się kilka pytań technicznych, ale nie były problemem. Telefon zwrotny po 6 dniach z decyzją, podstawa mogła być większa, ale na pierwsza prace, nie mogę narzekać. Bardzo przyjemne powitanie oprowadzenie po firmie, szkolenia też plus, godziny pracy można dopasować pod siebie. Sama praca nie jest trudna, większość to odpowiadania na pytania odnośnie zamówień. Bardzo duży plus to ludzie w tej firmie, każdy był pomocny i miły. Pracowałem tylko 3 miesiące więc dużo powiedzieć nie mogę, ale w ostatnim miesiącu z nadgodzinami była fajna kwota.

Jol
@Jacek

Gdzie znajduje się ta sala cały center xkomu?

3
Lech
@Jol

W podziemiach na bojemskiego

3
Seba332

Jeszcze pracowałem na starej centrali, magazyn był niedaleko galerii. Praca nie trudna, pokazali praktycznie dwa razy co robić i bez problemów. Zmiany można dopasować do siebie, chociaż wiadomo nie zawsze była taka możliwość. Jak lider nie dał wolnego to potem krzyki :P, u mnie był zawsze luz. Kasa no tutaj trochę szkoda że mało ale dało się nadrobić. Pozdro dla starej ekipy od Sebastiana O. ;)

Mem
@Seba332

Teraz się trochę zmieniło. Nie poznałbys dawnej firmy. Głównie na gorsze.

Mateusz K

A ja mogę podzielić się dobrą opinią na temat firmy. Poszedłem do pracy na początku roku i miałem mieszane uczucia (po czytaniu tego, co znalazłem na GoWork). Pracuję piąty miesiąc i na plus mogę podać: - da się dogadać z przełożonymi - da się liczyć na pomoc, ale trzeba umieć zadawać pytania - luźna atmosfera, kawa, ładna siedziba Na minus: - dużo procedur, które trzeba rozumieć (ale większość jest dość logiczna) - jeśli ktoś nie zna się z technologią, trzeba w wolnym czasie doczytać, śledzić nowości (no niestety, praca bardziej dla człowieka z pasja, zajawką) Osobiście polecam, można nauczyć sie dużo samodzielności i odpowiedzialności. Kasa wiadomo mogłaby być lepsza, ale razem z premią jeśli pracuje się solidnie to jest luz.

7
Pracownik
@Mateusz K

Dziękujemy działowi HR za wypowiedz

16
Pracownik
@Pracownik

Który mnie oflagowal? Płacą wam za to (usunięte przez administratora)

11
konkurencja

To tak Wam dodam, ze w Waszej największej konkurencji dobry handlowiec zarabia po 4tyś na rękę.

3
Fair
 Pytanie

Wszystko w porzadku, ekipa okej. Tylko dlaczego przychodząc w weekend stawka godzinowa dla tych którzy pracują pod firmą jest taka sama jak w dni powszednie? Podczas gdy ludzie pracujący przez agencję zgarniaja wtedy 150 lub 200 procent? A oczywiscie nadgodziny dla chetnych,ale gdy ich nie robisz to juz traktuja cie inaczej

1
Luthor
@Fair

Może prawo pracy się zmieniło ale nie ma tam nic ze praca w weekendy jest płatna 100%wiecej. Dodatkowo płatne są nadgodziny i godziny nocne. Hm skąd wy się urwaliscie? Nikt nie broni iść do agencji... Skoro tam takie kokosy. Masz darmowa herbatę i kawę. Jeszcze ci mało?

2
Fair
@Luthor

Nadgodziny na zleceniu są płatne tak jak każde inne godziny przepracowane w tej firmie. I czy ktoś mówi o niezadowoleniu z wypłat czy kodeksie pracy? Czytaj ze zrozumieniem, chodzi o sprawiedliwe wynagrodzenie pracowników, a nie ze jeden pracujący szósty miesiąc, w niedziele dostanie o połowę mniej niż ten, ktory jest pierwszy tydzień. Nie sądzę tez, ze wynagrodzenie powinno być wypłacane w kawie czy herbacie, ale skoro innych to satysfakcjonuje... Niestety nie pijam kawy, także przy następnej okazji chyba wezmę sobie termos, aby odlać sobie należną mi ilosc i zostawię dls gości, albo nie wiem...sprzedam

Fair
@Luthor

I w zasadzie kawy też już nie mam, gdyż kawomaty zabrano z magazynu:) dziękuję zatem, ze w toaletach jest papier toaletowy i mydlo, pewnie to też jeden ze sposobów wynagrodzenia, no i oczywiście za to, że z kranu leci woda???? gdyby nie to, kazdy musiałby tachać ze sobą 5litrowy baniak

Luthor
@Fair

Pisałem o kawie i herbacie na jadalni. No ale jak chcesz kawomatu... Czytanie ze zrozumieniem ma ta trudność że aby odczytać coś najpierw musi coś zostać napisane. Nie pisałeś że zlecenie. Najśmieszniejsze że to był sarkazm... Nie masz odczucia że mamy być wdzięczni za to co nam oferują za darmo? Czyli prawie za nic... Ale tekst o termosie baniakach i papierze niezły ????

anmar0

Oszukujecie ludzi czyszczenie magazynów to lipa, połowe asortymentu nie jest dostępna i nigdy nie była...

2
Nunuś

Jesli chodzi o pracę na firmie nie mam żadnych przeciwwskazań ludzie normalni praca zresztą też. Liderzy i kierownicy są wporzadku.

3
Myszu
@Nunuś

Nie.

Nunuś
@Myszu

Czemu tak twierdzisz ?

Myszu
@Nunuś

To moje zdanie i tyle. Muszę Ci się tłumaczyć?

Nunuś
@Myszu

Nie no nie musisz

Zainteresowany
 Pytanie

"Pamiętaj, że nasza strona i aplikacja działają bez problemów. Magazyny są pełne, a roboty gotowe do pakowania i wysyłania paczek." źródło strona xkom. A jak te roboty się nazywają?

Zener
@Zainteresowany

Nazywają się pracownicy magazynu tyle w temacie resztę proszę sobie dopisac

Twór
@Zener

Eeee mało oryginalne. Lepiej jak w Gwiezdnych Wojnach R2D2 etc... zamiast Ania, Kamil, Stasia... To już nie macie magazynier tylko Robot jako stanowisko pracy? czy wiązało się to z podwyżkami czy nie?

Bąku
@Zainteresowany

Powiem tak..pan prezes bierze udział w nakłanianiu ludzi żeby zostali w domu...a na magazynie cisną o nadgodziny.. więc jak to jest dbają o tego pracownika?czy liczy się tylko kasa?

aneta7778
@Zener

Jaka jest płaca na magazynie dla nowych osób ? Z 2000 miesięcznie sje wyjdzie ? I jak atmosfera? Da się z kims porozmawiać w międzyczasie czy każdy musi patrzec na siebie i przysłowiowo zapier...

Magazyn12
@aneta7778

Naiwniaki. Oczywiście że płacą 2k na rękę a 8h sobie stoisz i rozmawiasz, w międzyczasie kawka jedzonko a później znów rozmowa. Raj na ziemi. Aha plus leżaki na dworze i PS w gameroomie. Kasa za nic!

3
aneta7778
@Magazyn12

Łał no takiej odpowiedzi to się nie spodziewałam . Pytam bo są różne zakłady, te z neutralna atmosfera i przysłowiowe obozy pracy. Chyba dobrze wiedzieć jak jest zanim się ktoś nieodpowiedni to takiego miejsca wybierze. Dotychczas pracowałam na zasadzie „każdy sobie” i nie było mowy o jakiś rozmowach w międzyczasie. Taki tryb mi odpowiadał ponieważ to jestem osoba raczej zamknięta. Pana/Pani odpowiedz pomaga mi i innym tak bardzo.. ze aż wcale. Śle ukłony. Człowiek człowiekowi wilkiem

3
Magazyn
@aneta7778

Praca lekka i łatwa. Nie przejmuj się będzie dobrze. Pensja ok. Każdy sobie... To akurat tu norma no ale skoro już tak pracowała. Tylko szkolenia tragedia. Postawią cię i rób. Hm. Powodzenia. Ja ucieklam już rok temu. Ale może tobie się spodoba.

Ktoś
@Magazyn12

Przecież takie teksty pisane są przez ludzi którzy kierują magazynem żeby tylko moc wprowadzić kolejne restrykcje pod pretekstem takich sytuacji. Nie dajcie się ogłupiać część ludzi rzeczywiście udaje że pracuje ale większość pracuję uczciwie.

Justice
@Ktoś

Ok 75% pracuje. Reszta nie. Chyba że gadka to dla nich praca. Restrykcje? Śmiech na sali. Po du..ie dostają tyko nowi i im leje się pot po plecach. A stary wyjadacz zagada do kumpla lidera i jest git.

Cytryna
@Justice

Słucham??!! Gdyby nie starzy pracownicy to towar by nie wyjeżdżał w takich ilościach jak do tej pory, bo nikt po tygodniu czy 2 pracy nie jest alfą i omegą. Zresztą nowi podchodzą pytają starych pracowników co jak, gdzie i kiedy. Starzy pracownicy robią i przestań pisać (usunięte przez administratora) Zresztą wszyscy jedziemy na tym samym wózku i zamiast kopać pod sobą dołki powinniśmy współpracować.

1
Lewy
@Cytryna

Aż się skrzywilem od cytryny. Byłem tam nowym wiem wiem jak wygląda wasza pomoc. Dziękuję nie biorę. A ogólne zadufanie i myślenie co to ja nie jestem i co mogę typowe dla starszakow... Z przedszkola. Wy nie działacie jak team więc nie pisz bzdur.

Reno
@Lewy

Jak ktoś przychodzi do pracy i uważa że jest królem i mu się wszystko na dzień dobry należy, postawa roszczeniowa to faktycznie może tam nie wytrwać. Aaa starzy pracownicy kiedyś też byli "nowi"...

Lewy
@Reno

Kolega czytalby chociaż z minimalnym zrozumieniem. Wiem że dużo wymagam bo w poście było ponad 5 wyrazow ale składać potraficie chyba już zdania. Widzisz koleś problem ze to oni uważają że są "królami" a sa zerami. Oto sedno wypowiedzi powyższej.

1
Reno
@Lewy

Nikt nie powien czuć się jak zero to akurat jest przykre, jeśli coś komuś nie odpowiada to może warto pogadać z liderami danej zmiany przecież nie pogryzą..

Lewy
@Reno

Biedaku. Nic nie zrozumiałeś. Będę. Pisał. Krótkimi. Zdaniami. Musisz. Czytać. Czytać. Aż. Zrozumiesz.

Zostaw merytoryczną opinię o x-kom sp. z o.o. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w x-kom sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy x-kom sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 183.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w x-kom sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 125, z czego 8 to opinie pozytywne, 88 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy x-kom sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w x-kom sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

x-kom sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii