brak logo

Hurtownia Zoologiczna "WET-FARM" sp. z o.o

Suchy Las

Opinie o Hurtownia Zoologiczna "WET-FARM" sp. z o.o

Skout 2011-03-06 01:09:23
Ta firma to kpina z klientów jak i pracowników ,nie można dostać koszyka , szuka się go 5 minut, bałagan delikatnie mówiąc , żwirki walające się po podłodze są następnie wsypywane do jednego worka i sprzedawane na kasie z rabatem.Puszki z jedzeniem dla zwierzat przemarznięte bo na magazynie jest mróz.Ludzie są zmuszani do wchodzenia na regały o wysokości kilku metrów przez kierownika hurtowni.Widzialam na własne oczy. Nie polecam zakupów w tym miejscu.
Neketu 2011-03-25 21:09:18
OoOOo byłaś tam góra raz bo taki komentarz wystawia osoba która nie bywa tam czesto... i wystawiasz taką opinie bo... Znasz kogoś z tamtąd? znasz realia pracy tam? A NAJWAŻNIEJSZE ZNASZ KIEROWNIKA? bywam tam czesto. znam reguły pracy i znam kierownika. KIEROWNIK NA PEWNO NIE KAŻE WCHODZIC NIKOMU NA REGAŁY!!! po drugie porządek?? doczepiłeś sie bodajże MHK czyli kamyczków. Bałagan zgłoś do MHK bo to ich wina że woreczki sie rozwalają jak sie na nie spojrzy krzywo. no i podziękuj "INNYM" klientom którzy mają gdzieś towar i to co wezmą, a im sie jednak "odechce" kładą w pierwsze lepsze miejsce. A co do tego ze "USZKODZONY" towar jest sprzedawany przy kasie z rabatem to źle? lepiej go wyrzucić co??... Zimno? a jak ogrzać taką hale? chociaż to faktycznie problem dla pracowników. jednak towar "delikatny" (który nie moze być w niskich temp.) jest w ciepłej części. Co do koszyka?? to PRZEGIAŁAŚ na maksa! Umiesz sie odezwać? wystarczy poprość któregoś z pracowników. Na których nie mozna zreszta powiedzieć złego słowa!!! w minute JEST KOSZYK, choć by mieli oddać swój. a tak apropo jeśli nie ma koszyka przy kasie to znaczy ze sa na końcu hali ale pewnie chodzic sie nie chce co?? POZNAJ TĄ FIRME, PRACOWNIKÓW, A PRZEDEWSZYSTKIM KIEROWNIKA! Bo ludzi są tam naprawde fajni szkoda ze ich szefostwo z Belgii tego nie docenia:) A tak jeszcze apropo to z tego co słyszałem to Wet Farm ma wielu klientów którzy NIE CHCĄ PŁACIĆ moze jesteś jedną z nich co?? spłać długi lepiej a nie OCZERNIASZ...
1
BiBik 2011-03-25 21:22:00
Kobieto zmień sobie okulary... heh kierownik kazał komuś wchodzić na regały!!! Heh chyba faktycznie masz długi i nie chcą ci juz towaru wysyłać dla tego ściemniasz co?? zastanów sie co piszesz... bo poprostu szkoda słów.
XxX 2011-03-25 21:42:42
Własnie dostałem link od kolegi z tym nie ładnym komentarzem o firmie WetFarm. koledzy wcześniej pewnie mają racje... toniesz w długach co?? wiesz kto robi bałagan w tej hurtowni?? Klienci (pewnie) twojego pokroju którzy kupują po 1sztuce saszetki whiskasa:| to jest żałosne. ja wiecej kupuje dla mojego kota niz ty (zapewne) na cały swój śmieszny ZADŁUŻONY sklepik... ogłoś bankructwo bo to pewnie najlepsze co mozesz zrobić... pozdrowienia dla pracowników WET FARMU bo należy sie wam szacunek:)
1
das 2013-06-09 23:18:55
ile zarabija ph? jak ich praca wyglada?
PG 2013-06-12 14:08:33
daj sobie spokój!!!! ludzie odchodzą, płaca marna, atmosfera beznadziejna!
1
ano 2013-06-12 14:11:38
Firma dużo obiecuje i na tym się kończy - nie polecam. Prawdą jest, że pracownicy od nich odchodzą jeden po drugim.
ewe 2013-06-13 15:12:50
omijaj "WET-FARM" z daleka!!!!!!!!!!!!
sdf 2013-06-13 17:24:24
ponoć ph ma 3 tysiące netto o ile zrobi target, maja versele laga która dobrze się sprzedaje bije po plecach Vitapol i Vitakraft wiec co jest tam nie tak?
aster 2013-06-14 14:30:53
... a jakimi autami pomykają,czy mają gps ?
ol 2013-06-14 14:36:37
3 tys. to zarabiali jak byli poprzedni właściciele teraz to marzenia! "pan prezes" uważa się za wszechwiedzącego, a reprezentuje sobą poziom poniżej krytyki - najpierw obiecuje, a w rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej, a jak cos sie dzieje to zamiast pomoc to szuka winnych; mają versele-laga ale co z tego jak atmosfera pracy jest nie do zniesienia, potwierdzam, że ludzie od nich odchodzą jak tylko mają cokolwiek innego.
zen 2013-06-14 14:41:20
mój kumpel u nich pracowal - maja gps i sa sprawdzani na wszelkie sposoby, jest nawet koles ktory ma za zadanie tylko jezdzic i sprawdzać ph.
aster 2013-06-14 15:25:18
to czy ogólnie twojemu kumplowi pasowała ta robota czyli pensja jakieś premie, w miare dobre produkty,auto panda czy coś lepszego ? pytam bo szukaja na 4 wojew.i nie wiem czy warto wysyłać papiery, dzieki za odp.
zen 2013-06-17 08:58:35
gdyby pasowała to nie napisałbym pracował!!!!!!!!!!!!!
olo 2013-06-18 10:51:48
Potwierdzam, że nie warto! (usunięte przez administratora)mamią ludzi wielkimi perspektywami z których niewiele wychodzi, a pracownicy masowo od nich odchodzą.
aa 2013-06-24 11:10:42
Byłam u nich ostatnio na zakupach znów zaczyna się bałagan nad którym chyba nikt nie ma pieczy, pojawił się jakiś nowy człowiek, czy to ten (usunięte przez administratora) o którym była mowa? jeżeli tak to faktycznie beznadziej.
1
milo 2013-07-01 15:04:49
Postanowiłem zmienić dostawcę, bo WET-FARM schodzi na "psy".
... 2013-12-12 10:55:15
podobno prezesik do spółki z pseudo dyrektor zwolnił kolejne osoby które ośmielały się mieć własne zdanie - żenada!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
ala 2013-12-13 12:52:04
Pracowałam tam i odeszłam mimo że nie miałam innej pracy , byłam rok na bezrobociu i nie żałuje. Ludzie fajni - Ci ze starej ekipy - niestety są sukcesywnie zwalniani przez Pana Prezesa i Panią Dyrektor którzy kompletnie nie mają pojęcia o tzw prawach jakimi trzeba się kierować na rynku zoologicznym. Zwalniają pracowników którzy pracowali na dobro firmy po 5,6 i 8 lat (z dnia na dzień) i zatrudniają nowych. Żadnego szacunku do ludzi zaangażowanych w pracę niestety i klienci odchodzą w zastraszającym tempie do konkurecji. Myślę że firma długo już nie pozostanie na rynku zoologicznym.
7
iwo 2013-12-24 00:06:43
to prawda, ze szacunku do ludzi nie ma tam juz zadnego w tym roku nawet zyczen i spotkania wigilijnego nie bylo, ze nawet o drobnych upominkach nie wspomne............ tylko ciecie kosztow kosztem ludzi, a jak ktos sie odzywa to do zwolnienia.
4
... 2014-01-10 21:07:16
byłem u nich kiedyś na rozmowie o pracę - potwierdzam, że obiecują, obiecują i obiecują!!!!!!!!!!!!! kończy się również tylko na obiecankach, bo ustalają pensję, a jak przychodzi do podpisania dokumentów to okazuje się, że aby dostać tyle co było ustalone to trzeba wyrobić maksymalna premię, dostać dodatek frekwencyjny itd.jedno wielkie nieporozumienie!
2
ewe 2014-02-23 19:44:55
potwierdzam słowa poprzednika - czytajcie dokładnie, bo krętactwa to specjalność tej firmy.
olo 2014-03-20 22:37:38
Profesjonalna hurtownia zoologiczna Wet-Farm poszukuje znowu przedstawiciela - czyżby kolejny poleciał?
ciekawe kiedy poleci ten znany w branży kierownik - prawie nikt nie widział a każdy słyszał...
Jurek 2014-04-08 01:12:14
A gdzie praca na PH to przelewki? To jest ciężki zachrzan, bo chcąc nie chcąc musisz nowych klientów zdobywać, dlatego jesteś cały czas na widelcu.
iwo 2014-05-15 18:07:48
te dane to aktualizuja od jakichs dwoch lat albo i lepiej.
Piter 2014-06-05 23:17:41
Zastanawia mnie fakt w jakim celu ludzie piszą te bzdety, niczym nie uzasadnione wypowiedzi, piszecie ze ludzie się zwalniają....ilu sie zwolniło w przeciągu 3 lat...konkrety prosze...temat przedstawicieli, ph sprawdzani są w każdej firmie na każdym kroku - to normalne, Alicjo mam pytanko...piszesz że zwalniania jest stara ekipa, z tego co słyszałem stara gwardia mocno trzyma się swoich stołków...może Ty za słabo siedziałaś, prezes ten sam, kierownictwo działów to samo, brygadzista ten sam, szef transportu ten sam, kierowcy Ci sami, firma wspomagająca transport ta sama, poza tym dobrzy pracownicy Ci sami...więc o co chodzi...jeśli nie wiadomo o co chodzi - chodzi o kaseeeeeee!!!
kolo 2014-07-14 21:26:23
Ale piszesz farmazony Piter kłamiesz jak nasi politycy:)
Piter 2014-07-15 20:29:03
Wirmed-alloha :), podobno prędzej konkurencja padnie jak kawki za długi u dystrybutorów :), sprzedają towar po kosztach...tylko po co, skoro robią tylko obrót i nic poza tym...
tom 2014-07-29 08:51:20
Piter skąd takie wieści, jeżeli pracujesz u nich i prowadzisz tutaj naprawczą agitkę to baaaaaaaaaaardzo słabo!
borys 2014-09-25 18:21:32
o jakiej stronie www my mowimy? o tej ktora od paru lat nie dziala?
1
kluh 2015-02-04 00:22:12
Dostępność strony internetowej jest ograniczona, można jedynie skontaktować się z administratorem drogą mailową co jest niestety niewystarczające. Jak oni działają ?? ma ktoś jakąkolwiek wiedzę na ten temat ?? Kontakt bezpośredni jedynie za pomocą maila i telefonu, Przedzwonię jutro do nich i się zorientuję czy przeprowadzają rekrutację i jakie są ich oczekiwania wobec potencjalnych współpracowników.
ewo 2015-02-05 01:26:40
jakie działają, zwijają żagle - pracownicy dostali wypowiedzenia, a podobno byli tacy prężni hahaha
1
Alicja 2015-06-24 14:40:48
Pytanie kim jesteś ? :) Jeśli twierdzisz że Prezes jest ten sam tzn że krótko znasz firmę i nie znasz poprzednich właścicieli a po za tym jakby tak super było jak piszesz to chyba nie zamykaliby filii tutaj tylko raczej przeprowadzali się do większego magazynu prawda? Skoro tak super znasz tam politykę i ludzi to sam policz ile osób odeszło albo ich zwolnili nie mówiąc o tym jaki stan jest w tej chwili. Hurtownia zamyka filie w Suchym Lesie więc pozostało parę osób tylko :) z tego co wiem to do lata 2015r. Ja spędziłam tam parę lat i nie pisałam tej opinii żeby się mścić czy coś chciałam żeby ludzie którzy chcą tam pracować wiedzieli jak jest. Po to te opinie chyba są ? Prawda ?
dsl 2016-05-20 23:08:21
byłoby dziwne, jakby tak duża firma nikogo nie szukała. Może na ich stronie coś znajdziesz
Zostaw swoją opinię o Hurtownia Zoologiczna "WET-FARM" sp. z o.o - Suchy Las
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hurtownia Zoologiczna "WET-FARM" sp. z o.o