(usunięte przez administratora)
Tylko rotacja większa niż w Biedronce... A firma szczyci się szkoleniami z zakresu "zarządzania" :) Taki oksymoron.
Właśnie obserwuję firmę od jakiegoś czasu, wysyłałam CV zero odzewu.... widzę regularnie nowe oferty pracy na te same stanowiska i zastanawiam się czy firma aż tak się rozwija czy ludzie w pewnych działach przychodzą i odchodzą? Opinia o ich szkoleniach na rynku jest dobra pytanie czy wewnątrz tez tak jest?
To prawda ze rozmowy są w celach badania rynku? Nie odzywają się po rozmowie ?
Panie Klaudiuszu, Teoria o wykorzystaniu rekrutacji do badań rynkowych jest bardzo ciekawa, choć trochę zaskakująca. Na rynku istnieje wiele narzędzi, z których moglibyśmy skorzystać w razie potrzeby wykonania takich badań. W ostatnim czasie prowadziliśmy kilka procesów rekrutacyjnych do pracy w naszym biurze w Krakowie – każda osoba otrzymała podziękowanie za zgłoszenie i informację o tym, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Po rozmowie informujemy wszystkich o wyniku rekrutacji. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procesu rekrutacyjnego, może Pan śmiało skontaktować się z nami mailowo: rekrutacja@inprogress.pl. Pozdrawiamy! Zespół Inprogress
Jako kandydat na stanowisko Trenera muszę przyznać, że się zawiodłem. Oferta z pozoru ciekawa, profesjonalna i (aż za bardzo) lukratywna, jednak po rozmowie brak jakiegokolwiek kontaktu. Moja opinia jest taka, że oferty były wysyłane w celu badań rynkowych. Bazuję na tym, że na stronie internetowej skład Trenerów się nie powiększył, a ofert było więcej niż 5.
Dzień dobry, co roku pracuje u nas coraz większa liczba trenerów i faktycznie czasem nie nadążamy z aktualizowaniem na bieżąco informacji na stronie intgernetowej. Jeśli chodzi o kontakt - gwarantujemy każdej osobie, która poświęca swój czas na rozmowę z nami, informację zwrotną i zawsze taka informacja dociera, choć czasem, rzeczywiście, z opóźnieniem, za co przepraszamy. Przykro nam, że nie zdecydowaliśmy się na współpracę i jest Pan rozczarowany-rzeczywiście warunki pracy u nas są bardzo dobre i jest spora liczba zainteresowanych osób. Łączymy pozdrowienia, Zespół Inprogress
Jako klient Inprogress mogę potwierdzić, ze z "zewnątrz" dobrze to wygląda. Z taką atmosferą pracy, podejściem do załatwiania spraw i nastawieniem nie często można się spotkać.
Rozmowa przez telefon z panią N pierwsza. Następnie rozmowa z prezesem, który obiecuje bardzo dużo i bardzo miło. Następnie spotkanie w siedzibie z prezentacją i w obecności 2 z 3 panów z którymi byłem umówiony. Po rozmowie żadnej odpowiedzi.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
@Zadowolona, a na jakim stanowisku jesteś zatrudniona?
(usunięte przez administratora)
staż polecam - jest co wpisać w CV, z odbieraniem nadgodzinami nie ma problemu, bo rozliczanie jest godzinowe, z firmy można odejść w każdej chwili.
Praca pod kątem zakresu obowiązków i samodzielności jest na prawdę bardzo przyjemna. Jest to firma, w której można dużo się nauczyć i potem odczuć ulgę w innych firmach. Niestety problemem jest Zarząd, który faktycznie nie szanuje swoich pracowników (nowe osoby mogą mieć odmienne zdanie, ponieważ Panowie sprawiają na pierwszy rzut oka bardzo przyjemne wrażenie, do czasu aż będzie można sypać historię jak z rękawa o złym traktowaniu pracowników i absurdalnych sytuacjach wymyślonych przez Zarząd). Jeśli ktoś chce pracować w INPROGRESS musi przygotować się na nadgodziny, nadgodziny i jeszcze raz nadgodziny, można spróbować je odebrać jako dzień wolny, pytanie tylko kiedy gdy szkolenie wpada jedno za drugim i trzeba znów robić nadgodziny?
(usunięte przez administratora)
może 12 zł za godzinę? Im mniej, tym lepiej. Choć staże tam polecam, bo można się czegoś nauczyć, a potem uciec do innej firmy.
Byłam stażystką w tej firmie przez 6 miesięcy. Plusy: traktowali mnie od początku poważnie, jak regularnego pracownika, wymagali zaangażowania, odpowowiedzialności za pracę i podejmowane decyzję. Nie było ściemy, parzenia kawy, bezsensownych zadań - spotkała to już w innych firmach, dlatego piszę to bo to było wartościowe dla mnie. Minusy: pracy w tej firmie jest dużo (uprzedzali na rozmowie rekrutacyjnej, ale to dopiero sobie uświadomiłam w trakcie stażu). Na rozmowie usłyszałam, że tam za staż zawsze się płaci, nigdy nie było w tej firmie bezpłatnych staży i oprócz mnie była jeszcze jedna stażysta (od administracyjnych tematów) i ona też dostawała wynagrodzenie. Tak też było w moim przypadku. Dostawałam 13zł netto za 1h na umowę zlecenie. Nie wiem jakie proponują teraz stawki, ale to da jakieś porównanie. Dobre było to, że nawet jeśli było więcej pracy w danym momencie to dostawała dzięki temu kasę za każdą godzinę pracy. Atmosfera na plus (nie ma podległości, procedur, itp., itd.). Realne doświadczenie, sympatyczni ludzie, wdrażają w pracę, a od koleżanki która tam dalej pracuje slyszałam że zmienili siedzibę i biuro jest teraz naprawdę fajne (za moich czasów lokal był na średnim poziomie). Ogólnie: polecam i zachęcam do stażu w tej firmie.
(usunięte przez administratora)
Absolutnie nie mogę się zgodzić. Pracuję w firmie już kilka miesięcy, nigdy nie było problemu z kontaktem z szefami. Wynagrodzenie zawsze w terminie i zgodnie z umową. Nie wiem co kryje się pod "rozmowy rekrutacyjne bywają bardzo złudne" ale praca na moim stanowisku wygląda dokładnie tak jak opisane było to w ogłoszeniu a później wyjaśnione na sympatycznej rozmowie. Spotkanie rekrutacyjne rzeczywiście długie, ale moim zdaniem to akurat dobrze- można na spokojnie o wszystkim porozmawiać i rozwiać wątpliwości. Ja jestem bardzo zadowolona i zdecydowanie mogę polecić Inprogress jako super miejsce do pracy.
Idę w poniedziałek na rozmowę do tej firmy. Na jakim stanowisku pracujesz ? Czego mogę się spodziewać na rozmowie ?
@W @ Paulina Wolałabym pozostać anonimowa. Paulina, jeśli chodzi o to czego można się spodziewać na rozmowie to na pewno odpowiedzi na wszystkie pytania (ja dokładnie wypytalam o zakres obowiązków), rozmowy o Twoich oczekiwaniach i bardzo sympatycznej atmosfery (bo taka jest u nas na co dzień :) ).
(usunięte przez administratora)
Tak, też to zauważyłem co ty. Wysłałem CV na Spec ds obsługi klienta. Rozwijają się bardzo szybko. Zresztą liczby na www robią wrażenie. w zeszłym roku przeszkolili prawie 5000 osób. Cały czas rekrutują i szukają nowych osób do pracy, czyli zespół sie tam powieksza. Mam nadzieję, że się odezwą i uda sie dostać na rozmowę kwalifikacyjną. Nie mam doświadczenia w tej branży, ale w sumie nie wymagali tego w ogłoszeniu.
Byłem na rozmowie na specjalistę ds. obsługi klienta, miło i konkretnie, ale pewnie konkurencja była potężna. Czy ktoś was dostał wyniki rozmów?
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy INPROGRESS?
Kandydaci do pracy w INPROGRESS napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.