Beskid Media i jego pracownicy zajmujący się obsługą techniczną. Cechują się wysokim profesjonalizmem, który jest nieodzownym w wykonywaniu powierzonych obowiązków. z wyrazami podziękowania.
Byłem pracownikiem firmy ale niestety musiałem odejść. Zarobki były znacznie poniżej oczekiwań. W dziale handlowym podkradanie sobie nawzajem klientów. Dział techniczny pozostawiał wiele do życzenia: brak terminowości i zaniechania utrudniały efektywną pracę. Każdy tam miał czas, każdy miał cos ważniejszego do zrobienia. Bałagan w systemie. Natomiast ogólnie panowała miła atmosfera na co nie można było narzekać. Kawka, ploteczki. Nie jest to miejsce w którym będziesz się rozwijał na dłuższą metę. Raz na rok szkolenie z kierownikiem i tyle. Dobre opinie w sieci są od pracowników, którzy są zmuszani do ich napisania. Śmieszy mnie też fakt że w ostatnim czasie widać spory wzrost pozytywnych opinii w Google z czego widać że większość to pracownicy BM. Jakieś wewnętrzne działania próbujące ratować dobre mienie? co za januszostwo
Witam. Chciałbym się odnieść do opinii powyżej. Z usług BeskidMedia korzystam już jakieś 2 lata oczywiście przez pierwsze miesiące można się jarać jak to necik fajnie śmiga jednak z czasem wszystko się zmienia niestety na gorsze.Ostatnimi czasy dość często trzeba resetować router bo albo gubi jeden zakres przeważnie 2,4Ghz abo innym razem nagle drastycznie spada prędkość łącza i nawet leciwe 720p się buforuje...zła czy dobra pogoda nie ma tu znaczenia tak samo jak godziny w których to występuje. Oczywiście zawsze można zrezygnować ale to nie oznacza że nie można wystawić negatywnej opinii skoro u kogoś innego usługa nie działa dobrze dlatego dla mnie opinia klienta KRUSZON jest tak samo zbędna tym bardziej że jego ocena usługi po dwóch tygodniach korzystania ma się nijak do rzeczywistości...
Zgadzam się ostatnio co raz częściej zrywa połączenie które było do tej pory bez zarzutu z racji gier online była to zaleta. Ale ostatnio zdarza się to już zbyt często . Firma chyba za dużo klientów naściągała i jakość zaczyna iść w złą stronę .
Jaki jest wkład kierownictwa Beskid Media Serwis Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Witam, Przed napisaniem opinii chciałbym zaznaczyć że jestem osobą wymagającą i nie znosząca wszelakiej tandety. Śmiało mogę powiedzieć że Beskid Media jest poważną firmą ceniącą sobie klientów. W ofercie Beskid Media mają internet światłowodowy 1000mb/s na który się skusiłem. Umówiliśmy się na wizytę, przyjechał miły Pan Wojciech zajmującym się montażem Internetu światłowodowego. Sprawdziliśmy na moim komputerze czy aby na pewno jest tak szybkie łącze jak reklamom ją. Powiem tak... Miazga! Miałem włączone 2 telefony, telewizor netflix z w łączonym filmem 4k jak i komputer stacjonarny przeznaczony do gier. Wszystko szło bez najmniejszego problemu. Ale idąc dalej posunąłem się jeszcze o krok przed podpisaniem umowy. Z Panem Wojciechem, sprawdziliśmy stabilność przy tak dużym obciążeniu czy jest stabilne łącze i czy nie traci pakietów. Również sprawdziliśmy ping ponieważ w grach jest on bardzo ważny. A tu miła niespodzianka nie ważne czy komputer przy moich gabarytach jest obciążony czy nie ping nie skacze i jest taki sam! Nie jest to absolutnie żadna reklama czy coś, jestem po prostu szczęściarzem że wybrałem akurat tak profesjonalną firmę jaką jest Beskid Media. I śmieszy mnie co niektórzy ludzie piszą... Zawsze można zrezygnować po 2 tygodniach z usługi a nie pisać zbędne opinie. POZDRAWIAM
chyba Ci Panie za tą wypowiedź ZAPŁACILI jak ja w centrum miasta miałem PING DO D!@* bardzo rzadko zdarzał się dobry, przeważnie w godzinach w których się już po prostu nikomu nie chce grać router ma zasięg solidne 5 metrów. Stacjonując w salonie w pokoju sypialnym mam już jedną kreskę mniej za czym idzie pobieranie o połowę wolniejsze niż w salonie. Moja ocena 3/5
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Beskid Media Serwis Sp. z o.o.?
Wyrażam serdeczne podziękowania Panu Marcinowi Kontnemu - pracownikowi Pomocy Technicznej w Beskid Mediach, za okazaną uprzejmość i tolerancję, wobec mnie - 71-letniego laika informatycznego i internetowego. Gdy wczoraj stracił się sygnał w jednym z moich pracujących w multiroomie telewizorów, Pan Marcin wykazując się fachowością, cierpliwością i przede wszystkim znajomością zagadnienia, telefonicznie poprowadził mnie tak, że wspólnie znaleźliśmy usterkę. Pan Marcin zadziałał tak, że już po pół godzinie był u mnie technik, który sprawnie i profesjonalnie wymienił jeden z dekoderów. Beskid Media - tak trzymać! Pozdrawiam wszystkich pracowników a Panu Marcinowi Kontnemu jeszcze raz bardzo dziękuję. Mam Pana zanotowanego.
Jak szefostwo w Beskid Media Serwis Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Witam nie polecam tego internetu z powodu ciągłych problemów z tą siecią. Pewnego razu podczas grania w grę z kolegą internet bez powodu mi się wyłączył gdy zdziwiony tym faktem poszłem sprawdzić mój router wszystko było w porządku gdy poszłem do swojego pokoju nagle pokazało informacje że na nowo internet bez problemu się połączył. Zdecydowanie nie polecam tego internetu :(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Beskid Media Serwis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Beskid Media Serwis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.