brak logo

WyleGlobal

Toruń

Opinie o WyleGlobal

ANONIM 2010-10-01 18:33:12
CZY KTOS ZNA TA FIRME
!!! 2011-01-02 17:43:02
nie polecam!!!!!
anonim2 2011-01-19 11:47:46
a to ciekawe .... bo z moich informacji, ktore posiadam, nie znam nikogo kto nie mialby zaplacone za wykonana prace...
1
anonim 2011-06-25 16:06:41
to co ludzie piszą o firmie to prawda sam się ostatnio przekonałem( usunięte przez administratora )
marcel 2011-07-15 09:56:47
w żadnym wypadku nie wiązać się z tą firmą jażdzisz po Niemczech do pracy na własny koszt nawet po 700 kilometrów( usunięte przez administratora )odradzam jak najdalej od firmy
Jacek 2011-10-20 11:42:35
Ja tam jestem zadowolony, kasa na czas, godziny pracy spoko i sama praca też nie była ciężka wiedziałem na co jadę... także jak najbardziej + ! na pewno jeszcze skorzystam z ich ofert
łuki 2011-10-27 13:54:56
ja znam ta firme, i mam bardzo dobre doswiadczenia, wszystko jak trzeba i dlatego moge ci ją polecic
rafmen 2011-12-15 17:50:36
łuki - 2011-10-27 13:54:56

ja znam ta firme, i mam bardzo dobre doswiadczenia, wszystko jak trzeba i dlatego moge ci ją polecic
sam nie wiem ...hyhy berlin do tego ......
Rafał 2012-02-09 19:40:53
Odradzam wszystkim tą firme najgorsza w jakiej pracowałem( usunięte przez administratora )Obiecują kokosy a ich nie dają NIE POLECAM NIKOMU
Lipa 2012-08-20 12:30:14
Rzecz miała miejsce w zeszłym roku. Przerobiłem miesiąc na umowie o dzieło (bez ubezpieczenia). Po moich prośbach dostałem umowę o pracę (3500 zł brutto za 200 g. pracy). Podpisałem, lecz w ten sam dzień poprosiłem o zaświadczenie, iż de facto będą mi płacić X euro na godz. Nie doczekałem się oświadczenia, natomiast chciano bym już jechał na nast. wyjazd. Odstąpiłem od umowy (za por. str.). Wypłatę za przepracowany miesiąc otrzymałem z półtora miesięcznym opóźnieniem, po moich kilku telefonicznych upomnieniach. Nigdy nie zapomnę słów(usuniete przez administratora) (?): Chce pan wypłatę, a przecież nie pojechał pan na kolejny wyjazd, więc powinien pan dostać karę, a nie wypłatę o_0
WYSTARCZY?
anonim4 2013-01-14 11:26:07
Mój mąż tam pojechał. i co mam się spodziewać tego samego? pojechał zarabiać a nie tracić jak narazie dla mnie tam lipa. Jak by byuł pewny że zapłacą za miesiąc pracy to by został ale z tych opinii wynika że nie płacą.
Mariusz 2013-01-31 15:56:54
Wyleglobal ogłasza się teraz jako Fortman- group
kolo 2013-02-26 10:08:40
Ale tu bzdurnych komentarzy się narobiło , he he...Pracuję w tej firmie już długo i nigdy nie miałem żadnych problemów i takich jak ja jest duże grono a narzekają tylko Ci co przyjeżdżali i zamiast robić to zachowywali się jak psy spuszczone ze smyczy(usuniete przez administratora)bądź byli jako pseudo fachowcy...ale cóż nikt wam nie zabroni wyrażać swoich opinii, moja jest jak najbardziej pozytywna...Polecam wszystkim
1573o 2013-03-02 07:44:52
mam ofertę pracy w FORTMAN-GROUP i niewiem co robić, bo niestać mnie na długie czekanie na pieniądze!
kolo 2013-03-04 14:10:56
i ty mówisz abym nikogo nie obrażał ??? a sam obrażasz ludzi wyzywając ich od w(usuniete przez administratora) hmmm...a skoro z mojej opinii wyciągnąłeś tylko tego psa no to chyba trafiłem w czuły punkt...a wracając do czasu oczekiwania na pieniądze to zawsze koło 20 każdego miesiąca mam je na koncie...wiadomo są poślizgi spowodowane przelewami pomiędzy bankami ale nigdy nie trwało to dłużej niż 3-4 dni...Pozdrawiam i życzę poszukiwania pracy bo ja już swoja mam he he he :)
NIKKA 2013-03-04 18:49:41
jak wierzysz w durne opinie internetowe to poszukaj innej pracy:) chyba masz rozum i umiesz sam myśleć a nie sugerować się opinią innych :) powodzenia w szukaniu "idealnej" pracy!!!!! :)
iq 2013-03-06 23:14:34
nie ma pracy idealnej bo przeciez w kazdej trzeba robic... ale nie mow mi ze wyplata na czas sie nie nalezy do (usuniete przez administratora)...co ty z wyleglobal jestes?
jasper 2013-05-30 18:47:44
pracowałem w kwietniu 10 dni w Koloni, zwolnili nas bez podania przyczyn, sześciu. Zapłacić mieli do 21 maja. Jeszcze nic nie mam na koncie. Jest 30 maj. Dzwonię co parę dni do biura, tylko wymijające odpowiedzi typu szefa nie ma, lub szef ma problemy, zapłacimy w połowie tygodnia.. Chcę iść tu w Niemczech na policję..
łysy 2013-07-02 19:54:19
hahaha,cos z firma musi byc nie tak skoro i jako wczesniejszy wyleglobal i jako fortman nie placi ludziom. ja bylem tylko na rozmowie, inny jak widze pojechali i nie do konca sa zadowoleni.
Tedy 2013-07-03 12:21:05
Po przeczytaniu tych opinii moja chęć współpracy z nimi z nimi wygasa?. pozostaje pytanie jechać za pożyczone Euro na I-szy miesiąc, czy odradzasz?
hans78 2013-08-26 16:19:22
po prostu 10euro pisza 8 daja na dzielo jezdzisz za swoje jesz za swoje masz wyplate21 dnia miesiaca mi sie zgadzalo ale kokosy nie byly a to sa koszta 700km jechac BYLEM I SIE ZAWINELEM a babka fajna hm w szczecinie ....hi
robek 2014-01-08 18:15:56
trzeba bylo jechac babke ogladac do szczecina a nie 700 kilosow za robota biegac ,nie podniecaj sie tak na przyszlosc
kaliii 2014-03-02 23:44:47
jak zo sie zchrzaniles robote to co sie dziwisz .
wróbel Grześ 2015-01-08 12:50:12
na mieście szczerze mówiąc ptaszki ćwierkają same pozytywne rzeczy o WyleGlobal jako pracodawcy, więc tym bardziej przekonany jestem że się chyba u nich zatrudnię. czy ogólnie teraz są jakieś potrzeby kadrowe i szukają w firmie jakichś nowych pracowników? byłbym wdzięczny za info jakie mieliby wymagania i i jakie dawaliby warunki, okej?
samio 2015-03-21 22:18:23
szkoda tylko , że wszędzie piszecie to "podobno" co świadczy tylko o tym , że wiedze macie przekazywaną od człowieka do człowieka. Niestety , ale ja miałem nieskrywaną przyjemność sam kontaktować sięz tą firmą i wszystko nie wygląda oczywiście tak różowo jak to niektórzy tutaj przedstawiają. Co Wy na to?
Michał 2016-05-15 11:59:37
ani strony, ani danych w internecie.. kurcze, co się z tą toruńską firmą dzieje?
Zostaw swoją opinię o WyleGlobal - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WyleGlobal