Zakłady Mięsne Sobkowiak

3.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Zakłady Mięsne Sobkowiak

Katarzyna
Były pracownik

Pracowałam u "Sobkowiaka" osiem miesięcy, generalnie wszystko było w granicach mojej tolerancji na nie zawsze uczciwe podejście do pracownika. Sklep w którym pracowałam był pod opieką P. Anny, złożyłam wypowiedzenie za porozumienie stron, do końca okresu wypowiedzenia uczciwie pracowałam dając z siebie tyle samo co zawsze, pomagałam Kierowniczce łatać dziury w grafiku gdy ktoś był chory poświęcając swoje wolne dni. (Pensja to najniższa krajowa + premia uznaniowa, nikt nie wie z czego ta premia się składała , kto decydował o jej przyznaniu, w jaki sposób jest naliczana). I do póki byłam i dawałam z siebie wszystko by jakość usług była na wysokim poziomie, kasa mi się zgadzała, ale gdy złożyłam wypowiedzenie, mimo iż pracowałam nadal na 100% ostatnia pensja wypłacona mi z firmy to najniższa krajowa + ekwiwalent za urlop. Mogłam przecież wybrać urlop, mogłam pójść na opiekę na chore dzieci, ale chciałam być uczciwa do końca, szkoda tylko że tak bardzo się zawiodłam.

Aniutek
Pracownik
@Katarzyna

Dokładnie tak robi firma , i to nie kierownicy regionalni tylko Karina . Ja też pracuje u Pani Ani ale co ona może zrobić , po mimo szczerych chęci bo chciała mi dołożyć to decyzja Wieśniaczki Kariny była inna . Tabelka jej się nie zgadzała i musiała uwalić wypłatę. Karma wraca śmieszna mi Pani Dyrektor. Co ty sobą reprezentujesz wg .

Ja
Inne

Jestem klientem od bardzo dawna, a teraz co się tam dzieje!!!! mowa o sklepie we Wronkach. Sprzedawczyni ma rece brudne jak by z pola wrocila, jedna na drugą krzyczy, terminala nie umiały uruchomić i w końcu musiałam towar zostawić bo gotówki nie posiadałam. A te ręce brudne mnie tak obrzydzily ze raczej nie chce mi się już tam chodzić kupować, towar wyglada na nie świeży, sprzedawczynie nie miłe , obsługa krytyczna

Asiaaa
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Jak się nie szanuje ludzi to później pracują takie brudasy ! I nie tylko we Wronkach ! Pani Karino czy tak ciężko uszanować starych pracowników i dołożyć nam do wypłaty ? Nie , bo po co , lepiej nie mieć ludzi do pracy albo zatrudniać byle kogo ! A później firma na tym traci i akcje reanimacje . Nie tędy droga !!!!!!!!!

Ewka
Pracownik
@Asiaaa

Oj pani K……proszę wziąć sobie do serca te słowa o szanowaniu pracowników. To bardzo ważne. Dobry pracownik to skarb firmy.

xXxXxXx
Były pracownik
@Ewka

Oj pani Karina raczej nie ma serca , dlatego nie szanuje pracowników , „Zapomniał wół jak cielęciem był …” U Zyguły jej się nie udało to tutaj wszystkich (usunięte przez administratora) Ale cóż , widać Pani prezes zadowolona bo jest osoba od czarnej roboty , a ona może sobie siedzieć wygodnie w foteliku .

Jazdzia
Były pracownik
@xXxXxXx

Nie czepiajcie się Kariny to rejonowe zdają relacje Karinie fałszywe z Wami się uśmiechają piją kawę obgadują szefostwo a do Kariny wszystko na Was gadają taka jest prawda uważajcie właśnie na te Panie

Marta
Pracownik
@Jazdzia

Wiesz co to mało wiesz . Karina to żmija , tu milutka a za chwilę nóż w plecach . I niestety wykazać się musi . Dlatego po trupach do celu .

Ktoś
Pracownik
@Marta

Tak jest. Taka jest prawda. Byle jej na koncie cyfry się zgadzały.

Monika
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Na tym stoisku dalej się nic nie zmieniło , obsługa tragedia ! Ktoś z kierownictwa interesuje się sklepem we Wronkach ?

Ktosia
Pracownik
@Ja

A może po prostu dorabia do tej marnej pensji na polu i nie zdążyła rąk umyć ? Nie ma zwrotów to człowiek musi sobie radzić . Nie zawsze wszystko zejdzie , dostajemy towar , którego nie zamawiamy . Odpowiedzialność mamy my pracownicy a nie firma . Tak nie może być! Jak by były zwroty to i towar by w ladzie inaczej wyglądał . A niestety nie wszyscy sobie z nim radzą. A przyjdzie sanepid to trzeba kłamać że zwroty mamy i nawet firma przyśle nam dokument, że niby była utylizacja . I że mamy mówić że po zwroty przyjeżdza firma z zewnątrz . Tylko czy ktoś wg widział tą firme na żywo ? Ja pracuje tu 4 lata i sobie nie przypominam . Pozdrawiam Wronki , pracują tam super dziewczyny . Wszystkim się nie dogodzi .

Helena
Były pracownik
@Ktosia

Nie rozumiem Ciebie Kobieto nie podoba się to „zamknij drzwi z drugiej strony „ nikt nikogo „na siłę”nie trzyma w tej firmie

Xenia
Pracownik
@Helena

Dokładnie nikt nikogo na siłę nie trzyma . Ale są osoby , które sobie radzą z towarem narzuconym z firmy, ale są i takie , które powinny to oddać na zwrot aby utrzymać świeżość towaru w ladzie . Znam taka, która wypowiada te magiczne słowa , była u nas parę razy i obiło mi się to o uszy …

Helena
Były pracownik
@Xenia

Jeżeli nie radzi sobie z towarem tzn.ze nie potrafi sprzedać tyle w temacie wystarczy ruszyć głowa,proponuje prace na taśmie tam za bardzo nie trzeba myśleć.

Była Stała Klientka
Inne

BRAWO!!! Dla Pani kierownik Renaty ze sklepu Jelenia Góra za super obsługę o godz. 16:00. Nie zostałam obsłużona bo Pani była zajęta czym innym niż obsługą klienta. Jak poprosiłam o szynkę to mi odburknęła coś pod nosem. Biedne te młode dziewczyny, które z nią pracują wiecznie coś jej nie pasuje. Jest arogancka, jak do dziewczyn tak i do klienta. Kierowniczka powinna być wzorem a nie kapryśną babą. Była Stała klientka.

O1
Pracownik
 Pytanie
@Była Stała Klientka

A może Pani kierownik miała coś ważnego do zrobienia? Może polecenie z góry dostała? Teraz się nauczili przyjść i od razu zostać obsłużona bo hrabina przyszła? A może tak poczekać 2 minuty? Ale nie bo wlos z głowy spadnie bo księżniczka stać nie będzie. A co do pracy młodych dziewczyn to raczej one powinne się wypowiedzieć jak im się pracuje z ową kierowniczką, a nie Pani bo o tym to chyba nie ma Pani zielonego pojęcia..Miłego dnia i dużo uśmiechu Pani życzę , bo kiedyś Pani może się znaleźć w podobnej sytuacji że ktoś Panią opisze.

Była już szczęście pracowniK
Były pracownik
@O1

Tak tak była zajęta Facebookiem xd jak płaca taka praca ????

O1
Pracownik
 Pytanie
@Była już szczęście pracowniK

Rozumie że akurat patrzyłaś w jej telefon, skoro wiesz że na fb siedziała?!

Zadowolona.
Inne
@Była Stała Klientka

Jesteś klientką to powinnaś być człowiekiem, a nie paskudna wroą skrzwczacą. Cała załoga sklepu pracuje dla klienta i dlatego jest najlepszym sklepem w okolicy. Świeżość i czystość i obsługa super brawa.

Kapryśna baba.
Inne
@Była Stała Klientka

Jak bardzo jest Pani zorientowana. Tylko nie wiem jakie młode dziewczyny, bo jesteśmy w jednym wieku.

Klient
Inne
 Pytanie

Delikatesy Sobkowiak Siedlec schodzicie na psy....brak słów na obsługę te nowe pożal się Boże Panie są okropne. Gdzie jest stara załoga tego sklepu ? Pozbawiacie się dobrych pracownic w końcu będzie tak że sami staniecie za lada albo zamknięcie sklep bo nie będzie komu robić.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Klient

No taka już dziwna polityka tej firmy, polityka która prowadzi firmę w złym kierunku. A dlaczego prowadzi? Niewłaściwe osoby na niewłaściwym miejscu.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa konkretna, szybka i rzeczowa.

Pytania

Czy znam rodzaje mięsa? Co można zrobić jak się kończy termin ważności? W jakich godzinach mogę pracować?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jak można tak traktować pracowników? Pani Karino i Pani Justyno zapraszamy po fartuszki i zapraszamy za lady. Zobaczymy jak sobie poradzicie lalunie wytapetowane za czyjeś pieniądze? Pani Karino jesteś kłamliwa i kiedyś ci się to wszystko zwróci. Karma wraca....

Asia
Pracownik
@Były pracownik

Dobrze ze karma wraca do osób które wyrządzają krzywdę innym tylko czasem trzeba trochę poczekać ale na pewno wróci.

Oh i ah
Pracownik
@Były pracownik

Oj najpierw by musiały przejść szkolenie bo nie wydaje mi się aby poradziły sobie te Panie za ladą . Dajmy im godzinę na wyłożenie lad , schowanie towaru , zrobieniu cen i z chęcią przyjadę zrobić zdjęcia jaki mają porządek i jak jest przygotowane stoisko do pracy . Żeby wymagać od innych to trzeba coś umieć a nie tylko wydawać polecenia ! Aaaa i nie zapomnijcie dać wrzutek , żeby nie zabrakło towaru !

Załoga z Wielkopolski
Pracownik
 Pytanie
@Oh i ah

Myślę, i to pewnie nie tylko ja , aby do tej dwójki dołączył Pan Michał . Ten to już wg nie ma szacunku do pracowników . Tylko gwiazdorzyć potrafi ! Przyjedzie i się mądrzy . Myśli , że jest taki mądry ?! To zapraszamy , fartuszek i za ladę ! Trio idealne !

Ciekawy pracy
Kandydat
 Pytanie

Co sądzicie o pracy w Delikatesach?

brak rezimu sanitarnego
Pracownik

uwazajcie kilienci co kupujecie na stoisku miesnym sobkowiak w jeleniej gorze wyroby miesne swieze mieszna z zepsutymi obsluga sklepu arogancka

Xxxx
Pracownik
@brak rezimu sanitarnego

Ratują się dziewczyny jak mogą żeby nie płacić niedoboru bo z tak niskich wypłat jeszcze zabieraja na manko. Wiemy że tak nie powinno być bo nie jest dobry kierunek. To prowadzi do zamknięcia punkt bo klient się zrazi a to już rzutuje na całą firmę. Bez wsparcia firmy nic nie zdziałamy drogie koleżanki.

Asia
Pracownik
@Xxxx

Niech zwiększa przeceny, bo nas też nie stać płacić manka.

Niezadowolona
Inne
@brak rezimu sanitarnego

To samo jest w Głogowie , świeży towar wymieszany ze starym ! I odświeżane kiełbasy . Ale jaka obsługa taki towar . Może tak kierownik rejonu by się zainteresował towarem jaki jest w ladach i wymienił kilka osób , nieuprzejmych !

Stały klient
Inne
@Niezadowolona

Nieprawda jestem stałym klientem sklepów jest bodajże jak się nie mylę 4 w Głogowie może tak łaskawie napiszesz w którym Ci tak žle a nie oczerniasz wszystkich Ja robię cały czas zakupy w jednym z tych 4 Panie miłe sympatyczne doradza polecają zawsze coś dobrego

Pracownik
Pracownik
@Asia

Lepiej nie będzie tylko gorzej , ta firma schodzi na (usunięte przez administratora) ! Zero zwrotów , przeceny najlepiej wg żeby nie było i człowieku sobie radź a jak nie będziesz kombinował to będziemy płacić manka ! A postaw taką nową osobę za ladą to co z tego ,że jest miła jak zero pojęcia o sprzedaży . Dobrze , że już mamy zgraną załogę bo inaczej to by było kiepsko .

Klientka z Wielkopolski
Pracownik
@brak rezimu sanitarnego

Przeważnie robię zakupy w sklepach Sobkowiak w Poznaniu , ogólnie jestem zadowolona , choć zdażyło się , że kupiłam udka z kurczaka śmierdzące! Moja teściowa mieszka w Trzciance i niestety notorycznie dostaje coś starego, nie wspomnę już o krojeniu szynek ze sznurkami !

Kasia
Inne
@Klientka z Wielkopolski

Każdy by chciał wyglądać jak J.S. No nie .ale my nie możemy o siebie tak zadbać bo za co.

Ania
Pracownik
@Kasia

Pani Karino dziękujemy za wypłaty , naprawdę zastanawiam się na co mam wydać . Przypominam , że to my pracownicy wykonujemy najcięższa pracę i Firma powinna docenić tych co jeszcze zostali . Niedługo odejdą wszyscy co zostali ! Ciekawe co szefostwo wtedy powie . Dodam tylko , że jak widzę ogłoszenia i atrakcyjne wynagrodzenie to jak bym czytała nie o naszej firmie .

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Klientka z Wielkopolski

W Trzciance u naszej "ulubionej"Renatki śmierdzące mięso?przecież wg niej to najlepszy sklep Sobkowiaka...cuda niewidy tak tam wszystko schodzi a jakie "przetwórstwo "odchodzi...

Ela
Pracownik
@Ewa

Ta Renatka to przemądrzała baba . Te jej przeróbki czy firma tego nie widzi . Przecież to można się otruć!

Klientka
Pracownik
@Ela

W Drawsku same (usunięte przez administratora) , a ta śmieszna Pani kierownik Anna to już wg nie miła i nie uprzejma dla klientów !

1
Zadowolona
Inne
@Klientka

A ja tam sobie chwalę Drawsko i obsługę. Pani Ewa, Halina, Anna i nowa Pani Małgorzata super kobiety:) Oby tak dalej. Pozdrawiam

Ups
Inne
@brak rezimu sanitarnego

Wszędzie tak samo starocie mieszają z nowym towarem a obsługa tragedia arogancją i co niektóre szukają wrażeń z klientami narzekają na pracę szczeze to by się za pracę wzięły a nie za cudzych menzow.

Elunia
Pracownik
 Pytanie
@Ups

Może sama tak robisz ! Nie chciałabym z taką pracować co żale na forum wypisuje ! Najpierw oceń siebie a później innych ! I zajmij się swoim mężem jak go wg masz ! Bo może jesteś tak beznadziejna , że ktoś ci tego męża z pod nosa zabrał i stąd te frustracje z twojej strony ?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w Zakłady Mięsne Sobkowiak?

Ania
Pracownik

Czyli wszytko jasne. Wiadomo jaki. Trafione w punkt.

Ja
Pracownik

Ta firma to jedno wielkie bagno tu pracownik się nie liczy, tylko sklep. Nie ma wyjaśniania czego kolwiek, nie ma żadnej pomocyze strony kierowniczki, towar który jest nie jest zamawiany a go dostajemy i trzeba się martwić co z tym zrobić, bo firma nie przyjmuje zwrotów i my pracownice musimy za to płacić, a p. KARINA totylko potrafi poniżać i kłamać na każdym kroku, bezczelna męda.Wiec mowie Wamnie zatrudniajcie się w tej firmie, bo nic dobrego Was tu nie czeka, tylko praca od rana za marne grosze, bez premi

Ola
Pracownik
@Ja

O widzę że nic się nie zmieniło.

Gienia
Pracownik
@Ja

Karinka to powinna sama stanąć za ladą i pokazać jak się pracuje . Wymagać wymaga od innych ale jeszcze sama jak by się nauczyła to by było dobrze . Znam mądrzejsze kierowniczki ze sklepów , które bardziej by się nadawały na jej stanowisko i nie są tak przemądrzałe jak ta pseudo dyrektor Pani Karina. Ona aby tylko wyssać z drugiego człowieka informacje a później zwalnia jak już nie odpowiada ! Żmija zawsze będzie żmiją dopóki sama się swoim jadem nie udławi. Także zgadzam się z opinią wyżej kłamie, poniża jak tylko może .

Maria
Pracownik

Przestańcie narzekać i zmieńcie pracę. Ja to zrobiłam i jestem zadowolona. Wszędzie zarobicie dużo więcej. Trochę odwagi i wiary w siebie.

Monia
Były pracownik
@Maria

Dokładnie, ja tez tak zrobiłam i to była najlepsza decyzja w moim życiu. Odwagi i jeszcze raz odwagi życzę wszystkim. Blokada jest ale tylko w głowach. Trzeba zmienić i już i przestać narzekać. Ta firma to nie koniec świata. Jeśli za dużo zaczyna przeszkadzać to należy to zmienić i tyle. Powodzenia życzę.

Misia
Inne

Sklep zenada

1
Kaśka
Pracownik
 Pytanie

Pisanie tutaj i tak nic nie daje. Dziewczyny jedyne co możemy to się tutaj wyzalic tylko i wyłącznie dla siebie. Po nich wszystkich to spływa jak po kaczce. Nie interesuje ich to co my zrobimy z dorzucanym towarem, mamy to sprzedać i tyle bo przecież jesteśmy od tego żeby polecać, ale pytanie ? Czemu mamy polecać towar który jest niedobry ? Albo towar który kosztuje krocie? Wszystko idzie w górę a wypłaty stoją w miejscu i co najlepsze są jeszcze OKROJONE bo dany sklep się nie postarał i nie zrobił normy albo nie sprzedał ogromnej ilości TOPÓW! Droga Pani dyrektor wiem że i tak nic Pani z tym nie zrobi i spłynie to po Pani, ale gdyby była Pani choć troszkę wyrozumiała i miała trochę współczucia to zeby pracownik był zadowolony zrobila by Pani wszystko żeby go zatrzymać, bo takie postępowanie sprawia, że jest coraz gorzej i coraz więcej osób odchodzi. Nie pozdrawiam

Żal ściska
Pracownik
@Kaśka

Szkoda oj szkoda jeden buduje firmę drugi rujnuje. Przyjdzie czas opamiętania.

Byla pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Czytam i nie wierze w Was... Czy wy myslicie ze wypisywanie tu cos Wam daje? Skoro tak Wam zle to po co wogole pracujecie w tej firmie...Moze zamiast wypisywac i sie uzalac nad swoja praca zmienicie cos w swoim zyciu i znajdziecie nowa prace.

Maja
Były pracownik

Jeżeli szanujecie siebie nigdy nie idźcie do pracy do firmy Sobkowiak.Wykorzystują tam ludzi do swoich celów nie licząc się z pracownikiem.I co jest najważniejsze!!!!-odpowiedzialność materialna-bez zastanowienia ściągają pieniądze.Uważajcie na rejonową z Głogowa Annę Graczyk-to podstępna,kłamliwa żmija,która żyje z kłamstw i (usunięte przez administratora)pracowników!!!!!!!!!!!

Kierownik od wielu lat
Pracownik
@Maja

Zgadza się. Straszna baba z niej . Na pierwsze wrażenie wydaje się miła ale jak się ją pozna bliżej to niczym Karinka dwa ! Dobrały się te Panie , naprawdę . My co prawda teraz już mamy nową rejonowa , w sumie szału nie ma ale jest . Dajmy jej się wykazać . Najlepsza i tak była Pani Justyna , która niestety już nie pracuje przez żmije , która ja wykończyła . Pani Karino to świadczy o Pani jak nieudolnie wymienia Pani kierowników rejonu . A nie wspomnę już o wymianie co chwile personelu !

Pracownik
Pracownik
@Kierownik od wielu lat

Koniec końców K. wypije to piwo które sama sobie przez lata waży.

Kama
Pracownik
@Pracownik

Pani Karino czekamy na te podwyżki na 10 lipca co nam Pani obiecała . Bo opinii to widzę nie ma Pani za dobrej . (usunięte przez administratora) I te wypłaty będą zadowalające !

Lisica
Pracownik
 Pytanie
@Kama

Ale ,że wy niby wierzycie, że taka żmija wam dołoży ? Wy się módlcie , żeby wam jeszcze nie zabrała ! To jest pijawka , która wysssa wszystko z waszej wypłaty co do złotówki a później powie , że to Pani z płac się pomyliła ! Nasza rejonowa to już też nie wie co nam ma odpowiadać ! Pani Aniu uzależniła się Pani od tej co tak kłamie , że jeszcze nosy wam nie urosły od tego kłamania .

Jola
Pracownik
 Pytanie
@Lisica

Zgadza się jak się odezwiesz po swoje to usłyszysz ze A…z płac się pomyliła. Hmm ile razy ta A…się myli? Oj nie ładnie p. Kar wycierać sobie tyłek tą biedną Panią z płac. Przykre to. Wierze w sprawiedliwość i w to ze karma wraca.

Kuna
Pracownik
@Lisica

Tylko patrzeć jak ta żmijka naszą szefową wysiuda

Pracownik
Pracownik
@Jola

Albo zaginie kartka od wypłaty bo ponoć przez pomyłkę gdzie indziej jest wysłana.Znamy już te chwyty żeby tylko się nie doliczyć.(usunięte przez administratora)

Po fachu
Pracownik
@Pracownik

Niech zaczną od siebie obcinać wypłaty, a nie żerować na sprzedawcach

Hanka
Pracownik
@Po fachu

Karinka powinna najpierw od siebie zacząć , aby wykazać się przed Panią Justyną , że ona tez za pół darmo pracować potrafi . Ale najlepiej nam , gdzie to my sprzedawcy na nich wszystkich pracujemy . Żenada . Za parę lat mogą zwijać żagle.

Pracownik
Pracownik
@Hanka

Dokładnie niech ona zacznie od siebie.

Pracownik
Pracownik

Witam jestem pracownikiem tego (usunięte przez administratora) w Świdwinie dość że stoisko małe to i koleżanki do niczego bo nie myślą o pracy tylko jak wyrwać cudzego chłopa to co się dzieje to jest porażka pewna pani A. nie ma żadnych oporów żeby....... ZAMIAST PRACOWAĆ JAK INNI żenada pani A. Udaje kierowniczkę tylko nie wiem czego bo na pewno ni stoiska pozdrawiam

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A co to ma wspólnego z firmą ? Już widzę , że co niektórym to już całkiem odwala. Jak można pisać takie głupoty ???? zajmijcie się pracą a nie wypisywaniem bzdur ! Co prawda nie jestem z waszych okolic tylko raczej drugi koniec Polski i aż się uśmiałam jak to czytam :)

Dorota
Pracownik
@Pracownik

Bo niektórzy zamiast zainteresować się swoim życiem interesują się cudzym. A może zamiast o koleżankach z pracy napisz o sobie jakim jesteś pracownikiem.

Ja
Pracownik

Ja nie muszę nastawiać mam swojego męża tylko taka psuje opinie sklepu i nie tylko. P. Ania lubi takie klimaty jej sprawa tylko niech poza pracą to robi a nie w trakcie.

Dolnośląskie
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Osoba , która pisze na swoje koleżanki to chyba ma sama kompleksy ! Jak można wypisywać takie głupoty ? Chciałaś zabłysnąć na forum ? Poczekaj do grudnia to zabłyśniesz jak światełka na choince .

Gosia
Pracownik

Przy takich upałach, powinny być skrócone godziny otwarcia sklepu, istna plaża

Pracownice
Pracownik
@Gosia

Zgadzamy się z Tobą

Też pracownice
Pracownik
@Pracownice

Można towar układać na płasko, minimalizm w chłodni- nie trzeba dowalić wszystkiego na weekend.Musi być więcej przecen!

Pracownik od kilku lat
Pracownik
 Pytanie
@Też pracownice

Niestety Pani Karina musi się wykazać i nie zwiększy przecen ! A manko jak będzie to ona nie zapłaci tylko my ! Szefostwo prosimy otworzyć oczy bo za chwile wszystkie się zwolnimy i nie będzie miał kto pracować ! A z tą zakłamaną Panią dyrektor daleko ta firma nie zajdzie ! Zwrotów nie ma ! Przeceny ograniczone ! Towar dorzucany ! Kto ma za to odpowiadać ?

Monika
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik od kilku lat

Pani Karino proszę przestać nas (usunięte przez administratora)! Ileż można słuchać , że w przyszłym miesiącu będą lepsze wypłaty ! To , że gra Pani na czasie to już wiemy ! I tak z miesiąca na miesiąc aż po prostu słuchać się tego już nie chce ! Czy Pani by pracowała za najniższa krajowa ? A cóż Pani robi więcej od nas ekspedientek ? Ubrać szpilki też potrafimy ! A może tak ubrać fartuszek i za ladę pokazać nam jak się pracuje , skoro twierdzi Pani , że jesteśmy takie beznadziejne . Do pięt nam Pani nie dorasta .

Pracownik.
Pracownik
 Pytanie
@Też pracownice

Owszem minimalizm w chłodni byłby gdyby nie było dowalanego towaru. Wołowiny, kości i oczywiście nie udane kiełbaski serowe. A tak wogole to jak sa takie upały to firma powinna zapewnić nam chociaż wodę do picia. To się nadaje do zgłoszenia do PIP. Coraz więcej ludzi odchodzi i się nie dziwię. Niech sami staną za ladą w taki upał i niech pracują sami za najniższą krajową. Ciekawe ile by wytrzymali? Obstawiam że 30 min

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Nigdy nie będą lesze wypłaty. Nie dajcie się oszukiwać. Stek bzdur i kłamstw z ust tej osoby nie ma końca. Głowa za mała. Tylko zadaję sobie pytanie jak można tak żyć ?

zażenowana pracownica
Pracownik

Pracuje u Państwa w firmie bardzo długo ale zastanawiam się nad zmiana pracy ponieważ: -zawsze były jednakowe cenowki z logo Sobkowiak, duże cenowki promocyjne, nowości i wszystkie były jednakowe kompletne. W obecnej sytuacji kiedy spadają utargi na sklepach kiedy trzeba bardziej dbać o klienta, każda cena pochodzi z innej wsi Podejrzewam ze sprawczynią tego jest Pani Karina Piosik która również w dobie pandemii ucina budżet na zakup środków czystości, nie dostajemy rękawiczek lateksowych, maseczek jednorazowych. Plyn dezynfekujący jest przyznawany raz na trzy miesiące, to to już w ogole jest żart. Sklep duży ma przyznane 80 zł i w tym musi zakupić worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe gdzie przy COVID-19 jest tego za mało. -zrozumiała rzeczą jest ze asortyment wołowiny powinien być na sklepie, z czym się zgadzamy. Ale dowalanie go przy każdej dostawie graniczy z cudem abyśmy go sprzedały, wołowina po otwarciu jest zielona a kość w niej śmierdzi dot. Karku wołowego. - firma wymaga od nas wysokich obrotów gdzie jest to niewykonalne podczas obecnej sytuacji która jest w naszym kraju, nie przychodzimy do pracy leżeć tylko pracować i staramy się jak możemy wpychając towar klientowi na sile, a później wychodzą awantury ze pani chciała 5 plasterków a nie 10. - kolejnym nieporozumieniem są paróweczki z indyka, które nie są zjadliwe po dwóch dniach, firma powinna zmienic ich jakość albo zmienić opakowanie Mój wpis nie polega na oczernianiu firmy itp bo chciałabym dalej w niej pracować ale z dnia na dzień jest coraz gorzej. Firma zamiast dbać o pracownika i szanować to traktuje nas jak zło konieczne, a zaznaczam ze to my personel sklepu pracujemy na wypłaty dla Państwa wypłaty i dla nas, a nie ukrywajmy ze i tak nasze wypłaty pozostawiają wiele do życzenia, z roku na rok średnia krajowa jest wyższa a my zarabiamy coraz mniej. Pozdrawiam i licze na wzięcie tej opini pod uwagę

Ja
Pracownik
@zażenowana pracownica

Cała prawda a najgorsze jest to, że już lepiej nie będzie.

Nowa
Pracownik
@zażenowana pracownica

Brawo Wreszcie ktoś prawdę napisał

Klient
Inne
 Pytanie
@zażenowana pracownica

Nie dostajecie maseczek i rękawiczek?????????? To skandal. Firma te podstawy musi zapewnić pracownikowi.

Pracownik
Były pracownik
@zażenowana pracownica

Zgadzam się i popieram tylko czy rejonowe coś z tym robią... To one powinny walczyć dbać o pracowników a nie o swoje (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
@Ja

Zgłosić Rejonowej niech się wykaże niestety ale w firmie mają na nas (usunięte przez administratora) a ona jest po to żeby bronić chronić zadbać o KAŻDEGO pracownika..... Stanąć za nami a nie szpilę jeszcze wbijać

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Zgłosić i co dalej zostać olanym

Pracownik
Były pracownik
@Pracownik

Tak bóimy się cokolwiek powiedzieć bo i tak wszystko przeciwko sobie.... Panie Michale na kontrolach może więcej rozmowy wiele byś się dowiedział może firmie oczy by się otworzy przez kogo tak wiele osób narzeka

Inka
Pracownik
@Pracownik

I tak wszystko jest olane...

Dolnośląskie
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A kto to jest Pan Michał , jeździć i wypisywać notatki to ja też potrafię ! Kolejny lizodup Karinki się znalazł. A może tak za ladę , dorzucić towar , którego się nie zamawia , wołowinki , grilla , kości , kiełbas . Zostawić ich tak na miesiąc , uciąć przeceny albo wg nie dawać i zrobić inwentaryzacje ! Jak by mieli zapłacić ze swojej kieszeni to może by ktoś zrozumiał . Karinka by miała mniej na swoje wydatki to może by spojrzała na to wszystko inaczej ! Ale nie najlepiej nam dowalić na sklep i mamy się martwić ! Ma być porządek na sklepie ? To proszę nam kupić środki czystości , tyle ile potrzeba a nie robiąc zakupy zastanawiam się czy to ma być ręcznik papierowy czy może papier do tył... ceny maja być czyste i czytelne ok tez się z tym zgadzam , proszę dać zmywacz do cen i mazaki ! Cen nie ma , pytasz rejonowej to też nie ma to przepraszam na czym mam wypisywać te ceny Wymagań to ta firma ma dużo ale nic od siebie nie daje . Tylko nakazy , zakazy , i ucinać najlepiej wszystko !

Ktoś
Pracownik
@Dolnośląskie

To jest straszne. Nie można się czaić. Jeśli macie okazję na zmianę pracy to trzeba zmieniać bo szkoda nerwów. Środki czystości, rękawiczki, maseczki powinny być na porządku dziennym bez proszenia się.

Poznanianka
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Dziwne jest to , że im więcej oszczędności jest np.zmniejszenie przecen ciągle słyszymy , że stoisko przynosi straty. Zatrudniając się było to 2% od obrotu , mając np średni obrót miesięczny 120 tys.czyli 2400 przeceny to od jakiegoś czasu mamy przeceny np 500 zł na miesiąc . Zwrotów nie ma ale za to dołożyć towar to ma kto ! A czy ktoś tam myśli co mamy z nim zrobić ? Wołowina droga ale najlepiej dowalać nie opakowanie tylko pojemnik od razu ! Przypominam , że to my pracownicy mamy odpowiedzialność materialną, i to my musimy się martwić jak dobrze wyjść na inwentaryzacji żeby nie płacić za coś co się nie zamówiło i nie zeszło ! Żeby na stosiku mięsnym nie było zwrotów ? Najlepiej jeździć i robić zdjęcia zamrażarki , którą firma sama dała ! Wiadomo , że z niej się korzysta w ostateczności ! Żadna z nas nie lubi jak jest zapełniona ! Ale jak masz ją zapełnioną to wielkie mi halo . Polityka firmy : przecen aby nie było wg, zostawić na stoisku 3 osoby , utarg miesięczny conajmniej 150 tys , zero nadgodzin , wypłata najniższa krajowa , środki czystości 80 zł na miesiąc i wymagać aby lśniło na sklepie ! A może jest ktoś chętny z firmy ? Są tam podobno mądrzejsi od nas , a może Pani Karina ubierze fartuch z szefowa Justyna a do tego Pan Michał . Przyjeżdżać i się mądrzyć to każdy potrafi . Tej zakłamanej Kariny to już słuchać się nie da . Dużo to ona obiecuje ale nic po za tym . Jak to można być taką zakłamaną żmiją?

Ja
Pracownik
@Poznanianka

Brawo. Czysta prawda. Wierzymy że karma wraca i wróci do tej osoby która krzywdzi innych.

Sylwia
Pracownik
 Pytanie
@Ja

A może szef by zrobił zebranie dla kierowniczek sklepów jak za dawnych lat . Nie raz pytałam rejonowej ale niestety nie zrobią bo się pewnie boją, że będziemy za dużo mówić. A z chęcią nie jedna kierowniczka by się chciała wypowiedzieć. Robimy na sklepie wszystko żeby były utargi. Cała załoga się stara , poleca , wciska klientowi ale nie zawsze się sprzeda co by się chciało . Z firmy nie ma żadnej pomocy. Pani Karina to nas unika , ale co tu się dziwić jak miesza na stoisku między nami pracownikami. Udaje miłą ale my już się na niej poznałyśmy ! Miałam do czynienia z różnymi osobami ale K.P. To pomyłka tej firmy ! Kiedy szefostwo przejrzy na oczy ? Jak już zamknie wszystkie sklepy ?

Pracownice
Były pracownik
@Pracownik

Rejonowa broni swojej (usunięte przez administratora)

Jaaaa
Pracownik
@Sylwia

Może zebranie dla pracowników bo kierownicy sklepów też dobrzy sa

Pracownik
Pracownik
@Sylwia

Prosimy o zebranie. Tylko wiadomo P. K. blokuje takie sytuacje jak może i takiego zebrania nie będzie.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ewa
Pracownik

Bo ze starego mięsa robione i dlatego tyle soli nawalone

Ja
Pracownik

To norma sprzedawać starocie. Świdwin my musimy skroić w plasterki stara wędlinę i wtedy nie widać że stara bo skrojona a mięsa mieszamy więcej starego jak świeżego i też sprzedamy. Żenada co się dzieje.......... Żeby nie było zwrotów za dużo.

Kama
Pracownik
 Pytanie

Zastanawiam się dlaczego wszystkie te narzekajace osoby nie odejdą tylko wiecznie szukają winy w kimś. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma drogie koleżanki. Pracować trzeba A atmosfera w pracy zależy od nas samych. Jak ma się podejście do życia jak księżniczka że wszystko się należy...to żadną praca nie zadowoli. W tej firmie faktycznie wypłata jest hmm bo jest ...Ale w obecnej sytuacji na rynku pracy nic lepszego nie ma. Tu przynajmniej z głodu nie umrzesz. Ja cenie tu sobie spokój. Odpowiedzialność materialna której się tak bałam właśnie na to pozwala. A kierownictwo że wymaga? Toć przecież oni od tego są. Nie chcesz żeby ktoś mówił tobie co masz robić to trzeba było się uczyć to role by się odwróciły. Albo otwórzcie własną działalność i same sobie bądźcie prezesami. Bo szukać winy w kimś A same krystalicznie czyste to każdy potrafi. Pracuje tu od prawie 2 lat. Codziennie wstaje idę do pracy robie co do mnie należy i wracam do domu. Jak chce mieć wolne to mam bo dają mi wolna rękę co do grafiku. Jak jestem chora to idę na L4. Jak mam problem to dzwonię. Jesteś człowiekiem to inni też dla Ciebie będą ludzcy. Aha . Jeszcze jedno. Jeśli dostajecie kiełbasy na święta to traktujące to jak bon. Przecież pracujecie w mięsnym. Trochę wyobraźni drogie Panie. Jeśli dostaniecie wołowinę to już się inaczej to słyszy prawda? A i bon gotówkowy przyjemnie się wydaje. Przypomnienie dla tych którzy zapominają. Bo mentalność ludzka jest niestety taka że krótko pamiętamy to co dobre ale źle zostaje w pamięci do śmierci. Pozdrawiam. Kamila

1
JA
Pracownik
 Pytanie
@Kama

CIEKAWI MNIE KTÓRA PANI REJONOWA TO PISAŁA??

Pracownik
Pracownik
@JA

Hmm pewnie sama pani dyrektor

Kama
Pracownik
 Rekomendacja
@Pracownik

Rejonową nie jestem tym bardziej nie panią dyrektor. Tam skąd pochodzę o pracę było bardzo trudno A jak już coś było to wyzysk że pojęcia nie macie. Po 400 godzin A płacone najniższa. Dlatego szanuje pracę którą mam bo zanim tu trafiłam to żeby utrzymać dzieci musiałam ich nie widzieć... Może i to dziwne dla niektórych że nie narzekam. Ale tak. Codziennie pozytywnie nastawiona chodzę do pracy i lubię to co robię. Bo życie jest ciężkie i trzeba doceniać to co się ma. Albo szukać dalej i więcej. Dla wiadomości waszej drogie koleżanki podpisałam się imieniem. Dużo tu Aś i Kaś więc kto chce to się domysli że żadna że mnie rejonowa. Nikomu nigdzie wlazic też nie muszę. Wyrażam swoją opinię i doceniam Po prostu to co mam. Pozdrawiam i życzę mniej zgryzliwosci A więcej życzliwości. Kamila

Pracownica
Pracownik
 Problem
@Pracownik

Pani dyrektor chyba nie. , bo pewnie nawet nie wie jak to zrobić %)

Xxxx
Pracownik
 Rekomendacja
@Pracownica

Dokładnie tak jak piszesz.

Nawiązanie do wypowiedzi Pani
Kandydat
@Kama

W pełni się zgadzam z wypowiedzią Pani Kamili-te bzdury to wypisują osoby którym nie chce się pracować, które myślą że jak przepracowały kilka miesięcy to już wszystko im się należy-a tu niestety TAKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!! Przypominam że jak się nie podoba to droga wolna a na wasze miejsce przyjdzie ktoś kto będzie czerpał satysfakcję z tego etatu i szanowanie swojego przełożonego będzie priorytetem w karierze zawodowej. Pozdrawiam -Sonia 47

Pracownik handlu
Inne
@Kama

Trochę się z Tobą zgadzam ale ale nie do końca Moja znajoma handlowiec(usunięte przez administratora) ludzie u niej kupują nawet jak im nic nie trzeba Uśmiechnięta super babka matka piątki dzieci kobieta konkretna sumienna zresztą pochodzi z części Polski ludzi pracowitych jak ja Stare Poznańskie Stając na stoisko obroty podskoczyły że aż miło Znam się na ludziach I co kobietę przez 3 miesiące wykorzystali i wypad Masakra A ona tyle serca i zaangażowania włożyła w to stoisko w Lubinie Szok Niesprawiedliwoś Dobrych się zwalnia a walnięty leserki i słyszałam że jeszcze coś robią ale to kiedyś wyjdzie To takie coś zostawili Szok

Była pracownica
Kandydat
@Pracownik handlu

Wszystko kiedyś wyjdzie. No cóż sprawiedliwość każdego dopadnie za swe czyny. Wiadomo o kim mowa.

Ewa
Pracownik
@Kama

Pani Karina to już dawno powinna wylecieć,nie umie się z nami dogadać.Co innego mówi co innego robi.Nie można na niej wogóle polegać.Już sama rotacja wśród rejonowych mowi sama za siebie. To niej jest człowiek do pracy z ludżmi

Ja
Pracownik
@Ewa

Zgadzam się i manipulować ludźmi umie doskonale.

Agnieszka
Kandydat
@Ewa

Niestety Karince nie pasują osoby, które sa mądrzejsze od niej. Najlepiej zwolnić i zatrudniać nowe osoby, które nie wiadomo ile popracują. Nie tylko wymienia rejonowe ale i bardzo dobre ekspedientki /kierowniczki, które pracują w tej firmie kilka lat. Sama nie potrafi przywieźć wypowiedzenia tylko wysługuje się P.Michałem. Widać nawet zmanipulowała szefostwo, że pozwalają jej na takie kroki. Karma wraca Pani K. P. Mam nadzieję , że szef przejrzy na oczy i Pani dostanie wypowiedzenie bo nie nadaje się Pani nawet za ladę a nie wspomnę już o funkcji Pani dyrektor, którą wykonuje Pani chyba tylko na papierze. Nie porafi Pani nawet zarządzać ludźmi!

Kasia
Były pracownik
@Agnieszka

Zgadzam się z tym wpisem Ciekawe czy wypowiedzenie też przywiezie jej szanowny pan Michał

Xxxx
Pracownik
@Agnieszka

Brawo. I wszytko w temacie.

Dolnośląskie
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Ja też się zgadzam z tym wpisem ! Nie dość , że udaje ,że coś potrafi to kłamie i podjudza personel ! Najpierw w ….. wchodzi a później wypowiedzenie ! Jak można zwolnić dobrego pracownika ! Bo co był mądrzejszy od Karinki i miał coś do powiedzenia ? Jeżeli nie będzie szanować pracowników to za chwilę trzeba będzie zamknąć nie jeden sklep a kilka i to te , które przynoszą dochody bo nie będzie komu pracować ! Zresztą już nie ma kto pracować , brakuje osób na rejonie a w szczególności naszym ! I jeszcze co chwilę zmiana kierownika rejonu to już wg źle świadczy , było już ich więcej niż moich palców u ręki !

Pracownik
Pracownik
@Dolnośląskie

Jeśli zarządzanie jest kiepskie to i zmiana kierownika rejonu nic nie da. Jeśli nawet zatrudni się dobrego kierownika rejonu a osoba ta nie będzie miała odpowiedniego/profesjonalnego wsparcia z góry to i tak nic nie zdziała. Do tego jeszcze ręce powiązane bo nakazy, zakazy. A o pójściu w stronę pracownika, żeby nam dobrze się pracowało i to już w ogóle nie ma o czym rozmawiać bo tu nie ma czegoś takiego.

Monika
Pracownik

Komentarzy mnóstwo. Prawie wszystkie negatywne. Zastanawiam się w jakim kierunku zmierza ta firma.

Jola
Pracownik
@Monika

W kierunku upadku

Zostaw merytoryczną opinię o Zakłady Mięsne Sobkowiak - Siedlec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zakłady Mięsne Sobkowiak?

    Zobacz opinie na temat firmy Zakłady Mięsne Sobkowiak tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakłady Mięsne Sobkowiak?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 7 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Zakłady Mięsne Sobkowiak?

    Kandydaci do pracy w Zakłady Mięsne Sobkowiak napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Zakłady Mięsne Sobkowiak
Przejdź do nowych opinii