Hej tutaj jako tako sprzedawcy nie maja żadnego okresu próbnego? Widziałam dawniejsza ofertę, w której było napisane, że przysługuje umowa o pracę na czas określony. Teraz ile ten czas wynosi, rok? Ja to bym liczyła jak najszybciej na te na stale
Witam kiedy będzie przerwa inwentaryzacyjna
I co z tymi gwarancjami? Od dwóch lat nie było opinii już w tym zakresie, czy kogoś nowego na dziale reklamacji zatrudnili i już nie ma żadnych problemów? Sama mam doświadczenie i może bym przyszła tylko w internecie ciężko o ofertę. gdzie jeśli już mogą być publikowane?
Nie polecam zakupów z tej strony.Buty kupione 3tyg temu, rozkleiły się,po sporadycznym użytkowniu, chciałam złożyć reklamacje, pani Magdalena odpowiedziała mi że koszt wysyłki pokrywam ja, jeśli uznają mi reklamacje wtedy zwrócą mi 11.60 najtańszy koszt przesyłki.Ja za przesyłkę zapłaciłam więcej. Słaba jakość obuwia niby firmowego.
Z tymi kosztami przesyłki to bywa różnie. Czasem firma je pokrywa i sama wysyła kuriera na odbiór, a czasem trzeba wysłać na swój koszt. Najważniejsze chyba żeby ci uznali reklamacje i naprawili buty, nie?
Porażka... obsługa okropna. Buty przywiezione na wymianę po 3 dniach za 279 zł po oglądnięciu przez dwie Panie wymiana została uznana.. przynoszę do kasy rzeczy za które chce wymienić buty po poszukiwaniach 1,5 godziny... Pani mówi ze jednak buty nie podlegają zwrotowi... rozmyśliła się gdy zobaczyła ze za jedna pare butów wybrałam 3 ???????????????? Tragedia..
To dziwne podejście, bo w obecnych czasach jest raczej walka o klienta, a nie olewanie go. Też tam robiłeś zakupy i ktoś cię źle potraktował, czy tylko słyszałeś o taki zachowaniu?
Wczoraj zamówiłam przez stronę sklepu kosmetyki, a dzisiaj odebrałam paczkę. Kosmetyki dużo tańsze, jak w sklepach w moim mieście. Serdecznie polecam i będę stałym klientem
Hej, kto w waszej firmie jest odpowiedzialny za przyjmowanie reklamacji?
Wielka porażka! Buty słabej jakości problem z uznaniem reklamacji. Nie polecam
Czy na rozmowie o prace trzeba rozwiązywać jakieś testy?
Kto tam jest za reklamacje odpowiedzialny? Faktycznie jest aż tak zle ?
dopóki nie chcesz reklamować towaru jest ok ,potem same problemy . Prawie nigdy nie uznają reklamacji. Mój przypadek to odrzucona reklamacje na firmowe buty sportowe -użytkowanie 1 miesiąc(buty rozkleiły i zdeformowały się .powód odrzucenia reklamacji(dodam -buty sportowe) ZBYT INTENSYWNE UŻYTKOWANIE,HEHE ŚMIECH NA SALI .Z podpytania znajomych wiem ze to normalne w tym sklepie. NIE POLECAM.Ps.Właściciel ,lub kierownik straszył mnie mecenasem to już parodia :)
Wydaje mi się, że jeśli firma nie chce przyjąć reklamacji bez powodu, to można się zgłosić do Rzecznika Praw Konsumenta i próbować wyjaśnić sytuację. A są jakieś produkty sprzedawane w Bomir, które mógłbyś polecić?
Popieram Kornel. dopóki nie reklamujesz jest ok. Póżniej to gorzej niż żenada
Wszystko ok dopóki nie idzie się z reklamacja ,traktują człowieka jak psa żenada