Zanoszę stary pierścionek do naprawy - brak jednego brylanta. Przychodzę po odbiór i słyszę że wstawili brylant ale o zupełnie innym wyglądzie bo już nie ma brylantów ciętych w taki sposób. Niestety obsługa sklepu zapomniała o czymś takim jak telefon którego numer im zostawiłem i zamiast powiedzieć mi że nie ma już takich brylantów, które będą pasować postanowili najpierw go wstawić, a potem postawić mnie przed faktem dokonanym. Gratuluję podejścia do klienta - żadnego informowania, żadnych konsultacji tylko robię co mi się żywnie podoba, a klient niech płaci.
Dziękujemy za dodanie opinii.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejDziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy