Pracował*m w firmie przez 2 lata. Najniższa krajowa + kiepskie premie. 1% od obrotu indywidualnego + okazyjne premie. Chcesz na luzie zarobić 4000 na rękę poza grudniem? Nie w tej firmie. Możesz liczyć na 3,2-3,5 k maksymalnie. Dużo więcej to chyba zarabiają te kawiorowe feministki w centrali w Poznaniu, ale na pewno nie ludzie w salonach. Oni zapominają tam u góry dzięki komu mają pieniądze. Firma woli zatrudnić studentki na zlecenia niż wyszkolonego pracownika docenić podwyżką. Praca w sprzedaży w branży jubilerskiej w Polsce oznacza niskie perspektywy rozwoju i niskie zarobki. Nie polecam
Nie było. Nawet jak kierowniczka mówiła, że będzie kasować za ewentualne braki w inwenturze to i tak nigdy w moim przypadku nic takiego nie miało miejsca.
Hej, a pracował już ktoś z Was może na help desku? Mam już doświadczenie i myślę czy by się nie zgłosić. Powiedzcie mi tylko jak są teraz płatne te niedziele z opisu?
Na jakie warunki może liczyć Regionalny Manager? Jaka podstawa? Jakie auto służbowe?
Czyli grafiki nie są zbyt elastyczne? Przynajmniej tak rozumiem z tej ostatniej opinii. chociaż może faktycznie zależy to jeszcze od lokalizacji? bardziej kierownik nie chce na to przystać czy również tacy współpracownicy się trafiają? A macie teraz jakieś lokalizacje które pod względem wyrozumiałości można polecić? Z Wrocławia jestem może coś u mnie będzie?
Witam, nie polecam firmy obok Yes - VERONY w Grodzisku Mazowieckim. Nie można samemu chorować, mieć małego dziecka, które nie daj Boże też może zachorować ( nawet wizyta z trzylatkiem na SOR mało kogo obchodzi, bo trzeba zmienić grafik i to jest problem ), bo popsujesz innym pracownikom plany. Brak szkoleń i wyrozumiałości ze strony Pani Manager.
Czyli tak jak zostało wcześniej napisane za braki nie kasują? A jak do tego ma się teraz praca w księgowości? Wiem, że młodszy specjalista od niej jest teraz poszukiwany na Świerzawską. Opiszecie tamtejsze biuro? Jaka jest w nim atmosfera?
Pracował*m w firmie przez 2 lata. Najniższa krajowa + kiepskie premie. 1% od obrotu indywidualnego + okazyjne premie. Chcesz na luzie zarobić 4000 na rękę poza grudniem? Nie w tej firmie. Możesz liczyć na 3,2-3,5 k maksymalnie. Dużo więcej to chyba zarabiają te kawiorowe feministki w centrali w Poznaniu, ale na pewno nie ludzie w salonach. Oni zapominają tam u góry dzięki komu mają pieniądze. Firma woli zatrudnić studentki na zlecenia niż wyszkolonego pracownika docenić podwyżką. Praca w sprzedaży w branży jubilerskiej w Polsce oznacza niskie perspektywy rozwoju i niskie zarobki. Nie polecam
Piszesz o studentkach, no a jest szansa tam w ogóle na umowę o pracę? Ja już się nie uczę więc wolałabym stałą umowę :/ A powiedz czy u was jest coś takiego jak odpowiedzialność finansowa za towar? Bo jeśli tak to stawka faktycznie byłaby dla mnie ciut za mała.
Nie było. Nawet jak kierowniczka mówiła, że będzie kasować za ewentualne braki w inwenturze to i tak nigdy w moim przypadku nic takiego nie miało miejsca.
A jak to jest przy inwentaryzacjach? Przy brakach są noty obciążeniowe. Ale zdarzają się też zamiany/pomyłki i Poznań wystawia notę uznaniową. Czy w takim wypadku można liczyć na to, że właściciel wypłaci pracownikom kasę z tej noty, czy weźmie dla siebie? Pozdrawiam
Dobre pytanie. Mam nadzieję, że znajdą się osoby, które wiedzą, jak to wygląda i będą mogły odpowiedzieć. Zanim to nastąpi, to chciałbym dowiedzieć się, czy pracujesz bądź pracowałeś w firmie YES BIŻUTERIA?
To dobrze się składa, ponieważ wcześniej zapytałem o warunki pracy w trakcie wysokich temperatur, jednak niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Mógłbyś napisać, czy z uwagi na wysokie temperatury pracodawca skrócił może czas pracy? Mam nadzieję, że od Ciebie uzyskam odpowiedź na to pytanie.
Tak, pracodawca sam został a pracownikom kazał iść do domu - sam pan dyrektor galerii tez wyszedł do wszystkich pracowników i powiedział - słuchajcie ludzie, jest taki upał- idźcie do domu , ja stanę za lada za was, oczywiście wypłacimy wam odszkodowanie za ciężkie warunki pracy. Człowieku co Ty wygadujesz - jak ci gorąco to włącz sobie klime - masz etat do zrobienia a jak ci za ciężko no to nie wiem, może w lodziarni sie zatrudnij ?
To domysły czy faktycznie o tym wiesz i to sprawdzone info? Swoją drogą to aż tak istotne, skoro było to ze 3 lata temu? Swoją drogą widzę, że jeszcze z miesiąc temu byłą u Ciebie deklaracja, że kandydujesz, tak? Powiesz coś o obecnym przebiegu rozmowy? I na jakie stanowisko to było?
Ja (usunięte przez administratora). Wchodzi sobie człowiek żeby poczytać opinie o pracy w Yes, a tu banda niedorozwojów narzeka na produkt i obsługę. Wy ludzie jacyś tępi jesteście czy co z wami? To nie jest strona oceń sklep tylko oceń pracodawcę. (usunięte przez administratora). Przez was marnuję czas szukając opinii o tej pracy.
W związku z tym, że użytkownicy obecni na forum rzadko piszą na temat pracy w YES BIŻUTERIA, to zachęcam Ciebie do zajrzenia na stronę internetową firmy. W zakładce: Praca w Yes znajdziesz informacje odnośnie nowych ofert pracy, a także wymagań jakie powinien spełnić kandydat. Dla ułatwienia Twoich poszukiwań, dodaję link: https://yes.pl/praca-w-yes
Kobiety pracujące w salonie Yes w Pile to jedna wielka obłuda! Leń przez nie przemawia na samym wejściu. Jak coś się kupuje u nich to super wejdą w (usunięte przez administratora) Ale jak jakiś zwrot czy coś takiego to jest taki problem że jak inne salony o tym słyszą to się za głowę łapią!!!! Nie polecam salonu YES Piła g. Kasztanowa.
(usunięte przez administratora) to nie strona do oceny z perspektywy klienta. Nie pracowałeś to japa. Spamujesz tylko. Nikogo nie obchodzi jak cię potraktowano płaczku
Wszystko super, zapakowane na prezent z życzeniami, grawer ładnie wykonany, certyfikat był. Problemy zaczynają się gdy chcemy naszyjnik wyciągnąć. Rzucony do pudełka byle jak, no i największy problem czyli supełek :). Supełek zrobiony zapewne przez pracownika pakującego. Nie okłamujmy się takie rzeczy nie powinny się zdarzać takiej firmie przy zakupie złotego naszyjnika z diamentem którego cena wcale nie była niska. Brak słów a jedyne co mogę powiedzieć to, że bardzo się zawiodłam. Na reklamacje oczywiście trzeba czekać dwa tygodnie, co mamy z prezentu dla mamy? Same problemy, a już tak ucieszyła się z prezentu... Nie polecam.
Czy zdarzają się nadgodziny w YES BIŻUTERIA?
To zależy od właściciela konkretnego salonu czyli franczyzobiorcy. Firma YES w ogóle nie wnika na jakich zasadach właściciele zatrudniają swoich pracowników i czy w ogóle zatrudnia ich legalnie, co oznacza całkowitą samowolkę menadżerów. Jeśli trafisz na uczciwą osobę, to będzie ok. Ale może być różnie. Generalnie w praktyce każdy salon jest oddzielną firmą i właściciel sam sobie ustala warunki zatrudnienia.
W odpowiedzi na komentarz p. Alicji, chcielibyśmy ustosunkować się i zarazem nakreślić jak przebiega współpraca na styku Centrala YES Biżuteria - Salony. Rzeczywiście nasi Partnerzy, którzy prowadzą Salony zatrudniają i wynagradzają Zespół po swojej stronie. Niemniej w sytuacji jakichkolwiek naruszeń po stronie Partnera, jego pracownicy mogą to zgłosić bezpośrednio do firmy, bądź za pośrednictwem Regionalnych Menedżerów Sprzedaży, którzy regularnie kontrolują pracę Salonów w podległym Regionie. Zgodnie z zapisami w naszych umowach pomiędzy YES Biżuteria, a Partnerami, w sytuacji jakichkolwiek naruszeń i zachowań odbiegających od przyjętych zasad dotyczących uczciwego zatrudnienia, kończymy taką współpracę i wypowiadamy umowę.
Nie, nie ma żadnych ogólnych standardów, każdy menadżer zatrudnia jak chce. Ja pracowałam 7 lat w jednym salonie i naprawdę nie mogłam narzekać, było uczciwie i szło się dogadać. Ale historie jakie słyszałam o innych salonach czasem mroziły krew w żyłach.
To bez znaczenia, bo od tamtej pory już dwa razy zmieniał się menadżer salonu i załoga, czyli mogło zmienić się wszystko.
Zgadzam się, że firma jest nieprofesjonalna. Właśnie mam z nią problem. Zakupiłem bransoletkę która po okresie gwarancji uległa uszkodzeniu. Zostwiłem do naprawy w salonie yes i po 3 (trzech) tygodniach otrzymuję informację, że niestety nie naprawią bo jet zerwana????? No to własnie dlatego chciałem ją naprawić. :)))))))))))). Na dodatek nie ma mozliwości kontaktu telefonicznego( infolinia to nie to :) ) Każą pisać n " Berdyczów", czyli nie wiadomo gdzie. Osobiście odradzam kupowanie ich biżuterii bo to jest tylko firma posrednicząca. Jak masz jeszcze gwarancję to pewnie wymienia produkt. O reperacji zapomnij
Jest rozróżnienie na reklamację i usługę. Reklamacja przysługuje w ramach dwuletniej rękojmi, usługę można zrealizować zawsze, ale odpłatnie.
Masz rację. Jeżeli produkt był wadliwy można dokonać reklamacji, ale jeśli uszkodzenie nastąpiło mechanicznie z winy klienta można dokonać naprawy i za nią zapłacić. Pracujesz w dziale reklamacji w firmie i masz do czynienia z tego typu sytuacjami? Napisz jak to wygląda z Twojego punktu widzenia?
jesteś szalony człowieku....nikt nie ma obowiązku ci naprawiać nic po okresie gwarancji, szkoda ci pieniędzy, żeby zanieść produkt do naprawy do złotnika hahaha widać super facet z ciebie, nie dość, że żyła to jeszcze wypisuje brednie
Czy to odpowiedz firmy yes lub jej pracownika. Profesjonalista naprawiłby nawet po gwarancji taki ukłon do klienta nawet odpłatnie. A szalona to ty jesteś jak widać
Chciałabym wiedzieć, co sądzicie o programie stypendialnym organizowanym przez YES BIŻUTERIA? Firma wraz z Fundacją Made In Art wspiera młode talenty pełne pasji. Skierowany jest on do osób potrafiących przełożyć artystyczne wizje na potrzeby współczesnego rynku. Jest to szansa na pokazanie swojej twórczości i zaprezentowanie się przed gronem wybitnych artystów oraz umożliwi dalszy rozwój kariery.
Nic nie możemy powiedzieć bo jesteśmy tylko najniższym szczeblem który zarabia najmniej- a największa wiedza i cierpliwością musi sie wykazywac. Musimy ja miec w praktyce - nie w teorii, bo jesteśmy na 1 odstrzale przy pracy z klientem. Nie robią na nas wrażenia wybitni artyści i kwieciste opisy o silnych niezależnych kobietach. Pytaj sie na ASP a nie na forum gdzie pracujemy po 12h przy reklamacjach, sprzątaniu i obsłudze klienta ktory jest coraz mniej premium. Wiec o artyzm proszę pytać artystów a nie nas, sprzedawców.
Masz racje. Sprzedawcy niewiele wiedza o takich akcjach. Lusia wspomniała o pracy po 12 godzin. To teraz są tak długie zmiany, czy pracujesz w nadgodzinach?
Zalezy od salonu - zazwyczaj pracujesz tyle godzin ile otwarte jest centrum handlowe. Nie masz płaconych nadgodzin jesli mieścisz sie w etacie
Witam, mam pytanie odnośnie pracy na stanowisku obsługi klienta e-commerce. Czy ktoś pracuje? Może powiedzieć coś więcej?
Dzień dobry, dziękujemy za pytanie. Bardzo chętnie udzielimy konkretnych informacji dotyczących pracy w Dziale e-commerce, niemniej będziemy wdzięczne za wiadomość i przesłanie konkretnych pytań na adres: rekrutacja@yes.pl .
Czy w YES BIŻUTERIA możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Merchandiser?
W YES Biżuteria wszelkich szczegółów na temat zatrudnienia dowiesz się podczas procesu rekrutacji, standardowo zatrudniamy na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, a następnie na czas określony wynoszący 33 miesiące. Kolejna umowa jest podpisywana na czas nieokreślony, oczywiście od tej zasady istnieją wyjątki, ponieważ zdarza się, że umowa na czas nieokreślony jest podpisywana wcześniej. Jeśli chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się o nas więcej, zapraszamy do zakładki kariera bądź na nasze profile na LI. Możesz także zadać pytanie bezpośrednio na adres mailowy rekrutacja@yes.pl
Ktoś może powiedzieć jak wyglądają zarobki jako kierownik salonu? Jak to w ogóle wygląda?
Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi notami uznaniowymi o których niżej pisaliście i czy to chodzi o to, że to są premie po prostu?
Pracownicy firmy popełnili blad, kurier dostarczył moja paczkę pobraniowa nie wiadomo komu, podpis na dokumentach odbioru wyglada na podrobiony, od 5 miesięcy (!!!) Pani Marta M. nęka mnie mailami i traktuje jak złodzieja. Dodam, ze chodzi o szalona kwote 100zl. Czy to ma być profesjonalizm wobec klienta który zostawiał u nich stacjonarnie tysiące złotych?? Unikajcie jak ognia tego sklepu bo z zakupu łańcuszka za 100zl skończy się na bieganiu po prokuraturze i sądach. Ja tego nie zostawię i na pewno nie pozwolę się tak traktować.
Yes Czeladź, to jakaś porażka! Obsługa bardzo nie miła... Z początku rozmowa była miła do puki pani nie dowiedziała się ze szukam czegoś tańszego, zaczęto mnie traktować z góry i nieprzyjemnie wręcz odniosłam wrażenie ze nie są zainteresowani abym coś u nich kupiła. Pani chyba właścicielka gdy wychodziłam dodała po cichu do koleżanki ... nie powinnismy obsługiwać takich biedaków ... masakra czy tak powinno być ???
Ktoś wie na czym polega tam praca ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w YES BIŻUTERIA?
Zobacz opinie na temat firmy YES BIŻUTERIA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w YES BIŻUTERIA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!