Nie polecam kandydować do tej firmy na stanowisko Asystentka biura chyba, że ktoś nie chce mieć prywatnego życia poza pracą. Na rozmowie dowiedziałam się, że po pierwsze muszę mieć cały czas przy sobie telefon służbowy i zawsze odbierać po godzinach pracy. Po drugie często zdarza się w tej firmie praca w weekendy bo firma, jak stwierdzili właściciele otwiera nowe oddziały i dlatego obowiązkowo trzeba pracować, jechać na miejsce i wspierać. Praca po godzinach i w weekendy nie jest płatna - godziny do odbioru. Dla mnie ogromne minusy. Poza tym atmosfera na rozmowie była pogardliwa, zwłaszcza ze strony kadrowej. Biuro bardzo prymitywne, brudne i obskorne. Jak sami własciciele stwierdzili płacą 4500 netto ale pracownik musi być dostępny 24/7 na stanowisku Asystentka biura. Nie polecam iść na rozmowę- szkoda czasu moim zdaniem.
Odnosząc się do treści napisanego przez Panią komentarza, chcielibyśmy wyjaśnić kilka kwestii. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest wzajemne poznanie się. Pytając o możliwość kontaktu po godzinach pracy lub w weekendy, zależało nam na zrozumieniu, czy w wyjątkowych sytuacjach możemy liczyć na pomoc, a nie na stałą dostępność poza godzinami pracy. Nie oczekujemy dostępności 24/7, ponieważ obowiązki na tym stanowisku zdecydowanie tego nie wymagają. Są jednak sytuacje wyjątkowe, które wymagają uzyskania pewnych informacji od asystentki, ponieważ tylko ona posiada potrzebną wiedzę. W odniesieniu do kwestii dostępności telefonicznej po godzinie 16:00, wyjaśniamy, że nie ma to związku z pracą w nadgodzinach, lecz z dostosowaniem godzin pracy do potrzeb rekrutacyjnych. Z reguły kandydaci są bardziej dostępni pod telefonem po godzinie 16:00, więc w warunkach otwierania nowego lokalu i wzmożonej rekrutacji chcielibyśmy, aby rekrutacja była przeprowadzona także w tych godzinach. Na chwilę obecną są to dwa otwarcia w roku. Jeśli chodzi o kwestię nadgodzin, naszym głównym celem jest zapewnienie, by pracownicy nie pracowali poza ustalonymi godzinami, co pozwala im na utrzymanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. W przypadkach, gdy nadgodziny są nieuniknione, kluczowe jest dla nas, aby pracownicy mieli możliwość zrekompensowania sobie tego czasu i odpoczęli. Słowem zakończenia, rozmowa rekrutacyjna, o której mowa, odbyła się pół roku temu. Otrzymaliśmy wtedy ponad 3000 CV i dążyliśmy do tego, aby wybrać najbardziej dopasowaną osobę do naszego zespołu, która będzie utożsamiała się z firmą i, razem z nami będzie chciała się rozwijać oraz przyczyniać do rozwoju firmy.
Każda negatywna opinia to prawda, nic się nie zmieniło i nie zmieni, dopóki kierownictwo będzie ciągle nastawiać wszystkich przeciwko sobie, wtrącać się i kontrolować wszystko na kamerach aż do granic aburdu. Nie kontrolują czy dobrze jest zrobione tylko szukają do czego się przyczepić, żeby potem wziąć Cię na rozmowę, jedną, drugą i dziesiątą, by na koniec Cię zwolnić. Dlatego ciągle szukają pracowników i dlatego dają wysokie stawki. Mało osób faktycznie tam wytrzymuje więcej niż rok. Nie przywiozujcie się do tej pracy, bo tylko się rozczarujecie. Właściciel zaraz mi odpowie i zaprzeczy, trudno. Im szybciej ludzie zrozumieją, że ta praca jest daleka od ideałów na które się kreują, tym lepiej.
Przykro nam słyszeć o negatywnych doświadczeniach związanych z pracą w naszej firmie – takie sprawy zawsze skłaniają nas do przemyśleń. Naszym celem jest tworzenie środowiska pracy, które jest wspierające i pozytywne. Może się okazać, że pomimo naszych szczerych chęci nie wszystko wychodzi tak jak powinno. Nasze działania kontrolne i procedury mają tylko na celu zapewnienie takiej samej wysokiej jakości oferowanych produktów i efektywnej pracy w każdym z naszych lokali. Jest to niekiedy trudne, szczególnie przy zarządzaniu wieloosobowym młodym zespołem. (usunięte przez administratora)
Jeśli naprawdę zależy Ci na wprowadzeniu zmian, a nie tylko na zostawieniu komentarza, który bez dodatkowych wyjaśnień dużo nie wniesie, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli lepiej zrozumieć, co powinniśmy według Ciebie zmienić. Prosimy o kontakt mailowy na covrig.biuro@gmail.com.
Czy w Marek Niewiadomski Covrigi pracuje się na open space?
Jaki jest okres rozliczeniowy w Marek Niewiadomski Covrigi? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Nie polecam nikomu tej pracy, te marne pieniądze nie są warte poświęcenia dla tej pracy. Jest ciężka, przez pierwsze dni wszystkie mięśnie cię bolą, ale nad tobą stoi kierowniczka, by cały czas mówić, że za wolno i inni robią to lepiej. Gdy nie stoją nad tobą, to przez cały okres pracy obserwują Cię na kamerach, by wytknąć wszystkie błędy. Szefowa i kierowniczki do dyktatorzy, nie pozwalają się integrować - jak tylko zaczniesz poznawać lepiej swoją zmianę, to przerzucą Cię na drugą. Nigdy nie wiesz jak masz grafik, bo zmieniają go jak rękawiczki. Nie obchodzi ich, czy masz jakieś plany. Zwalniają też podobnie, z dnia na dzień, bo umowa jest tylko po to, by chronić im tyłek. Praca latem jest tragedią, temperatura sięga zawsze ponad 30°C, jak stoisz na piecu, wiecznie masz poparzone ręce od wody i gorącej blachy. I radzę uważać, by nie zapomnieć dodać drożdży do ciasta, bo firma potrafi domagać się pieniędzy za straty ???? P. S. Jak masz kolczyki, kolorowe włosy, więcej niż trzydzieści lat to nie wysyłaj CV, nie przyjmą Cię, bo nie pasujesz w ich wizję firmy.
Przepraszamy, jeśli Pani doświadczenia z naszą firmą nie były zgodne z oczekiwaniami. Chcielibyśmy przedstawić naszą perspektywę. Praca w gastronomii jest wymagająca fizycznie i stawia przed pracownikami pewne wyzwania. Zdajemy sobie sprawę, że praca, którą oferujemy dla niektórych może okazać się zbyt ciężka. Kierownicy monitorują pracę na kamerach, aby wyeliminować ewentualne błędy w produkcji, które mogą wpłynąć na jakość produktu. Staramy się elastycznie dostosowywać grafiki pracy do potrzeb naszych pracowników. Niestety, przy tak licznym zespole, nie jesteśmy w stanie każdego zadowolić. W przypadku zmian powiadamiamy pracowników z odpowiednim wyprzedzeniem, aby umożliwić im planowanie swojego czasu. W naszym procesie rekrutacji kierujemy się wyłącznie wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu. Nie przywiązujemy uwagi do wyglądu ani wieku kandydatów. Naszym celem jest znalezienie odpowiednich osób, które pasują do wymagań stanowiska i przyczynią się do sukcesu naszej firmy. Dziękujemy za przekazanie swoich uwag i życzymy powodzenia w przyszłych poszukiwaniach zawodowych.
Wszystko, co napisane w poprzedniej opinii sprzed kilku lat niestety nadal jest aktualne. No, może poza płacą, bo ta jest całkiem wysoka jak na dzisiejsze realia. Nie dziwię się, jakoś przecież trzeba zwabić pracowników do tego (usunięte przez administratora) Nie ma się prawa do własnej opinii, za to szefostwo za oczywiste przyjęło obrażanie i brak szacunku do pracowników. Szkolenia to kolejny śmieszny temat, bo nikt z kierownictwa nie wystawia nosa poza biuro, wszystko spada na starszych stażem pracowników, nawet, jeśli ten staż jest większy o 3 dni. Wieczne niedostosowywanie grafików, wymuszanie pozytywnej atmosfery pod płaszczem zakłamania to codzienność. Pracownicy mają ogarniać wszystko za kierownictwo, a to dostaje wynagrodzenie za obserwowanie wszystkiego na kamerach, nic więcej. Paranoja goni paranoję, nigdy nikomu nie polecę pracy tam.
Przykro nam, że odebrał/a Pan/Pani pracę u nas w tak negatywnym świetle, ale nie zgadzamy się z Pana/Pani opinią. Chcielibyśmy bardziej szczegółowo odnieść się do Pana/Pani zarzutów, ale potrzebowalibyśmy informacji dotyczących osoby, do której kierujemy naszą odpowiedź. Niestety, jeśli nie mamy takiej informacji z powodu braku odwagi ze strony Pana/Pani, nie możemy tego zrobić. Ciężko odnosić się do zarzutów o braku szacunku i obrażaniu pracowników, gdy nie wiadomo kto pisze dany komentarz i o jaką sytuację chodzi. Niemniej jednak, możemy odnieść się ogólnie do kilku kwestii, które zostały nam zarzucone w komentarzu. Jeśli chodzi o szkolenie pracowników, cała kadra kierownicza przykłada do tego bardzo duże znaczenie. Jesteśmy bardzo zaangażowani w dbanie o jakość produktów i dążymy do tego, aby osoby, które pracują samodzielnie na stanowiskach, działały zgodnie z przyjętymi standardami. Ostatnią rzeczą, do jakiej chcielibyśmy dopuścić, jest nie wyszkolenie osoby na stanowisku. Grafiki zawsze dostosowujemy do potrzeb pracowników i ich dyspozycyjności, ale oczywiście, gdy tworzymy grafik dla kilkudziesięciu osób, nie jesteśmy w stanie zadowolić wszystkich. Jesteśmy świadomi tego faktu. Jeśli chodzi o atmosferę w naszej firmie, jest ona tworzona przez wszystkich pracowników, a my zawsze dążymy do tego, aby była jak najlepsza. Osoby, które nie pasują do zespołu, często uważają, że panuje zła atmosfera w firmie. Naszym celem jest tworzenie zespołu z jak najlepszą atmosferą. Jeśli chodzi o zarzuty dotyczące kierownictwa, nasi kierownicy dbają o to, aby zespół wykonywał swoją pracę prawidłowo, szkolą podwładnych, dokonują rozliczeń i udzielają pomocy w sytuacjach kryzysowych. Ich rolą nie jest wykonywanie pracy za podwładnych, tylko kierowanie pracą zespołu. Każdy ma swoje zadania z których jest rozliczany, dlatego kierownik lokalu deleguje zadania na podwładnych co jest standardem. Życzymy Panu/Pani znalezienia pracy, z której będzie Pan/Pani zadowolony/a.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marek Niewiadomski Covrigi?
Zobacz opinie na temat firmy Marek Niewiadomski Covrigi tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.