dobra dzięki za jasne podanie stawek ale wyczytałem też że szef zmienia kasę w zależności od miesiąca... no i tego nie bardzo rozumiem. powiecie jasno o co z tym chodzi i czy da się tego uniknąć?
Czy Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Wszyscy nasi pracownicy mają podpisane umowy o pracę z wyjątkiem 2 osób, które same zdecydowały realizować współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą. W tym zakresie jesteśmy elastyczni i dajemy pracownikowi wybór formy zatrudnienia.
Przepracowalem w tej firmie kilka lat niektore opinie pracownikow mnie smiesza, co do Prezesa to rzeczywiscie potrafi manipulowac przy wynagrodzeniach lecz jak sie tam popracuje dluzej to sie go rozumie to jest duza firma tego typu sa lepsze miesiace i gorsze ale nawet jak sie uczciwie porowna te gorsze do innych firm to nie jest zle . Bylo naprawde wielu co przychodzili okreslajac sie mianem fachowcow a ich poziom odbiegal nawet od przecietnej ale wymagania finansowe olbrzymie a po odejsciu pewnie wielkie pretensje tylko o co ??? obecnie sklad osobowy jest staly lecz trwalo to kilka lat. Jesli chodzi o jakosc wykonywanych prac sie nie wypowiadam brzmialo by to jak samoreklama a kazdy klient ma inne oczekiwania ( prosze wierzyc bardzo zroznicowane ) i patrzac na ilosc naprawionych aut to tych zglaszajacych reklamacje jest znikomy procent .
Jaki jest okres rozliczeniowy w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Czy rozmowa rekrutacyjna w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k. odbywa się również w języku angielskim?
Dzień dobry. Rekrutacja prowadzona jest w języku polskim. Nasza FIrma nie wymaga znajomości języka angielskiego.
Proces rekrutacyjny w naszej Firmie prowadzony jest w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną. Po wstępnej akceptacji obu stron, zapraszamy na praktyczną weryfikację umiejętności kandydata.
To znaczy że jak mój chłopak złożyłby dokumenty to na weryfikacji dostanie zadanie lakierowania żeby się wykazać?
Aby uniknąć nieporozumień zapraszamy kandydata na praktyczną weryfikację umiejętności. Dzięki temu jest w stanie ocenić nasz serwis i jego wyposażenie oraz poznać potencjalnych współpracowników. My natomiast będziemy mogli potwierdzić jego kwalifikacje i jakość pracy.
Ta weryfikacja jest podczas rozmowy kwalifikacyjnej czy trzeba spędzić cały dzień w pracy żeby wykazać się swoimi umiejętnościami? No i najważniejsze czy taki dzień próbny jest płatny?
Panie Marku. Czas trwania weryfikacji uzależniony jest od stanowiska oraz zakresu wykonywanych czynności. W ramach świadczonej podczas niej pracy przysługuje Panu wynagrodzenie na podstawie podpisanej obustronnie umowy-zlecenie. Zachęcamy do kontaktu z nami aby szczegółowo omówić interesujące Pana zagadnienia.
Dzwoniłem kilku krotnie lecz nikt w tym serwisie nie odbiera. Pojechałem osobiście to z łaska ktos wyszedł lecz sama obsługa tragiczna, ZERO PROFESIONALIZMU. Taki duży niey serwis , a tak chu*owe zarządzanie!!
Wiecie może, czy w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k. szukają chętnych na staż?
Jestem po przyuczeniu na blacharza i właśnie kończę staż w CLS i od stycznia będę juz zatrudniony na umowę o pracę. Koledzy blacharze są super fachowcam i nauczyli mnie dużo rzeczy. Jeśli znasz podstawy i masz chęć do nauki to Ci napewno pomogą. Ja jestem mega zadowolony
18,5 brutto za godzinę plus nadgodziny. Jak na przyuczenie to było ok. Blacharze zarabiają tu nawet powyżej 7tys na łapę ale trzeba być fachowcrm
Z tego co wiem to nie chodzi o długość pracy tylko umiejętności. Jeden z blacharzy który niedawno przyszedł do pracy jest tak dobry ze zarobił nawet więcej. Każdy pracuje na swój koszyk ale i tak wszyscy sobie pomagają i atmosfera jest super.
Jak atmosfera dobra i można się dogadać z pracującymi ludźmi to już duży plus. Przynajmniej dla mnie. Pracownicy z doświadczeniem co nie idą na przyuczenie od razu dostają umowę o prace czy każdy ma okres próbny? Pytam bo chce aplikować.
nie polecam, odebrałem pare tygodni temu swoje auto i element malowany nie został spolerowany oraz zle zamontowany (widac roznce)
Szanowny Panie Dokładamy wszelkich starań aby naprawy samochodów naszych Klientów były realizowane w najwyższym standardzie. Jeśli jakikolwiek obszar naszej usługi budzi Pana wątpliwości, jesteśmy w każdej chwili gotowi do jego poprawy. Dlatego też zapraszamy do kontaktu i odwiedzenia naszego serwisu w dogodnym terminie celem zrealizowania Pańskich wątpliwości. W oczekiwaniu na kontakt serdecznie pozdrawiamy.
Atmosfera panująca w CLS to(usunięte przez administratora) niespełnione obietnice fantastycznej współpracy. Pan Prezes pięknie czaruje na początku w późniejszym etapie jest wiecznie niezadowolony(usunięte przez administratora) Pracownicy to fajna ekipa(usunięte przez administratora)
A właśnie chciałem składać CV, ale sprawdzam najpierw bowiem, coś dużo negatywnych komentarzy na temat firmy. Czyli raczej nie złożę
Ten serwis to jakas pomyłka. Chciałem zlecic naprawe blotnika lecz Pan który mnie obsługiwał stwierdził iz nie przyjmie auta i nawet nie uzasadnił, zrobił mine jakby miał (usunięte przez administratora) i powiedział ze musi isc do domu "bo juz nie płaca" WSTYD !!!!!!
Jestem byłem pracownikiem CLS. Niestety ciągłe zmiany kadry nie pomagają a atmosfera jest bardzo przeciętna. Sama załoga jest na dobrym poziomie chodz zdarzają się błedy. P. Prezes według mojej opini nie nadaje się do prowadzenia takiego projektu i to nie tylko moje zdanie. Pozdrawiam pracowników CLS
Zgadzam się z tą opinia P.Prezes filozof Grecki wszystko wie na wszystko ma odpowiedz a tak naprawdę nie radzi sobie w prowadzeniu CLSu nie mówiąc już o jakości usług i terminach gumowych ????♂️.Jeszcze trochę po CLSesie tylko hala zostanie ???? zapomniałem tylko Toyote będzie naprawiać ???? .Panie prezesie już niedługo ????mina pana będzie bezcenna ????
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.?
Zarobki są średnie jak na taki warsztat. Prezes obiecuje a i tak zawsze potnie wypłaty byle by on dostał i opłacił swoich ulubieńców.
Niestety ale bardzo długo oczekiwałem na naprawę bez poinformowania mnie na jakim etapie jest moja szkoda. Auto zastępcze z zewnatrz w miare czyste lecz w środku brudne.
Jeden z największych serwisów w kuj-pom który ma szanse stać się najlepszym przy obecnych pracownikach , lecz niestety dopóki będzie tam obecny (usunięte przez administratora) - to serwis się nie rozwinie w dobrą strone a ludzie będą ciągle się zmieniać. . Życze wszystkim pracownikom dużo cierpliwości(usunięte przez administratora)
Serwis wydaje się bardzo duzy i ładny lecz sama obsługa i podejście do klienta bardzo średnie. Po odebraniu auta gdy wróciłam do domu mąż zauważył różnice kolorów malowanych części a tych nie malowanych. Musimy ponownie wrócić aby je poprawili chodź mamy ponad 50 km.... Mysle że nie tak to powinno wyglądać.
Polecam ten warsztat. Auto naprawione profesjonalnie i szybko. Miła i fachowa obsługa. Formalności związane z kolizją załatwione w 30 min. Na pewno będę korzystał w przyszłości.
Doradca który mnie obsługiwał wydaje mi się że jest tam za kare. Chcialem podpytac o lakierowanie elementu lecz raczej nie skorzystam w tym serwisie...
Moja wczorajsza wizyta w CLS pozytywnie mnie zaskoczyła. Obsługa fachowa i błyskawiczna. Rano zostawiłem mój samochód na wymianę szyby przedniej oraz lusterka z lakierowaniem a po południu odebrałem gotowe auto w 100% sprawne. Bardzo dziękuję za profesjonalizm i szczerze polecam wszystkim. Na pewno będę korzystał z tego warsztatu.
Jeśli od rana Pan zostawił auto na wklejenie szyby, a popołudniu odebrał to nie sądzę, że jest to profesjonalna obsługa, klej do szyb powinien się zawiązać, co nie trwa 6/7 czy 8 godzin, lecz dobę czy dwie.
Szanowny Panie. Opisane przez Pana czasy wiązania kleju są nadal powszechnie stosowane przy wykorzystaniu standardowych produktów znanych od wielu lat. W naszym serwisie wykorzystana jest nowoczesna technologia firmy Teroson oraz klej PU 8597 jak również produkty własne producentów samochodów. Wspomniana technologia posiada certyfikat TUV oraz aprobatę EuroNCAP. Aby rozwiać wątpliwości Pana jak również naszych Klientów cytujemy opis Producenta produktu wykorzystywanego przez nas serwis: ... TEROSON® PU 8597 HMLC to jednoskładnikowy klej do wymiany szyb czołowych do wszystkich aplikacji, gdzie bezpieczeństwo odgrywa kluczową rolę. Sprawdzony czas gotowości do jazdy z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa - 1 godz. wg amerykańskiej normy zderzeniowej FMVSS i 4 godz. wg najbardziej rygorystycznej europejskiej normy europejskiej... Mamy nadzieje, że powyższe rozwieje wszelkie wątpliwości. Dla zainteresowanych polecamy obejrzenie krótkiego filmu pod poniższym linkiem: (usunięte przez administratora) Serdecznie pozdrawiamy - Serwis CLS
Wielkie dzięki za fachową naprawę auta i profesjonalną obsługę. Kilka papierów do wypełnienia plus odbiór auta zastępczego (dostałem ten sam model tylko nowy) a cała reszta załatwiona przez warsztat bezgotówkowo z ubezpieczycielem sprawcy. Miałem już okazję być w kilku bydgoskich warsztatach i za każdym razem był problem z jakością naprawy, terminami lub podejściem pracowników. Tutaj takich problemów nie ma dlatego mogę z czystym sumieniem polecić ten warsztat.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Lakiernictwa Samochodowego Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!