Nie ogarnięci spedytorzy, na Anglię za tą kasę to pięć lat temu były dobre pieniądze. Pani K. to szefową szaletu, a nie spedycji, bo na to stanowisko kompetencji jej brak
Jak czytam te opinie oczerniajace firmę to się robi nie dobrze i nasuwa się tylko jeden wniosek że pisze to nieudacznik który pracował i sobie nie dawał rady lub nigdy nie był nawet na bazie GL w Kórniku i nie ma zielonego pojęcia o pracy tam ja osobiście przejeżdzilem ponad trzy lata a przez ten czas nigdy nie było problemu z pieniędzmi czy z terminowością zjazdów lub wyjazdów jeśli chodzi o samochody to są nowe o które nie dbają kierowcy ( jak dbasz tak masz) wszystkim ubiegającym się o pracę mogę polecić z czystym sumieniem i oczywiście życzę powodzenia
Nie wiem z jakiego okresu masz opinię na temat tej firmy..W bardzo krótkim okresie czasu odeszło z tej cudownej formy zwolniło się czterech kierowców co mieli bardzo długi staż tzn od czterech lat w górę..to jest coś nie tak
JEŻDŻE I SOBIE CHWALE. PIENIĄDZE NA CZAS. TRZEBA DUZO JEZDZIC ALE JAK KTOŚ LUBI TO PODPASUJE. SPEDYTORZY OK
KIERUNKI WSZYSTKIE GB DUŻO, DE, FR, NL, LUKS. BUSY W DOBRYM STANIE, DUZO NOWYCH.,JA JEZDZE 4/1, MOŻNA WIECEJ I NAJMNIEJ CHYBA 3/1
Rozmawiałem z kierowcami z firmy Gepalogistics Firma zwalnia wszystkich i z pewnych źródeł wiem iż firma całkowicie kończy działalność transportową i przestaje istnieć. Życzę wszystkim powodzenia w znalezieniu następnej pracy. A szkoda ponieważ firma Gepa była jedną z najlepszych jeśli chodzi o płatności,stawki i wynagrodzenia wierzę że Firma Gepa jeszcze się kiedyś odrodzi. Pozdrawiam
Witam miło mi czytać ze kończymy działalność ????????????. Faktycznie zamykamy dział transportu drogowego ale firma działa dalej i świetnie sobie daje radę . Polecam sprawdzić lepiej informacje a później wypisywać pod ukrytym nickiem . Za poprzedni rok firma ze względu na wyniki otrzymała gazele biznesu co świadczy o nas . A jeżeli ktoś ma problem polecam coffaca aby zobaczyć w jak świetnej kondycji jest firma . Dziękuję za współpracę kierowcom i życzę powodzenia .
@Forwarder97, wiesz że coś dzwoni, ale nie do końca w którym kościele. Owszem rezygnujemy z własnej floty na rzecz dalszego rozwoju spedycji drogowej i lotniczej. Stan finansowy firmy jest na bardzo dobrym poziomie, który jest ogólnodostępny do zweryfikowania. Obecna restrukturyzacja jest tylko dopasowaniem się do panujących warunków na rynku. Od lat byliśmy i nadal jesteśmy dla wielu niedoścignionym wizjonerem z radykalnym podejściem do tematu transportu. Wszystkim kierowcom, którzy u nas pracowali, jesteśmy wdzięczni za wieloletnią współpracę i zapewniamy pozytywne referencje dla nowego pracodawcy. Konkurencję pozdrawiamy i włączamy kolejny bieg. Sky is the limit
Ok, ale to i tak jest ważne info, jak zamykany jest jakiś dział. A w takim razie co z pracownikami z tego działu, wszyscy są zwalniani czy przenoszeni do innych prac w firmie? Ja chciałem właśnie aplikować do tego transportu, ale teraz to nie ma sensu, więc może będzie tu jakaś inna robota dla osoby z doświadczeniem kierowcy.
Sytuacja na busach jest teraz słaba w wielu firmach. Są kocurami na spedycji nie ma to tamto ale faktycznie zamykaja transport własny. Córka też robi w spedycji i wiem ze te wszystkie transy timocomy to dzisiaj firma z tego nie wyżyje a w GL były zawsze wysokie pensje dla kierowców. Zobaczcie sobie ile w SL przykładowo dzisiaj wam dadzą na start… skończyło się Pany eldorado niestety.
Panowie z @Pracodawca, już minęło trochę czasu odkąd u was jeździłem, ale zawsze będę was mile wspominal. Siano konkretne, robota poukładana po beneluksie pozdro dla starej gwardji!
GEPA provides exceptional road and air freight forwarding services. Their efficiency, reliability, and dedication to customer satisfaction set them apart in the industry. Highly recommended for all your logistical needs, especially in the UK where they support our business activity on daily basis.
OMIJAĆ Uwaga na tą FIREMECZKĘ NO CHYBA ŻE LUBISZ PRACOWAĆ ZA DARMO
Co, jak to możliwe. W sensie, że firma ma zaległości w wypłacie wynagrodzeń? Ja właśnie chciałem wysłać cv na stanowisko kierowcy międzynarodowego c+e. Właśnie chciałem dopytać się tutaj o kasę, jaka jest pensja miesięczna. W ofercie dają umowę o pracę, więc na takiej umowie i przy jeździe na pełen etat można dostać 9500 zł netto?
Omijajcie szerokim luzem. Nie porządna firma . Spedycja nie ogarnięta, blady w podanych adresach. Długie oczekiwanie na rozliczenie. Jazda non stop po 20 godzin. Nie polecam ????????????
Długie oczekiwanie na rozliczenie to co to w ogóle znaczy? Ogólnie pensja wypłacana jest na czas i do którego dnia miesiąca jak można wiedzieć?
Najgorszy pracodawca w Polsce. Spedycja są nieogarnięta , jazda w systemie non stop po 20 godzin, brak czasu na odpoczynek, nie polecam
O kurcze, to zacząłem się zastanawiać. A co z wynagrodzeniem, warto chociaż dla kasy? I czy firma płaci na czas całą pensję i wszelkie dodatki?? Bo ktoś wskazywał na problem. No i z tą spedycją, to jak kierowca zgłasza do firmy, że jest taki problem z tym działem, to firma cokolwiek robi, aby poprawić spedycję?
Nie polecam, omijajcie szerokim luzem. Nie porządna firma.
Trochę się spóźniłem bo 8 miesięcy temu skończyła się rekrutacja dla dyspozytora transportu międzynarodowego. Chciałbym podjąć pracę w firmie na tym stanowisku i chyba doślę swoje CV. Widełki brutto z oferty to 5,5-7 tyś. Kwota podana w ogłoszeniu zawiera już np ewentualne premie? Jaka atmosfera jeżeli chodzi o dyspozytorów bo opinie są tu różne?
Dobry Pracodawca ???? Należy uważać na zbyt rozbudowany "dział kontroli" a tak poza tym to praca w fajnym zgranym zespole i miłej atmosferze. Polecam.
A o co chodzi z tym działem kontroli? Coś jest z nim nie tak, źle pracuje, czy ludzie tam są jacyś inni? A czy praca w tym dziale w firmie jest najbardziej opłacalna pod kątem finansowym i są jakieś dobre stawki za wyrobienie celów, stąd dlatego trzeba na niego uważać??
Czy rozmowa rekrutacyjna w Gepa Logistics Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?
Bardzo ciekawie wygląda oferta na stanowisko dyspozytor transportu międzynarodowego. Pensja 5500 - 7000 zł brutto miesięcznie. Ale czy jak kandydat zarząd więcej, to firma jest w stanie zapłacić 8500 zł brutto? Bo jest tu wymagane doświadczenie specyficzne, czyli w prowadzeniu floty do 3,5 tony. Czy z takim doświadczeniem można dostać lepsze warunki niż te z ogłoszenia?
Jazda po 17 20h a dobę to standard. Dyspozytorzy wysyłają adresy żal i rozładunku w80% nie rzetelne kiero musi sam szukać. W biurze nikt ci nawet dzień dobry nie odpowie taki tu klimat kierowca dla nich to nikt..nie polecam.pani m i a skutecznie pracują swoją postawą na negatywny wizerunek firmy.
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w Gepa Logistics Sp. z o.o.? Chodzi o pracę jako Kierowca Ciężarówki, takie ogłoszenie jest na GoWork.pl 6 czerwca.
Jest też o tym napisane w tym ogłoszeniu dl a kierowcy międzynarodowego C+E. Również o tym, że pieniądze to od 7050 zł netto, a także UoP. A czy górna stawka, tak jak tam zaznaczono, czyli 8000 zł netto, czy i więcej da się zarobić?
Nie ogarnięci spedytorzy, na Anglię za tą kasę to pięć lat temu były dobre pieniądze. Pani K. to szefową szaletu, a nie spedycji, bo na to stanowisko kompetencji jej brak
(usunięte przez administratora)
A na C+E? Mąż znalazła taką ofertę. Piszą że na Anglię jazda w systemie 2-2. Kasa wygląda że dobra. Wiesz może jakie to są te nowe wygodne samochody z ogłoszenia?
JEŻDŻE I SOBIE CHWALE. PIENIĄDZE NA CZAS. TRZEBA DUZO JEZDZIC ALE JAK KTOŚ LUBI TO PODPASUJE. SPEDYTORZY OK
Witam, ile państwo mają samochodów iJak wyglądają. Bo ciekawi mnie jak wyglądają wyjazdy. Czy jak zgłaszam się do wyjazdu to bus jest dostępny od zaraz czy trzeba czekać aż ktoś straszy zjedzie? @Pracodawca
Witam, Wszystko zależy od naprawdę wielu czynników. To jest transport i nie jestem w stanie jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jeżeli mamy zakolejkowanych starszych kierowców to wyjazd nowego kierowcy planujemy biorąc to pod uwagę. Pozdrawiam
Było w firmie dobrze, na dziś dzień wielu starych kierowców odeszło, kolejni myślą czy nie pójść w ich ślady, najlepsze czasy już były.
Jak czytam te opinie oczerniajace firmę to się robi nie dobrze i nasuwa się tylko jeden wniosek że pisze to nieudacznik który pracował i sobie nie dawał rady lub nigdy nie był nawet na bazie GL w Kórniku i nie ma zielonego pojęcia o pracy tam ja osobiście przejeżdzilem ponad trzy lata a przez ten czas nigdy nie było problemu z pieniędzmi czy z terminowością zjazdów lub wyjazdów jeśli chodzi o samochody to są nowe o które nie dbają kierowcy ( jak dbasz tak masz) wszystkim ubiegającym się o pracę mogę polecić z czystym sumieniem i oczywiście życzę powodzenia
Dlaczego już nie pracujesz tutaj, podasz powód i jak wyglądało zakończenie współpracy ? Jakie miałeś wynagrodzenie i jakiego dnia je wypłacano, skoro piszesz, że było zawsze na czas? Nie zdarzyło się nigdy w Twoim przypadku żadne opóźnienie ze zjazdem lub wyjazdem?
Często tak jest, że najwięcej piszą osoby którym nie chciało się po prostu pracować i nie rozumieją powodu swoich zwolnień. Jest możliwość od razu rejestracji na umowę o pracę jeżeli chodzi o pracę kierowcy? A jak z premiami? Pracodawca potrafi w taki sposób motywować swoich pracowników do pracy?
Nie wiem z jakiego okresu masz opinię na temat tej firmy..W bardzo krótkim okresie czasu odeszło z tej cudownej formy zwolniło się czterech kierowców co mieli bardzo długi staż tzn od czterech lat w górę..to jest coś nie tak
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gepa Logistics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Gepa Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Gepa Logistics Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 16 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Gepa Logistics Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Gepa Logistics Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.