(usunięte przez administratora)
Dotychczas zdarzyły się pojedyncze spóźnienia np. 1 czy 2 dni w płatności natomiast udało nam się już wdrożyć nowe systemy rozliczania osób i od dłuższego czasu nie zdarzyła się taka sytuacja. Nigdy nasza księgowość nie spóźniła się z płatnością pensji przez miesiąc. Składki zawsze regulujemy na bieżąco. Nie mamy w firmie żadnych zaległości względem urzędów ani kontrahentów.
Chciałabym zapytać na jakiej podstawie naliczane są te wynagrodzenia. To są jakieś ewidencje godzin? Umowa w ogłoszeniu to podana była że zlecenie - istnieje możliwość żeby dostać po czasie umowę o pracę?
Tak, kontrolerzy są rozliczani z wykonywanych godzin zlecenia. W przypadku kontrolerów wykonywane działania mają typowo charakter zlecenia i na tym stanowisku nie przewidujemy możliwości zawierania umów o pracę.
Czy jest określona ilość godzin jaka w miesiącu trzeba przepracować? Co do tych opóźnień, które się zdarzały to w razie co pracownik jest informowany o ewentualnym opóźnieniu w wypłacie wynagrodzenia?
A skoro pracuje się na zleceniówce to godziny pracy można dopasować pod siebie czy są jakieś ramy czasowe? Którego dnia zwykle jest wypłata na koncie?
Godziny pracy są dopasowywane do lokalizacji i oczekiwań kontrolera. Wynagrodzenie wypłacane jest pomiędzy 7 a 10 dniem miesiąca.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w Weip Sp. z o.o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Lento.pl pojawiło się 12 lipca kilka ogłoszeń.
Rozmowa rekrutacyjna jest zależna od rodzaju stanowiska. W przypadku stanowiska kontroler parkingowy zazwyczaj rozmowa rekrutacyjna jest krótka. Brane pod uwagę m. in. są: rzetelność, dostępność, dobra znajomość obsługi telefonu oraz status studenta.
Czy na stanowisku biurowym da się wynegocjować uop? Pytam, bo w ogłoszeniu piszą o zleceniówce i nie wiem czy to tylko tak na początek czy może na stałe. Ile wyrabia się średnio samej premii, co miesiąc zawsze jest jakaś premia czy zdarzają się miesiące bez niej?
Tak, na stanowiskach biurowych jest możliwość uzyskania urlopu. Premia jest zależna od rodzaju stanowiska oraz biura więc jest indywidualnie przedstawiana osobom rozpoczynającym pracę.
Takie stanowisko jak kontroler parkingowy to jeszcze istnieje? W internecie jest jakaś oferta z przeszłości, która wygasła, przez co nie mogę nawet się dostać do listy obowiązków. Przybliży ktoś, jak to obecnie wygląda i czy nie powiększają zespołu?
Dostałam karę 170 zł za brak biletu przy Prima Marki. Parkometr jak powiedział Pan, który wystawił mi opłatę jest już od miesiąca ale większość go nie widzi. Weszłam do sklepu dosłownie na 5 minut i jak wyszłam kontroler już zdążył mi włożyć informację o opłacie za wycieraczkę. Napisałam reklamację załączając paragon ze sklepu. Po 3 dniach dostałam wiadomość, że jest rozpatrzona pozytywnie. Dziękuję za przychylne podejście.
Praktyka jest nielegalna. Narusza ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym jak również RODO.
Praktyka iż trzeba pobrać bilet z parkomatu na wybranych parkingach funkcjonuje na całym świecie tak samo jak fakt iż kierowcy są zobligowani do przestrzegania oznakowania. Przykro nam, że są Państwo niezadowoleni niemniej zachęcamy do przestrzegania oznakowania aby uniknąć problemów na drodze.
Szanowni Klienci! W związku z dużą ilością skarg na bezprawne działania firmy zewnętrznej, obsługującej parking, informujemy, że umowa z powyższą firmą jest rozwiązana w trybie natychmiastowym. Nie ma obowiązku pobierania biletu parkingowego, obecność kontrolera na terenie Prima Park Marki jest zakazana i bez zgody zarządu. Dla klientów CH Prima Park Marki parking na terenie jest całkowicie darmowy bez żadnych warunków narzuconych przez firmy trzecie. Administracja Prima Park Marki.
O to dziwne, bo moja żona poszła kupić bilet, a że nie miała drobnych weszła do sklepu żeby rozmienić i jak wróciła z biletem już było za wycieraczką wezwanie od zapłaty, było to 7 min. od wystawienia wezwania. Reklamacji nie uwzględniono, dlatego ciężko mi uwierzyć, że Pani uwzględnili skoro nie miała Pani biletu. Myślę, że firma sama robi takie wpisy w celu poprawienia wizerunku. Tak naprawdę czają się za rogiem i jak ktoś odejdzie, to szybciutko wezwanie i chodu.
Przedmiotowa informacja jest niezgodna z prawdą niemniej ze względu na niezgodne z prawem działania właściciela terenu wykonywanie niniejszej umowy zostało wstrzymane i nie ma konieczności pobierania biletów na niniejszym parkingu.
Również wysłałam odwołanie ze zdjęciem paragonu i także nie została mi uwzględniona reklamacja. I nie rozumiem dlaczego mi czy innej osobie nie uwzględniacie takich reklamacji ,gdzie można przeczytać ze nie jedna osoba bez biletu dostała anulacje reklamacji.
Hej! Widziałam w internecie oferty na kontrolera parkingowego i nijak nie wychodzą mi obliczenia stawki. W ogłoszeniu podane że można zarobić 4000-6000zł a stawka 26zł i liczba godzin 170. Nie wychodzi te 6000zł. Mogę dowiedzieć się która kwota jest prawdziwa? Albo za co można dostać tą różnice?
Witaj! Wynagrodzenie zależne jest od ilości poświęconego czasu i od braku błędów w wykonywanych kontrolach za co można dostać premię. Czasami w niektórych miejscach są też przyznawane dodatkowe wynagrodzenia za dodatkowe działania powiązane z utrzymaniem parkingu - np. dbaniem o zieleń.
Dotyczy parkingu przy szpitalu w Kaliszu na ul Poznańskiej. Złożyłam reklamacje na nałożony mandat. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i bardzo szybko. Dziękuję. Pan obsługujący parking bardzo miły i uprzejmy, pozdrawiam. Jeszcze raz dziękuję.
Reklamacja parkowania bez biletu załatwiona pozytywnie. Szybki kontakt i szybkie latwienie sprawy. Dziękuję.
Pracownicy WEIP nie wypisuja od razu kary, tylko kreca sie kilka minut kolo samochodu. Jezeli macie szczescie, to mozecie dac im w lape i puszcza was wolno. Juz drugi raz mialem taka sytuacje. Podobnie bylo z kierowca parkujacym obok mnie. Taki sposob ode mnie dla ofiar tej firemki.
Pracownicy zazwyczaj wyjątkowo dłużej czekają przy pojazdach parkujących pod sklepami, gdzie bilety są bezpłatne. Jeżeli kontroler nie wystawił jeszcze wezwania przy pojeździe to w przypadku powrotu kierowcy do pojazdu nie wystawi wezwania. Kierowca może opuścić parking bez konieczności dodatkowych opłat. Kontrolerzy mają zakaz przyjmowania dodatkowych środków pieniężnych stąd prosimy nie dawać kontrolerom żadnych pieniędzy. Jeżeli kontroler nie wystawił wezwania a stoi przy pojeździe to może co najwyżej pouczyć kierowcę / poprosić kierowcę aby uregulował płatność za parking. Jeżeli zaszłaby sytuacja gdzie kontroler oczekiwałby pieniędzy za brak wystawienia wezwania / anulację wezwania - prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia na maila lub zgłoszenie tego telefonicznie. Nie zezwalamy na tego typu sytuację. Co więcej kontroler po wystawieniu wezwania nie ma fizycznie możliwości jego anulowania i w takim wypadku anulacja możliwa jest jedynie przez biuro obsługi klienta.
W lipcu szukali kontrolerów do pracy. min. do Gdańska. Czy jest tu ktokolwiek z pracowników i napisze, jaka szansa dostać pracę teraz, w zimę oraz ile zarobiłabym jako kontrolerka? Przyjmują panie? Uwzględnili inflację na stawkach? Tutaj sami parkujący chyba siedzą, ale a nuż jakiś pracownik wpadnie poczytać...
Cały czas poszukujemy pracowników w różnych rejonach Polski. Przyjmujemy zarówno Panów jak i Panie. Stawka wynosi zazwyczaj w okolicach 25-30zł / h brutto natomiast jest zależna od lokalizacji w Polsce i czasami może być ciut niższa a czasami sporo wyższa.
Co miesiąc takie opóźnienia się zdarzają? Jak są one w ogóle tłumaczone? Bo chyba jakoś się tłumacza z tego, skoro opóźnienia mogą sięgać nawet miesiąca. Od dawna są takie problemy z finansami tutaj ?
Co ty człowieku piszesz w Warszawie w tej chwili łącznie ze mną od roku czasu pracują te same osoby i nikt z nas nie miał problemu z wynagrodzeniami chyba raz się spóźnili o jeden dzień to menadżer dzwonił do każdej osoby z przeprosinami że to z jego winy.
Rzeczywiście dotychczas zdarzyły się pojedyncze spóźnienia np. 1 czy 2 dni w płatności natomiast udało nam się już wdrożyć nowe systemy rozliczania osób i od dłuższego czasu nie zdarzyła się taka sytuacja. Nigdy nasza księgowość nie spóźniła się z płatnością pensji przez miesiąc. Składki zawsze regulujemy na bieżąco. Nie mamy w firmie żadnych zaległości względem urzędów ani kontrahentów.
Na parkingu w Radomiu przy dworcu PKP prywatny parking firmy WEIP oznakowany jest zwykłym znakiem parkingu, nawet bez informacji, że to parking płatny. Znak stoi na szczęście przy parkometrze, więc można wywnioskować, że parking mimo wszystko płatny. Na parkometrze logo SkyCash i mobiParking, więc sięgam po telefon, wczytuję Radom - bo jestem tam przejazdem - i uruchamiam płatność. Po powrocie z peronu zastaję niespodziankę - wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej, bo jak się okazuje zaparkowałem na prywatnym parkingu firmy WEIP (nawet nie piszą co ten skrót oznacza). Zadzwoniłem od razu pod wskazany numer telefonu, gdzie się się dowiedziałem, że jakiekolwiek reklamacje są przyjmowane jedynie przez Internet. Po powrocie do domu i zapłaceniu 120 zł. chciałem jednak złożyć reklamację, bo czuję się (usunięte przez administratora) przez właściciela parkingu, ale okazało się, że po wpisaniu w formularzu numeru rejestracyjnego pojazdu i i numeru wezwania wystawionego przez kontrolera ukazuje się jedynie strona z informacją: Błąd serwera w aplikacji "/" a pod spodem: Błąd uruchomieniowy. Gratuluję takiego traktowania klientów. Jak najdalej od takich naciągaczy. Wygląda na to, że znacznie korzystniej jest opłacić pracownika, który stojąc za przysłowiowym rogiem czeka tylko komu wypisać blankiet z opłatą dodatkową, niż czytelnie oznakować parking, by nie było żadnej wątpliwości, że kierowca się znalazł na prywatnym (usunięte przez administratora) jakiejś firmy o wątpliwej - jak się okazuje - reputacji. Wygląda na to, że pieniędzy nie odzyskam, ale mam nadzieję, że albo wreszcie firma zacznie być poważnym podmiotem gospodarczym, czego z całego serca życzę, albo jak najszybciej zniknie z przestrzeni publicznej, by nie żerować na kierowcach, którzy nie z własnej winy pozbawiani są kasy, bo nie dość skrupulatnie dociekają na każdym kroku czyje jest miejsce parkingowe gdzie stawiają samochód i komu w związku z tym należy uiszczać odpowiednią opłatę. Z poważaniem Ryszard
Panie Ryszardzie, Rzeczywiście mieliśmy od przez ostatnie 3 dni błąd formularza do reklamacji. Formularz już działa. Reklamacje można do nas składać przez różne kanały komunikacji - np. poprzez maila - bok@weip.pl. Stąd może Pan wysłać do nas reklamację tak jak Panu najwygodniej. Parking na wjeździe i przy parkomatach jest oznaczony pod literką P "parking płatny 24h / 7 dni". Przy parkomatach oraz na wjeździe są znaki wskazujące aplikacje z jakich można skorzystać do opłacenia parkingu - aplikacje skycash, mobiparking, epark, mpay, anypark. Zaraz pod tym znakiem jest kolejny informujący: NAZWA PARKINGU W APLIKACJI: Radom - Plac Dworcowy 2 - WEIP Taką też nazwę parkingu należy wybrać w aplikacji. Jeśli wybrał Pan ten parking nie powinien otrzymać Pan opłaty dodatkowej. Jeżeli mimo wszystko otrzymał Pan opłatę prosimy o kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Dziękujemy :)
Ostatnio miałem gościa z USA (niestety nie mówi po polsku). Chciał samemu zrobić proste zakupy. Podjechał do sklepu Rossman (w Radomiu, przy ulicy 1905 roku). Wracając do auta (po zrobieniu zakupów) spotkał młodą dziewczynę, która wkładała "mandat" za brak ważnego biletu na parkowanie. Był trochę zaskoczony i chciał jakiejś informacji, więc zapytał czy ta dziewczyna mówi po angielsku. Odpowiedź brzmiała "trochę mówię", więc zapytał o co chodzi. W odpowiedzi, młoda dziewczyna odwróciła się i szybko oddaliła. Poinformowałem o tym WEIP-Gdynia, bez intencji reklamowania. Chociaż powinienem, bo co zrobić z obcokrajowcami, którzy również korzystają za samochodów i parkują w różnych miejscach, a nie ma dla nich informacji (chociażby w języku angielskim). Odpowiedź którą otrzymałem w żaden sposób mnie nie zaskoczyła. Było to coś na wzór - na zdjęciu nie ma biletu, informacja o parkingu była no więc płać. Oczywiście że zapłacę, ale miałem odrobinę nadziei na jakieś wyjaśnienie zachowania ich pracownicy. Reasumując : Przypomina mi to działanie małych "firemek", zaraz po czasach (usunięte przez administratora) w RP. Firemek, które za wszelką cenę chciały się bardzo szybko dorobić. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu.
Bardzo przykro nam to czytać Panie Ireneuszu. Rzeczywiście nasi pracownicy wykonujący kontrole nie zawsze posługują się wieloma językami. Niemniej od osób tych zawsze wymagamy okazywania szacunku wobec klientów. Wezwania, które są wystawiane są dwujęzyczne w przypadku podstawowych informacji (polski i angielski). Urządzenia na parkingu również posiadają 3 języki (polski, niemiecki, angielski). Dodatkowo po angielsku można porozmawiać z pracownikami naszej infolinii bądź można napisać do nas maila / reklamację w każdym języku i w takim języku też odpowiemy. Wkrótce strona internetowa również zostanie udostępniona w kilku językach dla wygody konsumentów z za granicy. Dziękujemy za sugestie.
Polowania o ktorych pisza kierowcy, to jest prawda. Moi koledzy tak robili. Mysle, ze jest to nawet akceptowane przez przelozonych, bo tak naprawde co kierowcy moga zrobic firmie? Odwolanie jest rozpatrywane przeciez przez ta sama firme.
Co rozumiesz pod słowem 'polowania'? Jeżeli chodzi o to, że zadaniem kontrolerów jest weryfikacja pojazdów i wystawianie opłat dodatkowych kierowcom, którzy nie mają zakupionego biletu to prawda - jest to główne zadanie kontrolerów. Natomiast nie zezwalamy na jakiekolwiek działania nieetyczne względem kierowców np. aby kontroler widział, że kierowca znajduje się na parkingu a mimo to podszedł kontrolować pojazd. Takie i podobne działanie byłoby podstawą do natychmiastowego zwolnienia.
Czy w Weip Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Większość szkoleń jest wykonywana wewnętrznie przez pracowników spółki. Dodatkowe szkolenia prowadzone przez zewnętrzne firmy zazwyczaj dotyczą specjalistycznych tematów branżowych. Inne zewnętrzne szkolenia są udostępniane w postaci materiałów online.
Są też takie szkolenia, których ukończenie potwierdzone jest certyfikatem? No i czy takie doszkolenie się skutkuje możliwością uzyskania awansu, bądź chociaż samą podwyżką uposażenia?
Niestety specjalistyczne szkolenia są szkoleniami wewnętrznymi, zazwyczaj bez certyfikatów. Te szkolenia zazwyczaj nie mają większego wpływu na możliwość awansu. Na awans mają wpływ ogólne umiejętności i cechy konkretnej osoby takie jak rzetelność, dyspozycyjność, zaradność czy umiejętność zarządzania zespołem.
Dziękuje za uwzględnienie odwołania, już wysyłam potwierdzenie wpłaty kary i oczekuje na zwrot. Pozdrawiam
oceniam pozytywnie podejście do klienta. Mając jako dowód bilet i paragon moją sprawa rozstrzygnięto korzystnie.
Cieszymy się, że nas tak Pani ocenia. Staramy się rzetelnie i uczciwie podchodzić do wszystkich naszych klientów.
Dzień dobry, Ja również załączyłem dowód zakupu i ważny bilet parkingowy do odwołania a dostałem negatywną odpowiedź z zastrzeżeniem, że nie mogę się więcej odwołać. To jak to w końcu jest? Dlaczego traktujecie wybiórczo klientów? Co mam teraz zrobić aby zostać potraktowany jak autorka wpisu?
Niestety nie zawsze każda sytuacja jest identyczna. Na sposób rozpatrzenia reklamacji ma wpływ jej cała treść, lokalizacja parkingu oraz wiele innych szczegółów. Co prawda nie ma Pan możliwości dwukrotnie do nas napisać przez system reklamacyjny natomiast można do nas napisać bezpośrednio na adres mailowy bok@weip.pl gdyby chciał Pan wskazać jakieś dodatkowe informacje bądź załączyć kolejne załączniki / dokumentację. Jeżeli chciałby Pan uzyskać więcej informacji może Pan również skontaktować się z naszymi pracownikami na infolinii 733 703 733 (w dni robocze w godzinach 8-16). Automatyczna sekretarka na infolinii udziela wszystkich podstawowych informacji a po ich wysłuchaniu można również porozmawiać z pracownikiem obsługi konsumenta.
Nie wzięłam biletu, bo zapomniałam, ale do odwołania załączyłam dowód zakupu z jednego ze sklepów i odwołali mi nałożona karę. Mimo ze pracownicy parkingu tylko patrzą żeby upolować takiego zapominalskiego, to potrafią ludzko podejść do człowieka.
Dziękuję bardzo za pozytywnie rozpatrzoną moją prośbę .
Witam, Proszę mi wytłumaczyć jak to jest,że dwie różne reklamacje z tym samym problemem zostały rozpatrzone różnie ?! Zależy to od humoru pracownika ?!?! Nie rozumiem !?
Nie, nie zależy to od humoru pracownika. W 97-99% przypadków reklamacje są rozpatrywane wg tych samych kryteriów. Przy niektórych reklamacjach jest brane pod uwagę więcej niż jeden czynnik. 1-3% to wyjątkowe okoliczności.
Nie do końca się z tym zgadzam. Jakie to są Państwa zdaniem wyjątkowe okoliczności? Chcialabym wiedzieć, dlaczego moja reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie. Pytam, bo odpowiedzi od Państwa nie otrzymałam.
@WEIP proszę mnie uświadomic co oznaczają wyjątkowe okoliczności ? Osoba nie pobrała biletu i w reklamacji ukazała paragon że sklepu- reklamacja rozpatrzona pozytywnie i znowu następna osoba nie pobrała biletu i w reklamacji ukazała paragon że sklepu -reklamacja rozpatrzona negatywnie ( dodam że czas na paragonie w obu przypadkach odpowiada czasowi wypisania mandatu) Proszę mi to wyjaśnić dokładnie. Co różni te dni od siebie ? Pogoda ?!
Wg jakich kryteriów? z forum wynika: te same sytuacje a rozpatrujecie różnie, dlaczego pracownik nie podpisuje się z imienia i nazwiska tylko numer jest podany i inicjały? z czego to wynika?
Nie podała Pani numeru wezwania aby móc się odnieść do konkretnej sytuacji. Niemniej reklamacja została odrzucona najprawdopodobniej ze względu iż nie zastosowała się Pani do regulaminu i wezwanie było wystawione prawidłowo, a reklamacja temu też nie przeczyła.
Szczegółowe kryteria jakie powinien spełnić kierowca są zawarte w regulaminie parkingu. W szczególności kierowca powinien pobrać bilet z parkomatu i pozostawić go w sposób widoczny na podszybiu. W związku z przepisami RODO jest to wybór pracownika czy podpisuje się pełnym imieniem i nazwiskiem czy inicjałami i numerem służbowym.
Jako 'wyjątek' słownik języka polskiego określa m. in. "odstępstwo od obowiązującego prawa, przyjętego zwyczaju, przepisów". W pewnych okolicznościach możemy zastosować odstępstwa niemniej nie możemy podać listy takich okoliczności ani tego jak w każdym wypadku reklamacja zostałaby rozpatrzona. Kierowca jest zobowiązany do pobrania biletu z parkomatu i pozostawienia go na podszybiu. Taka informacja nie tylko znajduje się na licznym oznakowaniu na parkingu ale również jest w regulaminie, na parkomacie oraz na samym bilecie.
Chyba rodo w takich sytuacjach nie obowiązuje . To tak jak by w urzędzie czy szpitalu chodzić bez plakietki . Tak samo jak pisze się pismo wymaga ono potwierdzenia imieniem i nazwiskiem .
Nie każde pismo wymaga podpisu. Jeżeli wyśle Pani do nas maila bez podpisu czy też złoży Pani reklamację nie podając swoich danych to również zostanie ona rozpatrzona.
A i tu się nie zgodzę, bo ja w odrzuceniu reklamacji zostałam powiadomiona, że nie mam prawa czytać regulaminu w pierwszej kolejności, żeby wiedzieć, co mam zrobić jako Klient firmy. Mam podświadomie wiedzieć, że należy pobrać bilet, położyć do na podszybiu po lewej stronie. Jak już to zrobię, wtedy mam czas na zakupy i czytanie regulaminu. Cytuję dosłownie:) Więc chyba jednak zależy od humoru odpisującego.
Nie ma takiej informacji na oznakowaniu! Jest tylko w regulaminie. Zachęcam do zapoznania się z własnym i parkingami, a dopiero do konwersacji w temacie.
Na większości parkingów taka informacja znajduje się na parkingu, szczególnie na dużych parkingach bądź przy sklepach.
Bardzo dziękuję za szybkie załatwienie mojej reklamacji , życzliwe podejście do mojej sprawy świadczy o pozytywnych relacjach do klienta który nie zawsze pamięta o procedurach i zasadach na parkingu po prostu pośpiech , pośpiech pozdrawiam Andrzej
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 15 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!