W dniu 11.10.2022r.zapisana zostałam na echo serca do dr.Katarzyny Grudzkiej na dzień 15.12.2022 r -w dniu 14.12.2022r.dostałam wiadomość na telefon z prośbą o kontakt z infolinią.Po o 15 minutowym oczekiwaniu na połączenie z konsultantem zostałam poinformowana ,że wizyta zostaje odwołana i do tej Pani doktor do końca roku 2023 nie ma już zapisów. Poinformowano mnie że mogę zapisać się na badanie prywatnie. W drodze łaski zapisano mnie na badanie na dzień 22.12.2022r. do dr.Jerzego Lech. Poza zaplanowana y na dzień 15.XII.2022r. wizytę do internisty również mi odwołano. Jestem bardzo niezadowolona z usług Enel-Med i chyba będę zmuszona do rezygnacji bo jako emerytki nie stać mnie płacić abonamentu i nie móc korzystać z pomocy lekarzy.
Jakaś kpina. W ostatnim czasie podniesione koszty pakietu medycznego a ja od 4 miesięcy nie mogę dostać się do 2 specjalistów. Endokrynolog i okulista. To jakiś skandal. Dodam ,że jestem w 3 trymestrze ciąży.
Uwaga !!! NIE wykupujcie pakietów Enel Med. Firma prowadzi segregację Klientów na lepszych i gorszych. Mam chore dziecko i lekarz zlecił usg jamy brzusznej - mam to w pakiecie bezpłatnie. Infolinia radośnie poinformowała mnie że pierwszy termin to.... 20 grudzień. Po 5 minutach zadzwoniłem ponownie jako Klient płacący gotówką bez pakietu. Cena 230 pln nie ma problemu, Pani przebiera w terminach a może Przyokopowa na 20 września a może Targówek na 22 września. Podałem pesel dziecka i szok - ma pan pakiet, termin niedostępny dla Pana chorego dziecka, musisz czekać do stycznia Kliencie kategorii B.... Brak mi słów że Enel Med prowadzi tak nieetyczną segregację Klientów ...
Szok, placówka ma terminy dla pacjentów komercyjnych jak i pakietowych. Ciekawe, że odkrył Pan to dopiero teraz. XDDD
No jestem pod wrażeniem jak Ty jesteś cwana ???? niesamowite ???? Firma prywatna to i skierowana na przychód. Też bym wolał dostać 230 zł dziennie od klienta niż raz na miesiąc 230... Czy to tak trudno zrozumieć? Po mimo że jest to placówka medyczna to nie zmienia to faktu że to również biznes...
Z ciekawości a ile pan płaci za pakiet że wymaga pan kilkanaście terminów "od ręki"? 50 zł tylko za siebie czy może 250 za pakiet rodzinny? Miesięcznie równowartość jednego badania? I naprawdę pan myślał że w takiej kwocie WSZYSTKIE możliwe badania będą na już? Skąd pan się urwal?
A co pieniądze które biora miesięcznie to nie maja wartości? Przelicz sobie orle jak firma ma 1000 pracowników a średni pakiet to 100pln to weź kalkulator i sobie przelicz ile to miesięcznie. Z tego pójdzie do lekarza i skorzysta z wizyty pójdzie tylko 10%. Reszta za friko nabija im kabze. I co dla takich co mają pakiet i placa mniej niz Rysiek nie majacy pakietu ma nie byc wizyty?? Ten co placi jednorazowo za wizytę 250pln ma być lepiej traktowany? (usunięte przez administratora) Nie czaisz czy rzniesz pajaca bedac na pasku enelmedu??
Ja place prawie 400 pln miesięcznie za pakiet przy umowie na 12miesiecy i za taką kwotę oczekiwałbym odpowiedniego podejścia do pacjenta. Od 3 miesięcy umówienie wizyty do specjalistów tj kardiologa czy okulista to koszmar. Brak terminów a jak chce się mieć za w tyg to mimo posiadanego pakietu (w ktorym zagwarantowany jest taki specjalista) trzeba dopłacić ok 160 pln do wizyty.. to szczyt bezczelności
Nie polecam . Jestem w Enel medzie od kilku lat! To co teraz się dzieje to jakaś porażka ! Gdy dzwonisz żeby jak najszybciej dostać się do np pediatry ( dzieci chore) otrzymujesz termin za 8 dni, gdy mówisz ze jest pilne i zrobisz mały raban łączysz się z pierwsza linia medyczna i nagle termin znajduje się na następny dzień . Żeby dostać się do specjalisty terminy 3-4 miesiące. Zgadzam się z poprzednimi opiniami , tylko 10 % prawdziwych specjalistów mających pojęcie medyczne , reszta jakaś pomyłka . Nie polecam … i również się z nimi żegnam
Może wystarczy pomyśleć i zamiast robić 'mały raban' Bogu ducha winnym konsultantom, bezpośrednio zadzwonic na tą pierwszą linię, nr podany na stronie ;)
Żeby się wypowiadać trzeba znać specyfikę. Na 1 linie medyczną nie da się od tak dodzwonić i umówić wizyty. To co się teraz dzieje to dramat. Poważnie zastanawiam się nad zerwaniem umowy z tymi "dziadami". Każde umówienie wizyty to walka.. I żucanie kłód pod nogi
Jestem w Enelmedzie od roku jako klient abonamentowy - czegoś podobnego nie doświadczyłem w żadnej sieci medycznej. Mieszkam w Warszawie Otrzymałem od lekarza prowadzącego skierowanie "na cito" do urologa ponieważ zaniepokoiły go moje wyniki badań. Wizytę otrzymałem w ciągu tygodnia - w Gdańsku !!! - całe szczęście byłem w podróży służbowej, to skorzystałem. Później rezonans magnetyczny - płatny, więc od ręki. Wyniki miały być po kilku dniach - były po 2 tygodniach i to po mojej interwencji. Teraz konieczna ponowna wizyta u specjalisty celem omówienia wyników - brak terminów, chyba że zapłacę za wizytę - to od ręki dowolna liczba wizyt do wyboru. Moja żona potrzebowała 'na cito USG piersi, bo ją bolała - dostała termin na maj 2023. Gorzej niż w NFZ PO PROSTU (usunięte przez administratora) I NACIĄGACZE. STANOWCZO ODRADZAM KOŻYSTANIE Z USŁUG, A TYM BARDZIEJ PRACĄ DLA TYCH HIEN.
Jestem pacjentem/klientem . Mam abonament Premium w ramach grupowej umowy podpisanej przez pracodawcę. Nie polecam USŁUG ENEL MED , a raczej nawet odradzam. Iluzoryczna opieka medyczna , nie umawiają droższych badań . Jednego z badań nie umówiono mi wcale , bo ktoś nie wprowadził do systemu , a na drugie otrzymałam odpowiedź, że brak wolnych terminów . Wyrzucone pieniądze....Pilnujcie aby wasi pracodawcy wybierali inne firmy na prywatne abonamenty opieki medycznej. OMIJAJCIE z daleka ENEL MED
Także mam abonament Premium. We Wrocławiu czas oczekiwania na wizytę zaczyna przypominać NFZ. Terminów najczęściej nie ma w okresie objętym grafikiem. Jak się okazuje terminy jednak są, ale dla klientów płacących za pojedyncze wizyty. Moje pieniądze Enel-Med już wziął, więc mogę czekać...
CAŁKOWITA PRAWDA 100%. ONI DOSKONALE O TYM WIEDZA I PRÓBUJĄ W TAKI SPOSOB PRZETRWAĆ NA RYNKU, OSZCZĘDZAJĄC NA CZYM SIĘ DA A PRZEDE WSZYSTKIM NA PACJENTACH!!!! NIE WYKUPUJCIE TAM PAKIETOW I NIECH WASZE HR-Y ZROBIA WSZYSTKO ABY ODEJSC Z TEGO GNIOTA JAKIM JEST ENEL-MED
Poziom usług trudno ostatnio ocenić ponieważ nie ma żadnych dostępnych terminów - ostatnie 3 próby umówienia się na wizytę kończyły się podaniem 1 terminu na maj 2023 (dzwoniłem początek listopada). Jestem obecnie totalnie rozczarowany tą firmą i jej usługami. Enel med zaczyna przypominać "NFZ" płacisz a i tak nie ma możliwości skorzystania.
Czy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. zapewnia kartę multisportu?
Chcę jeszcze raz bardzo podziękować Panu Piotrowi Wilk za ogromną pomoc. Właśnie zakończyłam zabiegi/2 m-ce/ z pozytywnym skutkiem. Teraz ćwiczę sumiennie w domu. Jeszcze raz bardzo dziękuję i życzę zdrowia.
Mam pakiet pracowniczy za który dodatkowo dopłacam. Od dłuższego czasu próbuje się umówić na badanie krwii. Termin 16 listopada godzina 11.45 a pani jeszcze mówi proszę być na czczo i wypoczętym.Kpina prawie miesiąc czekać na pobranie krwii i jeszcze dostępne tylko takie godziny.
Nie wiem z czego to wynika, do tej pory nie było większym problemem dostać się na wizytę do specjalisty. Tym razem pilnie potrzebujemy skonsultować dziecko z lekarzem okulistą i nie ma terminów do końca grudnia! Mamy wykupiony pakiet z firmy męża i nie ma szans dostać się na wizytę, ale..... jak tylko klikam na wizytę jednorazową płatną 233 zł za 20 minut to od razu wyskakują terminy - nawet już na przyszły tydzień.....masakra :( jak tu się leczyć w takim kraju....
Właśnie byłem na kolonoskopii i gastroskopii w narkozie . I opowiem wam horror jaki tam się odbył 1 MARCA 2022 Wizyta umówiona i oczekiwana 2 miesiące na NFZ CITO, więc jestem i zaczęło się - przestraszone dziewczynki z rejestracji żądają konsultacji od kardiologa ekg i badań krwi mimo iż info linia parokrotnie nie kazała tego wykonywać bo nie trzeba .Pani z rejestracji jak robot formułka i koniec . Zero kompetencji Zabiegu na NFZ nie będzie -ale za pieniądze nie potrzeba i może być wykonane bez problemu i badań. W bardzo dużym skrócie mówiąc awantura i po 30 min i interwencji u kierownictwa oraz lekarza kazali zapłacić za EKG i wpisali lipną konsultację jedyny plus dla Pani Mróz że pomogła w załatwieniu sprawy. EKG robi roztrzęsiona dziewczyna która wymienia papier w drukarce (nad moją głową - bo leżę na kozetce ) wyłamując pół drukarki z wielkim hukiem a zajmuje to jej aż 10 minut i to z pomocą innej dziewczynki . Wchodzę do gabinetu na zabieg daję te EKG lekarzowi a on nawet nie spojrzał mówiąc że nie musi. Zero wywiadu rozmowy tylko od razu na stół .Antypatyczna pielęgniarka na zasadzie kładzie się tu i nie stęka wkuwa się aż w 5 miejscach . Wychodzi anestezjolog i słyszę tylko tekst - podpisane ! , ale czy na pewno podpisał !, potem ile ważę i ile mam lat i czy kiedyś już miałem narkozę . Mając jakąś plastikową rurę w ustach tylko pomrukuję . Ok zasypiam , budzę się bo czuje rurę w gardle i słyszę 1 zabieg skończony i ponownie mnie usypiają . Tekst nad głową pielęgniarka do lekarza - zostało mi 30 ml a lekarz daj mu nie marnuj. Znowu się budzę bo boli jak mnie tym powietrzem rozpychają w (usunięte przez administratora) Więc jęczę mimo narkozy . Ok już po wszystkim no i się zaczyna . Pielęgniarka od razu bez czekania mnie budzi i stawia na nogi -tekst lekarza do niej (ty nie za szybko bo ci fiknie) Po czym do mnie lekarz mówi -tylko bez pierdzenia . (i to cała konsultacja po zabiegu) Każą się ubrać -wyniki leżą już na ubraniu wraz z (uwaga) testem z apteki na helicobacter .Półprzytomnego wystawiają za drzwi i każą po 15 minutach spadać do domu . Lekarz zero rozmowy i wyjaśnień objaśnień po badaniu . Wracam do gabinetu półprzytomny z pytaniem czy jakieś polipy czy coś - odp polipów nie było i już zajęli się następnym klentem. Totalna (usunięte przez administratora) brak profesjonalizmu i totalna zlewka . Dwóch dziadków ok 70 lat z dwoma dziewczynkami w małym pokoiku zabiegowym gdzie panuje klimat (usunięte przez administratora) I NFZ . Odradzam nie róbcie tam żadnych badań i zabiegów w porównaniu do Centrum Damiana to przepaść bo tam było super ,rozmowy wyjaśnienia bardzo miło i sala po operacyjna do wybudzania w ciepłym łóżeczku . ENEL -MED TO JAKAŚ ZSYŁKA DLA LEKARZY Z PRL-U MYŚLĄCYCH ŻE NFZ TO PACJENCI CO LECZĄ SIĘ ZA DARMO A NIE ŻE TO NAJDROŻSZE UBEZPIECZENIE W EUROPIE NIE MAJĄ POJĘCIA ŻE WSZYCY PŁACIMY OLBRZYMIE PIENIĄDZE NA NFZ - MIESIĘCZNIE WIĘCEJ NIŻ PAKIET VIP W SEKTORZE PRYWATNYM NIGDY WIĘCEJ I WAM TAKŻE ODRADZAM - POCZEKAJCIE 6 MIESIĘCY JAK MOŻECIE I DO DAMIANA - CHYBA ŻE CHCECIE PRZEŻYC TRAUMĘ LUB JESTEŚCIE SADO MASO.
Jak ja "uwielbiałam" pacjentów NFZ! Nie płacą za nic a wymagania z kosmosu, wieczne wąty jakby tylko w enel medzie można było zabiegi robić. Jak terminy nie odpowiadaja to po co sie pchacie do enel medu?? Mało placówek NFZtowych? Poza tym kiedyś nie robili znieczuleń w ramach NFZ i dobrze, było mniej takich frustratów na linii. Teraz może taki zrobić badanie ze znieczuleniem to pchają się drzwiami i oknami i jeszcze krecą nosem że aktualne wyniki badan trzeba mieć, bo ON MA SKIEROWANIE NFZ. Najgorsze rozmowy to z pacjentami nfz
Pakiet mam w enelmedzie od kilkunastu lat i od kilkunastu lat obserwuję stały zjazd w obsłudze pacjenta. Terminy jeszcze gorsze niż w NFZ. Na usg w tym roku nie ma szans, a pozostało prawie trzy miesiące, na wizytę do ortopedy - tak samo, na badanie krwi zapisy dopiero na połowę listopada (miesiąc czekania!!!, chyba, że chcesz czekać na czczo do 11.00, do reumatologa trzeba zapisywać się z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Najlepsze spotkało mnie z rehabilitacją; lekarz specjalista wystawił skierowanie ze wskazaniem rodzajów zabiegów. Okazało się, że skierowanie jest częściowo nieważne, muszę udać się na wizytę do mgr rehabilitacji i dopiero on określi rodzaj zabiegów. Na wizytę do rehabilitanta miałam czekać aż 1,5 miesiąca. To oczywiście poszłam prywatnie do przechodni rehabilitacji i oczywiście od razu zostałam skierowana na zabiegi bez konieczności oglądania mgr rehabilitacji (w enelmedzie mój pakiet nie obejmuje rehabilitacji, za zabiegi też miałam zapłacić). I jeszcze, w lecie dostałam skierowanie na spirometrię, z zaznaczeniem że pilne, i co? już we wrześniu, po ponad 2 miesiącach udało się ją wykonać. Odradzam wszystkim kontakt z enelmedem, skandaliczne terminy, nie wiem za płaci się abonament, skoro kontakt z lekarzem jest utrudniony, a terminy badań takie same jak w NFZ.
(usunięte przez administratora)
Niestety, ten sam problem pojawia się w Warszawie. Jak już złapie się jakiś termin na konsultacje z lekarzem, to nie ma żadnych terminów na zlecone USG. Zaczynam się zastanawiać jaki jest sens płacenia za pakiet jak i tak nie można umówić się na zlecone badania :(
Gówniana sprawa, ale dlaczego wymienia pan pracownice z nazwiska?
Współczuję, że ma Pan pakiet tam. Ja mam u konkurencji, co prawda też się długo czeka na niektóre rzeczy, ale jednak usg nie jest aż takie problematyczne. Ja myślę, że to nie wina dziewczyn z recepcji tylko systemów. Może brakuje radiologów? A może oszczędzają? Tego nie wiemy, a może ma Pan możliwość zrobić gdzie indziej i domagac się zwrotu kosztów? W niektórych korpo medycznych tak jest. Jeśli nie zapewnia wizyty w ciągu 7 dni to można iść do jakiekolwiek lekarza i przyjść z fakturą
Dziewiąty dzień czekam na umównienie w Krakowie na komograf komuterowy jamy brzusznej i końca nie widać, codziennie dzwonie i słysze to samo czyli ....................jest w trakcie realizacji. A jak zgłosiłam w dniu 12 wrzesnia prosbę o umównienie na tomograf , zamówiono mi rezonans......................................... Moja cierpliwosć już wyczerpała się i bedę zmuszona napisac skarge na pracownicę , która zamawia błedne badania.
Mam podobna sytuację od 14 września czekam na termin TK i nawet po kolejnych rozmowach nic się nie dzieje osoby na centrali są daremne niby gadane mają ale nic po za tym .
A wy jesteście świadomi, że pracownicy centrali przekazują tylko informacje? Że nie układają grafików, nie mają wpływy na placówki partnerskie (zwłaszcza jak wysyłane są zgłoszenia), nie mają wpływy na dezyje lekarza, prace oddziału czy sekretariat?
Przychodnia poniżej normy .
17 maja w wyniku konsultacji, lekarz ortopeda Tadeusz Sprysak postawił diagnozę - przykurcz Dupuytrena w lewej dłoni. Ortopeda wystawił skierowanie na USG dłoni. Od tamtego czasu bezskutecznie próbuję zarezerwować termin na badanie przez telefon oraz używając aplikacji. Aplikacja i konsultantki informują, że brak terminów we Wrocławiu do końca roku. Skierowanie jest ważne do 27 listopada i wygląda na to, że nie zdążę go zrealizować w przewidzianym terminie 6 miesięcy. W dniu dzisiejszym (4 października) w konsekwencji nasilającego się bólu szyi i głowy odbyłem kolejną konsultację ortopedyczną, tym razem u lekarza ortopedy Marka Wasilewskiego. Doktor obejrzał RTG i postawił diagnozę: ponticulus posticus (anomalia Kimmerlego). Wypisał skierowanie na USG tętnic szyjnych i zalecił wizytę u neurologa z wynikami. Problem jednak pozostaje ten sam. We Wrocławiu nie ma terminów na badanie USG do końca roku. Próbowałem przedstawiać moją sytuację paniom na infolinii ((usunięte przez administratora)), niestety panie poleciły, żebym dzwonił na infolinię. Czy to oznacza, że nie otrzymam zleconego leczenia? Pozdrawiam Daniel Szczegielniak
Szanowni Państwo, złožyłem aplikację do pracy w firmie i mam pytanie czy firma wysyła wiadomość zwrotną w razie nieudanej rekrutacji? Pozdrawiam
Po odmowie wykonania pacjentce z niepełnosprawnością usługi przeglądu stomatologicznego w Enelmed w pozycji siedzącej - Pani Orlińska, kierownik oddziału w WWie udzieliła pisemnej odpowiedzi, że lekarz może odmówić przeglądu w pozycji siedzącej , ponieważ jest narażony na skurcze mięśni i inne przeciążenia ciała.... W pozycji siedzącej leczy się ewentualnie kobiety w ciąży lub pacjentów z problemami kręgosłupa. Dodam, że pacjentem jest osoba z ZZSK...
Ta firma to nieporozumienie, na rekrutacji kraina mlekiem i pieniędzmi płynąca, w rzeczywistości niewielkie szanse na realizację planu i premię!!! Rekrutacja vs. Praca to dwie różne kwestie a na rekrutacji po prostu kłamią bo nikt już nie chce pracować w tej firmie! Szczerze przestrzegam i odradzam!!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 82.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 60, z czego 2 to opinie pozytywne, 44 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Enel-Med S.A.?
Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Enel-Med S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.