Jestem zażenowany postawą zarządu owej firmy. Jeszcze kilka dni temu, rozmawialiśmy o porozumieniu, na mocy którego została obniżona nam podstawa do minimalnej krajowej, aby utrzymać miejsca pracy. Nie wiem jak firma z 30 letnim stażem, która miała w planach otwarcie nowego salonu, nie jest w stanie zapewnić swoim pracownikom płacy ustalonej zaledwie miesiąc temu. Zdecydowanie nie polecam tej firmy, pomimo dobrego przygotowania do pracy w optyce. Jedyne co mają dobrego do zaoferowania to szkolenia.
Jakby tego było mało podpisaliśmy porozumienie, żeby utrzymać miejsca pracy i nagle zwalniają 4osoby a kolejne pewnie za miesiąc.
Niestety nie wytrzymali i zwolnili dzisiaj kolejne osoby. Jak tam w ogóle można, (usunięte przez administratora) wieloletnich pracowników. Miała być firma rodzinna a pracownik to śmieć. Pozwalniają wszystkich i mam nadzieję, że karma wróci i nikt tu nie przyjdzie do pracy. Ostrzegam!!!
Myślę, że doszło do pewnego nieporozumienia. Wszyscy zdają sobie sprawę z powagi sytuacji i wiedzieli że zwolnienia będą nieuniknione. Problem leży na innej płaszczyźnie, a polega on na stylu w jakim pożegnaliście się ze swoimi pracownikami. Doskonale wiedzieliście, że wraz z początkiem kwietnia będziecie zmuszeni zwolnić połowę pracujących dla was doradców, a mimo wszystko zdecydowaliście się patrzeć im w oczy i wmawiać że zmiana umowy jest dla ich dobra. Zmiana umowy nastąpiła tydzień przed zwolnieniami pozostawiając swoich pracowników w okropnej sytuacji finansowej. Reakcja osób zostawiających opinie jest spowodowana nie samym zwolnieniem a poczuciem oszustwa jakim ich uraczyliście.
Dziękuję za ten komentarz, który jest w duchu szacunku dla obydwu stron. Rozumiem to stanowisko i jednocześnie chcę powiedzieć, że doskonale nie wiedzieliśmy co nastąpi. Nasze decyzje mają duży związek z efektami wprowadzonej tarczy antykryzysowej oraz decyzji centrów handlowych, które nastąpiły w ostatnich dniach.
Na szczęście firemka chyli się ku upadkowi. Co oni zrobili z wieloletnimi pracownikami to żart. Jak można tak po chamsku zwolnić ludzi, którzy wiele z siebie dawali, niejednokrotnie zostawali po godzinach żeby klient był zadowolony. Jak można wręczyć wypowiedzenia i śmiać się z parkingu. Po prostu niewiarygodne.
Dzień dobry Pani Mileno ;) kopiuj-wklej, kopiuj-wklej
Proszę o zaprzestanie pomówień o moim udziale w tej dyskusji. Wypowiadam się pod swoim nazwiskiem. Nie mam nic do ukrycia. Postanowiłam na ten moment nie brać udziału w tej dyskusji, gdyż zawiera pomówienia, informacje niesprawdzone i domysły pracowników oraz ujawnia informacje, które łamią tajemnicę handlową firmy. Osobiście życzę każdemu byłemu i obecnemu pracownikowi jak najlepiej. Jednocześnie czuję ulgę, że w naszym gronie nie ma osób które życzą nam tak źle. Nie wiedziałam, że były u nas w zespole takie postawy. Mam nadzieję, że odbudowa firmy po wielomiesięcznym kryzysie który nas czeka będzie odbywać się w innej atmosferze. Tym samym na ten moment kończę swój udział w tej rozmowie.
Niestety, sytuacją w jakiej wszyscy się znajdujemy jest w stanie pokazać jakim jesteś człowiekiem. Czy będziesz Januszem sprzedającym maseczki na allegro po 500 zł czy jednak osobą która pomimo kryzysu będzie dbała o ludzi którzy tak naprawdę tworzą firmę. Tak więc okazuje się że firma Orlińscy s.c. pokazali kim dla nich tak naprawdę jesteśmy. Okazaliśmy się być łatwymi do zmanipulowania z łatwością do oszukania pionkami. Niestety kiedy ktoś zwołuje telekonferencje ze swoim niesamowitym planem ratowania miejsc pracy ( było to powtarzane kilkukrotnie po co całe to spotkanie) a w rezultacie człowiek jest zmuszony do przyjęcia nowego aneksu (albo podpisujesz albo...) z płacą na najniższej krajowej (1920 zł). Wiele osób podeszło do sprawy z pełnią zaufania, że o to firma znalazła rozwiązanie żeby nas ochronić lecz okazało się że był to tylko wspaniały podstęp aby po całym tygodniu wieloletnich pracowników odesłać z kwitkiem. Podstęp który miał na celu zminimalizowanie wypłacanych pieniędzy na okresie wypowiedzenia. Oczywiście wspaniałomyślny zarząd dorzucił do swojego beznadziejnego dziękującego monologu chęć współpracy w przyszłości, lecz wydaje mi się że każdy kto ma jakikolwiek szacunek do własnej osoby nie brałby tego pod uwagę. 30 lat, kawał historii i ciężkiej pracy "prawdziwego" właściciela zostało działaniami na przestrzeni ostatnich miesięcy totalnie zniszczone przez chęci wylansowania się, coachingowej breji i zajmowania się wszstkim oprócz samego handlu. Pracownicy to już nie doradcy klienta tylko specjaliści dosłownie od wszystkiego. Dlatego drogi czytelniku, jeśli chcesz być manipulowany, oszukiwany, robić wszystko co nie mieści się w kategorii doradcy klienta, co miesiąc wyrabiać po 20-40 nadgodzin( oczywiście w żaden sposób nie płatne dodatkowo) i dostać za to wszystko 1920 zł to polecam w 100% a dla reszty zdrowo myślących radzę omijać szerokim łukiem.
Orlińscy pokazali na co ich stać w dobie kryzysu. Szczycili się "firmą rodzinną" a okazało się, że pracownik który kilka lat dawał z siebie wszystko dostał wypowiedzenie. Najpierw zmusili nas do podpisania "porozumienia" na najniższą krajową żeby utrzymać miejsca pracy. Zgodziliśmy się na to żeby zostali wszyscy. Ale niestety to był tylko chwyt poniżej pasa. Teraz ze śmiechem na ustach nas zwolnili żeby płacić najniższą krajową na wypowiedzeniach. Firma, która działa 30lat i miała w planach otwarcie nowego salonu w kwietniu w Nowych Babicach nie ma pieniędzy na tych 20 stałych pracowników na te dwa czy trzy miesiące? To niewiarygodne jak można zniszczyć człowieka. Mam nadzieję, że kama wróci. Nie polecam nikomu pracy tutaj!!!
Proszę złożyć odwołanie oświadczenia woli w zakresie porozumienia, które podpisano pod wpływem błędu - pracodawca wprowadził Państwa w błąd co do rzeczywistego przeznaczenia porozumienia i nie dotrzymał jego warunków. Warto również skonsultować sprawę z prawnikiem prawa pracy aby pracodawca nie próbował "kombinowac" przy uregulowaniu należnej odprawy .
Nie wiem skąd taka wysoka ocena. Nie zasługują na więcej niż 2. Ostatnimi czasy tylko szkolenia były ok. Cała reszta lepiej nie mówić. Brak szacunku do pracownika, nie Ty to kto inny. Zdarzyło się że zatrudnili za dużo osób do jednego z salonów, bo myśleli że ktoś się zwolni. Niestety obie osoby zostały o dobrze sobie radziły. Nie wiedzieli co zrobić więc jedna dostała 'propozycję' przejścia na inny salon. A w skrócie wywalili na drugi koniec Warszawy.
Witam , Ostatnio zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Pytania typu jak sprzedałbyś dane okulary, z czego jesteś Dumny jeżeli chodzi o pracę zawodową ,co byś zmienił jeżeli chodzi o pracę zawodową typu postępowanie itmp.Miałem wrażenie że kierowniczka nie zapoznała się z moim cv. U tej kierowniczki w salonie wola park system zmianowy po 8h do tego tylko jeden weekend wolny, przesadza w innych salonach w których pracowałem jest najmniej dwa weekendy wolne.Tu też widzę że pracownik znów się nie szanuje (weekendy powinny być dodatkowo płatne ale centa handlowe to wyzysk i jeden weekend wolny to tez przesadza).Jeżeli chodzi o warunki to na początku 3500 brutto w okresie próbnym(3miesiące)najgorsze w tym że podczas tego okresu nie obowiązuje cię system premiowy.Po okresie próbnym podstawa staje się mniejsza 2600brutto,czyli najniższa krajowa w Warszawie!.Trochę to przesada jak widać pracownicy w tej firmie się nie szanują i nie walczą o siebie,wszędzie tylko wyzysk a ceny wszystkiego wzrastają ludzie pracownicy różnych firm o siebie nie walczą to dla mnie brak ambicji .Zapytałem więc kierowniczki w czym rzecz że w ogłoszeniu są trochę inne widełki które oni sami podali na ogłoszeniu czyli od 4tysiecy do 6tysiecy. Kierowniczka wytłumaczyła że te widełki dotyczą też innych zawodów tej firmie. Czytam tutaj że pracownicy piszą o ambitnych jestem ambitny ale uważam że to wprowadzenie w błąd osób rekrutujących ,proszę o napisanie realnych płac do danego zawodu ale to nie dotyczy tylko tej firmy a większości nie potrafią napisać w prost jakie wynagrodzenie i premie tylko dowiadujesz sie podczas rozmowy rekrutującej i widzisz że marnują i twój czas i energię oraz osoby rekrutującej.Do tego trochę to przesada aby doradca klienta z doświadczeniem zarabiał najniższą krajową w podstawie.Widzę że ludzie tutaj wypowiadający się o ambicji żyją tylko chwilą jeżeli zgadzają się na najniższą krajową w podstawie w Warszawie.
Dziękuję Panu za opinię dotyczącą procesu rekrutacyjnego w naszej firmie. Ze swojej strony podejmę działania by wyjaśnić powyższe zastrzeżenia co do przygotowania do rozmowy Kierowniczki w salonie w Wola Park. Jeśli chodzi o pracę w weekendy, to rzeczywiście zespół doradców pracuje zwykle w 3 soboty w miesiącu. Wielu doradców wybiera pracę w sobotę, jako preferencję na korzyść wolnego dnia w tygodniu (gdzie więcej spraw można załatwić) także myślę, że to jest bardzo zależne od potrzeb każdej osoby. Co do naszego systemu wynagrodzeń to jest on być może inny niż w wielu firmach, ale duża część wynagrodzenia jest wypłacana w formie premii. W praktyce średnia wynagrodzeń Doradców Klienta w naszej firmie to powyżej 5000 brutto miesięcznie (najmniej efektywni sprzedawcy zarobili średnio 4500 zł brutto, najbardziej efektywnie 6200 brutto). Stąd podane w ogłoszeniu widełki. Widzę po tym co Pan napisał, że musimy dopracować sposób komunikacji o naszym systemie wynagrodzeń w procesie rekrutacji. Wierzę, że prawdą jest, że zatrudniamy ludzi ambitnych, którzy pragną się rozwijać. Dowodem na to niech będzie również to, że nasza ścieżka kariery uwzględnia również przyszłościowy awans na Asystenta Kierownika Salonu, Kierownika Salonu, Szkoleniowca czy rozszerzenie obszaru działania o możliwość Badania Refrakcji i tym samym zespół dostaje szansę na dodatkowe zarobki. Jeśli chodzi o okres próbny i system premiowy, to tworząc obecne rozwiązanie skupiliśmy się na tym, by Doradca, który dopiero się uczy miał szansę na bezpieczny zarobek niezależnie od tego ile utarguje. 3 miesiące to czas, w którym Doradca otrzymuje bardzo dużo wsparcia od zespołu szkoleniowego i Kierownika i ważne jest dla nas by spokojnie mógł skupić się na swoim rozwoju. Jednocześnie uważam, że 3 miesiące to czas, w którym to również pracownik pokazuje nam swoje zaangażowanie i udowadnia tym samym gotowość do udziału w podziale premii. Według naszych doświadczeń, Doradca jest gotowy do samodzielnych sprzedaży i obrotów na poziomie samodzielnego Doradcy po minimum 2,5 miesiącach od początku zatrudnienia. Jeszcze raz dziękuję Panu za podzielenie się swoją opinią. Pozwoli mi ona przyjrzeć się dokładniej procesowi rekrutacji w naszej firmie. Pozdrawiam serdecznie i w razie dalszych pytań zapraszam do kontaktu. Milena Jastrzębska Szef Działu HR m.jastrzebska@orlinscy.pl
Mam znajomych w branży i z tego co słyszałam aby zarobić 4500 zł brutto, przy obecnych warunkach, budżetach i premiach graniczy z cudem lub jest niemożliwe.
Podałam powyżej dane z całego roku 2019. To co czeka nas w tym roku jest niewiadomą, choć dla nas istotnym jest by zarobki zespołu utrzymały się na dotychczasowym poziomie (średnio) a zatem w ramach potrzeb, dynamicznie reagujemy na zmieniające się warunki rynkowe. Pozdrawiam, Milena Jastrzębska
Dlaczego podajesz dane z 2019 roku skoro mamy 2020? I mam pytanie, czy utrzymasz rodzinę za 2500 zł?
Podałam dane z całego 2019 uznając że jeden miesiąc roku 2020 to za mało by wyciągać daleko idące wnioski co do średnich płac w naszej firmie. Co do drugiego pytania, to pozwalam sobie nie odpowiadać, gdyż nie ma ono związku z naszą rozmową według mojej oceny.
Przedstawi się Pani jako córka właściciela firmy wtedy pisane przez Panią odpowiedzi będą "bardziej" wiarygodne ????
Haha średnia pensja to 2k pracownika plus 10k kierownika i wtedy faktycznie wychodzi średnia 5k. To są jakieś żarty. Wypowiedzi córki Orlinskich nie powinna być brana pod uwagę.
Drogi Były Pracowniku, Zapraszam Cię do ujawnienia swojego nazwiska. Skoro się dobrze znamy, będziemy mogli porozmawiać o faktycznej sytuacji. Rozumiem, że dzisiejsze komentarze spowodowane są frustracją związaną z kryzysem okołokoronawirusowym. Również ataki personalne na mnie i mojego brata. Zapraszam do merytorycznej dyskusji. Jako córka właścicieli, a jednocześnie szef działu HR od czerwca 2019, jestem otwarta na rozmowę.
Ten portal nie służy do ujawniania danych personalnych tylko ostrzeżenia potencjalnych nowych pracowników przed wejściem na minę i ogromnym rozczarowaniem tym co jest im przedstawiane na rozmowie kwalifikacyjnej a stanem faktycznym
Smutno człowiekowi, że związał się z firmą już tyle lat. Teraz podnieśli w marcu podstawę do 3500 brutto a nagle w dobie wirusa obniżają znowu do najniższej krajowej. Mam kredyt na mieszkanie i nie wiem z czego zapłacę. Okazuje się, że zwalniają pracowników najniższym stażem i nagle żegnasz się z fajnym kumplem oraz czekasz na swoje wypowiedzenie. Aż mi się śmiać chce ze firma, która działa na rynku już 30lat nie ma pieniędzy na utrzymanie pracowników przez dwa czy trzy miesiące. Szkoda tylko tych starszych właścicieli bo p. Beatka bardzo miła i pomocna oraz pan Maciej, zostawili miłe wspomnienia. Niestety już ich dzieci pogrążają firmę, szczególnie córeczka, wielki trener personalny. Najgorsze, że kazali jechać do starych Babic tyle kilometrów w moim wolnym czasie (!) obowiązkowo (!) na idiotyczne jakieś testy czy coś, po których nic się nie dowiedziałem. Jak ta Milena na Ciebie patrzy to nie wiesz czy ma cie za idiote czy co. Chore budżety zawyżonr jak się da. Salon nie zrobi 160tys? Następny miesiąc 170k! Oczywiście to wszystko przy zmniejszonym tesco, gdzie nie ma ludzi. Bardzo przykre to co w dobie kryzysu pokazała ta firma. Człowiek by uciekł ale nie ma gdzie bo nie ma rekrutacji.
Najśmieszniejsze było to jak mimo pełnej obsady robili rekrutacje, ponieważ zatrudnili nową kierowniczkę i musiała się nauczyć przeprowadzać rozmowy. Aż mi było szkoda tych ludzi, którzy przychodzili bo myśleli że dostaną pracę.
Przez lata byłam związana z firmą. Właściciele to przede wszystkim ludzie, którzy znają się na swojej pracy. Firma jest ich pasją i zamiłowaniem a nie ciężarem. Przekłada się to istotnie na to, że pracowników traktują z szacunkiem i zaufaniem. Tworzą rodzinną atmosferę, którą czuć jak się wejdzie do każdego z salonów w tej firmie. Pracownicy z chęcią się angażują i związują z nimi na lata, ponieważ doceniają takie podejście oraz bardzo dobre wynagrodzenia. System płac jest przejrzysty i motywujący. Mam nadzieję, że do dzisiaj pracują tam tylko tak fajni ludzie, jakich miałam okazję sama poznać.
Firma była fajna za czasów właścicieli czyli p. Macieja i p. Beaty. Od czasu gdy firmę przejął syn jest coraz gorzej. Najniższa krajowa w Warszawie za 6-12h pracy to niewyobrażalne. Gdy do firmy dołączyła córka szefostwa, pseudo coach było tylko gorzej. Robiła sobie doświadczenia na pracownikach, jakieś dziwne testy w czasie wolnym gdzie musisz dojechać do starych Babic na własny koszt i zmarnować kilka godzin z życia żeby się dowiedzieć, że jesteś jakimś partnerem(?). Czy czymś innym. Totalnie bez sensu bo tak naprawdę nic to nie dało a człowiek zmarnował czas. Teraz dowiaduje się od znajomych że w czasie koronawirusa firma z 30 letnim stażem nie ma pieniędzy na pracowników i zwalnia po kolei. Niech każdego ręka boska broni iść tam pracować!!!
Firma Orlińscy, jako pracodawca, zapewni Ci dobrą, a nawet bardzo dobrą wiedzę o produkcie, ( ja większość wiedzy pozyskałam sama, czytając udostępnione materiały i słuchając standardów sprzedaży , starszych stażem kolegów.) Niestety wynagrodzenie nieadekwatne do wymagań.Na tle innych pracodawców, nawet bardzo słabe. Podstawa, najniższa krajowa, reszta to premia. Niestety budżety miesięczne, często nierealne, a premia uwarunkowana realizacją budżetu.
Sama prawda, 3mce człowiek się uczy praktycznie sam bądź od kolegów starszych stażem. Brak jakichkolwiek konspektów czy pomocy naukowych. A później podsłuchują rozmowy z klientami i wielki foch o to że nie zadałeś jednego pytania że standardów. Najniższa krajowa w Warszawie to jakiś żart. Reszta to prowizja która dostaniesz jak salon wyrobi jakiś chory budżet wielkości 160tyś. a koledzy dopuszczą cie do klienta. Żeby zarobić musisz drogo sprzedać. Oprawki są droższe o 100% od konkurencji a soczewki o podobnych paramentach można kupić w innej firmie dużo taniej. Nie polecam ani kupować tutaj ani pracować.
(usunięte przez administratora)
Proszę o niewprowadzanie w błąd, bo informacje tutaj zawarte nie są zgodne z prawdą i mają na celu oczernienie naszej firmy! Sprawa zgłoszona do administratora serwisu.
Witam, pracuję w tej firmie od jakiegoś czasu i nie przypominam sobie wynagrodzenia we wspomnianej wcześniej kwocie :) piszesz ze masz doświadczenie, u mnie było podobnie więc wychodzisz do klienta i sprzedajesz, a za to doradcy otrzymują prowizję. Tak dla ścisłości podane 4-6 tys to kwota brutto ;) i moim skromnym zdaniem wszystko jest zgodne z prawdą.
Jestem pracownikiem firmy Orlińscy Salony Optyczne od dobrych kilku lat. Co do tematu zarobków to jak w niemal każdej firmie handlowej do podstawy pensji dochodzą różnego rodzaju prowizję i dodatki. W głównej mierze od zaangażowania oraz umiejętności sprzedażowych zależą indywidualne zarobki, które często przekraczają nawet w/w widełki 4-6 tys. Z jednym się zgodzę praca ta jest dla osób ambitnych, bystrych, a także efektywnych i stąd pewnie te bezpodstawne opinie i żale ;-)
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.?
Nie ma standardowych pytań i oczywistych odpowiedzi. Sprzedajesz siebie i od ciebie zależy czy cię kupią. Nie udawaj.
Dzień dobry, Poniżej przesyłam Panu główne pytania, które pojawiają się podczas pierwszego etapu rekrutacji w naszej firmie. 1. Proszę mi opowiedzieć o najważniejszym osiągnięciu w Pana/Pani karierze? 2. Największa porażka? Jak Pan/Pani sobie z nią poradził? 3. Najtrudniejsze zadanie nad którym Pan/Pani pracował? 4. Co Pan/Pani lubi robić w czasie wolnym od pracy? Co jeżeli będzie konieczność zostania w pracy dłużej? 5. Jakby Pan opisał siebie, swoją osobowość? 6. Jacy ludzie Pana najbardziej irytują? 7. Jaki ma Pan stosunek do pracy grupowej? Jakie są jego zalety i wady? 8. Jaką rolę odgrywa Pan zazwyczaj w zespole? 9. Proszę przedstawić sytuację konfliktową w której sam Pan/Pani uczestniczył? Jakie podjął Pan/Pani działania, żeby ją rozwiązać? 10. Dlaczego pracownicy są często przeciwni nowym zmianom, reorganizacji? 11. Jaka jest różnica pomiędzy sprzedażą akwizycyjną a relacyjną? 12. Na co sam/a zwraca Pan/Pani uwagę jako konsument? Podczas pierwszego etapu rozmowy rekrutacyjnej zwracamy w dużej mierze uwagę na to w jakim stopniu kandydat wykazuje się inicjatywą i zaangażowaniem, jak rozumie pracę w charakterze Doradcy Klienta oraz jego gotowość do pracy zespołowej (wg modelu głodny/mądry/pokorny Patricka Lencioniego). W razie dalszych pytań, zapraszam do kontaktu. Milena Jastrzębska szef Działu HR m.jastrzebska@orlinscy.pl
Kilka miesięcy temu w salonie okulistycznym w Tesco na Kabatach nabyłam 3 pary okularów i jestem nimi zachwycona. Tak jak obsługą w salonie. Wybierać mogłam wśród miliona par, a cierpliwość i dobre doradztwo Pani Justyny i reszty pracowników dało mi naprawdę super okulary. Polecam gorąco.
Jaka umowa obowiązuje w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. podczas okresu próbnego?
Kochani. W każdej pracy dajemy z siebie max zaangażowania. Pracowałem w wielu firmach związanych ze sprzedażą online. Byłem szkolony przez znakomitych managerów i jedno jest podstawą. Musicie sprzedawać i nie wypuszczać klienta klienta z rąk. Dlaczego odchodziłem? Mam inny zawód i czasem go wykonuję. Za parę dni idę na rozmowę w sprawie pracy w salonie Państwa Orlińskich
Pracuję i nie wyobrażam sobie innej pracy ????
@Pracownik Jak wygląda sytuacja z warunkami zatrudnienia w chwili obecnej?Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. to rodzinna firma optyczna, która działa na rynku od 1990 roku. Mają szeroki zakres usług co widać na ich stronie internetowej https://www.orlinscy.pl/. Czy w tej firmie można liczyć na jakieś świadczenia pozapłacowe?
Ja pracowałam w Firmie Orlińscy kilkanaście miesięcy. Zarabiałam raz lepiej raz gorzej bo wynagrodzenie zależało głównie od własnego utargu. Z początku tego nie rozumiałam ale później było to tak oczywiste, że nie miałam żadnych wątpliwości. Rozwiązanie umowy nastąpiło za porozumieniem stron ale wiedziałam, że nie spełniam oczekiwań bo prawie co miesiąc nieznacznie odstawałam od bardziej doświadczonych pracowników. W życiu nie przyszłoby mi do głowy aby pisać negatywne opinie o Tej Firmie. Nauczono mnie tam ciekawego zawodu i dalej pracuję w optyku. W obecnej firmie jestem najlepsza dzięki szkoleniom u Orlińskich. Brakuje mi teraz tych szkoleń i wiem, że już się nie rozwijam zawodowo. Zarabiam średnio z brakiem perspektywy na więcej. W Firmie Orlińscy gdy początkowo zarabiało się mało lub średnio przynajmniej była perspektywa że jest możliwość zarobienia więcej. Żałuję bardzo, że już tam nie pracuję bo wiem, że teraz poradziłabym sobie i jeśli zasady wynagradzania się nie zmieniły zarabiałabym dużo więcej niż obecnie. Oprócz możliwości zarabiania dobrych pieniędzy najbardziej brakuje mi szkoleń od Orlińskich, atmosfery w zespole Orlińskich oraz imprez integracyjnych u Orlińskich.
Zastanawiam się jak dawno temu pracowałeś, bo kwoty, o których mówisz chyba nie dotyczą aktualnej sytuacji i możliwości zarobków w firmie...
To Ty jako kierownik przędziesz jak przędziesz to początkujący mają 7 "niebo" ha ha ha podrzymuję stanowisko wobec Salonów Orlińscy bardzo słabe słabe wynagrodzenie
Cały czas piszecie, że trzeba drogo sprzedawać żeby zarobić...No i co w tym złego? Poza tym jak wiadomo za ceną idzie jakość. Jeśli jako handlowcy najpierw wychodzicie od ceny A później dopiero dochodzicie do potrzeb klienta i zalet produktu to guzik ze sprzedaży. Proponuję zacząć od technik sprzedaży... Pracowałam u Orlinskich kilka lat i zarabiałam bardzo dobrze bo poprostu sprzedawałam dobre produkty. Cała pensja na papierze - uczciwie. Natomiast prawdą jest, że firma nie jest propacownicza, trzeba miec twardą skórę i przytomny umysł. Tu nikt nad nikim sie nie rozczula i nikomu nie współczuje. Sprawy osobiste nie mają znaczenia. P.s.Rozstałam się z firmą z innych powodów, które nie powinny stanowić do negatywnej opini na forum.
(usunięte przez administratora)
Tak jak pisaliśmy wcześniej: informacje są niezgodne z prawdą, dlatego sprawa zgłoszona jest do administratora. Proponujemy przeznaczyć energię na konstruktywną pracę i tworzenie jakiegoś dobra, bo takie podejście mnie powinno być akceptowane na rynku pracy!
(usunięte przez administratora)
Z przykrością musimy stwierdzić, że najwidoczniej nie zrozumiała Pani przedstawianego systemu wynagradzania w naszej firmie. Jak każda firma handlowa nie oferujemy wynagrodzenia za wiedzę i obecność, tylko za pracę i jej wyniki - jak wszędzie funkcjonuje system prowizyjny. Żałujemy, że ocenia Pani swoje doświadczenie i możliwości na tyle nisko, że nie wierzy Pani, że będzie mogła wypracować w systemie prowizyjnym tyle ile zarabiają nasi Współpracownicy. Faktem jest, że jeżeli ktoś zarabia mniej niż obiecujemy to po prostu nie spełnia oczekiwań, nie dorównując do poziomu reprezentowanego przez naszych doświadczonych Doradców Klienta. Ogłoszenie wystawione na pracuj.pl rzeczywiście jest permanentne, ale najwidoczniej nie rozumie Pani funkcjonowania organizacji zrzeszającej prawie 40 osób. Firma nie prowadząca rekrutacji nie ma szans się rozwijać, a my cały czas idziemy do przodu, dlatego chcemy otaczać się coraz większą liczbą ambitnych Współpracowników. Być może nie zauważyła Pani, że niedawno otworzyliśmy nowy salon, w planach są kolejne, a do tego potrzeba procesu rekrutacji i znalezienia najlepszych, którzy chcą rozwijać się razem z nami!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.?
Zobacz opinie na temat firmy Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!