Opinie o Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. o rekrutacji.


Branże: RTV i fotografia - produkcja sprzętu fotograficznego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. w Warszawa

Owl
Pracownik

Kiedyś pisałam o tym jakie wynagrodzenie zapraponowali mi na start u Orlińskich najniższa krajowa jaka była w 2018,pisałam żeby ostrzec innych by nie aplikowali tam ponieważ ogłoszenie w sprawie pracy zawierało nie prawdziwe informacje odnośnie zarobków ,ale niestety wszystkie moje opinie dotyczące tej sprawy zostały usunięte po interwencji kierownika z nieistniejącego już salonu w Tesco ,a na forum zostały tylko śmieszne odpowiedzi wyrwane z kontekstu jakiego to rzędu pieniądze można zarobić u Orlińskich ,DRAMAT. Teraz jak czytam w jaki sposób firma potraktowała swoich długoletnich pracowników to żałosne firma bez zasad i godności nie polecam omijajcie tą firmę szerokim łukiem.

Pracodawca

@Owl

Drogi Użytkowniku, dziękujemy za Twoją opinię. Administrator usuwa treści, które są niezgodne z Regulaminem, zatem żeby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości zachęcamy do zapoznania się z nim. Twój wpis jest dosadny, niestety nie jest poparty konkretną argumentacją, na której opierasz swoją negatywną opinię, do której moglibyśmy się merytorycznie ustosunkować. Chętnie będziemy udzielali odpowiedzi i rozwiewali wszystkie wątpliwości, jednak proszę pamiętać, że dyskusja powinna opierać się na wzajemnym szacunku, a nie pomawianiu. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej, chętnie wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.

Owl
Pracownik
@Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.

Wpis jest dosadny ale poparty konkretną argumentacją na której opieram swoją negatywną opinię ponieważ zostałam wprowadzona w błąd czytając ogłoszenie w sprawie pracy które zawierało nie prawdziwe informacje odnośnie zarobków .W ogłoszeniu było 4000-6000tyś brutto mies.a podczas rozmowy propozycja najniższej krajowej chyba coś jest nie tak. Piszcie prawdę że płacicie podstawę najniższą krajową reszta wynagrodzenia wypłaca jest w postaci premii która zależna jest o wyrobionych targetów sprzedażowych ,wtedy unikniecie negatywnych wpisów a prawda się zawsze obroni i nie ma mowy tu o żadnym pomawianiu. Pozdrawiam z wyrazami szacunku Owl

Pracodawca

@Owl

Dziękujemy za ten komentarz. Portale, w których zamieszcza się ogłoszenia wymagają określenia widełek płacowych jakie obowiązują w fimie. Nie ma tam miejsca na wpisanie kwot podstaw i premii. Dane, które podawaliśmy w zeszłorocznych ogłoszeniach bazowały na danych z poprzednich dwóch lat i faktycznych średnich kwotach pensji, które wypłacaliśmy naszym doradcom klienta. W naszym odczuciu, podawaliśmy dane wiarygodne o tym jak zarabiało się w naszej firmie. Jednocześnie warto dodać, że w zeszłym roku wprowadziliśmy znaczące zmiany w naszym systemie wynagrodzeń. Obecnie podstawy wynagrodzeń są znacznie wyższe i zaczynają się od 2500 zł netto na okresie próbnym dla Doradców bez doświadczenia i wiedzy optycznej. Wynagrodzenia sa odpowiednio wyższe w zależności od umiejętności i stażu pracy w naszej firmie. Premie są dzielone po równo w ramach całego zespołu, nie są zależne od indywidualnych wyników sprzedażowych doradców, a od ogólnego wyniku całej firmy. Premie nie stanowią już znaczącej części wynagrodzenia, a są dodatkiem pozwalającym nam dzielić się dobrymi wynikami w firmie. Zależało nam na tym, aby nasze podejsćie do współpracy z zespołem bazujące na zaufaniu i zaangażowaniu, znalazło swoje odzwierciedlenie również w systemie wynagrodzeń. Nasza firma przechodzi obecnie spore zmiany w systemie zarządzania i uważnie eliminujemy rzeczy, które ewidetnie nie działały. Przede wszystkim skupiamy się na naszym zespole, rekrutujemy osoby o podobnym systemie wartości, co sprawia, że zespół jest bardziej zgrany i wszyscy gramy do jednej bramki. To oczywiście długa droga i cieszymy się, że mamy silny skład, który towarzyszy nam w tej drodze i dokłada codziennych starań by pielęgnować naszą wspólną wizję.

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.?

Pracodawca

@Pytanie

Całe wynagrodzenie wpływa na konto.

Pracodawca

 Aktualność
Udało nam się zorganizować bardzo wartościowe spotkanie świąteczne online. Wydawało się to niemożliwe, żeby w gronie kilkunastu osób dobrze spędzić czas online. Jednak dzięki platformie ZOOM z funkcją breakout rooms, dobrze przygotowanemu programowi spotkania, wszyscy się dobrze bawili. 
Zaczęliśmy od quizu wigilijnego, w którym nagrody zwyciężyły dwie Pauliny, wykazując się szybkością w wyszukiwaniu prawidłowych odpowiedzi. 
W drugiej części, przy wspólnym grzańcu, rozmawialiśmy na tematy ważne, podsumowywaliśmy rok i dziękowaliśmy sobie za wspólny wysiłek.
Pytanie
 Pytanie

Czy w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. występują paczki/bony świąteczne?

Zią
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma nic.

pracownik
Pracownik
@Zią

Co roku firma wręcza prezenty świąteczne

Ala
Były pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Zdarzyło mi się dostać bon do Rossmana, ważny przez dwa tygodnie od otrzymania i czekoladę. Ostatnio też kubek

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zaintetesowana
Inne
 Pytanie

Witajcie. Co powiecie o zarobkach? O atmosferze w salonach? Jakieś informacje dla osoby!która rozważa podjęcie pracy.

Mia
Były pracownik
 Rekomendacja
@Zaintetesowana

Absolutnie odradzam, mają gdzieś pracownika. Dzisiaj ty, jutro kto inny.

aa

Pracowałem w Salonie na Bemowie przez 2 tygodnie, jeszcze przed całym zamieszeniem związanym z covid-19. Miałem nieprzyjemność współpracować z Katarzyną K. - kierowniczką salonu. Dowiedziałem się miedzy innymi od Pani kierownik, jaka jest wspaniała, bo jest na głównym zdjęciu w salonie razem z właścicielami i jaka jest doskonała, bo sprzedawała właściwie od pierwszych dni, kiedy została zatrudniona. Uwaga! Przez 2 tygodnie mojej pracy, usłyszałem przechwałki przynajmniej 4 razy - bezpośrednio do mnie, albo do klientów. Pani kierownik była również bardzo niekoleżeńska, gdy jeden pracowników miał problem z klientem. Jej jedyna pomoc to był tekst - byłeś na szkoleniu to radź sobie sam i jeśli dojdzie to wyżej to masz problem (napisałem to bardzo łagodnie). Pani kierownik nieodpowiednio zwracał się do pracowników podległych sobie - gdy soczewki zostały źle zamówione, potrafiła rzucić tekstem, tutaj cytuję: ,,wam to cepem trzeba walić po głowie". Powodzenia dla osób szukających teraz pracy. Proszę mi wierzyć, że można znaleźć pracę i być traktowany w sposób właściwy i uczciwy. P.S. Te winko i czekoladki na pozamiatanie niesmaku to możecie sobie darować.

2
Ona

Jak bardzo się cieszę że nie dostałam pracy u tych ludzi. Za dużo wiedziałam i to mnie zgubiło podczas rozmowy. Zabawne jest to że podczas rozmowy wstępnej próbowano mi wmówić że moja praca przez najbliższe 3 miesiące będzie nieefektywne a oni będą musieli dołożyć do mojej pracy i będą na tym stratni. Na początek zaproponowali mi 1800 zł próbując wyprać mózg już powinnam być wdzięczna za to że będą mnie szkolić i uczyć a ja będę tylko obciążeniem dla firmy. Kilka miesięcy temu będąc na szkoleniu soczewek kontaktowych miałam przyjemność spotkać się z dwoma pracownikami tej firmy którzy zapytani o to dlaczego tutaj są odpowiedzieli że są tutaj ponieważ państwo orlińscy dbają o swój personel i starają się o rozwój swoich pracowników i że to tacy wspaniali ludzie.ja przyszłam na szkolenie ponieważ tego chciałam ponieważ chciałam do swojego rozwoju dla siebie a nie dlatego że mój pracodawca stawiana wielki rozwój lub coś takiego. Oni tam robią pranie mózgu i wymagają rzeczy niemożliwych to co usłyszałam od pracowników już niech pozostanie między nami ale naprawdę nie polecam nikomu.

ABC

Jak czytam to co się tam wyprawia to Bogu dziękuję,że zdążyłem się zwolnić. Myślałem,że za moich czasów było tam tragicznie,ale widzę że może być jeszcze gorzej. Szacunek do pracownika to oni mają głęboko gdzieś... Pozdrawiam byłych pracowników,jesteście o wiele więcej warci! Oby gdzieś indziej Was bardziej docenili!

Pytanie
 Pytanie

Czy w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. panuje luźna atmosfera?

Fairy
@Pytanie

Jak w bajce o Kopciuszku, jest zła macocha i cała reszta. Bajka kończy się załamaniem nerwowym i prochami psychoaktywnymi:) Jest po prostu suuuuper :)

PEEL

Pracowałem w firmie Orlinscy Salony Optyczne prez rok. Nie żałuję, firma pozwoliła mi się rozwinąć. Świetni ludzie, genialni współpracownicy, zawsze służący pomocą. Moje odejście podyktowane bylo warunkami zatrudnienia. Niestety zarząd biorąc pod uwagę otwarcie nowego salonu, stawiając przed nami trudne zadanie jakim jest zdobywanie klientów w nowo otwartym punkcie nie wzięło pod uwagę wyrównania wynagrodzenia. Po kilku miesiącach walki z wiatrakami, widząc budżety nie do zrealizowania, nie widząc woli rozmowy ze strony zarzadu postanowiłem odejsc. Odszedłem gdyż widziałem że zarząd ma gdzieś cały zespół liczy się realizacja planu. W tamtym czasie firma byla w okresie silnego wzrostu obrotów, wszystkie salony robiły budżety z zapasem jednak nie było dobrej woli. Tą firmę tworzą ludzie, bez reszty oddany zespół salonu który z pasją realizował motto " zapewnić klientowi komfortowe i dobre widzenie w każdej sytuacji w jakiej się znajduje" sama firma to dinozaur, niestety bardzo podatny na sytuacje w jakiej znalazł sie aktualnie rynek optyczny. Uważam że zagrywka jaką zrobili zasługuje na najwyzszy wymiar kary, w tym wypadku pójście z torbami. Jak powiedziałem tą firmę, jej obroty i wzrost stworzyli ludzie, ludzie którzy zostali (usunięte przez administratora) Rynek jak zawsze się odbuduje ale ci ludzie już nie wrócą... czy znajdą się inni? Wątpię ...

5
Rak

Mili Państwo czytając opinie Państwa pracowników jest to (usunięte przez administratora)e przykre,żałosne że ludzie zostali tak przez Państwa potraktowani w tej chwili.Chcialbym żeby jakikolwiek pracodawca zarabiał ok 3 tyś zł mając dwoje dzieci na utrzymaniu lub kredyt a szef przychodzi i zwalnia w czasie epidemii.Jest to żałosne,A przede wszystkim hańbą dla Państwa salonu,gdzie wraz z żoną byłem Państwa klientem niejednokrotnie.Mieliscie Państwo wspaniały personel-to już nie powróci.Życzę POWODZENIA.

Ona/On

Myślę że Pan/Pani nie rozumie lub nie chce zrozumieć co Firma Orlinscy zrobiła swoim pracownikom , jest to widoczne w komentarzach pełnych emocji bólu i rozczarowania,co ma wspólnego artykuł z gazety z tym co się wydarzyło w tej firmie,prosiłbym o gram empatii,Ci pracownicy zostali (usunięte przez administratora) -Szkoda mi tych ludzi

Fakt

O, widzę że potomstwo Orlinskich robi kopiuj wklej z postami.....forbes nie należy do tanich gazet, na państwa poziomie proponuję FAKT, ewentualnie super expres, może wtedy nie musielibyście kłamać i idąc na łatwiznę wyrzucać ludzi którzy na tego Forbesa wam zarabiali. Chciwość to zła cecha a karma wraca, przyjdą czasy gdzie sami WŁAŚCICIELE będą musieli zakasać rękawy i wrócić do salonu, bo po rządach córki (wielkiego HR i trenera) oraz synka (dyrektora od niczego) firma padnie na kolana i już się nie podniesie.

Czytałem

Dane w tej "lekturze" pochadzą a przeprowadzonych ANKIET

7
Milena Jastrzębska
@Czytałem

Proszę o zaprzestanie pomówień o moim udziale w tej dyskusji. Wypowiadam się pod swoim nazwiskiem. Nie mam nic do ukrycia. Postanowiłam na ten moment nie brać udziału w tej dyskusji, gdyż zawiera pomówienia, informacje niesprawdzone i domysły pracowników oraz ujawnia informacje, które łamią tajemnicę handlową firmy. Osobiście życzę każdemu byłemu i obecnemu pracownikowi jak najlepiej. Jednocześnie czuję ulgę, że w naszym gronie nie ma osób które życzą nam tak źle. Nie wiedziałam, że były u nas w zespole takie postawy. Mam nadzieję, że odbudowa firmy po wielomiesięcznym kryzysie który nas czeka będzie odbywać się w innej atmosferze. Tym samym na ten moment kończę swój udział w tej rozmowie.

11
Kika

Emocje i wola pracodawców??kpiny..taka firma bez zabezpieczenia?akurat..inni pracodawcy przeszli na najniższą krajowa,zmniejszyli etaty,wypłacaja pensje w ratach..dają znaki ludziom,rozmawiają.. Ty zadbaliscie tylko o swoje interesy zabrakło rozmowy i porozumienia. Jak się otwórzcie..zięć będzie badal córka doradzała Ai razem będziecie sprzątać ten żal który po waszym zachowaniu pozostanie na wieki..

True
@Milena Jastrzębska

Pani Mileno trochę Pokory, głodna Pani była, aż za bardzo, no a mądrość przepadła gdzieś na dnie bezkresnym:(

Daisy
@Kika

Też się zastanawiam jak to możliwe, że taaaaka dobra i profesjonalna firma nie ma zabezpieczenia finansowego na ratowanie swojej firmy czyli pracowników którzy ją tworzą. Ale skoro to firma rodzinna to myślą tylko o swojej rodzinie!

Kamil

Szkoda słów na Was Państwo Orlińscy... Stukać mi się na klawiaturze nie chcę, bo dziewczyna czeka.

Omega

Drodzy Państwo, szkoda, że nie potrafiliście w tych czasach zachować się szczerze i poinformować pracowników o sytuacji jaka nastąpiła, o swoich obawach, decyzjach. Z pewnością spotkalibyście się z pozytywna reakcją i zrozumieniem, co dowiedliśmy podpisując z Państwem porozumienie. Rozumiem, że nie stać Państwa na dalsze utrzymywanie pracowników, gdyż musicie zapewnić przede wszystkim sobie egzystencję na poziomie dorównującym wcześniejszym miesiącom, ale dlaczego nie stać Państwa na szczerość? W obecnym czasie pomoc i wsparcie to dla Was obce słowa. Pani Mileno, szanuję Panią jako osobę, jednak proszę nie ujawniać jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna i czym się Państwo kierujecie, a potem zarzucać byłym pracownikom ujawnianie tajemnic handlowych. To nie na miejscu. Rozumiem również, że Państwa decyzja o zwolnieniach była spowodowana chęcią uzyskania jak największych profitów od państwa, więc proszę wytłumaczyć jak rekrutujecie pracowników według systemu głodny, mądry pokorny- skoro chciwość nie jest cechą należącą do żadnej z tych grup, a sami się nią kierujecie. Myślę, że pracę nad nowym zespołem powinniście zacząć od zweryfikowania tych cech u samych siebie. Przyszły czasy w których słowo człowiek zaczyna nabierać nowego znaczenia. Podczas gdy inni pracodawcy ratują miejsca pracy, by wyjść z twarzą z całej sytuacji i móc powiedzieć sobie: zrobiłem co mogłem- Państwo nawet nie kiwnęliście palcem by zrobić cokolwiek. Popełniliście Państwo ogromny błąd, ale jeszcze nie wiecie, że skutki tego błędu będziecie odczuwa jeszcze długo po powrocie sytuacji do normy. Państwo pomoże przez okres epidemii, a później zostaniecie z tym sami.

ToryTory
 Problem
@Omega

Zgadzam się z Panią w zupełności i podpisuję się obiema rękoma. Pracowałem w tej firmie kilka lat temu i spotkała mnie podobna sytuacja. Zostałem zwolniony z dnia na dzień i bez środków do życia. Bardzo współczuję, że również Panią oraz innę osoby zostały potraktowane w podobny sposób.

Były pracownik

Wykorzystanie naiwności pracowników, zmniejszenie podstawy do minimum i masowe zwolnienie. Firma rodzinna która odrzucila swój największy atut, nas pracowników. Eh w internecie nic nie ginie więc nawet zakrywanie prawdy usuwaniem wpisów nic nie da. Zawsze chcieliście prawdy, a jak już wyszła na jaw to się jej wyparliście. Nie pozdrawiam

1
Gawron

Niesamowite że w momencie wylania się całego szamba, wszystkich brudów, posty zostały usunięte. Nie zmienia to faktu że pracownicy zostali okrutnie (usunięte przez administratora) podpisując aneksy dotyczące niższego wynagrodzenia , a chwilę potem zwolnieni od tak. Nie zmienia to faktu że zostali niejako poinformowani o ich wartości dla firmy (żadna), nie zmienia to faktu że eksperymentowanie Pani M zakończyło się bardzo źle. Nie polecam w przyszłości pracy w tej firmie o ile podniesie się z kolan, szkoda zdrowia...

Paniwiosna

Zabawne, że w poniższych postach była sama prawda o zaistniałej sytuacji w " tej firmie " a Wielcy Panowie i Panie z " tej firmy" uznali to za obelgę i zgłosili do weryfikacji...trzeba mieć tupet...

2019

Pracowałam w jednym z salonów w Warszawie w zeszłym roku. Zespół ludzi w salonie był świetny i na tym koniec. Wymagania, nieszczerość biją z góry całą parą. Firma rodzinna ? Z której strony ??

PIOTR

Jak można w ten sposób traktować pracowników? Tak ich zwolnić? W takiej formie? To jest bardzo krzywdzące.

Garfild

Drodzy Koledzy i Koleżanki , piszecie że karma wróci do Państwa Orlińskich...i właśnie wraca!!! Ich czas się kończy. Wielka szkoda tylko, że Wy na tym cierpicie. Kilka lat temu byłem pracownikiem owej firmy i cierpliwie czekałem na spektakularny upadek " tej pseudorodzinnej firmy". Jedno Wam tylko podpowiem: walczcie o swoje, w jedności siła i skorzystajcie z pomocy prawnika ???? trzymam za Was kciuki. Powodzenia

Andrzej

Witam. Jestem Państwa klientem od wielu lat i właścicielem firmy odzieżowej od jeszcze dłuższego czasu. Nie udzielam się z reguły na tego rodzaju forach, ale z uwagi, że poruszyła, a zarazem zaskoczyła mnie tocząca się tu dyskusja, postanowiłem wyrazić swoją opinię. Myślę, że może się ona okazać bardziej obiektywna, bo postronna i bez ładunku emocjonalnego. Prowadząc biznes od lat 80-tych z różnym skutkiem, pełnym upadków i wzlotów oraz nagłym zderzeniem się z bardzo trudną sytuacją pandemii, utwierdziłem się w przekonaniu, że istotą firmy jest jej pracownik. Mając plan biznesowy, fundusze, pomysły czy strategie, a nie mając świetnego i cenionego pracownika, nic się nie uda i szkoda zachodu. Nie chcę wchodzić w Państwa "buty" i oceniać działań, ale zwolnienia powinny być ostatecznością (można zmniejszać etaty, wykorzystywać urlopy, proponować urlopy bezpłatne bądź zaległe). Ostatecznością, która przyniesie szereg konsekwencji m.in. w postaci braku rąk do pracy w momencie trudnej odbudowy firmy. Tych rąk, które były przeszkolone, wykwalifikowane i domniemam pracowały przez lata (obsługa salonu na Gocławiu np.). Emocje pracowników są zrozumiałe i nie ma co się im dziwić. Tym bardziej jak czytam, że ludzie czują się (usunięte przez administratora) i skrzywdzeni. Szczerość oraz otwartość są cechami niezmiernie istotnymi nie tylko w życiu prywatnym, ale również, a może nawet przede wszystkim w relacjach zawodowych. Myślę, że gdy obie strony tej dyskusji ochłoną i przemyślą swoje poczynania, dojdą do podobnych wniosków. Jestem przekonany, że łatwiej podniesie się po trwającej epidemii pojedyncza jednostka aniżeli firma (Państwa, moja oraz inne) i jej struktura. Po tym wszystkim analiza podjętych decyzji będzie odpowiedzią na pytanie co zrobiłem źle, co dobrze i czy zgodnie z własnym sumieniem. Pozdrawiam obie strony konfliktu. I miejmy nadzieję, że już niebawem wszyscy będziemy mogli wrócić do pracy w tym bądź innym miejscu.

Zostaw merytoryczną opinię o Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.
3.8/5 Na podstawie 100 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orlińscy Salony Optyczne Beata Orlińska Maciej Orliński Michał Orliński s.c.
Przejdź do nowych opinii