Opinie o Foundever Poland sp. z o.o.
Jako były pracownik zatrudniony w Sitel przez 5 lat zachęcam do aplikowania do firmy osoby bez większych wymagań. Jeśli chcesz posiedzieć na tyłku przez 8h i pod koniec miesiąca odebrać wypłatę aplikuj. Dostaniesz batonika w pierwszy poniedziałek miesiąca, własny kubek, na święta dodatkowy zastrzyk gotówki w postaci kilku stówek. Trzeba odbierać telefony, ot co. Czasem Twój Team Leader zabroni Ci wyjść na przerwę, czasem sprawdzi, czy poszłaś do toalety, czy na pewno nie kupujesz w tym czasie kawy. Czasem, o ile można Ci wejść na głowę tak Cię zmobinguje, że się rozpłaczesz i gwarantuję Ci, że nigdzie nie znajdziesz pomocy. Takie rzeczy się zdarzają. Zdarzają się nie tylko w SItel, a wszędzie gdzie z pozycji Specjalisty ds. Obsługi Klienta awansowani są ludzie, którzy nie nadają się do zarządzania nawet 10 osobowym teamem. Tak nie jest na każdym projekcie. Tak bywało na TP Vision. O ile wiem na innych projektach jest inaczej. Kto ma winę? Przełożeni takich Team Leaderów, którzy na nic nie mają czasu, bo sami ciśnięci są od góry przez swoich przełożonych. I wygrywają potem takie assessmenty menty, które jak tylko im się uda to wydaje im się, że "tera to som menagierami i tera zobaczom kto tu rzondzi!" To powinno być wnikliwie zbadane przez jakiś niezależny audyt zewnętrzny ds. mobingu. Wracając do początku... (lol) Jeśli jednak sam masz na wszystko olew (żeby nie napisać inaczej) i jednym uchem Ci wpadnie, a drugim wypadnie to spoko. Startuj. Kasa średnio mała jak na Warszawę, ale w miarę stabilnie, a wszędzie gdzie pracuje po 800 osób znajdziesz kilku (usunięte przez administratora) z przypadku, którzy nie powinni być na swoich pozycjach. Olej to wszystko i odbębnij swoje. Wypłata będzie na czas. Bankowo. ;) Co do osób ambitnych stanowczo odradzam. Po 5 latach pracy na wyższym stanowisku wymagającym ciągłego dawania z siebie 110% skończyłem z umową, która absolutnie nie pokrywała się z wykonywanymi obowiązkami z pensją za którą mogłem wynająć sobie pokój i przeżyć do ostatniego nie mając nic z życia. Jedyna ścieżka rozwoju w Sitel to zarządzanie ludźmi, czyli Team Manager -> Operations Manager -> Senior -> Site Director. Oczywiście kilku osobom się to udało. Brawo. Jeśli uda Ci się awansować na trenera to jest duża możliwość, że paradoksalnie zaczniesz zarabiać mniej. Jeśli do back office'u (HR, Learning & Development, Finanse itp.) to na juniora i znowu Twoja pensja będzie zapewne niższa. W ogóle w Sitel 99% osób zarabia mało. Wszystko robi się po kosztach, po znajomości, za darmo, albo z budżetami wręcz śmiesznymi. Sitel zawsze i i na wszystkim oszczędza, a żeby na zewnątrz wyglądało to na bogato zawsze ktoś tę trawę maluje na zielono. Obcokrajowcy z Indii i Ukrainy (oczywiście z całym szacunkiem dla nich ciężko pracujących) zatrudniani są hurtowo, bo tylko oni zgadzają się na proponowane stawki. Straciłem 5 lat życia w Sitel wierząc w markę i będąc ambasadorem firmy poza pracą. Z czasem zacząłem zauważać, że zwyczajnie jestem robiony przez firmę w (usunięte przez administratora) Odchodząc z niedowierzaniem wręcz przecierałem oczy widząc obłudę, niesprawiedliwe, nierówne traktowanie, również niesprawiedliwe i nierówne stawki oraz ślepotę high managementu na to co dzieje się na poziomie szary pracownik i jego bezpośredni przełożeni. Dziś. Z perspektywy czasu czuję niesmak i żałuję, że w Sitel wierzyłem. Nie polecam ambitnym.
Pełna racja. Projekt Philips oraz Media to samo. Sprawdzanie czy poszło się do toalety i wypominanie „to trzeci raz dzisiaj!”.
Lepiej tego bym nie napisal. Pracowałem w HP, z 8 lat. Szkoda tych lat, teraz dużo lepiej zarabiam i nikt mi nie patrzy kiedy wychodzę. Brak słów ze tam ludzie jeszcze pracują.
Polecilibyście pracę w tej firmie osobie młodej, która chciałaby nabrać doświadczenia zawodowego oraz nauczyć się rzeczy, które mogłyby być przydatne w dalszej karierze zawodowej? Jestem ciekaw, czy takie osoby odnajdą się w firmie Sitel Polska.
Tak i nie. To zależy. Dla mnie to była pierwsza praca i faktycznie dużo się nauczyłam ale jest mnóstwo innych, podobnych firm gdzie płacą podobnie albo lepiej i w sumie Sitel się nie wyróżnia pod tym względem... na 3 miesiące do pół roku jeśli ma się puste CV i jest się ciekawym jak wygląda praca w dziale obslugi klienta jest OK, ale nie ma co tu myśleć o rozwoju.
Brak rozwoju to duża niedogodność. Myślałem, że firma oferuje jakieś kursy lub szkolenia branżowe i można podnieść kwalifikacje zawodowe. Jest taka opcja, czy nie?
O mobbingu w firmie Sitel jest głośno od dawna. Takimi sprawami zajmuje się Państwowa Inspekcja Pracy i tam należy takie przypadki zgłaszać.
Masz stu procentową rację. Jeśli rzeczywiście w Sitel ma miejsce mobbing, to nie należy zwlekać i udać się bezpośrednio do Inspekcji Pracy. A Ty pracowałeś może w tej firmie czy nie?
Jak nie jesteś kumplem przełożonych i nie pijesz piwka pod firmą po pracy, to się nie rozwijasz i nie awansujesz. Ludzie co prowadzą szkolenia z reguły to millenialsi, którzy opanowali uruchomienie gry FIFA na pc i nic więcej
To co robią z ludźmi jest śmiechu warte, żadnego szacunku dla ludzi. Jesteś nic nie znaczącym trybem. Jak nie Ty kto inny, a starać się i tak nie ma po co bo mają na to olewke.
Śmieszni są z tymi ciągłymi metodami wywierania presji, manipulacji i "motywacji", ciągłe dociskanie pracownika, bezwzględna presja, bezsensowne procesy, nieprzemyślane zmiany, przemęczyć się chwilkę i uciekać, niech sami sobie pracuję w tym dom wariatów. Omijać z daleka!!!
Praca dobra tylko dla początkujących, bo można sobie nabić doświadczenie. Pieniądze kiepskie, wiecznie coś się nie zgadzało. Przed rozpoczęciem pracy pracownicy byli zapewniani, że będą mieli płacone jeśli problem techniczny wynika ze strony pracodawcy, oczywiście tak nie było i na sam koniec okazywało się, że kilka godzin jest obciętych. Problem był o tyle spory, że problemy z serverami i programami były codziennie. Team Manager mój był bardzo zarozumiały, miał się za niewiadomo kogo, chamski i roszczeniowy. Rozmowa z klientem mogła być przeprowadzona świetnie, i tak zawsze było czepianie się czegoś. Sprzęt kiepski. Kontakt z HR żaden, jak się czegokolwiek potrzebowało nie było co liczyć na szybką albo w ogóle jakakolwiek odpowiedź. Telefony wpadały średnio co 2-3sekundy. Wyczerpująca praca. Nie polecam.
Proszę o informacji w przybliżeniu ile Pan/Pani zarabiał/ała. W jakim języku przeprowadzane były rozmowy?
Czy ktoś uaktualni opinie o pracy zdalnej w dziele obsługi klienta? Czy warto tu pracować?
Śmieszne zarobki 28zl/h, a praca bardzo stresująca, wymagania wyśrubowane, sprzęt i osprzęt przestarzały. Permanentna kontrola i ciśnienie duże, procesy w ciągłej zmianie, chaos, stres i bardzo słaba kasa, hr wredny, managerowie ok
Zdecydowanie nie. Na kuroniówkę można więcej dostać, brak możliwości rozwoju, chyba, że jest się kumplem country leader czy innego som, om. O każdą pierdołę należy się użerać
Jak wygląda rozmowa w Sitel Polska na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta? Z iloma osobami się rozmawia? 15 września pojawiło się ogłoszenie.
Ja znam dwa Sitele, ten pierwszy z lat 2015-2017 i drugi, kiedy pracowałem od kwietnia ub.r. W tym pierwszym pracowałem na dwóch projektach - eBay i HP. Tamten okres wspominam bardzo dobrze. Była świetna atmosfera, profesjonalne, starannie zorganizowane szkolenia, pracą ciężka, jak to na CC, ale też satysfakcjonująca. Zarobki słabe, ale mnie interesowała ta praca także że względu na lokalizację. Szefem projektu eBay był wtedy Michał, a HP Mariusz. Obydwu oceniam wysoko. Byli znakomicie przygotowani do kierowania ludźmi, prowadzili projekty w sposób otwarty - otrzymywaliśmy istotne dla projektów informacje. Ludzi oceniano poprzez kilka kryteriów, bo człowieka nie jest łatwo jednoznacznie ocenić. Kulturę tamtej organizacji oceniam także bardzo wysoko. Pewne rzeczy, np. (usunięte przez administratora) były eliminowane. Było niedopuszczalne, aby jedni pracownicy mogli głośno oceniać innych, wyrażać się w sposób uwłaczający ich godności. Od tego były skepy. A jak ktoś na floorze łamał taką zasadę, to szedł „na dywanik”. Oczywiście był reżim, jeśli chodzi o przerwy itd. Ale to w tej czy innej postaci jest w każdej korporacji. Jedno wiem, że w tamtym Sitelu czułem się dobrze i żegnałem się z tamtą firmą i tamtym projektem HP z prawdziwym żalem. Odszedłem, bo otrzymałem propozycję pracy na 4 miesiące, ale za ekstra kasę. W ubiegłym roku, w kwietniu, wróciłem do Sitela. Po drodze zaliczyłem półtora roku pracy w Teleperformance na projekcie adidas. Tam było naprawdę ciężko. Ciągle niewystarczająca ilość agentów do odbioru telefonów. Do domu wracałem skonany. Miałem problem z urlopem, bo brakowało ludzi. Zmęczony postanowiłem odejść i wrócić do Sitela. Ale to już nie był ten sam Sitel i ten sam HP. Zmienili się menedżerowie. To już organizacja o innej kulturze. Od początku wyczuwałem jakąś dziwną toksynę. Było coś nie tak. Na floorze pojawiły się zjawiska, które wcześniej były niedopuszczalne - donosy, skargi jednych na drugich, tolerancja dla pospolitego (usunięte przez administratora) To było (usunięte przez administratora) W Teleperformance było ciężko, ale relacje między agentami były super ok. Tu nie. Przenieśli mnie na inny projekt, bo okazywałem dwoje niezadowolenie. Było mnie już wszystko jedno, bo i tak już szukałem innego pracodawcy. Obecnego Sitela jako całości nie oceniam źle. To dalej firma przyjazna pracownikom, choć zmieniło się na gorsze. Odradzam natomiast absolutnie projekt Equinix. To masakra. Nie pytajcie dlaczego.Omijajcie z daleka. Jedno z najgorszych moich doświadczeń zawodowych w całej karierze. A jest ona długa. To tyle na temat Sitela.
Dekadę temu skończyłem pracę na projekcie HP, więc "Twoich czasów" nie doczekałem:), Mariusza pamiętam, był wtedy Mentorem od działu technicznego HP i faktycznie był człowiekiem do dogadania się, tak samo jak Hubert z działu reklamacji, osobiście pracowałem na Entry, mieliśmy świetnego Mentora Sebastiana, co do atmosfery zaskoczyło mnie, że właśnie w latach 2015-17 była bardzo dobra, a jak ostatnio wróciłeś już była gorsza, raczej oczekiwałbym w drugą stronę, ogólnie pracę wspominam dobrze, wielu ciekawych ludzi można było tam poznać, niestety tez sporo narzekaczy:), ale to może przez natłok pracy i niskie stawki wtedy:), w każdym razie dużą zaletą pracy było tam, że można było poznać ludzi z różnych kultur i krajów:)
Hello Do you need russian speaker ?
Currently, we don`t have any vacancies for Russian speakers, but the situation is very dynamic and can change during next days. Please follow our website www.sitel.com
Now it's March 2022 and situation is extremaly dynamic.. ???? Good atmosphere, good colelagues in Sitel tho, I quitted after nearly year as the management didn't care about parents.
Nie polecam firmy. Pracowałam tam przez 3 miesiące zdalnie. Firma była mało pomocna. Pracowałam zdalnie, wiec kontakt miałam jedynie telefonicznie lub mailowo. Najczęściej pracownicy kontaktowali nie jednak za pomocą wiadomości na WhatsApp, gdzie również mieliśmy wspólną grupę. Zgadzam sie ze na początku było okej. Szkolenie było pomocne, chociaż mogło trwać troche dłużej. Niestety kiedy zaczęliśmy pracować wszystko sie popsuło. Jak juz wspomniałam praca była zdalna a ja nie mieszkałam w Warszawie. Wszystkie narzędzia zostały przesłane poczta na czas, z czego byłam zadowolona. Jednakże system operacyjny mi nie działał i przez 4 dni próbowałam nie skontaktować z firma.(usunięte przez administratora) Moje wiadomości były odczytywane i ignorowane! Tak nie działo często. Kiedy w końcu została mi udzielona pomoc no to oczywiście na koniec miesiąca zdałam sobie sprawę, ze wypłatę dostałam niższa (byłam na umowie zlecenie). Kiedy w zeszłym miesiącu zostałam poinformowana, ze projekt upadł, to dostałam mozliwosc przesunięcia 2 ostatnich zmian na wcześniejsze dni. Jednakże nie zostałam z nich rozliczona. Napisałam do jednych z tzwn Team Leaderow. Zostałam ponownie zignorowana. Nie polecam firmy. Nie maja respektu do człowieka i oszukuja pracownikow
U nas.bylo podobnie. Prawda ..grupa whats app. brak kontaktu. A i brak wsparcia przy zapytaniach od klientow.
Do you need an Urdu/Pashto native speaker with translating experience?
Pracowałam tam dwa lata, przez pewien czas na pozycji managerskiej i nie polecam tej firmy nikomu. Brak jakiejkolwiek organizacji, czy to na projektach, czy w HRach, przed którymi musisz się płaszczyć jak w PRL-u, nikogo nie obchodzi. Chyba że jest wizytacja klienta, wtedy idzie główny mail, że trzeba posprzątać stanowiska pracy i udawać że wszystko gra. Pracownicy są wykorzystywani, a klienci oszukiwani. OPS pewnego projektu została usunięta z pozycji, ze względu na zatajanie prawdziwych wyników pracowników przed klientem. To chyba o czymś świadczy. W tej firmy liczy się tylko management, który czaruje pracowników pięknymi słówkami,bo jakby inaczej, od wyników zależą ich bonusy. Pracownicy są traktowani jak mrówki, żeby tylko cele robić, bo góra przecież musi dostać swoje bonusiki. Większość ludzi, których poznałam chciało zmienić albo było w trakcie zmiany pracy. Jeżeli jesteś egoistą/ką, uwielbiasz mamić ludzi i ich wykorzystywać aplikuje już dziś, a szybko dostaniesz awans. Nie polecam tej tak bardzo cliché korpo firmy.
Czy w Sitel Polska zatrudniani są obcokrajowcy?
Pracowałam w Sitelu 3 lata na projekcie eBay. Nie znam nikogo kto pracując tam by nie narzekał. Stawka nieco wyższa niż najniższa krajowa. Przełożeni w dużej mierze nie ogarnięci, a 'szef' projektu (usunięte przez administratora) i matoł, który na swoim stanowisku znajdować się nie Powinien. Śmieje się z pracowników, a sam intelektem nie grzeszy. Praca dobra dla studentów, potem trzeba uciekać.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Sitel Polska odbywa się w siedzibie firmy?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Sitel Polska?
Dzisiaj miałam rozmowę wstępną przez telefon po niemiecku, proponowane 4700 brutto/8h pracy, 4 tygodnie szkolenia płatnego, potem umowa na 3 miesiące, potem rok, praca jeszcze w czerwcu. Info pokrywa się z rzeczywistością? Praca ma być zdalna, na takiej mi zależy. Zastanawiam się czy się decydować, jakby zaakceptowali moją kandydaturę?
Dostałam wiadomość z warunkami zatrudnienia, nie skorzystam jednak, praca na 2 zmiany 8-16, 14-22 plus 1,5 weekendu pracującego, z wstępnych informacji odnośnie warunków wynika, że to praca na słuchawce cały czas.
Pracuje tam od 2 lata jest duzo stresu bardzo ciezka praca trudni klienci. Telefon dzwoni co 5 sek i obslugujesz klienta ktory bardzo duzo wymaga. Nie jest to praca dla osob ktory nie lubia rozmawiac na sluchawce. Trzeba tutaj miec stalowe nerwy.
Weźcie zacznijcie się wreszcie szanować! Tyle to dla mnie netto musiałoby być, i też bym starał się jeszcze coś utargować. Za niecałe 5k brutto to ja mogę bąki pozbijać.
Mnie też z dobrą znajomością niemieckiego za tak śmieszne pieniądze nie chciałoby się robić, zwłaszcza w systemie zmianowym. To już lepiej na socjalu w Niemczech siedzieć.
Witam Odradzam bardzo tą firmę,bo za tą Prace można zarobić lepsze pieniadzę, a nie Smiecówke tak jak tu płacą.
Cześć! Poszukuję obecnie pracy zdalnej i zastanawiam się nad aplikowaniem do tej firmy. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak wygląda praca w tym trybie, zwłaszcza dla nowych osób? Czy można liczyć na wsparcie, szkolenie? Polecacie/Odradzacie? :)
Jaka atmosfera jest między działami w Sitel Polska?
Czy jest możliwość pracy w Sitel Polska na część etatu?
Firma zdecydowanie nie płaci lonkurencyjnie, w Warszawie nie trudno znaleźć lepszą płacę, jednak terminowość, atmosfera, możliwości rozwoju, kultura przełożonych, to coś dla czego zostaje się w tej firmie, mimo początkowych założeń, pracy "na chwilę". Ja rozumiem, że jeśli jedyne co ktoś potrafi to mówić, pisać i zna jakiś dodatkowy język, będzie ograniczony w możliwościach rozwoju zawodowego, ale dla ambitnych i łebskich, może nie co chwila, ale raz na jakiś czas pojawia się ciekawa propozycja awansu, niezależnie od narodowości. Praca zdalna od prawie poczatku Covid, brak potrzeby narażania się, płacą za wypracowane godziny, możliwości nadgodzin, dokształcania się, multisport, prywatna opieka medyczna, elastyczność w ukladaniu grafiku i wiele innych pozytywnych aspektów. Ja polecam, szczególnie na początek kariery. Konkurencja z wyższą płacą, potrafi zniechęcić atmosferą w mniej niż dwa tygodnie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Foundever Poland sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Foundever Poland sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 60.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Foundever Poland sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 6 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Foundever Poland sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Foundever Poland sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.