Dziś wracałam z Krakowa do Stalowej Woli kursem o 12.35. Nie znam nazwiska kierowcy, ale to co dziś odstawił woła o pomstę. Gdy już wyjeżdżaliśmy z Sandomierza Tuż za mostem kierowca postanowił ominąć rzekomy korek przed przejazdem kolejowym i skręcił w uliczkę między domami. Potem między polami miał zamiar jechać jak już kiedyś to zrobił. Jednak po obfitych opadach śniegu bus zakopał się w zaspach. Pasażerowie pomagali jak mogli ale to nic nie dało. Kierowca klął, kłócił się telefonicznie z Panem Rafałem (tak go nazywał, to chyba szef). Starszy pasazer machał lopatą, którą pozyczyl nam ktos miejscowy. Nie wiem czy jakąkolwiek pomoc została wysłana, nie zanosiło się na to. Robiło się za to coraz zimniej i ciemniej (było już po 16). Większość pasażerów zabrała swoje bagaże i pieszo wróciła do dworca PKP. Stamtąd zabrał mnie i trzech innych pasażerów mój mąż, po którego dzwoniłam do Stalowej Woli. To chyba moja ostatnia podróż z Jotką. Nie wiem czy i kiedy, o ile w ogóle została pasażerom udzielona jakakolwiek pomoc.
Tragedia ,najlepiej jakby było więcej przewoźników na trasie , robią co chcą powinni zacząć szanować ludzi, a jak nie płacić kary za nie wywiązywania się z własnego rozkładu jazdy , przecież można to zgłosić
Nie wywiązują się z rozkładu, kilkukrotnie czekałam bezskutecznie na busa, a dziś śmignął mi przed nosem choć na rozkładzie pisze, że się zatrzymuje. Następny za półtorej godziny po północy, może będzie…
Hejka, chciałabym się tak wstępnie zorientować czy nie ma tu przypadkiem żadnego działu IT? pracowałam już w jednej firmie przewozowej w tym zakresie i jak na razie się rozglądam. Ciężko jednak o ofertę, wszędzie są te dla kierowców
O gorszych trasach ktoś wspominał teraz niedawno? Niby jak tak patrzę po tych ofertach to jedna ma miejscowość Nisko a druga Stalową Wolę. To tylko do tego zależy? czemu w opisie nie ma szczegółów odnoszących się do tras? Nie są stałe?
Jestem oburzona zachowaniem firmy transportowej Jotka Bilety maja kosmiczne ceny, zarówno te jednorazowe jak i miesięczne nie chce nawet wspominać o tym ze dzieci i młodzież maja ferie a i tak musza kupować cały bilet miesięczny bo nie ma możliwości kupna połówki biletu nie ma nawet żadnego kodu promocyjnego. Rodzice tych dzieci musza wydawać 200zł żeby dzieci i młodzież mogła dojechać do szkoły przez 2 tygodnie a potem i tak musza odnowa kupować bilet miesięczny za taka sama cenę.
Ja mam nadzieje, żebym się nie spóźniał po zatrudnieniu, ciekawe z jakich przyczyn tak się dzieje? W każdym razie zauważyliście może , że są tu dwie oferty na autobus? Czemu w jednej stawka jest liczona od minimalnej a w drugiej od 5,000 zł w górę? jakieś gorsze trasy się robi?
A co się dzieje podczas rozmowy na kierowcę? Pomijając komentarze od pasażerów widzę, że o kasę ludzie się pytają, przy czym teraz widnieje oferta na LinkedIn, po której widzę ze z portalu tak jakby jedna osoba się tylko zgłosiła. Jest tu zasada kto pierwszy ten lepszy? Co do stawki można się dogadać?
Jak bym miał jednym słowem określić firmę to była by to "masakra". Jeżdżę kilka lat praktycznie na każdym kursie przewoznik jest niemiły i niezadowolony. Nawet jest jeden taki który nie raz krzyczał na ludzi i pokazy jakieś fochy. Jeden z przejazdów do Krakowa byl tragiczny coś popsuło sie w ogrzewaniu (podobno jakis zawór) przy upale na zewnątrz cala drogę do połańca leciało gorące powietrze. Kilka razy kiedy kierowca skręcał dotknolem kratki wentylacyjnej znajdującej się pod fotelem. Jak można się domyśleć w lato chodzi się w krótkich spodenkach a więc kilku krotnie poparzyłem się w nogę a siedzenie było okropnie nagrzane. Po jakieś godzinie poszłem do kierowcy ale oczywiście niemożliwe bo wszystko wyłączone i mial zatrzymać się i sprawdzić. Jak można się domyśleć nie zrobił tego. Już pomińmy fakt ze przy przystanku odrazu wybiegł i nawet nie można było sobie wyjąć bagażu. Po zgłoszeniu tego mailem do nich czekałem prawie miesiąc na odpowiedź ze " przesadzam i oni mają homologacje na wentylację" - przypominam że homologacje się dostaje przy kupnie nowego auta lub przy przeglądach ale według firmy jotka to napewno nie była ich wina i awaria nie mogła wystąpić ????????????. Dano mi kupon rabatowy UWAGA na 10 zł ale tylko wtedy kiedy wezmę bilet normalny a nie studencki gdzie powinienem mieć jescze - 5 zł. Poszanowanie do klienta zerowe i nawet nie umieją się przyznać do błędu. Odradzam. Za to TransHans nigdy mnie nie zawiódł i pokazał że da się być miłym kierowca ????
Czy na dzień dzisiejszy kierowca kończy z piątką z przodu czy może nawet do szóstki będzie dochodzić? Nie widzę aktualnych opinii z pracy za kołkiem a właśnie widnieje oferta na trasę Gorzyce – Tarnobrzeg i powrót. piszą, że stawka od 5,000 się zaczyna ale nie wiem jeszcze od czego zależy. może wy wiecie? i czy ma ktoś może ocenę stanu autobusu?
Dziś wracałam z Krakowa do Stalowej Woli kursem o 12.35. Nie znam nazwiska kierowcy, ale to co dziś odstawił woła o pomstę. Gdy już wyjeżdżaliśmy z Sandomierza Tuż za mostem kierowca postanowił ominąć rzekomy korek przed przejazdem kolejowym i skręcił w uliczkę między domami. Potem między polami miał zamiar jechać jak już kiedyś to zrobił. Jednak po obfitych opadach śniegu bus zakopał się w zaspach. Pasażerowie pomagali jak mogli ale to nic nie dało. Kierowca klął, kłócił się telefonicznie z Panem Rafałem (tak go nazywał, to chyba szef). Starszy pasazer machał lopatą, którą pozyczyl nam ktos miejscowy. Nie wiem czy jakąkolwiek pomoc została wysłana, nie zanosiło się na to. Robiło się za to coraz zimniej i ciemniej (było już po 16). Większość pasażerów zabrała swoje bagaże i pieszo wróciła do dworca PKP. Stamtąd zabrał mnie i trzech innych pasażerów mój mąż, po którego dzwoniłam do Stalowej Woli. To chyba moja ostatnia podróż z Jotką. Nie wiem czy i kiedy, o ile w ogóle została pasażerom udzielona jakakolwiek pomoc.
Jak wygląda praca na stanowisku Kierowca c? Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w firmie Jolanta Kaczmarska Przewóz Osób Firma Transportowa Jotka?
Ktoś pisał o niewywiązywaniu się z rozkładu, nie wiem jak wtedy było ale jeśli dochodzi już do takich sytuacji to kto bierze na siebie za nie ostateczną odpowiedzialność? Zatrudniani są jacyś dyspozytorzy czy jak to wygląda? w internecie widać tylko ogłoszenia dla kierowców, stąd pytanie
Tragedia ,najlepiej jakby było więcej przewoźników na trasie , robią co chcą powinni zacząć szanować ludzi, a jak nie płacić kary za nie wywiązywania się z własnego rozkładu jazdy , przecież można to zgłosić
ja zawsze korzystam albo z fcb Jotki, albo z jotkabus.pl- zadzwonilem kiedyś zeby wyjasnili czego jest kurs w rozkładzie a nie jest realizowany. Jest takie prawo, ze pandemia nadal jest i kazdy przewoźnik ma prawo zawiesić jakis kurs/kursy. Jak odwołają pandemię to wtedy może przewoźnik wrócić do starego rozkładu. Kazali korzystać z AKTUALNOŚCI na ich stronie albo FCB bo tam umieszczają informacje o zmianach i dlatego przed jazdą z nimi zawsze sprawdzam to i ok.
Ja zawsze korzystam z jotkabus.pl albo FCB bo tak mnie poinformowali, że tam umieszczane są informacje o zmianach. Powiedzieli, że pandemia nie jest odwołana i kazdy przewożnik ma prawo do zmian w rozkładzie jazdy- tak odpowiedzieli na mój zarzut że jest kurs w rozkładzie a nie jest realizowany. Wolę sie doinformowac na stronie albo fcb. Aaaa i że jak rząd odwoła pandemię to przewoźnik może powrocic do rozkładu z przed pandemii
Nie wywiązują się z rozkładu, kilkukrotnie czekałam bezskutecznie na busa, a dziś śmignął mi przed nosem choć na rozkładzie pisze, że się zatrzymuje. Następny za półtorej godziny po północy, może będzie…
Powiem tak, między 3,8 a 5,8 tysiąca jest cała przepaść, aż dwa tysiące. Przychodzi kierowca z doświadczeniem, z aktualnymi kwalifikacjami, niekarany i co? Mówią mu: na razie ciut więcej niż minimalna, a potem zobaczymy? Czy po okresie próbnym wskakuje na prawie szóstkę z przodu?
Kierowca wygrał prawo jazdy w leysach .. jeździ jak (usunięte przez administratora) chlapie ludzi kałużami .
Bardzo nie polecam przejazdów tą firmą Jotka. Kierowca wyłudza pieniądze na pasażerach. Liczy więcej pieniędzy za bilet a później kłamie że mu się popsuła kasa fiskalna i nie mógł wbić 95 tylko wbiło mu się 78procent ulgi dla opiekuna inwalidy. I trzeba było zapłacić mu więcej . Innym razem żądał aby płacić cały bilet w busie Jotka podczas gdy pasażera obowiązywała duża ulga ustawowa.
Przecież to nie kierowca wyznacza ceny biletów tylko jest to narzucone odgórnie. Powinnaś to zgłosić do właściciela linii, bo takie praktyki są karalne. Dodatkowo z niedziałającą kasą nie powinien wyjeżdżać w trasę, bo wiadomo, ze musi drukować bilety.
Zgadzam się z opinia. Właściciel nie szanuje klientów. Miałam „przyjemność” kontaktować się z Pania K niejednokrotnie i za każdym razem właścicielka była nie miła i robiła problem, nic nie można uzgodnić. Bilety ulgowe nie istnieją, oprócz żałosnej zniżki dla studentów (5 zł ????) Pomijam fakt ze bus relacji Stalowa wola - Kraków jest zawsze spóźniony. O tej firmie a zwłaszcza o właścicielce nie da się powiedzieć dobrego słowa, dobrze ze istnieje blablacar…
O kurczę, mogłabyś mi podać nr do tej pani bo nie chce dzwonić na infolinie płatną a ten wcześniejszy nr co rezerwowali miejsca z 1-1,5 jest wyłączony. Ja tam do niej nic nie mam, zawsze pomogła, pogadała. Kupowałam bilety studenckie i wiem, ze znizki studencke w Jotce i Trans-Hansie sa po 5,00 ale korzystam też z biletów w promocyjnych cenach i kupując przez ich stronę bilet to nie płaciłam prowizji. Widzialam też mozliwosc kupna biletu z ulgami ustawowymi i to działa bo moja koleżanka ma ulgę i właśnie korzysta z tej możliwości. Co do opóźnień to w Stalowej zaczynają i podjeżdżają na czas, teraz siadam w Tbg to zdarzają się opóźnienia. Kazda firma, ktora jedzie przez Sandomierz ma opoznienia. Jeżdżę od paru lat i widzę że dzieje się to już od Sandomierza. Piszesz o blablacar i muszę napisać że nie jestem z tej mozliwosci zadowolona i jednak wolę e-podróżnika. W sumie to dobrze jest, że w ogóle jeżdżą busy na Krk.
Dlaczego bus o 13:15 jezdzi tylko dwa razy w tygodniu,kiedy na rozkładzie jest od pon do pt? Fajnie by bylo korzystać ze strony na fb i udostępniać WSZYSTKIE INFORMACJE
Bus relacji Kraków-Stalowa Wola przez Gorzyce z godziny 15.50 odjechał dzisiaj tj. 16.07.2022 r. 12 minut przed czasem
Bardzo polecam ! Profesjonalnie, wszystko o czasie, rewelacja - podróżowanie z Wami to sama przyjemność. Dziękuję za takich pracowników, jak Pan z kursu z Krakowa o 16:25 z dn. 19.06.2022 r. Pan podjechał uśmiechnięty, od razu zażartował - aż chcę się z takim kierowcą jechać , nawet na koniec świata. Jazda bardzo przepisowa, spokojna i co najważniejsze zgodna z czasem. Ode mnie ma Pan 10/10. Brawo. Dziękuję - pasażerka z Osieka P.S. Emerytowana pasażerka z Stalowej Woli też dziękuję za miłą jazdę.
Jeszcze tak wysroboanych cen biletów nie widziałem a gdzie emeryci i renciści że Stalowej Woli bez zniżek .Pani Jolu a gdzieś się podziały ulgi co po trupach Rodaków.
No ceny wszędzie już wyśrubowało. No ale co poradzić. Z tego co korzystam do tej pory to wiem ze ulgi ustawowe są, kupując bilet online. Kolego dla seniora i emeryta nie ma ulg bo to są samorządowe a oni mają ustawowe. Malo firm prywatnych ma ulgi emeryt, rencista. Musisz pytać u innych przewoźników. Może bus max albo trans hans mają ulgi samorządowe.
(usunięte przez administratora) jakich mało, z cenami z kosmosu.
Firma totalnie olewa sprawę wobec Jeżdzażcych człowiek próbuje się dodzwonić a nikt nie odbiera sami fachowcy do (usunięte przez administratora) olać ich ale niestety nie ma nikogo więcej aby ludzi wozić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jolanta Kaczmarska Przewóz Osób Firma Transportowa Jotka?
Zobacz opinie na temat firmy Jolanta Kaczmarska Przewóz Osób Firma Transportowa Jotka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jolanta Kaczmarska Przewóz Osób Firma Transportowa Jotka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!