Dzień dobry dziś czekałem na przystanku jak zwykle od 6.20 w Krynicy jechały dwa autobus w stronę Muszyny i się nie zatrzymały a pasażer stał i co związku z tym szefostwo zrobi ja też pracuje i szkoda że nie ma konkurencji bo by było inaczej
Jeśli autobus nie zatrzymał się na wyznaczonym przystanku i nie zabrał stojących tam podróżnych , a miał taki obowiązek to w mojej ocenie podróżni ponieśli szkodę. Przewoźnik odpowiada za szkodę jaką poniósł podróżny. Przewoźnik jako pracodawca ma wiedzę i bardzo szybko może sprawdzić jaki to był kierowca. Proponuję napisać pismo do przewoźnika z jakich powodów autobus kursowy nie zatrzymał się na wyznaczonym przystanku i jakie konsekwencje zostały wyciągnięte w stosunku do kierowcy.
Przepraszam bardzo, ale to już przesada. Kolejny raz kiedy autobus na linii Tropie - Nowy Sącz nie przyjechał z godziny 5:20. Ludzie stoją na przystanku pół godziny w mrozie -13 stopni. Szef pyta gdzie jestem? Autobus nie przyjechał, co to w ogóle za podejście do klienta? Zero szacunku. A tak się reklamują w social mediach. Chyba czas przejść do konkurencji, bo to już jest ostra przesada. A na oficjalnej stronie oczywiście zero jakichkolwiek wzmianek na temat tego czemu autobus nie przyjeżdża. Kpina.
Pasażer ma prawo domagać się rekompensaty od przewoźnika nie tylko gdy autobus nie przyjechał, ale również gdy się spóźnił lub odjechał za wcześnie z przystanku a on poniósł z tego powodu szkodę. Warto z tego prawa skorzystać.
Już któryś dzien autobus 5.25 z tropia nie jedzie, a na stronie nie ma ani jednej imformacji na ten temat. Jeżeli ktoś nie ma ochoty wstawać tak wcześnie to powinno się usunąć ten kurs z rozkładu a nie każąc ludziom czekać na przystanku przy -13 stopniach.
Niedawno jechałem Polonusem kurs pośpieszny z 9;10 na trasie Krynica-Nowy Sącz. Czysto, ciepło, szybko i tanio. Bilet 10 PLN odległość 35 km (odczyt z paragonu). Powrót Nowy Sącz - Krynica niestety Rafatexem. Kurs zwykły z 10;45. Koszt biletu 13 PLN ? odległość 31 km (odczyt z paragonu), pomimo tej samej trasy przejazdowej. Brudno,kosz w autobusie pełen (usunięte przez administratora) na początku trasy, podłoga dawno nie widziała mopa,piasek i kurz. Fotele z urywanymi uchwytami wystają tylko śruby. Zapachy niezbyt sympatyczne, słaba wentylacja lub stare filtry.Wypadało by również czasem odwiedzić myjnię.Cena nieadekwatna do standardu jazdy. Zdjęcia już sobie daruję.
Każdy przewoźnik ma swoje ceny. Dodatkowo teraz tak paliwo zdrożało że nie ma co się dziwić. Na brak czystości powinieneś zwrócić uwagę kierowcy bo to on za nią odpowiada. Zrobiłeś to?
Od zwracania uwagi na sprawność czy też czystość autokarów jest właściciel lub pracownicy do tego oddelegowani. On lub oni mają tego dopilnować przy wyjeździe z bazy. Dopilnowanie czystości jak również jakości przewozu pasażerów leży w interesie właściciela tzw. dbałość o dobre imię firmy. Ja kupując bilet zawieram umowę z przewoźnikiem co do przewozu i warunków w jakich będzie ten przewóz czyniony jak również mam prawo do rzetelnej oceny jak usługa została wykonana. Co do podwyżki cen paliwa to dotyczy wszystkich firm transportowych ale jak widać niektóre firmy mogą świadczyć wyższy standard usług za niższą cenę .
Najgorsza firma jaka istnieje bus do szkoły codziennie o innej codziennie dziś 2 minuty wcześniej mu się usr*ło. Ja mam wstawać 2 gosziny wcześniej zwby być z zapasem 20 minut bo nie wiadomo o której pojedzie najgorsza firma nie polecam szkoda ze konkurencji nie ma żenada
W jakiej czasoprzestrzeni żyjesz, że potrzebujesz wstać 2 godziny wcześniej, żeby mieć 20 min nadrobione dla przyjazdów busa w granicach błędu 2 min? ;p Ale fakt faktem warto być wcześniej chociaż czy on nie powinien poczekać?
Kierowcy bardzo niekulturalni. Najbardziej Pan z kursu 13:21 spod szpitalu w Krynicy Zdrój z dzisiejszego dnia (08/03) , uderzający w wygląd. Reszta Ok.
No ale jego niekulturalność polega na wyglądzie? Dziwnie oceniasz.. Możesz jakoś bardziej szczegółowo opisać co cię tak uderzyło?
Widzę, że macie sporo do zarzucenie firmie jako klienci. Ciekawa jestem czy nieuprzejmość kierowców, o której piszecie wynika z tego, że nie są z tej pracy zadowoleni? Praca wiążę się z dyspozycyjnością w świątek, piątek i niedzielę, prawda? Ciekawe jak z wynagrodzeniem? Czy przekłąda się na brak wolnych weekendów i stałych godzin pracy?
Czekalam na autobus, ktory nie przyjechał, mimo wyraźnego zapisu na rozkładzie. Brak szacunku do klienta, bezczelne. Nie polecam
Nie polecam autobusy nie jeżdżą o wyznaczonych godzinach co chwilę się psują autobusy i człowiek się spóźnia do pracy !!!! dość że w niedzielę jest tak mało kursów to jeszcze nie jeżdżą o wyznaczonej godzinę choć na przestanku się czeka 15 minut wcześniej i nie obchodzi ich że człowiek marzenie na dworze tyle godzin i czeka bo nie każdy ma auto by do domu się dostać A ceny biletów z krynicy do Muszyny 6 zł. To kpina wolę dojeżdżać pociągiem zawsze jest na czas. I bilet kosztuje 4 zł
Gdyby miał konkurencję wziąłby się za robotę, bo autobusy nie dość że jerzdza 10 min przed określonym czasie to autobusy się rozwalają są stare i niebezpieczne.
Kontakt z biurem pierwsza klasa! polecam.
Dojeżdżam do szkoły do Nowego Sącza i jest ok.
Plus za uczciwość. Ostatnio zgubiłem portfel z gotówką. Portfel został znaleziony i mi oddany. Co ważne z całą zawartością. Dzięki
Polecam! Wziąłem tę firmę na wynajem w ostatnim czasie i wszystko przebiegło tak, jak żeśmy się umawiali. Cena za usługę bardzo konkurencyjna.
nie polecam co innego pisze na rozkladzie w internecie i na przestankach
Autobusy albo nie jeżdżą bo im się coś odwidzi lub się spóźniają... jako że nie ma innych firm nie ma wyjścia i trzeba tym jeździć. Kpina z klientów!
Kierowcy wulgarni, chamscy na ulicach, jeżdżą nieprzepisowo, o nic nie można zapytać, bo moment "darcie" i odzywki nie na miejscu. Może 2 autobusy które nadają się do jazdy i są zadbane, reszta tragedia. W momencie kiedy chciałam uchylić lekko okno, kierowca zwrócił mi uwagę, że nie wolno, pytając o klimatyzację zostałam wręcz wyśmiana. Kiedy większość ludzi stanęła po mojej stronie zaczęły się na nowo zachowania pozbawione kultury i dobrego smaku. Autobus nie jeździ według wyznaczonych godzin. Kolejna sprawa, rozumiem, że ceny paliwa poszły w górę, ale za taką kwotę, duchotę w autobusie i gburów zamiast kierowców dziękuję bardzo!! Nie wsiądę już nigdy w RAFATEXA. (usunięte przez administratora)
Masakra kto wymyślił rozkład jazdy autobusów? Człowiek jedzie do pracy na 8:30 I proszę mi powiedzieć jak ma się dostać do roboty ? 7:5 jest na Złockim i co mam czekać godzine pod praca bo przyjadę na 7;30 do krynicy A najlepiej rozkłady rozplanowany po godzinie 18 żaden autobus nie jedzie na złockie ani do Muszyny po 18 ostani jest 18 :15 pod szpitalem A jedzie zawsze wcześniej A jak ktoś kończy pracę po 18:30 to musi czekać godzine na kolejny autobus dziękuję bardzo jak dbacie o klientów to mój ostani miesiąc jeżdżenia z państwem żegnam i życzę dużej konkurencji
Mam nadzieję że tutaj nie kombinują i cała pensje wpłacają na konto?
Żenada pod każdym względem... dość że autobusy jadą za wcześnie 15 min to jeszcze się nie zatrzymują na przystankach... co w takich sytuacjach mają zrobić osoby które chodzą do pracy....Nie polecam tej firmy przewozowej...
Zgadzam się z opinią Edaaa jeżdżą jak chcą 15 minut wcześniej A co najlepsze to zatrzymują się kiedy chcą! Nie polecam czekam na inną linię przewozową rafetexa dość!! wolę autem jeździć
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rafatex Jan Rafa?
Zobacz opinie na temat firmy Rafatex Jan Rafa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rafatex Jan Rafa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!