praca w tej firmie to wielka porażka.
W magazynie nie mają maseczek , chętnie dostarczymy kilka tysięcy cenie 0,2 zł za szt, zarobimy , załatwię również klej super glu po 0,9 , jestem ciekawy ile trzeba dać w łapę żeby trafić na listę dostawców
Już są statystyki Poleć w Ruch. Nie to jak mieć 0% jak większość regionu.... ,Z czym na wschodnią Polskę.... Z cenami jak z Orlenu...
Na 43 punkty z naszego regionu 6 tylko sprzedaż w poleć, reszta 0. I są to duże miasta nie jakieś wnioski. To jest zastanawiające.
Ten co wymyśla polecaj ruch pomylił epoki po 1990 ludzie w Polsce zachwycali się gumą i colą mamy 2021 rok gdzie nikt tego nie chce . Gdzie nie pójdziesz do sklepu to masz gratisy dla klientów dwie cole plus gratis. Dlatego pytam co robi marketing i promocja gdzie są nasze gratisy dla klientów. Chyba sami wypili!!!
Cos nie tak jest z tymi rangingami u nas na rejonie z paroma gadslam i mowili ze sprzedalo a tez maja zero, zreszta ja tez gdzie sprzedalam ponad 10butelek
Wchodzimy w Połącz -> Strefa Agenta -> Programy dla Agentów (9) -> ostatnia strona Ranking Polecaj w Ruch.. klikamy i mamy "cud" otwiera się plik w PDF.
Ja coli 0.85jak dobrze pamietam 14 szt0% na rankingu ,tymbark 40szt, maszynka 12 szt0% na rankongu, tymbarka akurat nie bylo rankingu , monsterow 8szt jak dobrze pamiętam wiec zobaczymy jutro jak bedzie ranking wygladal.... wiesz nie chodzi mi o pozycję zeby byc nie wiadomo jak wysoko jestem wywalone mam w to , no ale sorry skoro sprzedaż byla dlaczego jest 0% ...
Jak kary..chyba już ich do reszty pogieło. To nie nasza wina że ludzie nie chcą kupować danych produktów za tak wysokie ceny. Niech obniża ceny na takie jakie są w sklepach obok to ludzie sami będą kupować bez polecania.
Ja wam coś wyślę o Ruchu ale pewnie link będzie z cenzurowany przez administratora. Dodam film na yt jako prywatny albo nie publiczny. Będzie grzania.
Cała masa stoi pustych zamkniętych kiosków po rozmowie MS okazuje się że albo będą wszystkie zamykać albo nie ma prądu w kiosku Dlaczego MS tak traktują ? Bo nie chcą więcej pracy bo więcej kiosków to więcej obowiązków dla nich Wymyślają różne przeszkody to jak może być dobrze jak firma może prosperować jesli ma takich pracownikow
Dlaczego MS nie chcą zatrudniać w kioskach ludzi którzy się sprawdziło pracująca w tej firmie przez lata o co tu chodzi?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dobra jest ta cola za 7.50...zl no istny biały kruk w tej cenie u konkurencji masz i duża i mała. Haha. Od marketing pierwsza klasa ..tylko brać wzorce.
Dlatego mam sprzedaż dzisiejszą 0 szt. Rankingu podobno nie ma bo agenci by zobaczyli że nie są jedyni że sprzedażą 0 codziennych promocji, tak jak to ks mówią, że wszędzie jest sprzedaż tylko na twoim punkcie brak. Nie mogli by kłamać.
Jak tam wasze targety, ? Nieźle jajo 48 puszek AHA do sprzedania. (usunięte przez administratora)
Upośledzony na pewno ale jeszcze ich nie ma. Ale ten co wymyśla polecać ruch ten się na pewno z psychiatryka urwał produkt dnia guma albo cola.... dziady
Dziś na kasie POS jest wgrana instrukcja obsługi Paczka w Ruchu Miło będzie jak wszyscy koledzy poczytają dokładnie warunki przyjęcia paczki do wysyłki A szczególnie WYMIARY i już nigdy więcej do kiosku z okienkiem nie dostanę fotelika do samochodu dla dziecka . Oraz że etykietę będę mogła w końcu prawidłowo zeskanować. Szczególnie paczka z Vinted małolat sprzedaje i ma gdzieś czy drukarka dobrze drukuje , a gdyby tak każdy z nas by go pogonił aby prawidłowo wydrukował etykiete, to więcej badziewia nie przyniesie . A kioskarz kioskarzowi za 0.50 gr. Od paczki Przestanie robić na złość.
Popieram. Już dawno walczę z klientami o wymiary i druk . Nie przyjmuję nic większego niż nasze standardy. Tylko że jak klient zamawia w necie to klient czy firmy w ogóle nie zwracają uwagi na gabaryty. Kiedyś klient przyniósł karton jak pół lodówki i się zdziwił. ,, Przecież nie przekroczył kilogramów. Niestety przekroczył gabaryt. Odszedł z kwitkiem. Zaraz będziemy dostawać kartony z książkami .
Ja juz wole byc zawalana paczksmi jak zgrzewkami z napojami wiedzac ze polowa i tak sie nie sprzeda bo pojdzie na kibel i wiesz ze co tygodniowej dostawie masz następne....
W połącz potem strefa agenta potem Księga agenta potem sprzedaż zasady i instrukcje i numer 5.4 wczoraj wgrane obowiązuje od dawna ale przypomnienie teraz , nie wiem ile Pan pracuje i kto Pana szkolił do pracy ale zostawiam bez komentarza.....
Co to da jak unas jest taka pazerota że wpisuje paczki ręcznie za te 0,5 groszy (usunięte przez administratora)by nadstawiła nie wchodzi skanerem niech sobie kupi drukarkę
(usunięte przez administratora) farmazony a co z kodami ktore zostaly uszkodzone podczas transportu , wystarczy trochę wilgoci aby kod byl juz nieczytelny....
To nie pazerność. Tylko co n mi szkodzi od czasu do czasu wpisać nr.paczki jak nie wchodzi. Przecież to nie zdarza się co dziennie. A nawet jeśli czy to tak ciężko?
Jak pomyślisz to przestaniesz głupoty wypisywać po drodze tej paczki kilka osób ją skanuje najczęsciej w nocy aby dotarła do kiosku docelowego i potem np. Taki kiosk jak mój dostaje bardzo dużo gazet do przyjęcia i 30 paczek minimum i ma bardzo duży ruch od rana to myślisz że jestem szczęśliwa że znowu jakiś inny kioskarz przyjął paczkę nieprawidłowo przygotowaną do wysyłki . Dobrze ktoś napisał to jest złośliwość i pazerność. To takie polskie że zrobię innym na złość.
Zgodzę się z Tobą. Jeżeli jest to jedna paczka ok. Spoko. Ale jeżeli co drugą trzeba wpisywać bo zamówiły na rampie czekając na przeładunek i są mokre to już takie tajne nie jest. Klient chce ją odebrać z prędkością światła bo zaparkował nieprawidłowo z powodu braku miejsca. Tłumaczę nadawcy żeby nie drukował zdjęć ani zrzutów tylko orginalny lis przewozowy -etykieta, bo to nie schodzi przez skaner i zabiegi mój i jego czas. No ale Polak jest złośliwy i ma to gdzieś. Mini jeszcze najlepiej jak byśmy mieli za friko koperty , taśmę,.
Zgodzę się z Tobą. Jeżeli jest to jedna paczka ok. Spoko. Ale jeżeli co drugą trzeba wpisywać bo znikły na rampie czekając na przeładunek i są mokre i rozmazane to już takie fajne nie jest. Klient chce ją odebrać z prędkością światła bo zaparkował nieprawidłowo z powodu braku miejsca. Tłumaczę nadawcy żeby nie drukował zdjęć ani zrzutów tylko orginalny lis przewozowy -etykieta, bo to nie wchodzi przez skaner i zabiera mój i jego czas. No ale Polak jest złośliwy i ma to gdzieś. Wkurza mnie jeszcze to że najlepiej jak byśmy mieli za friko koperty , taśmę,.
Srednio dziennie mam paczek do odbioru 60-80 nadan 20-40 ,msc sprzedaz mojego punktu to srednio 70-75 tys netto transakcji finasowych w postaci rachunkow srednio ok 400 , także wiesz dla te twoje 30 sztuk to smiech...
A to gdzie ten punkt skoro robisz ok 90 tyś brutto sprzedaży. Ja robiłam ok 35 brutto teraz od dwóch lat połowę tego.
To jeszcze duzo nie wiesz o punktach są punkty ktore i maja ponad 100tys netto obrotu , i to nie jest Warszawa,
Weź się i o ścianę to może zaskoczy , To policzmy jeżeli dziennie masz 80+40=120 paczek × średnio 25 dni robocze wraz z sobotami tylko że w sobotę paczki nie dojeżdżają na ale niech będzie że z sobotą = 3000 paczek w miesiącu po 0.50 groszy za 1 szt = 1500 zł no plus a może w tym są paczki różnej wielkości przeważnie nie małe z poczty polskiej ...to ty milioner kioskowy na samych paczkach a powiedz tu jeszcze wszystkim czytającym podstawili ci osobny kontener do przechowywania paczek różnej wielkości przez 5 dni bo zakładam że Twoje paczki to nie są cieńkie listy ani że klienci w dniu nadejscia odbieraja u ciebie paczki jak w wojsku postawieni do raportu . Albo masz duży salonik prasowy z magazynem i człowieka do obsługi tylko tych paczek jak na lokalnej poczcie. Ani że Twoja skrzynia na zaznaczę zwrot prasy bo skoro taki obrót to i dużo prasy + paczki jest wielkości 2x2 m a nie tak jak u większości standard. Ha ha ha . Bzdura bzdura. Obrońca paczki w Ruchu . Ty jesteś trol firmowy . A wracając do mojej pierwotnej wypowiedzi wpis był o regulaminie Paczka w Ruch że sami kioskarze jej nie przestrzegają proponuje doczytać.
W soboty przychodzi mniej paczek, dlatego napisalam srednio , wynagrodzenie moje za paczki 1000-1600 zależnie od msc poniewaz są tzw martwe msc paczkowe typu luty czerwiec kiedy to paczek jest duzo mniej , moja skrzynia 90×90×90, jezeli kierowcy nie mieszcza sie paczki przywozi je na koniec trasy w godzinach zazwyczaj 8-9, 2 kierowców jezdzi do mnie jeden zabiera paczki i zostawia gazety drugi dowozi paczki , no i nastepni to kurier z poczty ktory czesto jest w dwoch turach rano miedzy godzina 8-9 i 12-14 badz tylko 10-14 , w okresach swiatecznych nie zostawiaja nic w skrzyni przywozi je na koniec trasy masz całą odpowiedź
Z odbiorem paczek nie ma problemu zwroty bywaja bardzo rzadko zazwyczaj sa to paczki pobraniowe w msc moze 4 , paczki dziele na tzw kopertowe ktore ukladam w kartonie , kartonowe format ksiazki ktore ukladam w przedsionku kiosku na regale pojemnosc regalu 80x80x30 , tzw plaskie jak to nazwalas kopertowe ukladam na wieszakach prasy od wew strony , część na ladzie bocznej kiosku, większe gabarytowe typu kartony ukladam jedno na drugim na przedsionku , ukladam także na klimatyzator , badz na górnych półkach, bywa tez ze sa na podłodze , paczki szukam po numerach ktore ukladam w miarę możliwości wg numerologii badz pytam o mniej-więcej mozliwy gabaryt paczki , mam nadzieję ze czujesz zaspokojenie , nadania od razu pakuje do torby badz worka od zwrotów i do skrzyni aby mi miejsca nie zajmowały w kiosku , moj kiosk dzieli sie z części sprzedazowej i część przedsionka z osobnym wejsciem do sanitariatu umywalka przelewowa tzw wc , moj kiosk powierzchnia jak dobrze pamiętam 20m2 duze okno podawcze na prowadnicach takie okna , kiosk to model old lecz wyremontowany i przerobiony , nie ukrywam ze wiele rzeczy dla wlasnego komfortu wizualnego sama zrobilam, toaletę jachtowa tzw campa umywalka ruch sam dał tsk jak i klimatyzacja ktora wymieniali 4 lata temu , serwis 2 razy w roku czyszczenie uzupelnianie czynnika , oczywiscie sama tez ją czyszcze do tego potrzebna jest szczotka plyn z alkoholem i szmatka dla zapachu mozna w filrt pokropic ekstraktem , mam nadzieję ze jestes zadowolna i wystarczająco wyczerpującą odpowiedz uzyskalas
Ha ha ha za paczki mam średnio 80 zł. Mimo że KS obiecywal że jest ok 300-400 zł na paczkach.
Paczek jest mniej teraz bo punktó ubywa i klienci wybierają inną opcję niż jak mają jeździć na drugi koniec miasta. Ja miałem więcej ale spadło o ok 30%.
Chyba jest to uzależnione od lokalizacji punktu z tym mniej czy więcej u mnie spadki w paczkach zawsze są luty czerwiec , to juz odkąd pamiętam w tym okres mam spadki w paczkach,
To też. Ale rozmawiam z nadawcami paczek i mówią że ludzie nie wybierają ruchu bo paczka idzie długo i nie ma punktu w pobliżu.
A z dostawa to zalezy ja wiem jak sama zamawiam przez pwr to tak srednio 3 dni od nadania i jest w punkcie , nadawcy tez (usunięte przez administratora) na odwal puszcza nr paczki do śledzenia , a paczkę nadaja po paru dniach , wiadono jak ktos nada w piatek czy w sobote ta paczka dopiero na sortownie w poniedzialek trafi
Przyjdzie staruszka bo ją wnuczka wyśle po paczkę i co ,powie że nie wie jak , lub okularów nie zabrała i ja mam odesłać z kwitkiem . Bzdury .a tak na marginesie ponad jest siedliskiem bakterii . przecieramy honplynem ale bez przesady nie po każdym kliencie bone końcu padnie.
Tylko nagrywać filmiki i wysyłać do Ruchu jak klient za klientem wychodzi z kiosku z niczym bo nic nie kupił bo drogo. Pozdrawiam zarząd
Nasz kiosk omijają, straciliśmy z 10 klientów którzy kupowali gilzy, nikt nie chce kupić dark hourse, bo drogo.. odchodzą od okienka z pustymi rękoma i bluzgami na ustach... Czy wy tez tak macie że awaria jest co miesiąc jak ma być faktura wystawiona??. Kurde kolporter jaki był taki był, ale przychodziłem pierwszego i faktura na mnie czekała... Ale ruch ma czas... :/
U mnie odkąd podnieśli ceny na gilazach dark horse i wrc 100 sztuk nie sprzedałem jeszcze ani jednej paczki od 3 tygodni bo klienci nie chcą w takiej cenie kupić wola kupić taniej
Mam to samo, chusteczek nikt nie chce kupić lufki oto, sprzedaje tylko prasę i szlugi resztę mi hu hu.
U mnie klient Pyta się, po ile lufki? Ja, że 2 zł. A klient: chyba was pojeb@lo. Dlaczego takie drogie? Ja: proszę spytać się Ruchu. Klient wkurzony poszedł i przeprosił ze ceny nie od nas są zalerzne. Dużo ludzi myśli ze to prywatna buda i My decydujemy o cenach towarze prasie itd. Nie umia czytać źe pisze RUCH. U mnie konkurencja dużo klientów przyciągnęła tanimi cenami. Red bull 6 zł, maseczki 80 gr. I tak pisać dalej... Cola puszka 2,99
Właśnie odesłałam klienta z paczką, która była za duża. Trochę po marudził ale poszedł przepakować..
A co w ogóle z tymi zwrotami z książkami azymut?
Dzień dobry a raczej nie dobry co do poniektórych chciałbym poruszyć kilka kwestii które już są dużą przesada : 1. Przy braniu kiosku za Pani kadencji obiecywała pani że kiosk zostanie wymieniony lub wyremontowany minęły 3 lata i nic się nie zmieniło 2. Przez 3 lata siedzę w mrozie bądź upale nie do wytrzymania bez jakichkolwiek sanitariów, temperatura w kiosku przekracza granice dopuszczalności przebywania tam. 3. Dopierdalacie plany takie że się zesrać idzie, nie dajecie żadnych reklam te małe plakaty to się nadają do podtarcia tyłka , brak jakichkolwiek wskazówek od was jak zwiększyć sprzedać jak podejść do klienta, wy jako kierownicy sprzedaży powinniście nam pomagać, doszkalać w dziedzinach sprzedaży a jedyne co robicie to gnoicie agentów bo nie sprzedał coli 0,5 w cenie 6 zł lub drożej, w żadnym innym sklepie nie ma takich cen. Nie jestem w stanie dorównać konkurencji która mnie otacza. Wasze ceny są nie przyjęcia. 4. Obiecywała pani przy podpisywaniu nowych umów obnizyc plany! Jak zwykle (usunięte przez administratora) nas pani i podniosła najpierw o 10% a w tym już o 20 %. W czerwcu zrobiłem rekordowy utarg punktu ile z tego mam dla siebie o 400 zł mniej niż miesiąc wcześniej na starej umowie śmiech na sali przy tych warunkach w jakich trzeba pracować i to wy odpowiadacie za to by agent miał warunki do pracy. Nie uwzględniacie w planach że może przyjść gorszy tydzień w handlu szczególnie teraz gdy jest okres urlopowy macie to w (usunięte przez administratora) ważne żeby wam się zgadzało i prezes po (usunięte przez administratora) całował. 4. Wymagacie ale sami nie potraficie wywiązać się z waszych obowiązków w postaci dostaw towaru czy prasy której obcinacie przydział pomimo że schodzą co do ostatniej sztuki 5. Już mi się nie chce uwzględniać aspektów wizualnych i technicznych tego punktu no ale was to totalnie nie interesuje. Niech agent zdechnie byle by wam dawał zyski
Już teraz to zabrali nawet premie od górnej kwoty, porażka. Szukają jeleni.
Mam pytanie,co wchodzi w skład artykułów pozostałych.??
Słuchajcie, czy robicie potwierdzenia ilości zwróconej prasy w aplikacji połącz? Czy często spotykacie się z tym, że np tytułu "Rewia rozrywki" zwróciliście 2 szt, a tam wpisane są 4? Zgłaszacie reklamację? U mnie zdarza się to bardzo często, i zastanawiam się skąd to wynika, aż tak nieumiejętni ludzie to przepisują?
potwierdzenia zwrotow w aplikacji polacz jeszcze oficjalnie nie sa uruchomione dalej obowiazuje wersja papierowa z tego co wiem wszystko zacznie wchodzic jesienia tz.od wrzesnia ma juz cos ruszyc jakies nowosci bo macie juz wprowadzone nowe podzialy towarow wysoko i nisko marzowe okaze sie pozniej co wprowadza ruch niewiem czy czasem orlen nie bedzie wchodzic na nasz rynek ale to sa moje podejrzenia cos mi cwierkaly ptaszki
Przecież Orlen zarządza Ruchem, chyba już załatwili formalności, po tym jak Alior kupił Ruch za złotówkę i przekazał go w zarząd Orlenowi, znaczy Orlen ma chyba 61%
Nikt nikim nie zarządza. Orlen tylko ma kontrolę nad papierosami. Nikt nikogo nie przejął. I długo to nie nastąpi. Na razie Orlen musi uporać się z lotosem.
orlen jeszcze nic nie przejal dopiero lotos zalatwil teraz po uporzadkowaniu bedzie bral sie za ruch cos do kanca roku ma byc robione bo jakies nowe umowy maja byc ale to tez tylko pogloska jak wszysstkie wiadomosci z ruchu dowiadujemy sie na kancu kierownicy co pracuja jeszcze tez nie wiedza mowi mi pani ze oni dopiero jak my dowiaduja sie
Prowadziłam kiosk 2010-2013.Przez takie nieuczciwe rozliczenia zostałam z długiem 55 tys.Do dziś biegam po sądach i raczej pójdę z torbami niż ktoś uzna "Ruch"oficjalnie za oszusta (o czym ja mówiłam otwarcie w sądzie.).
Wszędzie pracują ludzie, pomyłki się zdarzają, wystarczy to sprostować. Maszyny się mylą a co dopiero ludzie. Posoryujcie tyle prasy codziennie to zobaczymy. A co my się nie mylimy naciskając cenę gazety, bo przecież jest 15 na niektóre tytuły. A tak to sugestią do informatyków, może by tak usunąć ceny, których już nie ma i nie będzie.
No niestety mam podobną sytuację. Mam rozumieć, że dalej się Pani sadzi? Bo ja.dopiero zacznę z nimi walkę i właściwie się zastanawiam czy mam jakiekolwiek szanse.
Ile punktów ma popsutą klimatyzację i czeka na naprawę.
Dzwonić, dzwonić i jeszcze raz dzwonić. U mnie był problem na początku z naprawą, dzwoniłam kilka razy, aż w końcu przyjechali naprawić. Teraz nie ma już nawet problemu z przyjazdem na przegląd.
Polecam poczytać o Cmentarzysku Kiosków Ruchu. Nowe kioski z klimatyzacją stoją i puszczają korzenie na polu. A my siedzimy w tych klatkach bez klimy...
W życiu nie siedziałabym w takie upały bez klimy, jak nie masz klimy to kobieto walcz, ja mam stary kiosk, a klima jest i nawet nie ma problemu żeby przyjeżdżać co rok odgrzybiać i zrobić rutynowy przegląd. Był też pusty kiosk niedaleko, stary i również miał klime.
Aha czyli jak wyrobiłam target na gazety i mi pisze że 100 procent to nie dostanę za to kasy ? I jeszcze jedno jak często korzystacie z wyjaśnienia nieczynności punktu PSD ? Czy gonią bardzo za to ? Jestem ajentka dopiero 2 miesiąc
Żeby dostać premie musisz wyrobić 2 warunek. Plan sprzedaży na miesiąc. Nieczynności pisz zawsze bo Ci potrącą 1/3 podstawy
Nie patrz na premię tylko policz ile zarobisz bez premii . Z tego co się dowiedziałem to bez premii jeśli nie zabiorą Ci za coś 1/3 podstawy to zarobisz podstawę + około 300 zł prowizji. + parę groszy za paczki . No i co całkiem niezła perspektywa.
To nie wiem co ty robisz ze masz 1/3 zabrana, owszem spoznienia itp jak najbardziej potracaja ake nie 1/3, jezeli wszystko dobrze zglaszasz nie ma takiej opcji , więc nie pitol bzdur siedze w tym od 10 lat z tymi dziadami , i jezeli chodzi o 1/3 jeszcze nigdy nie mialam sytuacji aby za cos mi ucieli raz kiedys zapomnialam zgłosić nieczynnosci to regionalny u siebie usprawiedliwil i nie bylo problemu , wiec nie wiem co wy odwalacie ze liczycie 1/3 tak często
Nie wiem co wy za punkty macie ze 1/3 tak czesto lapiecie ja przez 10lat jeszcze nigdy nie mialam czy audyt czy godziny utargi planogramy zawsze ok nigdy nie mialam z tym problemow
Czytaj że zrozumieniem ja tu nie pitole, nikt nie napisał że nie dostał ale według umowy możesz mieć zabraną nawet całą podstawę , na pewno są tu na forum tacy co pamiętają tajemniczych klientów i możliwość nie zaliczenia kontroli , na pewno jest ktoś kto nie zaliczył planogramów papierosów itd. Jeśli tego nie pamiętasz to ty pitolisz że siedzisz 10 lat w kiosku Napisałem że jest taka możliwość w umowie i nigdy nie wiadomo czy firmą nie zacznie z tej możliwości kożystać. A oprócz planogramów papierosów są jeszcze inne które można nią zaliczyć. Ale nawet jeśli firmą nie skozysta z tej możliwości to nie wyrobienie premii w nowej umowie skutkuje tym że po opłaceniu zus-u i innych może zostać Ci na tak zwane waciki.
witam jeżeli masz spóżnienia lub wcześniejsze zamknięcia to wszystko razem sumują robią przelicznik zpodstawą i potrącają od podstawy a 1/ 3 to według umowy nawet za brud w punkcie nie umyte okna i różne pierdoły jeżeli masz ks wrednego to moze cci dowalić ale jeszcze jest wtedy regionalny i idzie z nim załatwić ale to bardzo rzadko żeby się zdarzyło miałam zabraną 1-3 prowizji za brak papierosów bo ja żle podałąm a gościa nie sprawdziłam co pisze i wrobił mnie w karę ale udało mi się załątwić ipo miesiącu oddali mi to spowrotem
Jezeli nie zaliczysz planogramu tylko z wlasnej glupoty bo jezeli widze ze sorzedaje ostatnia paczke badz malo och jest ciezko sorawfzic stan to kwestia paru sekund , tajemniczy klient jak kazdy inny aidyty to samo , jezeli raz ujete mualam punkty za naklejke i , cenowki sie dokrzanil ze na jakims art slabo widoczna ale to ruch nie uznal tej uwagi i oddali mi punktu , zeeszra ja bylam w porządku do osob kontrolukacych tak tez oni dla mnie , jezeli podchodzisz do kpgos z morda nie licz na to ze beda cie traktowac polubownie
Twoja wypowiedź to nawijka KS A nie kioskarza i zapewne tak jest. Rada dla kioskarzy którzy jeszcze nie podpisali nowej umowy. Dokładnie przeczytajcie umowę , przeliczcie , spokojnie się zastanówcie i nie sugerujące się nawijką KS . To wy z tym potem zostaniecie sami .
Nawijka (usunięte przez administratora), weź przestan puszczac te gadki o ks zaraz moze ze z ruchu ktos ...jak maja liczyc jak 80%agentow liczyc nie potrafi hehe
Właśnie to jest twoje prawdziwe oblicze. Przykro że tak oceniasz ludzi którzy pracują po 300 godz. Za marne grosze abyś ty miał(a) swoją wypłatę. A wracając do tematu wystarczy że jeśli coś ich zaniepokoiło to nie podpiszą od razu tylko poprowadzą o pozostawienie aby mogli się dobrze przyjżeć lub skonsultować z kimś . (Co gwarantuje prawo)Jeśli KS nie wyrazi zgody to ewidentnie jest to znak że jest coś nie tak i powinna zapalić się czerwona lampka i nie podpisywać.
Sluchaj na swoja wyplate pracuje ja sama srednio 280h w msc , wiec nie wpadaj w teorie spiskowe ze jestem ks badz kims tam z ruchu bo nie jestem , pisze jak jest ..
Kiedyś się pomylili i dali mi 1000zl premii o której przypomnieli sobie po pół roku No i musiałam to oddać oczywiscie
Dostaniesz. Nasze wymagania- faktura to podstawa czyli kwota stała,od której potrącają kasę jeżeli masz potrącenia ,np. za wcześniejsze zamknięcia i całodobowe. Do tego dochodzi procentowa prowizja ze sprzedaży poszczególnych grup towarów. Każdy agent ma inny procent to zależy od punktu A, B, C . Premia natomiast jest za wykonanie 100% sprzedaży na wszystkich parametrach . Kiedyś wystarczyło 75% sprzedaży teraz musi być sto.
Jeśli ogólnie wykonałeś plan 95 procent to premia od Prady która wykonała ,100% należy się jeśli ogólnie nie masz 95% to tylko prowizja jak wychodzisz wcześniej w trakcie pracy to musisz zgłosić na połącz i do kierownika ale i tak Ci potrącą za każdą minutę z kwoty stalej
Proszę o kontakt e-mailowy w sprawie osób poszkodowanych przez firmę ruch na kolosalne kwoty. (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) kasiapawlowska1315@qmail.com
Tak z ciekawości ,skąd te kolosalne kwoty naliczane przez ruch , 20 lat prowadziłem hurtownie ruch ,teraz 15 lat rowadzę kiosk i nic dalej nie rozumiem skąd te niedobory w kioskach , najwięcej manka miałem z 600 zł.
Wkurza mnie to ze jak przyjdę rano do kiosku mam skrzynkę cala paczek których nikt nie odbiera i blokuja miejsce w kiosku. Druga sprawa jeszcze dobrze się nie rozpakuje z prasa a już sa klienci do nadawania paczek które znowu blokuje miejsce w kiosku i ja się pytam teraz zarządu jak ja mam się poruszać po kiosku jak paczki mi leza pod nogami i po nich chodzę. Niech ktoś w Ruchu wkoncu ruszy głową i pomyśli że my jesteśmy kioskiem w którym sprzedajemy prasę papierosy itp. a nie przerzutem paczek
Mozesz zgłosić do o ograniczenie paczek , to inny punkt dostanie twoje paczki , zresztą jedne przyjmujesz drugie nadane pakujesz i do skrzyni w czym problem, zreszta z paczek zawsze jest choc ok 1000 w msc to bylo a nie bylo lepiej z paczek czlowiek wychodzi jak z prowizji sprzedazy jezeli biorac pod uwage fakt ze ile musisz sprzedac aby miec prowizje, wiec nie marudz tylko ciesz się ze ktos chce do ciebie przychodzic
U mnie towar zaraz wyjdzie za drzw.Na ,,zapleczu ,,muszę mieć miejsce na paczki i towar ,a co się nie mieści stoi w kartonach na środku razem z napojami. Stoją tam też duże paczki ,których ni jak nie można wciągnąć za parę i do mini zaplecza. Najlepszy jest KS na wizytach co to karze gdzieś to schować żeby nie było na środku. Mogę jedynie to przed punkt wystawić niech ludzie zabiorą. Nadal nadzielanie towaru z kosmosu.
A jak jest jeden punkt na okolicę i innych partnerskich też brak , bo już wszyscy się najedli współpracą z ruch. Codziennie masa paczek nadawanych i wydawanych.
Co wy tak narzekacie ja w ruchu jestem 7 lat i nie narzekam a wrecz lubię z nimi pracować!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ruch S.A?
Zobacz opinie na temat firmy Ruch S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 535.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ruch S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 495, z czego 33 to opinie pozytywne, 217 to opinie negatywne, a 245 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ruch S.A?
Kandydaci do pracy w Ruch S.A napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.