brak logo

Zakłady Mechaniczne "Tarnów" S.A.

Tarnów

Opinie o Zakłady Mechaniczne "Tarnów" S.A.

2009-02-07 14:17:19
Słowa kojarzące się z Zakłady Mechaniczne "Tarnów" S.A. - profesjonalna, stresująca, w stagnacji.
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako średnie.
1
close 2013-09-05 14:12:15
Wszyscy w tej firmie są podporządkowani zachciankom prezesa, od góry do dołu. Jeśli ktoś ma inne zdanie to jest piętnowany. Prezes nie ma pojęcia o podległej mu produkcji, jest zaściankowy. Płace dla pracowników są głodowe, nawet po 20 latach pracy. Jest tam wiele niezdrowych układów i ogólnie rządzi NEPOTYZM. Zdecydowanie odradzam, jeśli ktoś myśli o rozwoju.
8
Jurczak 2014-09-20 19:21:41
Praca fajna choć zarząd nie ma pojęcia co wyprawiają pracownicy. Niekompetencja sięga dna. Nie polecam firmy. Kierownicy zatrudniani po linii partii i kumoterstwa.
4
outsider 2014-12-10 16:07:52
Idealne miejsce na 1 pracę.
Można się dużo nauczyć szczególnie od innych pracowników.
Duża papierologia, duża niekompetencja kadry menadżerskiej, zazwyczaj ludzie bez pojęcia zarówno technicznego jaki i menadżerskiego.
Nie ma wielkiego ciśnienia.
Dla studenta (inżyniera) bez doświadczenie po okresie próbnym można dostać 2,5 - 3 brutto - dla człowieka z ulicy.
Super praca dla ludzi w wieku 50+.
Nie orobisz się i nie zarobisz:)
1
FormerWorker 2015-01-19 18:10:32
Pracowałem w tej firmie chwilę czasu, ogólnie ogromne OBRowskie układy, kierownictwo nadymane i zastraszające pracowników, mistrz robiący zdjęcia pracownikom jeśli ze sobą rozmawiają, kierownik wydziałowy gnojący wszystkich wokół, a to wszystko za parę złotych, na początek celem zahartowania dobra robota, potem już nie.
4
zdyscyplinowany 2015-09-12 17:00:47
@FormerWorker - trochę wierzyć się nie chcę, że początkowe zatrudnienie wygląda całkiem dobrze, a z czasem dostaje się więcej obowiązków. Nie wiadomo jak wyglądała umowa przecież. Kierownictwo tak samo, ludzie tworzą atmosferę pracy, więc sami nie mogą działać na swoją niekorzyść. Na pewno wszystko uległo poprawie.
zdyscyplinowany 2015-09-12 17:02:14
@FormerWorker - trochę wierzyć się nie chcę, że na początku zatrudnienie wygląda całkiem dobrze, a z czasem dostaje się więcej obowiązków. Nie wiadomo jak wyglądała umowa przecież. Kierownictwo tak samo, ludzie tworzą atmosferę pracy, więc sami nie mogą działać na swoją niekorzyść. Na pewno wszystko uległo poprawie.
zdyscyplinowany 2015-09-12 17:04:40
@FormerWorker - trochę wierzyć się nie chcę, że na początku zatrudnienie wygląda całkiem dobrze, a z czasem dostaje się więcej obowiązków. Nie wiadomo jak wyglądała umowa przecież. Kierownictwo tak samo, ludzie tworzą atmosferę pracy, więc sami nie mogą działać na swoją niekorzyść. Na pewno wszystko uległo poprawie.
1
nx 2015-09-17 09:22:54
Dokladnie kadra menedzerska bez kompetencji, szukają pracownikow juz ze 2 lata gdzie w tym czasie nawet prywaciarz zatrudnilby byle kogo z ulicy, przeszkolil i mialby pracownika, ale coz sektor publiczny wiec nie ma tu co wymagac od nich jakichkolwiek kompetencji teraz szukaja np informatyka( dokladnie rok) w tarnowie nie brakuje informatykow z kompetencjami ktorych wymagają ale byc moze brakuje doswiadczenia czy jakiejs innej umiejetnosci wiec od razu odpadasz, ale niech sobie szukaja, nawet za 10 lat nie znajdą.
ertyujk 2015-10-12 23:01:21
czytałem gdzieś ze właśnie Zakłady Mechaniczne „Tarnów” S.A. są producentem nowoczesnych karabinów wyborowych – wyspecjalizowanych konstrukcji strzeleckich służących do precyzyjnego rażenia celu z bardzo dużej odległości.W ofercie są powtarzalne karabiny wyborowe kalibru 7,62 mm (.308 Winchester), 8,6 mm (.338 Lapua Magnum) i 12,7 mm (.50 BMG)
1
janek 2015-10-13 14:24:13
CIĄGAJĄ PO ROZMOWACH O PRACĘ A PÓŹNIEJ ZERO ODZEWU.. DZIWNE UKŁADY, WYKORZYSTYWANIE MŁODYCH ZA NISKĄ PŁACĘ- NIE DZIW ŻE MAŁO NIE UPADLI !!!
1
Enter 2015-10-27 20:10:32
Zmt niedługo osiagnie dno totalny chaos
1
La 2015-11-16 23:14:07
może i chaos @Enter, ale jak widać, firma nadal działa i nawet pracowników szuka. A dokładniej mam na myśli tą ofertę na stanowisko kierownika działu IT. Wymagają wykształcenia wyższego z zakresu IT i minimum 5 letniego doświadczenia na stanowisku menadżerskim. Jak widać, chcą, by firma jednak poszła do przodu..
zatych 2015-11-19 02:48:11
5letnie doświadczenie to spory wymóg, ale rozumiem, że tak musi być, żeby dalej szło i drgnęło jeszcze do przodu :)
Miłosz 2015-11-21 20:07:40
No 5 lat doświadczenia to bardzo dużo, rzadko kto posiada takie doświadczenie. A młodzi ludzie nie mają prawie szans.
fedik 2015-11-24 00:15:15
Jest to stanowisko Kierownika więc nie ważne jak się programuje, trzeba mieć rozeznanie w branży i to dobre.
Enter 2016-01-01 22:21:38
@La chyba za dużo czytałeś o ZMT media i propaganda widać działają na ludzi którzy nie znają sytuacji od wewnątrz. Choćbyś miał 20 lat doświadczenia, znał się na robocie to i tak będziesz tylko zwykłym robolem chroniącym tylek swojego nie mającego pojęcia o niczym przełożonego. Oczywiście za marne grosze.
1
olala 2016-01-03 18:36:19
@Enter marne grosze czyli dokłądnie znaczy, ze ile? naparwde ejstm bardzo ciekawy jak to wszystko jednak wygląda w pracktyce, bo na ogłoszeniach brak konkretów.
ha ha 2016-01-04 09:45:49
No cóż Zakłady dobre jeżeli nie masz doświadczenia i chcesz się czegoś nauczyć, bo potem jednak brak perspektyw na rozwój, robisz w kółko jedno i to samo. Kierownik rozlicza cię z czasu siedzenia przed kompem a nie z terminów, masz siedzieć i klikać reszta jest dopiero na drugim miejscu. Od dwóch lat zero podwyżki, zero premii. Rotacja duża, ludzie odchodzą po 2 do 4 lat, a niektórzy nawet po 18 latach odeszli bo nie ma się na lepiej. Nie polecam jeżeli ktoś chce się rozwijać
1
huer 2016-01-06 16:03:16
O czyli to zaklady dla mnie. Nie mam duzego doswiadczenia w temacie a chcialbym sie jakis podstaw nauczyc. A jaka tam panuje atmosfera miedzy pracownikami i kierownictwem?
1
z 2016-01-07 15:57:44
Atmosfery nie ma. Kmiotki do roboty, a jak nie Ty to kolejny. Zero szacunku do pracownika.
3
mily 2016-01-08 19:28:45
W takich zakładach przede wszystkim zatrudniaja ludzi z duzym doswiadczeniem, wiedza w tej dziedzinie oraz smykałką do pewnych spraw, może na praktykę się dostać sie mozna by nauczyc sie czegokolwiek.
1
CNC016 2016-01-12 11:53:41
Są jakieś przyjęcia???? Poprzez co najlepiej się tam dostać. Bo jakoś maili to oni raczej nie czytają???!!!
1
wojtek 2016-01-12 21:39:47
@CNC016, może zadzwoń lub poproś mail do samego HR'u. Czasem tez pomaga zaniesienie CV wydrukowanego do ich siedziby. Podobno mają dobre warunki, więc trudno się dostać i mało kto odchodzi.
CNC016 2016-01-18 20:44:46
Warunki to mają jak wszędzie, czyli min. no w porywach do ~~1950 brutto.
To akurat wiem od znajomego który tam pracował i sam odszedł bo się podwyżki nie mógł doprosić. A ja chciałbym się gdzieś zaczepić i czegoś nauczyć.
x 2016-01-18 20:51:01
@cnc nie jest to zbyt duża wypłata jak na takie wynagrodzenie. Druga kwestia która mnie zastanawia to to czy oni będą planowali teraz przyjmować ,czy narazie liczą i chuchają na wszystkich.
olala 2016-01-22 17:57:43
no planują, tylko, ze miały oferty pracy od stycznia sie pojawić, a na razie cisza.. poza tym wydaje mi się, ze tylko jest ta oferta stażu do nich i nic wiecej, wiec troche słabo.
@CBR 2016-02-01 19:29:45
Witam. Niedawno ukończyłem staż w Centrum Badawczo Rozwojowym w ZM Tarnów. Muszę się wypowiedzieć w samych superlatywach. Masa młodych konstruktorów pracujących w wyremontowanych pomieszczeniach na nowym sprzęcie i najnowszym oprogramowaniu. Byłem bardzo zadowolony gdy w pierwszy dzień przypisano do mnie konstruktora i dostałem ciekawe zadanie, które pod jego okiem realizowałem przez 6 tyg. Atmosfera bardzo przyjazna, bardzo ciekawe zarządzanie. Pracownicy są zadowoleni z pracy, nie ma problemu z dofinansowaniem szkoleń. Kolega który tam pracuje zarabia 5500 br ale jest tam jednym z lepszych. Polecam CBr szczególnie na początku swojej kariery.
Wiem że w części produkcyjnej nie jest już tak całkiem różowo, nie wiem jak zarobki bardziej chodzi o atmosferę i zarządzanie ludźmi.
1
chromi 2016-02-01 21:29:06
cześć. Jeżeli dają 5500 tysiąca żłotych na początku kariery to rzeczywiście są świetnym miejscem aby się rozwijać. Nic tylko aplikować tylko czy są oferty?
1
Bomba 2016-03-02 20:55:39
Muszę się zgodzić z większością powyższych tez.
Niekompetencja zarządu w sprawach produkcji jest wielka. Jedyny plus prezesa to umiejętność ściągania funduszy na remonty i maszyny. Rzeczywiście przeprowadzono remont biur i hal produkcyjnych (nie koniecznie dobrze),ale jest ładniej. Zakupiono nowe maszyny niekoniecznie dopasowane do produkcji. Jest się czym pochwalić na zewnątrz z czego korzysta zarząd by pokazać jak wspaniale wydał pieniądze których nie zarobił . Co do pracy to atmosfera jest jak powyżej pisaliście ,ale to zasługa pracowników niskiego szczebla.Wypłaty wypłacane regularnie oscylujące przy najniższej krajowej. Wyjątkiem CBR gdzie duża grupa młodych po studiach zaczęła się zwalniać hurtem wymuszając na zarządzie uznanie ich za ,,specjalistów" i podniesienie płac. Inne zdanie o ich zdolnościach ma dział produkcji gdzie starsi pracownicy szydzą z większości dokumentacji jaka dociera z CBR oraz niektórych konstruktorów uważających się za bóstwa o niepodważalnych kompetencjach. Zakład idealny na pierwszą pracę -nauczą za darmo,poniosą koszty wadliwej i zepsutej produkcji,zepsutych maszyn itd.
Mało ważne jakie masz wiadomości, zdolności jak wypadniesz dobrze na dzień dobry to masz prawie pewne przyjęcie.
ypaoai 2016-03-15 09:43:45
właśnie widze, że jest nowa oferta pracy jako Kierownik Działu Utrzymania Ruchu i Rozwoju Infrastruktury a praca jest w Tarnowie z tego co widze, wiec okalizcja dobra.
erazm 2016-03-17 11:03:51
@ypaoai już niestety rekrutacja jest zakończona. Żałuję, bo czytając wszystkie pochlebne komentarze sam chciałbym się tam zaczepić. Ale będę w takim razie śledził oferty, wiem, że szukali w ubiegłym roku kierownika ds. zapewniania jakości. Fajny dział.
Krzys 2016-03-19 23:22:23
Praca w ZMT to totalna porażka pomimo wspaniałem hisorii, jaką posiada ten zakład. Zarząd w obecym składzie jest przedłużeniem prezesa. Jeśli chodzi o niższe stanowiska to jak wszędzie, jeśli chcesz się wybić to jak nie jesteś z 'rodziny' to nie masz szans.
6
rop 2016-04-16 11:06:35
e tam, tym bardziej teraz warto w takiej firmie pracować jak minister obrony zapowiada rozwój armii, a może i wkrótce wojna w Europie wybuchnie, to inwestycja taka praca
Wiarus 2016-04-24 23:45:31
Jakbyś nie zauważył wojna w europie już jest .Ukraina leżu na tym kontynencie.Dlatego też minister kombinuje jak zwiększyć armię nie ponosząc wielkich kosztów. Pomysły z OT i tym podobne.A zakład którego prezes dąży do upadłości nie ma przyszłości.Wszyscy nominowani dotąd przez niego zarządcy z poza zakładu przyczyniali się do kłopotów i likwidacji działów produkcji i miejsc pracy dla polaków.
Dlatego cytując poprzedników miejsce na pierwszą pracę idealne puki jeszcze istnieje.
1
uprzejmu 2016-05-17 08:42:03
To jest idealna okazja @Wiarus bo szukają kierownika usług przemysłowych
Pracownik 2016-06-02 18:26:26
Zakład o ogromnych możliwościach marnowanych przez kadrę zarządzającą, dużo pracy wypuszczone w kooperacje podczas gdy wielu pracowników chowa się po kontach nie mając nic do roboty. Doświadczeni pracownicy o ile nie są w bliskich relacjach z kimś wyżej zarabiają marnie, czasami nawet tyle samo co ci bez doświadczenia co powoduje totalny brak motywacji do pracy. Konstruktorzy w CBR nie mają pojęcia o broni, która może jest dobrej jakości ale pod względem ergonomii i wygody użytkowania to istna tragedia. Ten zakład jest w stanie uzdrowić jedynie wprowadzenie motywacji finansowej dla kadry dyrektorskiej i kierowniczej: nie ma zysku to dziesiątego minimum na wypłacie.
BvB 2016-06-04 00:26:33
Podobno zakłady utraciły płynność finansową czy to prawda?
2
Bomba 2016-06-15 07:57:38
TAK.
Standardowe działanie prezesa. Doprowadzić kolejne przedsiębiorstwa na granicę bankructwa. Ogłosić że tylko prywatyzacja jest jedynym wyjściem by uratować miejsca pracy. Założyć spółkę pracowniczą .Przejąć pakiet większościowy akcji.I cieszyć się kolejnym zakładem ( ewentualnie szpitalem)przejętym za pieniądze kolejnego zgnojonego zakładu.Działania wielokrotnie przerobione przez prezesa na innych zakładach pracy.
7
Anonim 2016-06-22 19:46:57
Dlatego dni prezesa obecnego sa policzone, zaklad musi wejsc na wyzszy bieg, zmiana prezesa bedzie pierwszym krokiem. Ja jestem pozytywnie nastawiony. Pracuje niedługo ale praca jest ok, idzie sie rozwinac. Pieniadze na etapoe rozwoju nie sa tak istotne.
1
Do Bomba 2016-06-26 15:20:11
Człowieku ty nawet nie wiesz co to płynność finansowa, a się wypowiadasz. W dodatku piszesz nieprawdę i wprowadzasz zamęt, a ten portal służy do całkiem innych rzeczy. Poczytaj regulamin.
1
dfv 2016-07-01 11:44:07
@uprzejmu jak to ale przeciez na chwile obecna nie maja zadnych ofert pracy gdzie je widziales powiedz?
efr 2016-07-12 20:31:55
no ale to chyba jednak atmsofera jest wazna w pracy
1
bry 2016-07-21 18:03:30
kiedy zmiany ???? kto będzie nowym przywódcą ??
Mareczek 2016-07-21 22:58:21
Zakłady Mechaniczne widzę zatrudniają coraz to nowych ludzi, bardzo fajnie to wygląda, ogólnie jeśli chodzi o Tarnów to jedna z ciekawszych inwestycji, nie da się powiedzieć na nich złego słowa, wszyscy zajmują się swoją robotą, wszystko gra jak powinno
6
Konkurencja 2016-09-20 23:58:57
Tak ,nie macie kłopotów z finansami . To zapłaćcie za faktury w terminie .
ypaoai 2016-09-21 10:18:56
jest teraz u nich chyba oferta jako Kierownik Działu Utrzymania Ruchu i Rozwoju Infrastruktury no i jest to praca w Tarnowie na pewno, wiec i lokalizacja nie jest zła moim zdaniem, a to tylko na plus.
Zostaw swoją opinię o Zakłady Mechaniczne "Tarnów" S.A. - Tarnów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakłady Mechaniczne "Tarnów" S.A.