jeździłem 4 miechy (4 kółka) pod flashem, więc dobrze ich nie poznałem 1. kółko 15tys km 2. kółko 15 tys km 3. kółko 16 tys km 4. kółko 4 tys - sierpień i byłem nie całe 2 tygodnie w trasie bo musiałem wracać z powodów osobistych do domu ponosząc koszty paliwa - szef też nie zarobił więc mu się nie dziwie jeździłem dla szefa on ma 4 busy pod nimi i 2 puszcza na giełdzie czyli razem 6. Ja myślę, że spedycja jest przeciętna szału nie ma ale też nie ma lipy, jeśli chcielibyście się zatrudnić jako kierowcy to zwracajcie uwagę na firmę nie na spedycję. Ja trafiłem na dziadowską: stare auta ciągłe problemy, jeszcze niedługo pewnie sam musiałbym serwis robić ehh... i szef tylko czeka na czym ci upierdykać kasę. NP nie dał mi służbowego telefonu a przy 1 kułku dostał karę 150 EURO za brak kontaktu z mojej strony hehe oczywiście nie dałbym sobie zabrać tych pieniędzy bo ja bede decydował czy odbieram czy dzwonie itd. Także podsumowując myśle że wiele zależy od samego szefa (właściciela auta).
...Jeżdżę od prawie 3 lat i jest spoko.Stawka zależy od tego jak się z szeryfem umówisz,bo Flash jemu płaci ładnie...
Nie rosmieszaj mnie 0.24 km pustt 0,31 ladowny to dobra stawka widze masz pojecie o transporcie. Flash to dno spytaj dlaczego z polski wyjazd jest za darmo vo jak nazwac 1250 km za pol ceny
Zatrudnię kierowcę. Oferuje atrakcyjne wynagrodzenie. Samochód Renault Master plandeka. Zainteresowanych proszę o kontakt tel. PWJ-PTG-1TA
Zatrudnię kierowcę z aktualnym szkoleniem. Oferuje atrakcyjne wynagrodzenie. Samochód Renault Master plandeka. Zainteresowanych proszę o kontakt tel. (usunięte przez administratora)
Rozmowa profesjonalna, szkolenie też, niestety to jedno wielkie kłamstwo, nic się nie zgadza. Pytałem o czas pracy powiedziano mi że przestrzegają a Planiści wszystko widzą i planują co jest nieprawdą bo prowadzimy auta nawet 72h bez przerwy, nie ma nawet obowiązkowych przerw w DE czyli krótka i długa pauza.
kogo informujesz o braku (obowiązkowego w/g umowy) 300E ? My nie dostajemy takich pieniędzy, max 100E, więc po co to pytanie ?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
jezdze we Fleshu od 2lat powiem tak z mojego punktu widzenia ze flash kierowcow ma za nic dla nich kierowca to robokop bez wlasnego zycia prywatnego skonczyla mi sie dostepnosc stalem na zaladunku dobe ten karol i jemu podobni powinni byc ukarani nasz karza za kazde spoznienie a ich kto karze ze kierowca po zakonczeniu dostepnosci jest jeszcze w trasie????????? banda zafochowanych dzieciakow z kompleksami szukam przewoznika pod fleshem na umowe o prace moja stawka minimum 4500pln plus 150 za kazdy dodadkowy dzien w trasie zapewne nie znajde takowego ale czekam na info jestem z trojmiasta adamos1173 małpa wp.pl
Tak,stawki we flash nie są rewelacyjne...ale szeryf mój przerobił już tyle spedycji, które w teorii oferują wyższa stawkę za kilometr,ale albo czekasz za kasą po parę miesięcy albo w trzy tygodnie dają 5-6tys km zrobić i tyle. Flash płaci na czas i kilometry na poziomie 14 - 17 tys w 26 dni. Ja nie mam tragedii bo w 29 dni w trasie 5800 zł zarobiłem, a szef też raczej nie dokłada bo facet od lat 90 w transporcie siedzi to wie co robi. Póki co nie narzekam.
just a napisz jaka masz stawke u szefa i czy wyplaca ci milog to wtedy pomysl ze twoj szef jezdzi za gowniane pieniadze u nich ktorzy niszcza rynek takich powinni wyeleminowac firmy bo szkodza innym
(usunięte przez administratora)
Witam. Tak czytam i czytam te opinie i...ja zrobiłem pod flashem pierwsze kółko i póki co nie mam na co narzekać. Tzn jeżdżę dla szefa który do nich auto wstawił i myślę że dużo zależy właśnie od przewoźnika u którego się pracuje. Od Flasha zależą kilometry i nie było źle jak na pierwszy raz. Co do jazdy 72h non stop to nie zdażyło mi się. Owszem czasem trzeba ponad 1000km na strzała zrobić ale to chyba norma w tej pracy ale potem masz Pauza praktycznie tyle ile sam powiesz. Opinie są mocno przesadzone co nie które, chyba że to dlatego że to mój pierwszy wyjazd, ale spedytorzy normalni,wszystko można dogadać.
Jak piszecie tak jest.Stawki dno.Wasz zarabia na was kase a wam płaci grosze.Ale uważajcie jakie macie ubezpieczenie.Ja się na tym przejechałem.Zostałem napadnięty,pobity i okradziony.I nie dostałem ani grosza bo mój szef wykupił minimalne wymagane ubezpieczenie,które nie obowiązuje podczas stania na parkingu np. w weekend.tylko podczas jazdy.Tak więc nie ma cie nic jak macie pauzę i nie jedziecie.Sprawdzcie wasze ubezpieczenie.
Jak piszecie tak jest.Stawki dno.Wasz zarabia na was kase a wam płaci grosze.Ale uważajcie jakie macie ubezpieczenie.Ja się na tym przejechałem.Zostałem napadnięty,pobity i okradziony.I nie dostałem ani grosza bo mój szef wykupił minimalne wymagane ubezpieczenie,które nie obowiązuje podczas stania na parkingu np. w weekend.tylko podczas jazdy.Tak więc nie ma cie nic jak macie pauzę i nie jedziecie.Sprawdzcie wasze ubezpieczenie.
Żal
Bzdury za niskie stawki dla przewoźników to się rozwija moim zdaniem re to samo dno i typowy wyzysk pomyślcie sami stawki na plandeke pusty 0.24 1250 km pół darmo 0.31 pełny to ja się pytam kto niszczy rynek oni i przewoxnicy. Pytanie do kolegói kupiłeś auto i nie masz na niego pomysłu gratuluję inteligentnego podejścia do branży transportowej
mam pytanie w jaki sposób mogę nawiązać wspułprace z tą spedycją ? mam nowo założoną firmę i auto reno master 8 pal , z zabudową spojtrak . wrazie coś proszę o kontakt (usunięte przez administratora)
Witam Cię nina ja powiem Ci otwarcie jeśli już tak bardzo chcesz i masz dużo kasy do oddania dla RE możesz zacząć pracę przez koordynatorów.Jest tam Paweł Zembrzycki , Robert Rosiak pytaj o nich bo to oni agitują. Tylko czytaj uważnie bardzo uważnie UMOWĘ jeśli już dojdzie do jej podpisywania.Ogólnie to będą twierdzić , że nie ma miejsc bo te są obsadzone ich ludźmi.
Jezdze dla nich od stycznia. Nie wiem czemu sie czepiacie jak sa zlecenia to sie jezdi jak nie ma to wiadomo .Najwazniejsze to wywalczyc dobre stawki u pracodawcy .Ja akurat mam ok czy jade czy stoje moge najezdzic 10000 km i mam stala wyplate.Takze jak ktos lubi jezdzic i sie nie boi europy polecam przynajmniej zlapiecie doswiadczenie .Pozdrawiam
Jak wyglada obecnie sytuacja w RE ? Chodza sluchy ze jest niewesolo..
Chlopie w RE zawsze jest wesolo,albo narzekamy,albo marudzimy,a sumssumrum i tak sy tartujemy na nastepne kolka
Odradzam całkowity brak szacunku do ludzi w biurze siedzą tylko dzieciaczki które nie robiły nic oprócz wytyczania tras na google maps zero pojecia
Witam jestem weteranem RE przez nich mam same kłopoty umowy podpisują tak , że przewoźnik musi im płacić za paliwo które zużył wykonując dla RE zlecenia.Raport owszem wyglądał świetnie , ale po potrąceniu za paliwo , urządzenie , procent od zużytego paliwa.Niestety okazywało się , że nic się nie zarabia , a Paweł nagania takich którzy wytrzymają ponad rok wtedy dopiero , wypłacają to co powinni wg. faktury bez potrąceń ale zawsze znajdą powód żeby rozwiązać umowę z różnych przyczyn.Uważam , że ktoś w RE nabija sobie kabzę.
Czyli masz 6 aut i wychodzisz na tym ? lewe faktury aby nie zapłacić vatu to jest twój zarobek jetes smieszny
buraki do potęgi maxymalnej
(usunięte przez administratora)
Nie słuchaj głupot co ludzie wypisują,tylko musisz sam spróbować pracy i sam ocenisz czy Ci odpowiada czy nie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Roberts Europe Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy Roberts Europe Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Roberts Europe Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Roberts Europe Sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w Roberts Europe Sp. z o. o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.