Pamiętajcie proszę, że forum GoWork.pl dotyczy wymiany opinii na temat firmy z perspektywy pracownika lub byłego pracownika. Ze strony korzystają również osoby, które chciałyby się zapoznać z aktualną sytuacją lub warunkami pracy, a tymczasem większość opinii opisuje doświadczenia z punktu widzenia klienta. Wypowie się ktoś, kto jest tam obecnie zatrudniony i opowie o pracy w tym miejscu? Będę bardzo wdzięczny.
Dzis kierowca Taxify probowal mnie oszukac na 114zl. Trase 10km z ul. Bagatela 10 w Warszawie na ul. Lanciego 12 w Warszawie jechal przez Gore Kalwarie razem ponad 55km. Mnie nie bylo w taksowce. Prosze o natychmiastowe zablokowanie oszusta. Kierowca ma 1* co znaczy ze juz kogos oszukal I nadal jezdzi w Taxify. Kierowca Pavel Ford Focus WN 8285S
Ostatnio trafił się kierowca co nie chciał wziąć mojego partnera do samochodu z powodu innej kultury.... Masakryczny był ten kierowca.... Nie wolno tak postępować i wziął pieniądze za przejazd z powodu z naszej winy niby....
To forum pracownicze więc klienci wybrali niewłaściwy adres
Kierowca nie miał wydać że 100zl jak dostał 50 też kombinował.
a ty zawsze masz drobne p...o? jeszcze żeby nie było wiadomo ile zapłacisz ale zawsze masz orientacyjną wycenę i tak trudno przygotować w miarę odliczoną kwotę?
Witam proszę o pilny kontakt w sprawie obciążena konta za zamówioną taxi i niezwłoczne odwołanie. Została pobrana opłata 10 zł bez możliwości anulowania. Sprawę zgłaszam na Państwa prosili FB oraz do rzecznika konsumenta. Czekam na pilne rozwiązanie sprawy i zwrot pobranych 10zl
Nie lubią polskich kierowców
A ja jako kierowca bolta biedaków co na kurs nie mają kasy.Z buta(usunięte przez administratora)
Kraków. Przejazd szacowany na niecałe 33 zł, kwota potrącona z konta 47 zł!!! Chyba zbyt duża różnica. Nie wiem, czy to wina kierowcy, czy tak działa generalnie przewoźnik. Zapytanie w sprawie wyjaśnienia zgłoszone przez aplikację 02.06.2019r. (przejazd był dzień wcześniej). Dzisiaj jest równy miesiąc później i żadnej odpowiedzi. Próba ponownego zgłoszenia zapytania/reklamacji niemożliwa, wyskakuje komunikat "Niedawno zgłaszałeś zapytanie w tej sprawie, odpowiemy w możliwie najszybszym terminie". Poziom obsługi jak widać żaden. Nigdy więcej!
Żenada przez RZ
Nie dziala legalnie,jezeli dojdzie do kolizji kto mi zaplaci za leczenie skoro kierowca nie ma uprawnien do (usunięte przez administratora) te wasze taxify fifi fuj
hahahahaha nnw na tanim przewozie, tu jeśli samochód ma AC to jest święto(usunięte przez administratora)
Na pokrycie kosztów leczenia pasażerów wystarczy zwykłe OC. NNW przydaje się kierowcy kiedy jest sprawcą kolizji/wypadku i doznał uszczerbku na zdrowiu.
Ale ubezpieczalnia gdy dowie sie ze byl to platny przewoz zrobi ogromne problemy. Taksowki placa wyzsza skladke.
zarobki w BOLT ( Taxify) zależą od dnia. Bywa całkiem dobrze, a czasem jest słabo. Chyba jak w każdej firmie przewozowej.
(usunięte przez administratora)oczywiście reklamacja nie przynosi żadnych rezultatów. Zaczęliśmy z innymi polsko-jezycznymi kierowcami informować pasażerów o sytuacji oraz że reklamacje nasze i ich ico wynika z naszych romów z innymi klientami są poprostu olewane. Firma nie powinna się nazywać Bolt tylko BŁĄD. OKRADA KIEROWCÓW ŻEBY MIEĆ KONKURENCYJNE CENY .
Taki to wspaniały pracodawca. Firma krzak, tak legalna że (usunięte przez administratora)
UWAGA Partner Uber / Taxify(bez firmy) Damko Damian Ziółecki przestał wypłacać kierowcą pieniądze Już od kilku tygodni! Sprawę zgłaszać do Prokuratury!
Potwierdzam. W Trójmieście nie wypłacają mi kasy od początku stycznia za zrealizowane kursy. Na meile i zapytania przez aplikację nie odpowiadają.
Mam tak samo.Dobrze że po pierwszym braku przelewu przestałem jezdzic i straciłem niewielką kwotę,
Aplikacja nie działa poprawnie, często nie można wpisać miejsca docelowego lub punktu odbioru. Aplikacja przyjmuje zamówienie bez potwierdzenia. Po natychmiastowym anulowaniu i tak są pobierane opłaty. Masakra
W przypadku problemów z przejazdem czeka się tygodniami na odpowiedź. Kierowcy głównie Ukraińcy jeżdżą pod prąd, na zakazach korzystając z ukraińskich aplikacji! Nie polecam!!!
Witam Kierowców Taxify. Czy ktoś miał problem / opóźnienie z wypłatami ? Który adres e-mail najlepiej używać aby skontaktować sie z zespołem wsparcia ? Pozdrawiam
Czy udało Ci się wyjaśnić, skąd wynikało opóźnienie, o którym wspominasz? Rozumiem, że jesteś zatrudniony w firmie. Czy pracujesz bezpośrednio w Taxify, czy może przez firmę pośredniczącą. Opowiedz proszę, jakie wymagania musi spełnić kierowca.
Pan z Ukrainy bardzo ale to bardzo nie miły. Jeśli Państwa firma tak ma dalej funkcjonować to ja bardzo dziękuję.
W dniu 11 stycznia br. zostałem dotkliwie pobity i przetrzymywany w budynku przez prezesa firmy CESSCORP/Seven Auto niejakiego Krzysztofa Stępnia po tym jak złożyłem rezygnację( i domagałem się zwrotu swoich pieniędzy na rzecz kaucji i innych poniesionych kosztów w okresie kiedy wynajmowałem u nich auto.Praca na aplikacji taxify co wiąże się z wynajmowaniem auta w tej firmie).Firma mamiąca naiwnych ludzi.studentów lub tych którzy po prostu chcą poprawić swoją sytuację finansową.Obiecująca zarobki rzędu 10 tyś zł miesięcznie i jazdę ich nowym wynajmowanym samochodem gdzie w najlepszym wypadku student na pracy po 10/12h dziennie w tej firmie po tygodniu pracy odbiera 400zł do ręki czego sam byłem świadkiem.Firma rządająca niebagatelnych kwot których pózniej przy rezygnacji z pracy firma za wszelką cenę nie chcę oddać i dokładają kolejne wymyślone na poczekaniu kary finansowe.Omijająca prawo zarówno jeśli chodzi o ustawę o transporcie drogowym jak i również prawo skarbowe,pracy (nie podpisana umowa o pracę/zlecenie tylko na wynajem auta,obracająca pieniędzmi które pracownik powinien otrzymać na konto.Największemu wrogowi nie polecę tej firmy do czasu jej JESZCZE funkcjonowania na rynku.Jak już koniecznie chcecie jezdzić na aplikacjach przewozowych to TYLKO I WYŁĄCZNIE NA WŁASNĄ REKĘ.Zaczynamy drogę cywilnoprawną.
Od wczoraj zdecydowanie nie polecam. Zamówiłam przejazd: 18 km z punktu A do punktu B, czas Ok 30 minut, koszt Ok 33 zł. Jechaliśmy obwodnica, a ja cały czas miałam na telefonie włączone Google Maps, które pokazywało czy jedziemy dobra droga. I niestety kierowca przegapił zjazd na Al Jerozolismkie przez co musiał jechać dalej obwodnica, aby moc zawrócić ( jest to dodatkowe 20 km, 15 min i dodatkowe 50 zł). Kiedy zwróciłam mu uwagę, ze przegapił zjazd zaczął ściemniać ze tam był korek i musiał jechać prosto. Kiedy wysiadałam naliczyli mi opłatę 85 zł (!!!) bo ich pracownik nie zna drogi, a widać z nawigacji tez nie umie korzystać (chyba ze zrobił to celowo). Napisałam od razu reklamacje, ale zostałam olana i nie dostałam odpowiedzi. Nigdy więcej Taxify! Moje sugestie dla Taxify: Każdy ma prawo do błędu i na przykład pomylenia drogi, ale trzeba umieć się do tego przyznać i przeprosić, a nie brnąc w zaparte lub w ogóle nie odpowiadać na reklamacje i pobierać dodatkowe pieniądze od klientow. Wyjaśnienie reklamacji nie powinno trwać dłużej niż 24h a informacja zwrotna ze firma się nią zajmuje Max 1h.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Taxify?
Zobacz opinie na temat firmy Taxify tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Taxify?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!