brak logo

Boss Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Mróz

Bydgoszcz

Opinie o Boss Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Mróz

papas80 2013-01-20 12:00
wszystko prawda.ja sie zastanawiam gdzie jast granica wykorzystywania pracownikow i gdzie pip.ostatnio byli ale juz tydzien wczesniej wszyscy o tym wiedzieli a on chyba najwczesniej.
MAX 2014-05-31 08:14
(usunięte przez administratora) nie było żadnego Pip-u, a jeśli tak źle jest w tej firmie to dlaczego pracownicy pracujący tej firmie podsyłają swoich kumpli, rodziny do firmy celem ich zatrudnienia.
Pracuję w tej firmie już parę lat i muszę powiedzieć, że wypłaty są zawsze na czas wszystkie soboty wolne dni świąteczne również a co najważniejsze nikt w tej firmiE nie pracuje na czarno głąbie!!!
sedlak123 2014-11-10 10:47
miałem okazje chwile pracowac w BOSS i bylo naprawde dobrze patrzac na to jak bylo w konkurencji. Wyplaty zawsze na czas, godzinowo jest jak wszedzie, brak ogolnie uwag.
tomi 2015-01-31 05:59
To musi być niezła firma! Jeden gość który tam robi dojeżdza ze mną do bydgoszczy tym samym autobusem. Za nim dojedziemy obala co rano 2 piwa. Przy rondzie jagielonów trzecie. K...rwa ja chciał bym widzieć już na miejscu. Niezla firma można chlać.
nikt 2015-03-28 05:21
siano za soboty oddaj i za pranie
inkognito 2015-05-07 08:00
czegoś tu nie rozumiem. Raz napisane że soboty wolne a raz napisane że "pracujące".
Trochę więcej ścisłości w tym co piszecie.
Pracuję w tej firmie ponad 13 lat i jest jeszcze ze mną w tej firmie parę osób które pracują ponad 11 lat. Żaden z nas nie ma ochoty na zmianę firmy choćby z prostej przyczyny. Wypłaty są zawsze na czas a co najważniejsze pełne nie wypłacane w ratach!!!!.
Urlopy są przyznawane i nie ma z tym żadnych problemów
To że być może jakiś koleś o którym piszesz wciąga przed pracą 2 a może 3 piwa to ci powiem że to kwiestia czasu kiedy ten za przeproszeniem głupek wpadnie.
W tej firmie nie ma toleracji w zakresie kradzieży, picia alkoholu i obijania się w godzinach pracy.
Byłem i nie tylko ja świadkiem kiedy szef zwolnił dwóch najlepszych pracowników w firmie. Jeden monter spawacz za co, a no za to że wpadł za alkohol. potrafił również jak się później okazało wsiąść do samochodu jako kierowca i wieź ludzi a drugi to monter któremu chyba się pomyliło kto jest właścicielem firmy.
Co do prania...... to muszę przyznać że oczywiście nie jest to płacone co miesiąc a jest płacone co kwartał. A pokaż mi cwaniaku firmę w której wogóle płacą za pranie. Ludzie chodzą w obdartych łachach i sami muszą sobie prać kupować itd.
Co do kontroli Pip to gościu nie pisz pierdoł i kłamstw bo jak długo pracuję nigdy pracownicy firmy BOSS nie uciekali z budów przez płoty ze strachu
Ogólnie muszę stwierdzić że jeśli ktoś chce pracować to w tej firmie popracuje.
HrabiaS50 2015-07-22 07:43
Jako były inwestor mogę powiedzieć, że firma ma dobrych fachowców. W porównaniu do różnych podmiotów jakie się przewijają, pracownicy byli uczciwi i rzetelni, można był zostawić ich samych w mieszkaniu.
Roman 2016-09-08 10:57
Swoje w tej firmie przepracowałem i mogę stwierdzić,że pan Krzysztof Mróz jest wypłacalny,ale tylko przez 2 pierwsze miesiące,później są już tylko problemy.Praca na czarno w firmie "boss",to także sposób pana Krzysztofa na nielegalne,ale jakże dochodowe wykorzystywanie ludzi
Monek 2016-11-24 07:34
Jestem zdumiony twoim wpisem!!!. Ujawnij się kłamco żeby właściciel mógł pozwać cię do sądu za zniesławienie.
Łatwo kogoś oczerniać ukrywając się. Panie Romanie w firmie Boss nikt nigdy nie pracował. Nie pracuje i jak znam właściciela nie będzie pracował na czarno, a wiem to bo jakiś czas temu pracowałem przez kilka lat i w związku z pewnymi zdażeniami sam proponowałbym aby mnie nie zatrudniać. Odpowiedź Właściciela brzmiała ZDECYDOWANE NIE. więc nie pisz bzrur
HWD BOSS 2016-12-24 09:45
Dla wiadomości wszystkich nieświadomych głąbów. Pracowalem w tej firmie ładnych kilka lat i mogę stwierdzic kilka faktów. Wyplaty nigdy nie byly na czas i nie beda poniewaz w/g umowy pieniadze powinny byc wyplacane 10-ego a 20-ego. Malo tego jezeli 20-ty wypada przykladowo we wtorek to i tak przewaznie przeciagane jest to do piatku. Co sie z tym wiaze, np. telefony z bankow o nie uregulowanych palatnosciach. Ale oczywiscie szanowny pan Mróz ma to w głebokim powazaniu delikatnie mowiac bo on nie doswiadcza problemow finansowych a jesli twierdzi inaczej to poprostu klamie jak to robi zreszta na kazdym kroku. Jesli powie prawde to przez pomylke. W zgledem patnosci za soboty, pranie, diety(jesli pracujemy w delegacji) od bardzo dlugiego czasu (kiedys bylo inaczej) pieniadze nigdy nie sa wyplacane na czas. W/w szef tej patologicznej firmy ma problemy z wszystkim znanym CBŚ za przekrety ktore przeprowadzal. Nie jest to wiarygodna i solidna firma a jesli ktos mysli albo twierdzi ze jest inaczej to jest w wielkim bledzie. Nie polecam nawet zaczynac rozmowy z tym czlowiekiem bo poprostu nie ma to najmniejszego senu. Przedzej czy pozniej(jesli ktos zdecyduje sie na prace co jest bledem) zostanie oszukany i rozczarowany. Wspomne moze jeszcze o niekompetentnym kierownictwie tej firmy, poziom ponizej zera. Cala ekipa pracuje na tych glabow i nierobow, rasowi esesmani czekajacy tylko na jakikolwiek powod zeby pracownika zgnebic. Nigdy w tej wirmie nie zostalem pochwalony za swoja rzetelną prace. Radnego, chociazby podziekowania np. na koniec roku. W/g szefa zawsze jestesmy do tylu a firma ponosi same straty co jest zupelnym absurdem. Przy okazji swiat wspomne moze blachej sprawie. Ten czlowiek nawet nie potrafi zlozyc pracownikom zyczen juz nie wpomne o w/w podziekowaniu za caly rok ciezkiej pracy (niedocenionej z reszta).Reasumujac nie polecam zatruniac sie w tej firmie nawet najgorszemu wrogowi. Sam sie dziwie ze tak dlugo tam wytrzymalem, ale to chyba ze wzgledu na nielicznyc
XXX 2017-02-27 19:38
Zgodze sie sie z przedmowca. Wiekszego aferzysty i przekreta trudno znalezc. Wieczne problemy z wyplacaniem naleznosci finansowych. Czlowiek sie zastanawia czy kiedy przychodzi dwudziesty ta wyplata rzeczywiscie bedzie. Jedyna rzecza ktorej mozna sie dorobic w tej firmie to nerwica albo depresja. Nie jest rzetenym pracodawca i rowniez nie polecam zatrudniac sie w tej firmie.
inkognito 2017-02-27 21:45
Miły kłamco skoro tak ci było źle to po jaki h..... pracowałeś tak długo to po pierwsze.
Nic mi nie wiadomo aby właściciel miał problemy z CBŚ. Skoro jesteś tak uczciwym pracownikiem to powinieneś zgłosić te jego przekręty do CBŚ. Tylko uważaj bo jeśli się to nie potwierdzi to masz duży problem.
Czytając te twoje brednie można się posunąć do stwierdzenia iż jesteś idealnym uczciwym pracowitym i oddanym pracownikiem natomiast szef, kierownictwo, oraz reszta pracowników to banda oszustów i debili.
Brawo Panie kolego brawo przez wielkie BRAWO....................................................
Odnosząc się głąbie do twoich słów:
Nigdy w tej wirmie nie zostalem pochwalony za swoja rzetelną prace. - jeśli nie zostałeś pochwalony za twoją pracę to znaczy że nie była ona rzetelna.
Radnego, chociazby podziekowania np. na koniec roku. i tu się mocno mylisz pracownicy którzy chcieli i nie mieli much w nosie i swoich humorków zostali przez szefa docenieni i wiem co piszę tylko kolego aby dostać takie podziękowanie to przede wszystkim należy uczciwie pracować a nie ściemniać próbować kraść pić w godzinach pracy i co poniedziałek brać urlopy na żądanie.
Przy okazji swiat wspomne moze blachej sprawie. Ten czlowiek nawet nie potrafi zlozyc pracownikom zyczen juz nie wpomne o w/w podziekowaniu za caly rok ciezkiej pracy (niedocenionej z reszta).
No tu też malkontencie pocisnąłeś.
Na podziękowania należy sobie zasłużyć a co do świąt to doskonale pamiętam ile razy szef firmy proponował spotkanie wigilijne - żadnego oddzewu na jego propozycję - oczywiście zaraz głąbie odpiszesz że pewnie szef zaproponował spotkanie wigilijne w pierwszy dzień świąt. Ha szkoda mojego czasu na twoje debilne brednie nierobie
inkognito 2017-02-27 21:49
Ci którzy przychodzą ściemniać zamiast pracować to faktycznie na pewno nabawią się nerwicy.
Znam takich dwóch co dziś rozstało się z firmą. Moim zdaniem szef jest zbyt mięki jednego i drugiego szef powinien zwolnić co najmniej dwa lata temu.
inkognito 2017-02-27 21:58
I jeszcze jedno dwa ostatnie wpisy domyślam się kto napisał panie ... i panie .... I nie omieszkam o tych waszych bredniach poinformować właściciela.
znawca mroza 2017-03-04 22:24
Człowieku sam piszesz te bzdury Jako Mróz masz problem i jestes de....lem z wszystkimi sie klucisz na budowach to ludzie cie w dupie maja a ten twoj kierownik to z ksiezyca spadł ogarnij sie i zamknij ta firme bo wszyscy w Bydgoszczy cie olewaja :)
!!! 2017-04-06 23:57
Pie.... się w ten głupi czerep. Firma to ludzie (pracownicy) więc jeśli pracowałeś w tej firmie to sam tworzyłeś o tej firmie opinie.......... jak ktoś jest "śmierdzącym"leniem któremu nie chce się pracować to ciągle do wszystkich i o wszystko ma pretensje.
To ty się ogarnij nierobie i aferzysto.................................
... 2017-04-07 00:02
A o którym kierowniku piszesz
nhde 2017-04-07 00:05
A siano już oddał
Ccc 2017-05-23 21:30
Ale za co Panie Patryku za pranie czy może za soboty
Zostaw swoją opinię o Boss Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Mróz - Bydgoszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Boss Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Mróz