Opinie o Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów w Gorlice

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów o rekrutacji.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów w Gorlice

LokalnyPrzewodnik

Poziom mojego niezadowolenia w stosunku do tej firmy jest w prost proporcjonalny do tego kto rządzi naszym krajem. Kierowca się nie przedstawił, nie wspominając o jego kulturze którą być może zostawił wyjeżdżając z polski. Mężczyzna zamiast zainteresować się pasażerami, wolał zająć się dwoma paniami, które adorował niczym hiszpański lovelas wprost z telenoweli. Podróżując z nim nie ma co liczyć jak coś takiego jak paragon- być może samo słowo jest mu obce, podobnie jak organizacja. Czy jest ktoś w stanie sobie wyobrazić, że kiedy pracujesz jako kierowca busa, a nie potrafisz zaznaczyć na kartce że już ktoś zapłacił? Taką sytuację miałam dziś z tą przecudowną firmą. Zostałam obrażona, że nie zapłaciłam (mimo że kierowca dostał pieniądze do reki przed odjazdem). Opierając się na swoim przeczuciu mnie zbluzgał, wyśmiał, osadził o kradzież. Przez jego nieinteligencję bo nie wiem jak to nazwać, musieliśmy zjechać z drogi, żeby mościwy pan który nigdy nie miał w szkole matematyki mógł policzyć czy zgadzają mu się pieniądze. Na szczęście byłam obok ale musiałam mu na kalkulatorze udowodnić że nie ma racji. Niestety przez jego zachowanie nie zdarzyłam do pracy i teraz mam problemy. Lepiej, zadzwoniłam do jego szefa, żeby wyprostować sytuację, aczkolwiek widzę podobieństwo w myśleniu bo do mnie też krzyków i uniesien nie szczędził. Przepraszam nic nie da, jeśli potrafisz zachowywać się w ten sposób kochany kierowco, to wiedz że wróci to do Ciebie, z dwojoną siła. Nie pozdrawiam Moje sugestie dla Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów: Poziom mojego niezadowolenia w stosunku do tej firmy jest w prost proporcjonalny do tego kto rządzi naszym krajem. Kierowca się nie przedstawił, nie wspominając o jego kulturze którą być może zostawił wyjeżdżając z polski. Mężczyzna zamiast zainteresować się pasażerami, wolał zająć się dwoma paniami, które adorował niczym hiszpański lovelas wprost z telenoweli. Podróżując z nim nie ma co liczyć jak coś takiego jak paragon- być może samo słowo jest mu obce, podobnie jak organizacja. Czy jest ktoś w stanie sobie wyobrazić, że kiedy pracujesz jako kierowca busa, a nie potrafisz zaznaczyć na kartce że już ktoś zapłacił? Taką sytuację miałam dziś z tą przecudowną firmą. Zostałam obrażona, że nie zapłaciłam (mimo że kierowca dostał pieniądze do reki przed odjazdem). Opierając się na swoim przeczuciu mnie zbluzgał, wyśmiał, osadził o kradzież. Przez jego nieinteligencję bo nie wiem jak to nazwać, musieliśmy zjechać z drogi, żeby mościwy pan który nigdy nie miał w szkole matematyki mógł policzyć czy zgadzają mu się pieniądze. Na szczęście byłam obok ale musiałam mu na kalkulatorze udowodnić że nie ma racji. Niestety przez jego zachowanie nie zdarzyłam do pracy i teraz mam problemy. Lepiej, zadzwoniłam do jego szefa, żeby wyprostować sytuację, aczkolwiek widzę podobieństwo w myśleniu bo do mnie też krzyków i uniesien nie szczędził. Przepraszam nic nie da, jeśli potrafisz zachowywać się w ten sposób kochany kierowco, to wiedz że wróci to do Ciebie z dwojoną siła. Pozdrawiam Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zamknąć ją, i razem z kolegą wyjechać na bezludną wyspę - tam nie będą musieli żyć w społeczeństwie

Angel

Kierowcy do zmiany!!! Bardzo niemiłe i nieprofesjonalne zachowanie. Nie polecam! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmiana kierowców

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna

Brak autokaru na przystanku - niezgodność z rozkładem jazdy (3 września 2018 r., odjazd z przystanku Wysowa Sanatorium Beskid). Brak odpowiedzi na reklamację, pomimo, iż przewoźnik w swym regulaminie zobowiązuje się zareagować na w ciągu 30 dni. Totalne lekceważenie klienta. Nikomu nie polecam tej firmy. Moje sugestie dla Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów: Reagowanie na opinię klienta ( reklamację). Tylko tyle i aż tyle... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Odnosić się MERYTORYCZNIE do zadawanych pytań. Nie lekceważyć klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie wiem.

Cześć. Ja jechałam z Łodzi do Sarbinowa z tym przewoźnikiem. Samochód przyjechał o czasie. Kierowca załadował sam walizki bez gadania. Samochód był czysty. Ale było bardzo zimno w autokarze było jakieś 8 stopni. Szczególnie nad ranem po ośmiu godzinach jazdy. I w połowie drogi zaczęło cuchnąć z wentylacji (usunięte przez administratora) Jeden z pasażerów się odezwał zrobił awanturę i momentalnie przestało cuchnąć. Ale dojechałem na miejsce. Teraz będę z nimi wracać z Koszalina 12 października. Kupiłam bilet online ale nie odpowiedzieli mi na pytanie. Czy będę na liście pasażerów. Żeby mnie wpuścili na pokład. Dwa razy do nich pisałam i dostałam dwa razy te samą wiadomość. Wysłaną automatycznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KRAJOWY KAT. C+E
Czatolin
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Natalia

Właśnie jestem po bardzo krótkiej i koszmarnej podróży tymże przewoźnikiem. Jechałam ostatnim Voyagerem 22:35 na trasie Kraków-Nowy Sącz. Kupiłam bilet do Nowego Sączą i autobus nie wyjechał nawet z Krakowa, a już się zepsuł... To jeszcze można zrozumieć, zdarza się, ale od kierowcy nawet słowa wyjaśnienia... Po ok. 15-20min podeszłam do kierowcy i zapytałam czy jeśli nie ruszymy to kiedy i czy w ogóle przyjedzie jakiś autobus zastępczy. Pan kierowca odpowiedział z oburzeniem „niby jak o tej porze?” Stwierdziłam, ze w takim wypadku pozostaje mi znaleźć nocleg w Krakowie, dlatego wyciągnęłam telefon w celu zarezerwowania noclegu. Ledwo zadzwoniłam, a Pan kierowca zwrócił się do mnie oczywiście z wielkim wyrzutem żebym się oddaliła od niego z tym telefonikiem. Po prostu szczyt beszczelnosci... Pomojajac ten fakt w autobusie znajdował się tez pijany mężczyzna, który był kolejnym powodem by szybko opuścić ten pojazd. Poprosiłam o otworzenie drzwi o wyszłam. Wszelakie środki komunikacji miejscowej zakończyły już swoje kursy i pozostała mi jedynie taksówka, która musiałam dojechać w miejcie noclegu. Nie dość, ze wydałam pieniądze na bilet, taksówkę i opłaciłam na własna rękę nocleg to jeszcze najadłam się nerwów... Po prostu jeszcze nigdy coś takiego mi się nie zdarzyło. Serdecznie odradzam podróż tym przewoźnikiem. SKANDAL!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gj
@Natalia

Tu jest miejsce na opinie ludzi którzy tam pracują lub chcą pracować.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pasażerka
@Natalia

W takim wypadku kierowca powinien zwrócić Ci pieniądze za kurs, którego redaktor nie odbył.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filipek
Inne

Wiecie, że firma ma opinię dobrego pracodawcy? Warto aplikować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pasażerka
@Filipek

Właściciel równie nie miły jak i cała reszta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pl

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23691156,kierowca-odmowil-niedowidzacemu-ulgowego-biletu-pan-cos-przeciez.html#BoxLokKrakLinkImg

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Zupełna porażka kierowca z czasów komuny wrzeszczy ,klnie,trabi bez przerwy radio na cały regulator i strasznie niebezpieczna jazda

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irena

Dzien Dobry, ostanio jechalam na 4 dni do Polski ,na wizytowce stoi 10 % rabatu jesli sie wraca w ciagu 14 dni !.Zamowilam cena wyniosla 115 euro .W jedna strone normalnie , z powrotem - jedna przesiadka i do tego calkiem inna Firma ktorej wogole nie obchodzi moj rabat !!!! A podobno oni sie tak ciagle wymieniaja - powiedzial kierowca .Prosze bardzo, ALE NIE MOIM KOSZTEM .Zadnej informacji wczesniej ze takie cos moze wystapic .Dla mnie to jest naciaganie ludzi i swiadczy o nierzetelnosci firmy .ODRADZAM I NIE POLECAM !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Irena

Witam. Polecam solidna firmę przewozowa z wieloletnim doświadczeniem i z rzeszą zadowolonych klientów "Lange ".Bezpiecznie i szybko.Komfortowa jazda , kierowcy miło ustosunkowani do pasażerów .Firma godna zaufania. POLECAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Loli

Poraszka...kur** nie dość że ceny podnosicie ostatnio co sie w głowie nie mieści to kierowcy chyba jeżdżą za karę... dwuch kierowcow normalnych A reszta tylko drze mordę, ten z wąsem cały czas ma jakiś problem, do pasażerów do innych uczestnikow ruchu, komentuje takimi hasłami i tak głośno że nie da się nie slyszec...jak jest upał to jest taki zaduch że idzie zwrócić spozyte jedzenie A jak jest zima to idzie zamarznac.. jadę teraz z Nowego Sącza w całym autobusie tak śmierdziec spalinami że nie da się oddychać...wiem że ten komentarz i tak nic nie zmieni bo widać że firma ma wywalone na klientów...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Koszmar!!!!Jadę właśnie pierwszym kursem z Nowego Sącza do Krakowa. W autobusie nawiew włączony na max, może 13-15 stopni (na zewnątrz 19!). Kilka osób pochodziło do kierowcy ale zmiany żadnej. Więc i ja podeszłam prosząc grzecznie o zmniejszenie nawiewu.Kierowca warcząc wręcz odburknął ze się nie da!!! Unikajcie jazdy z tym przewoźnikiem. Koszmar!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
Inne

Gdzie najlepiej poszukiwać ofert pracy do Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów? Czy firma poszukuje jedynie kierowców, czy zdarzają się również rekrutacje na inne stanowiska? W Gorlicach są osoby, które poszukują ofert pracy, a te informacje będą im naprawdę pomocne. Czy warto zanieść cv do firmy osobiście?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Toffini

Zdecydowałam się opisać swoją podróż w dniu 01.06.2018r godz 18.10 z Kołobrzegu do Krynicy, ponieważ była to na pewno moja ostatnia podróż z tym przewoźnikiem. Od kilku lat 2 razy w roku korzystałam z ich usług, ale to co od ponad roku obserwuję zdecydowanie odstrasza od jazdy z Voyagerem. Na początek wycofano autokary w kursie dziennym, co zaowocowało większym obłożeniem w nocy, i zapewne zwiększa rentowność działalności. Ale... Niby nowoczesne autokary nie są dostosowane do tak długich podróży z uwagi na zbyt gęste usadowienie foteli. Proponuję panu prezesowi firmy, aby sam sprawdził komfort jazdy na trasie ok. 800 km, w dodatku z nieczynną toaletą. (stwierdzenie kierowcy - " bo się zapaskudzi") Nie ma już śladu dawnego zachowania kierowców, kiedy to witali pasażerów i proponowali kawę czy herbatę. ( chyba im się już nic nie chce, bo przecież mieli z tego jakiś dochód) Na każdym kroku widać pazerność i pogoń za zyskiem ( przykładem- zajeżdżanie do wszystkich małych, nadmorskich miejscowości w celu złowienia pasażerów , choć przecież kierowcy wiedzieli kto i skąd wykupił bilety. ) W ten sposób odbyliśmy paradny wjazd np. do Sarbinowa, gdzie niestety chętnych było brak. Wisienką na torcie było zabieranie pasażerów na miejsca stojące. W środku nocy, gdzieś za Łodzią z drzemki zbudził mnie pasażer, który pewnie też się zdrzemnął , ale na stojąco. Jest to skandal !!! Mam nadzieję, że opinie pasażerów w końcu dotrą pod właściwy adres, bo taka sytuacja dłużej nie może mieć miejsca. W każdym razie ja i kilkoro współpasażerów nie będziemy już Państwa pasażerami. Przesyłam pozdrowienia, życzenia naprawy sytuacji i świetlanej przyszłości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna

Jestem wlasnie po bardzo nieprzyjemnej rozmowie z Pania z z obslugi klienta, tak niegrzecznej, wrecz chamskiej obslugi nie spitkalam nigdy. Kupilam bilet online, po czym kierowca odmowil mi wejscia do busa, poniewaz nie mial mnie na liscie. Probowalam wyjasnic to z owa mila Pania, ktora mowiac podniesionym glosem, ze to moja wina, bo na pewno cos zle kliknelam. Nie byla zainteresowana tym, ze mam potwierdzenie przelewu. Poradzila kupno nowego biletu u kierowcy, nadmieniajac, ze nie ma pewnosci,ze miejsca w busie jeszcze beda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika

Polecam firmę transportową http://adecon.pl/ Międzynarodowa firma z wieloletnim doświadczeniem i z rzeszą zadowolonych klientów :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artur

Podrozujac z Krakowa codziennie zauwazylem ze rozklad jazdy jest zupelnie fikcyjny i nie ma odzwierciedlenia w zeczywistosci. Pare razy w tygodniu oczekuje na autobus przez ponad godzine a wedlug ich rozkladu powinno pojawic sie 4 autobusy. Nawet kiedy odjezdzam z dworca glownego czasem odwoluja autobusy ale nie powiadamiaja klijentow. Firme nie interesuje opinia klijentow i nie ma nawet gdzie zglosic zazalen o serwise. Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zero

Unikać jak ognia!! DNO!!! Kupione I oplacone bilety miesiąc przed podróżą i co??? Ano to że kierowca nie wpuści do autobusu bo autobus pełny!!! Brak miejsc! Kuriozum!! Kierowca tłumaczy się bu*delem w centrali i ostatecznie proponuje nam (2os) stanie!! Lub siedzenie na schodkach!!! Przez 9 godzin! To jest chore! Unikajcie Voyager transport jeśli CHCECIE dotrzeć na wakacje. PS. Nie ma również kontaktu w sprawie oddania pieniędzy za bilety, firma milczy! To jest skandal, myślę jednak że świetnie się to nada do artykułu do gazety, zwłaszcza że sezon wakacyjny się rozpoczyna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ

Nie uprzejmi kierowcy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Morcik

Pogadamy? Chce się dowiedzieć więcej o tej sytuacji ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja

Nie polecam! Kupiłam u nich bilet przez internet na podróż z Łodzi. Czekałam na dworcu na autokar, który nigdy nie przyjechał, w informacji na dworcu mi powiedzieli, że nigdy o takim przewoźniku nie słyszeli...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów - Gorlice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów?

    Zobacz opinie na temat firmy Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów
2.5/5 Na podstawie 11 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Biecka 25c
    38-300 Gorlice
  • NIP: 7382146834 KRS: 0000519884
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voyager Usługi Transportowe Przewóz Osób i Towarów
Przejdź do nowych opinii