Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Eks pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Na wyspie pracowałam 9 miesięcy. Chciałam sobie trochę dorobić.. Dlaczego się zwolniłam? Cóż powodów jest kilka.. nie będę już wspominać o tych żałosnych zmianach w systemie premii...porażka naprawdę.. Ciągle zmiany w ekspozycji..brak miejsca na wyspach, a towaru coraz więcej. Najgorsze jest to, że mimo choroby, gorączki itd do pracy trzeba iść bo przecież nie ma cie kto zastąpić skoro na jeden punkt przypadają 2 osoby pracujące. Ciagle tłumaczenie się czemu nmu się nie sprzedaje.. Zmęczyły mnie kłamstwa..żal mi tych Pan, którym musiałam wcisnąć np pomadkę za 35 zł, która za chwilę schodzi z ust. A gdzie nowe produkty które miały pojawić się już w marcu? Wszystkie zadania, typu codzienne pisanie mejli rano jak mamy zamiar wyrobić plan lub dlaczego się nie udało jest ogromnie zniechęcające i demotywujące. W ogóle cały ten system jest śmieszny, kontrole kierowniczki, RKS haha ocenianie ..to zwykły i to wątpliwy punkt z kosmetykami, a nie jakiś salon premium ???? Pieniądze śmieszne, wymagania wygórowane. A co najlepsze .. kiedy byłam na wypowiedzeniu kierowniczka zrobila mi kartę RKS .. nie wiem w jakim celu naprawdę. Oczywiście nikt nie podziękował za współpracę ani za to, że mimo okresu wypowiedzenia pracowałam dłużej bo nie mogli znaleźć nikogo odpowiedniego. O tym, że w koncu dostalam na mejla wypowiedzenie i że mam je natychmiast odesłać podpisane dowiedziałam się od koleżanki z punktu ..bo to do niej zadzwoniła kierowniczka .. tak, to nie żart. Zero szacunku.

Ewa
Były pracownik

Nic się nie zmieni. Opinie pracowników są dla "góry" nic nie warte, zawsze znajdą jakiegoś studenta który choć na 3 miesiące popracuje i tak w kółko. Firma bez rozwoju, bez premii, nie ma sensu dbać o klienta czy sprzedaż i tak dowiesz się że robisz wszystko źle i trzeba więcej, więcej. Takie korpo gdzie nikt nic nie wie za marne pieniądze. Praca dobra na wakacje, nauczy Cię życia i znieczulicy na ludzi, bo zawsze trafi się jakiś wariat lub agresywna matka bombelka która Cię zwyzywa.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Kolce
Pracownik

Zgadzam się w 100%. Management do wymiany, pańciom się chyba coś poprzestawiało, powinny same popracować za te pieniądze i to najlepiej ze sobą samymi. Sorry cosmo, macie takich pracowników, na jakich zasługujecie i jakim płacicie. Pretensje tylko do siebie, bez powodu tyle osób nie odeszło. Tak wygląda firma, której sprzedaż w punktach własnych po prostu idzie na dno z powodu mania w nosie pracowników. Brawo. Brawo. Czapki z głów.

1
Dorota
Inne

Padło na forum zapytanie o dbanie o klientów oraz pracowników a także został poruszony temat tego w jaki sposób przechowywane są produkty. Odnośnie tego zauważyłam, że jest oferta pracy dla administratora stanów magazynowych. Czy ktoś kto niedawno się zatrudniał opowie jak z jego perspektywy zarządzanie zapasem wygląda? Z czego tak ogólnie wynika ta rotacja i co z zarobkami na tym stanowisku? Czy poda ktoś widełki?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przyszłam na wyspę, dziewczyna nawet się nie przedstawiła

Pytania

Dyspozycja tylko tyle byli ciekawi

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Zniesmaczony klient
Inne
 Pytanie

Dlaczego ta firma nie dba o klientów i pracowników??? Stoiska w Poznaniu w m1 ustawione są w pełnym słońcu!!! Chciałam kupić wczoraj kilka produktów, ale wycofałam się, kiedy zobaczyłam w jakich warunkach są one przechowywane. Przecież to wszystko się topi droga " dyrekcjo" No ale oczywiście tylko kasa się liczy.

Bartłomiej
Kandydat
 Pytanie

Witam mam pytanie do obecnych/byłych pracowników utrzymania ruchu jaka panuje u was atmosfera oraz jaką opinie macie o firmie?

Dorota
Inne

masz przetestowane już w innych firmach i po prostu standard panuje? mimo wszystko ciekawa jestem tych gorszych i ewentualnie lepszych momentów aby mieć punkt odniesienia. a czy jest jakiś dział który najlepiej jest oceniany?

Kasia
Były pracownik
@Dorota

Odradzam rozlewnie każdy na każdego gada i zwala obowiązki na osobę która krócej pracuje

Dorota
Kandydat
@Kasia

o jakich konkretnie obowiązkach mowa i jaka może być tego przyczyna? Które z nich tak naprawdę są do zlecenia i w jaki sposób wtedy weryfikowane są wyniki z czyjejś pracy własnej? Pisano że premie podobno były wycofywane, więc teraz jak pilnuje sie efektywności z pracy?

Wyspiarka
Pracownik

Ciekawe kiedy zamierzają być wyrównane wynagrodzenia, bo jak na razie pieniędzy nie ma, a żadnych informacji nie można uzyskać, bo nikt nic nie wie, nawet nie wiadomo co poszło nie tak i kto nie umie liczyć... Słabo, bardzo słabo.

Wyspa
Pracownik
 Pytanie

Prawda jest taka, że CosmoGroup samo strzeliło sobie w kolano tymi zmianami premiowania. W naszym regionie zmieniła się prawie cała ekipa i firma może sobie mówić, że ich to nie boli, ale wysyłają starszych stażem pracowników do innych miast, aby szkolili nowych pracowników, bo w obrębie miasta nie został już nikt, kto mógłby pomóc nowym koleżankom. A to powoduje błędne koło: nowi pracownicy nie wyrabiają takich utargów żeby region mógł zdobyć 90% planu, co powoduje brak premii. A uzależnienie dodatku za lidera od wyrobienia planu to jakiś żart. Z moich wypłat wynika, że zostałam zdegradowana, a z zakresu obowiązków wręcz przeciwnie. O co tu chodzi? Chcieliście nas bardziej zmotywować? Udało się, czuję się zmotywowana jak nigdy - do poszukania nowej pracy. W prezentacji wprowadzającej nowy system premiowy, został on pięknie nazwany "od wyspy do archipelagu". Ciekawe co powiecie na bezludną wyspę, bo Wasz brak szacunku do pracowników do tego prowadzi...

Panienka
Pracownik
@Wyspa

Oni nawet wypłat nie umieją policzyć, wiecznie jakieś problemy, źle policzone, ściemniają z wyrównaniami - miały być od razu, będą niby później, dramat.

D
Kandydat
 Pytanie

jak wygląda praca na stanowisku kompletacji zamówień. też taka lipa ?

Techniczny
Kandydat
 Pytanie

Ukazało się wiele ogłoszeń o prace w Cosmo Group. Jak pracuje się w Utrzymaniu Ruchu?

M.
Inne
@Techniczny

Dział zgrany oraz miły. Wspólne poszanowanie i dobra współpraca!

Tara
Były pracownik
 Pytanie

Premia od 90% całego regionu. Kto i dlaczego wpadł na taki pomysł? Mamy starać się dodatkowo za posy, które ani razu nie osiągnęły chociaż 80% planu sprzedażowego?! To jest śmieszne. Oczywiście to było zrobione celowo, abyśmy tych premii nie dostawały. Może za te oszczędzone na nas pieniądze stworzycie w końcu coś z kategorii stylizacji paznokci? Czy naklejki wodne to wasze maximum? NeoNail - sto lat za (usunięte przez administratora)

2
Dorota
Inne
@Tara

co do pytania kto na to wpadł to ile osób decyzyjnych za to odpowiada? jakie jeszcze inne założenia były przyjmowane w tym roku? zauważyłam, że dorzucasz własne pomysły, w rzeczywistym ujęciu także jest na to szansa? macie pole do dawania sugestii i czy jest wyznaczony jakiś dzień w miesiącu na konsultacje w dowolnych zakresach?

3
Perypetia
Pracownik
 Pytanie
@Dorota

Osoby decyzyjne? Nieznane. Wiemy, że może to być dział HR, a może to być managerka sprzedaży, ponieważ od jej przejęcia rządów wszystko zaczęło się sypać. W tym roku założenia są praktycznie takie, by premie nie istniały a nam wmawiane jest że firma nic na wyspach nie zarabia, tylko dokłada, a cele jakie są postawione to „minimum by wyspa wyszła na zero”. Co jest komiczne bo plan między styczniem w kwietniem różni się o grubo ponad 10 tysięcy i ciagle wzrasta. Konsultacje? W tym roku wymyślono plan „spotkań kwartalnych” na teamsie. Pierwsze spotkanie nie wniosło nic poza reprymendą dla nas oraz poniżeniem. Nasze głosy nie są kompletnie brane pod uwagę.

2
Katastrofa
Pracownik
 Pytanie

Oczywiście również nie polecam. Zmiany w premiach sprawiły to, ze ich po prostu nie otrzymujemy. Wszystko zrobione z takim zamiarem, żeby wypłacać jedynie „gola” pensje. Premia liderska otrzymywana jak pos osiągnie 100%. Jak pos ma osiągnąć 100% skoro cele zostały tak wygórowane? A z drugiej strony po co mam być liderem punktu, mieć dodatkowe obowiązki, dodatkowy stres skoro nie dostaje za to nawet złotówki? Jak przychodzi dzień, w którym nie ma obsady na jeden jedyny dzień w roku kierownik regionalny nawet nie tknie palcem, żeby cokolwiek z tym zrobić. Kto ma się tym zająć? LIDER. Najlepiej, aby w tej firmie nie mieć żadnych wyjazdów, żadnych urlopów, żadnych imprez, bo i tak będzie trzeba iść do pracy! Ciągły stres i nacisk na realizacje celów, NMU i pielęgnacje. Zatrudniając się tutaj kilka lat temu było całkowicie inaczej - spokój… zamienia się w toksycyzm, którego nie da się wytrzymać, a wiec szukanie nowej pracy jest w tym przypadku najlepszym rozwiązaniem.

2
Pracownik
Pracownik

Myślę, że minusem firmy jest słuchanie kierowników a nie pracowników! Powinni zatrudnić tzw...cichego klienta...na każdym dziale czy wyspach- który by oceniał prace ludzi czy kierownictwa! - Bo to jest ważne! Dowiedzieliby się naprawdę jak to wygląda! Wtedy można dążyć do poprawy! I wizerunku firmy!

4
Niktwazny
Pracownik
 Pytanie

Jestem obecnie pracownikiem prawie od 2 lat, praca na początku była na prawde w porządku. Wynagrodzenie dla kierownika zapewnione, a premia od 80% ZAWSZE ZAPEWNIONA. Ale od jakiegoś czasu zaczynają się jakieś żarty.. Premia od 90% CAŁEGO REGIONU..nie ważne,że Ty już wyrobiłaś plan w 100%-dostajesz 0. Plany dają takie, żeby żadna wyspa PRZYPADKIEM nie wyrobiła. Tłumaczą się albo motywacją- co jest bzdurą, bo zabieranie premii to nie jest motywacja BĄDŹ INFLACJĄ podwyżki, wysokie czynsze za wyspy,produkcja itd. ALE czy nas zwykłych ludzi nie dotknęłą inflacja? droższe czynsze,leki, jedzenie? Skąd mamy wziąć na to pieniądzę? Skoro firma myśli tylko o sobie, i nie bierze pod uwage tego,że TO MY mamy najbliższy kontak z klientem, w dużej mierze to od nas zależy ile klient wyda pieniędzy. Cosmo, przejrzyjcie na oczy- odeszli od was pracownicy którzy byli z wami po kilka lat,doświadczeni, mające stałe klientki A zatrudniacie byle kogo.. aby tylko wyspa nie była zamknięta, zwalniacie osoby które na to nie zasługują-tylko dlatego,że odważyli powiedzieć coś prosto w oczy, a nie przez anonimowy post.

2
Junior S
Były pracownik

Powiem tak, najbardziej pomocną i odpowiednia osoba na swoim stanowisku jest nasza księgowa :) zawsze nam pomoże i wesprze. Oby więcej takich osób w firmie.. bez pozdrowień.

4

Pracodawca

W związku z komentarzami, które pojawiają się na portalu Gowork.pl informujemy, że wszelkie zarzuty o ewentualnych nieprawidłowościach traktujemy bardzo poważnie i wnikliwie. Procesujemy takie sprawy wewnętrznie w firmie, natomiast muszą być one zgłaszane bezpośrednio do działu HR, a nie anonimowo w sieci żeby uzyskać informację dotyczącą procesu wyjaśniania zgłaszanych sytuacji. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami i wyrażania swojej opinii za pomocą kwestionariusza ankietowego https://forms.office.com/r/m1JKRj65fP. Analizujemy wszystkie informacje bez względu na ich charakter (jawne, anonimowe). Działamy również zgodnie z procedurą zgłaszania działań niepożądanych (Dyrektywa 2019/1937 - o Sygnalistach), tym samym zapewniamy poufność i anonimowość każdej osobie zgłaszającej zdarzenie. W sytuacjach krytycznych działamy natychmiastowo i reagujemy na wszelkie formy kontaktu (sms, telefon, e-mail) w ciągu jednego dnia. Tyko bezpośrednie zgłoszenia dają nam możliwość właściwego zbadania zdarzenia i możliwość szybszej reakcji. W ramach każdego procesu przeprowadzamy wywiady ze wszystkimi uczestnikami zdarzenia, monitorujemy zgłaszane sytuacje, wprowadziliśmy też badania poziomu satysfakcji z pracy. Informujemy również, że objęliśmy wszystkich pracowników i współpracowników Cosmo Group szkoleniem antymobbingowym, który ma w organizacji status obowiązkowy. Został włączony również na stałe do programu onboardingowego. Przypominamy także, że najważniejszą rolą pracowników na naszych wyspach handlowych jest profesjonalna obsługa Klienta mająca na celu promocję oraz sprzedaż produktów marek NEONAIL i NEO MAKE UP. Konsultantki przed rozpoczęciem pracy przechodzą szkolenia wdrażające oraz dodatkowo szereg cyklicznych szkoleń produktowych.

Były pracownik
Były pracownik
@Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Droga kadro zarządzająca. Sytuacje były już zgłaszane anonimowo bezpośrednio do działu HR, pracownik HR jeździł po wyspach żeby rozmawiać z pracownikami, ale w towarzystwie kierownika regionalnego więc pracownik nie czuł się pewnie przy tej rozmowie - rozmowa była bez kierownika regionalnego, ale czekał ona na wyspie więc co to za sens rozmowy jeśli "za plecami" czeka osoba o której się rozmawia. Nie widzicie po prostu, że jest tu coraz gorzej bo większość z was sama pracuje zaledwie po parę miesięcy. Proszę przeliczyć ilu pracowników z długim stażem zwolniło się w ostatnim czasie i proszę samemu wyciągnąć wnioski.

1
Prawda
Były pracownik

Dokładnie mogę śmiało napisać, że w Poznaniu za czasów RKS Magdy i później Justyny praca była super, później niestety już było tylko gorzej. Zamiast się "tłumaczyć" na goworku zacznijcie coś robić w firmie. Ale z drugiej strony co ich to obchodzi jak osoby z biura też uciekają i tworzą sobie swoją nową elitę do "pałacu" ;)

2
Pffffff
Pracownik
 Pytanie
@Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Po co kasujecie komentarze? MOBBING BYŁ ZGŁASZANY JUŻ 3 LATA TEMU, K.arolin.a zniszczyła psychicznie przynajmniej 3 osoby.

6
Kpina
Były pracownik
@Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Jak zawsze odpowiedź zlewającą realny problem, polecam zacząć wyciągać konsekwencje u góry bo takimi śmiesznymi ankietami i wpisami nic nie zdziałacie, działacie ma własną niekorzyść, klientki również czytają wypowiedzi tutaj i również widzą jakie problemy dotykają pracowników. Nie robicie NIC w stylu rozwiązania problemu, na setki negatywnych opinii wypowiadacie się dopiero teraz jednocześnie udając przy tym przejętych sytuacją a jednak rzeczywistość jest inna bo jedyne co was interesuje to sprzedaż tych marnej jakości kosmetyków. A zostawienia mojej opinii możecie się spodziewać ale w inspekcji pracy a nie w waszym marnym formularzu do którego nikt nie zajrzy. Bez pozdrowień.

3
Prawda
Były pracownik
@Prawda

To prawda, Madzia była super.

1
pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Po co tak klamac? Sprawy zgłaszane do działu HR i.... cisza. Jedyne zmiany to zmiany na gorsze ;)

2

Pracodawca

@pracownik

Przypominamy, że 25.07.2022 została wskazana ścieżka zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w organizacji. Jesteśmy w stanie zareagować tylko na wydarzenia, o których jesteśmy powiadamiani w trybie przedstawionej procedury. Zachęcamy do przestrzegania ustalonych zasad w organizacji.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

A wy nadal swoje, sranie w banie róbcie tak dalej, a firma zbankrutuje przez takich ludzi jak wy. Kto wam zgłosi coś nie anonimowo jak wszyscy się boją o stratę pracy? Może w końcu zaobserwujcie jak pracuje RKS w Poznaniu, wyślijcie anonimowego pracownika do pracy na wyspę i tyle, a nie nie wierzycie w to co się tu pisze. Chyba to o czymś świadczy, że ostatni pracownicy z wysp z bardzo długim stażem ostatnio położyli wypowiedzenie. Powodzenia ze świeżakami i sprzedażą na pewno znają się na rzeczy :)

2
Były pracownik
Były pracownik

Twoja poprzednia opinia "Moniko" jest krzywdząca, ja nie mam 18 lat tylko "troszeczkę" więcej, pracowałam w Neonail 6 lat moja droga, a ostatnie parę lat to był koszmar, który zawdzięczam RKS i jej durnym pomysłom i traktowania nas jak dzieci. Wiecznie nie miałyśmy racji, nic do niej nie docierało, że Ty jednak pracujesz dłużej i wiesz jak funkcjonuje firma. Wszystko przypłaciłam zdrowiem psychicznym także - więcej luzu czy czego tam życzyłaś wyślij do RKS na Poznań, a nie nam.

2
Dorota
Inne
@Były pracownik

Skoro już tak piszesz, to z czym przykładowym mogłyście nie mieć tej racji? Jakieś konkretne propozycje stawiałyście z własnej inicjatywy? Możliwe, że jakaś inna forma prowadzenia dialogu załatwiłaby sprawę? Komuś innemu udawało się dogadać?

Były pracownik
Były pracownik
@Dorota

Nikomu nie udało się dogadać bo z tego co się orientuję na wyspach są same nowe osoby, w ostatnim miesiącu zwolniła się ostatnia dziewczyna ze "starej" ekipy długoletnich pracowników. Nie miałyśmy nigdy racji co do ekspozycji, co do obsługi klientów, co do pomysłów, co do produktów gdy mówiliśmy co jest nie tak żeby RKS zgłosił to wyżej (kiedyś takie sygnały były dla nich ważne). Ale ja nie zamierzam się tu tłumaczyć bo dobrze wiem kto napisał ten komentarz. Spójrz dziewczyno w lustro i zastanów się czy dobrze zarządzasz regionem.

2
Marcin
Kandydat
 Pytanie

Pracownicy, byli i obecni, Jeden z aktualnie zatrudnionych pracowników podziękował Cosmo pod postem firmowym na LinkedIn słowami "dobrze jest móc pracować w organizacji, która tak mocno jak Cosmo kibicuje swoim pracownikom,nawet gdy dzieli nas ponad 6000 km różnicy". Start w nowojorskim biegu, w firmowej koszulce z takimi kibicami to zaszczyt. A Wam jak firma kibicuje na codzień? Czy na wsparcie może liczyć każdy od pakowacza do managera? Czy tylko wybrani mogą na takie rzeczy liczyć? W ogłoszeniach nie nie ma na ten temat. Podzielcie się swoimi doświadczeniami.

1
@@@
Były pracownik
@Marcin

Szczerze uciekaj i nie aplikuj ;) tam jest taka rotacja, że się w pale nie mieści ;) ... kto ambitny ten szuka sobie pracy poza tą firmą... filmiki ambitne, nagrody owocne, uśmiech właścicieli na 5, ale za tym nic nie idzie ... Piszę to ja - były pracownik administracyjny

1
Spinka od mankietu
Inne
@@@@

wszędzie jest rotacja.. spójrz na taki Amazon albo w okolicy Lisner..to jest dopiero rotacja.

Była
Były pracownik
@Spinka od mankietu

Tak, rotacje są normalne w firmach które nie potrafią zatrzymać pracowników. W Cosmo dawniej tak nie było, przez wiele lat również nie było do pomyślenia, że punkt nie był otwarty, a w momencie mojego odejścia było to niestety na porządku dziennym...

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Była

Dokładnie! Kiedy ja pracowałam RKS jechała na wyspę w awaryjnych sytuacjach i z wyspy szukała zastępstwa, a teraz? Na wyspie karteczka, że punkt będzie nieczynny z powodów technicznych - takich, że RKS nie może stanąć na wyspie bo TECHNICZNIE nie zna produktów ani w ogóle całej oferty.

1
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli ktoś się zastanawia nad pracą w tej firmie, to radzę się bardzo zastanowić. Większość opinii to niestety prawda. Po kilku latach pracy zostałam zwolniona, bo pewnej Pani na wyższym stanowisku nie spodobała się moja osoba. Klientki mnie bardzo lubiły i kochały wracać do mnie na zakupy ale jak, widać to nie jest ważne. Nigdy nawet moja średnia paragonu nie zeszła poniżej średniej POS. Zawsze byłam pod telefonem dla dziewczyn ze swoje wyspy, czy też ze swojego regionu. Regionalna nawet nie potrafiła wytłumaczyć dziewczyną jak zrobić dobrze reklamację, tak samo dzwoniło się z problem, zawsze padało; „ja nie wiem. Zadzwoń do kogoś innego”, czy osoba na takim stanowisku nie powinna mieć większej wiedzy, niż Konsultantka? Może warto też takim osobą, zrobić kartę kontroli? Szkoda, że zwykłych pracowników się tak traktuje, a osoby z wyższego stanowiska mogą robić, co im się tylko podoba. Kiedyś praca była naprawdę super, a później tylko gorzej i gorzej. Szkoda, że większości firma zwalnia osoby, które naprawdę lubiły te prace, a trzyma osoby które mają wszystko w nosie.

1
klientka
Inne
 Pytanie

Jako regularny klient, chciałabym zapytać jak firma ustosunkuje się do wpisów pracowników? Regularnie odwiedzałam stoiska w dwóch galeriach, nie znam już żadnej z ekspedientek, można by rzec, że co wizytę to inne twarze... Patrząc na te opinie zaczynam się zastanawiać, czy nie zmienię punktu zaopatrzenia swojego salonu, bo nie chciałabym wspierać takich negatywnych praktyk na innych ludziach. Przy okazji przepraszam wszystkie dziewczyny, u których dobrałam coś już po opłaceniu większych zakupów, nie wiedziałam niestety, że Wam tym szkodzę.

Zostaw merytoryczną opinię o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 243.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 175, z czego 6 to opinie pozytywne, 148 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Kandydaci do pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii