Zarzadzanie autorytarne. Zarzad @ MGWCCG slucha tylko kilku „zaufanych” pracownikow co nie sprzyja dobrej atmosferze w pracy. Ludzie zestresowani. Zarobki ponizej rynku a oczekiwania duze. Niektore zachowania blisko (usunięte przez administratora).
Praca idealna dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę w świecie finansów, lub chcących uzyskać, lub poszerzyć wiedzę w zakresie finansów oraz wycen (niniejsza opinia dotyczy Zespołu Wycen oraz współpracy z Partnerem Zarządzającym związanym z zespołem). Zarówno bezpośredni kierownik, jak i Partner Zarządzający cechują się ogromną wiedzą merytoryczną oraz super podejściem do pracownika. Moja współpraca z firmą skończyła się dopiero po 5 latach pomimo faktu, że zacząłem pracę w firmie jeszcze na studiach i była spowodowana jedynie chęcią poznania jak wyglądają inne organizacje - gdyby nie to dalej pracował bym w firmie i realizował się zawodowo. Super zgrany zespół ze świetną atmosferą. Porządne warunki finansowe i uzgodnione premie wypłacane na czas. Pracodawca godny polecenia zarówno dla osób wchodzących w świat finansów, jak również doświadczonych, chcących znaleźć stabilne zatrudnienie. Polecam!
Jako wieloletni pracownik firmy MGW mogę powiedzieć, iż panuje tu ciepła i koleżeńska atmosfera, która tworzy przyjazne środowisko i daje możliwość skupienia się na efektywnej pracy. Jednym z pozytywnych aspektów tej firmy jest możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej oraz elastyczne podejście do organizacji pracy. Pracodawca, stara się zrozumieć potrzeby pracowników i mam poczucie, iż dostrzega istotę równowagi między życiem zawodowym a osobistym. W trudnych momentach można liczyć na elastyczne podejście, zrozumienie i wsparcie.
Miałem przyjemność przez 1,5 roku pracować w MGW w Zespole Wycen. Miejsce pracy polecam przede wszystkim dla osób na wczesnym etapie kariery w finansach - bardzo dużo możliwości poznania tego świata, a jak się chce i się ogarnia, to rozwój jest logarytmiczny. Z uwagi na mnogość projektów, także osoby z kilkuletnim doświadczeniem, z pewnością znajdą tu przestrzeń do doskonalenia. Co także dla wielu istotne - na miejscu można poznać naprawdę fajne osoby, a relacje są bardzo koleżeńskie. Ponadto partner zarządzający i dyrektor działu są świetnymi ludźmi i są zdecydowanie propracowniczy, co dodatkowo zwiększa komfort pracy. Płacowo można oczekiwać średniej rynkowej, a co kwartał regularnie pojawia się premia. Podsumowując polecam tego pracodawcę :)
Jako wieloletni pracownik firmy MGW mogę powiedzieć, iż panuje tu ciepła i koleżeńska atmosfera, która tworzy przyjazne środowisko i daje możliwość skupienia się na efektywnej pracy. Jednym z pozytywnych aspektów tej firmy jest możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej oraz elastyczne podejście do organizacji pracy. Pracodawca, stara się zrozumieć potrzeby pracowników i mam poczucie, iż dostrzega istotę równowagi między życiem zawodowym a osobistym. W trudnych momentach można liczyć na elastyczne podejście, zrozumienie i wsparcie.
Zarzadzanie autorytarne. Zarzad @ MGWCCG slucha tylko kilku „zaufanych” pracownikow co nie sprzyja dobrej atmosferze w pracy. Ludzie zestresowani. Zarobki ponizej rynku a oczekiwania duze. Niektore zachowania blisko (usunięte przez administratora).
Pracuję w tej firmie praktycznie od samego początku czyli jakieś 13 lat . Z zarządem spółki współpracowałam również w poprzedniej firmie. Świadczy to o tym, że współpraca z tymi ludźmi układa się dobrze od ponad 20 lat. Uważam, że są to menadżerowie na wysokim poziomie. Jeżeli chodzi o samą pracę i atmosferę, to obecnie bardzo się poprawiło. Odkąd odeszły osoby które stanowiły źródło zapalne, wszystko zaczęło się układać. Oczywiście pracy jest dużo, ale gdzie jej nie ma. W końcu nikt za nic nie płaci i nie zatrudnia ludzi, kiedy nie są mu potrzebni. Praca w zespołach zorganizowana. Wzajemna pomoc i wsparcie. Praca w systemie hybrydowym. Uważam, że praca bardzo dobra na start. Większość osób, które tu pracowały i zdecydowały się na dalszy rozwój bez problemu dostały pracę w znanych na rynku instytucjach finansowych, pomimo braku wykształcenia kierunkowego. To chyba o czymś świadczy. Co do tego, że firma oszczędza na wodzie dla pracowników to istny absurd. Woda stoi w dystrybutorze do użytku każdego. Kawa jeszcze lepsza niż wcześniej – mamy nowego dostawcę????.
Obiecali wszystko ale nic nie zrealizowali - manipuluja. Chca klientow ale nie potrafia zapewnic dobrego serwisu.Stres. Duza rotacja wsrod pracownikow. Zla atmosfera
Słabe pensje, brak perspektyw, brak rozwoju brak szkoleń, oszczędności na każdym polu, kadra zarządzająca na niskim poziomie, brak merytoryki. Nawet dla początkujących słabo lepiej szukać pracy gdzie indziej, mała firma nie oferująca niczego pracownikowi ale wymagania jak w korpo, zachowania niektórych dyrektorów działu podchodzące pod mobbing, stała kontrola pracownika, zła atmosfera. Nie polecam
Mala firma zaangazowani pracownicy. Bardzo slaba organizacja pracy i zarzadzanie. Niskie wynagrodzenia, brak szkolen i brak mozliwosci rozwoju. Partner Zarzadzajacy z niskim poziomem kompetencji i slaby merytorycznie
Praca idealna dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę w świecie finansów, lub chcących uzyskać, lub poszerzyć wiedzę w zakresie finansów oraz wycen (niniejsza opinia dotyczy Zespołu Wycen oraz współpracy z Partnerem Zarządzającym związanym z zespołem). Zarówno bezpośredni kierownik, jak i Partner Zarządzający cechują się ogromną wiedzą merytoryczną oraz super podejściem do pracownika. Moja współpraca z firmą skończyła się dopiero po 5 latach pomimo faktu, że zacząłem pracę w firmie jeszcze na studiach i była spowodowana jedynie chęcią poznania jak wyglądają inne organizacje - gdyby nie to dalej pracował bym w firmie i realizował się zawodowo. Super zgrany zespół ze świetną atmosferą. Porządne warunki finansowe i uzgodnione premie wypłacane na czas. Pracodawca godny polecenia zarówno dla osób wchodzących w świat finansów, jak również doświadczonych, chcących znaleźć stabilne zatrudnienie. Polecam!
Pracowalam w tej firmie. Na poczatku mnostwo obietnic - szkolenia, awanse, generalnie firma mlekiem i miodem plynaca. Wprowadzanie nowego pracownika - dramat, obwininianie innych pracownic za bledy popelnione przez kierownika, brak mertorycznego wyjasnienia aspektow pracy. Niesamowity chaos i panika generowana przez osoby zarzadzajace. Po samodzielnym zoptymalizowaniu pracy usyszenie, ze pracuje sie za szybko. Ewidencjonowanie kazdej czynnosci podczas dnia pracy (czasy dlugo przed pandemia, wiec praca z biura, z jednego pokoju). Rozmowa podsumowujaca z przelozonymi - wielki zachwyt, jaki cudowny rozwoj w krotkim czasie, ale kwota podwyzki nie pokrywala nawet roznic inflacyjnych. Jedyne plusy to dobra kawa i przyjazne wspolpracownice (w wiekszosci).
Firma bez perspektyw rozwoju nastawiona na wyzysk pracownika. Brak jakichkolwiek szkoleń, benefitów ( nawet na wodzie w butelkach oszczędzają). Słowo premia znają tylko kierownicy działów. Zdecydowanie odradzam pracę w tej firmie.
Obserwuję rynek pracy w kontekście stanowiska analityka finansowego/młodszego analityka finansowego. Widać, że często pojawia się ogłoszenie na takie stanowisko. Oznacza to rotację czy nie mogą znaleźć kandydata ?
Wiesz czy w firmie Mgw Corporate Consulting Group Sp. z o.o. można dostać premię lub dodatkową podwyżkę? Jakie są szanse na awans? Czekamy na Twoją opinię i komentarz!
Premia jest wypłacana co kwartał. Jeśli chodzi o awans to jest duża szansa jeśli się sprawdzisz jako pracownik. W przypadku podwyżki no to wiadomo że przy każdej kolejnej umowie jest, no i w przypadku awansu.
Jaką formę współpracy proponują w Mgw? Wchodzi w grę kontrakt na B2B? Chciałam też zapytać o ogólną atmosferę w tym miejscu. Jakieś podpowiedzi?
Pracowałam w tej firmie i jeśli chodzi o atmosferę, to ludzie są na prawdę super. Wspierają, są mega sympatyczni i do dogadania w wielu kwestiach. Jeśli chodzi o rodzaj umowy to myślę że nie byłoby problemu, natomiast nie mam 100% pewności, bo bylam na umowie o pracę.
Witam serdecznie właśnie jesteśmy na etapie podpisania umowy o współpracy w zakresie restrukturyzacji ....pierwsze wrażenie pozytywne ....poinformuje o wynikach współpracy
Ja miałam taką szansę - pracować z ds. restrukturyzacji. Ale kiedy dowiedziałam się, że wynagrodzenie jest ok. 3000 zl brutto za model restrukturyzacji to stwierdziłam DOWIDZENIA. Nie dadzą a nie złotówki extra, są biedniakami. Najlepiej omijać tą firmę, szkoda czasu.
Ujmując rzecz w dwóch zdaniach -pięknie tylko podczas pierwszej rozmowy „rekrutacyjnej”
Bardzo słabe podejście do wsparcia pracowników. Po dwóch latach pracy zgłosiłem się z prośbą o delikatną podwyżkę (usunięte przez administratora) Zero wsparcia w pracy, nie ma żadnych szkoleń, nie placą żadne bonusy itd. (usunięte przez administratora)
WItam , niestety ale musze przyznac mojemu poprzednikowi racje ,firma ma w (usunięte przez administratora) klienta . Na samym początku pieknie mówią ,ale w rzeczywisctosci nie potrafia nawet jednej sprawy dopiąc do końca ,porażka
Nie polecam , wręcz odradzam . Firna nastawiona na zysk a nie na klienta i jego problemy
@THORGAL wiecie coś o rekrutacjach wewnętrznych ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mgw Corporate Consulting Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Mgw Corporate Consulting Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mgw Corporate Consulting Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 4 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mgw Corporate Consulting Group Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Mgw Corporate Consulting Group Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.