Czy urlop w Media Markt Polska jest płatny 100%?
Cześć, pracowałem i mam bardzo dobre wspomnienia. Kadra kierownicza na plus jak i moi koledzy z całego sklepu i niestety musiałem się zwolnić z powodu przeprowadzki do innego miasta, bo dojeżdżać z Torunia nie będę i otworzyłem własny biznes
Na rozmowie o pracę wymagają znajomości wszystkich swoich usług i asortymentu, siedzisz z dwoma panami, którzy chcą z Tobą odgrywać scenki, wszystko oczywiście nagrywane. A w mailu zamiast wysłać jakieś materiały do zapoznania się wysyłają "opinie pracowników" jak to u nich nie jest wspaniale. Właśnie widać jak ważna obsługa klienta jest w tym sklepie, gdy przychodzisz zainteresowany czymś, a wszyscy pracownicy robią wszystko, żeby nie przejść obok Ciebie i musieć odpowiadać na pytanie. Jedna, wielka szopka.
Naprawdę? I co w przypadku gdy nie znasz asortymentu i usług? Jaka jest reakcja osób rekrutujących? Dziękują Ci? Czy może oprócz odgrywanych scenek jest jeszcze jakaś dodatkowa rozmowa? Nie wyobrażam sobie trochę tego, przecież nikt na rozmowie nie będzie miał takiej wiedzy.
Cześć! Wiecie coś nowego ofirmie Media Markt Polska , bo nie piszecie nic nowego o nich i trochę się martwię teraz.
Tak, ja wiem. Wykosili całą starą kadrę bo pozatrudniali swoich pachołków znajomków. Market obcięty o połowę, jego dni do zamknięcia są policzone. Szkoda czasu i zachodu.
OSTRZEGAM PRZED ZAKUPEM SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO W TYM SKLEPIE !!! jeżeli okaże się że zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań i chcesz go w ciągu godziny zwrócić lub wymienić na inny nawet z dopłatą TO ZAPOMNIJ !!!. W dniu dzisiejszym pojechałem do Mediamarkt po zakup odkurzacza, wybór padł na odkurzacz znanej marki Amica której inne sprzęty posiadam, przykładając rękę bezpośrednio do otworu ssącego stwierdziłem z żoną że jest OK moc 900 wat na opakowaniu ( Jedna z lepszych od sąsiednich odkurzaczy), dostępne worki zastępcze, super. Niestety czar prysł w domu po całkowitym uzbrojeniu odkurzacza w rury czego w sklepie niestety nie zrobiliśmy okazało się że traci bardzo dużo mocy , praktycznie na szerokiej ssawce nie ciągnie jak trzeba no cóż Piątek 13 -tego, pakujemy sprzęt i w ciągu godziny od zakupu jesteśmy w sklepie niezadowoleni z prośbą o zwrot pieniędzy lub wymianę na coś innego nawet z dopłatą. Obsługa sprawdza odkurzacz woła kierownika i okazuje się że nie ma opcji zwrotu TYLKO REKLAMACJA !!! czyli kasa zawieszona i czekaj dwa tygodnie aż ktoś stwierdzi że odkurzacz działa i zostaniesz z bublem w ręku. Pasywna obsługa twierdzi że odkurzacz był używanyl (A JAKŻE INACZEJ SPRAWDZIĆ SPRAWNOŚĆ SPRZĘTU BEZ PODŁĄCZENIA ) i nie mogą zrobić zwrotu. Pani z obsługi pyta czy też bym chaciał używać sprzęt po kimś :) Skończyło się awanturą, na infolini próbowano nas odesłać do producenta ( niezgodne z prawem) i czekamy jaki dioci na reklamację. Kiedyś kupowałem kosiarkę w Castoramie okazało się w domu że jest za ciężka i mało praktyczna dla starszej osoby, bez problemu przyjeli ją z powrotem pomimo że było koszone i zapytali czy zwrot pieniędzy czy wymiana na inną, oczywiście dopłaciłem i wymieniłem na droższą. Dlatego ostrzegam Was drodzy klienci bo w tym sklepie Nie Dla Idiotów nikt Was nie poinformuje przed zakupem o je go warunkach i jak się Wam przydaży wada lub usterka czy też Wasze niezadowolenie ze sprzętu to będziecie mieli mocno w K..... Udanych zakupów gdzie indziej :)