Opinie o LEROY MERLIN SWARZĘDZ w Swarzędz

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie LEROY MERLIN SWARZĘDZ. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w LEROY MERLIN SWARZĘDZ o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LEROY MERLIN SWARZĘDZ w Swarzędz

Pytanie
 Pytanie

Czy w LEROY MERLIN SWARZĘDZ jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Dawid
Pracownik

Pan Jakub z działu Drzewnego to prawdziwy fachowiec swojej dziedzinie. Widać że przychodzi do pracy z uśmiechem na twarzy i zawsze chce pomóc klientom . Doradzi podpowie sprawdzi co trzeba. Więcej takich sprzedawców a znikną problemy kupujących

Małgorzata KS Nowy wpis
Inne

Dzisiaj robiłam u Was zakupy w dziale lampy i panele. Obsługa profesjonalna, przemiła. Uzyskałam doskonałą pomoc, informacje i fachową obsługę od Pani Beaty z działu lamp i Pana Piotra z działu panele. A na koniec Pan Roman i Pan Piotr zawieźli mi zakupy do samochodu i pomogli zapakować. Bardzo dziękuję Państwu za za obsługę i pomoc. Z przyjemnością do Was przyjeżdżam już kolejny raz. Pozdrawiam Z poważaniem Małgorzata KS

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w LEROY MERLIN SWARZĘDZ jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Dawid Nowy wpis
Pracownik

Pan Jakub z działu Drzewnego to prawdziwy fachowiec swojej dziedzinie. Widać że przychodzi do pracy z uśmiechem na twarzy i zawsze chce pomóc klientom . Doradzi podpowie sprawdzi co trzeba. Więcej takich sprzedawców a znikną problemy kupujących

Kasia Nowy wpis
Inne

Obsługa internetowa profesjonalna.Pan Jakub z Działu Drzewnego przekazał nam wyczerpujące informacje dotyczące naszego zakupu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się z nami wrażeniami ze spotkania rekrutacyjnego w firmie LEROY MERLIN SWARZĘDZ? Jak oceniasz poziom trudności oraz atmosferę spotkania? Z chęcią dowiemy się wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących przebiegu rekrutacji.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Swarzędz
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Brukarz
Swarzędz
Zakład Drogowy Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Michal
Inne

Pragnę serdecznie podziękować Pani Beacie z dzielu lamp za miłą szybka i konkretna obsluge w doborze lamp do całego mieszkania. Oby więcej takich pracowników. Gorąco polecam sklep w Swarzedzu

Zbigniew 56
Pracownik

Rewelacyjna obsługa, fachowa, doradcza, kompetentna. Dokonałem zakupu w dziale płytki,hydraulika.Pan Krzysztof R.przesympatyczny oraz pani w dziale hydraulicznym.Takich świetnych ludzi nie ma nigdzie ????????????Brawo !!!!

womex
Inne

Dokonałem ostatniego zakupu w Leroy Merlin i wszystkim klientom odradzam z korzystania z usług tej sieci. Kupiłem wyposażenie nawadniania ogrodu, okazało się, że jeden trójnik kupiłem za dużo. Chciałem go zwrócić. Odmówiono mi, twierdząc, że trójnik był używany i jest w nim woda. Potraktowano mnie jak (usunięte przez administratora) Trójnik nie był używany i nie było w nim wody czego obsługa sklepu włącznie z kierownikiem działu zwrotów nie mogła udowodnić (brak nawet śladu wody na papierze) Po prostu stwierdzenie „nie po nie”. Informuję, że trójnik wraz z paragonem zostawiłem Panu Kierownikowi może środki z jego sprzedaży zasilą fundusz sklepu na tyle, żeby zatrudniał ludzi kompetentnych.

Macius
Inne

Kupiłem towar za gotówkę zapłaciłem w kasie firmy czekałem 2 dni za nim. Porażka. Kto mnie zapłaci za stracone bezsensu czekanie.

Adam
Inne
@Macius

Czekałeś dwa dni na towar i dostawę? Nie powiedzieli ci w sklepie ile to będzie trwało, że jesteś taki zdziwiony? I co wszystko skończyło się pozytywnie? Napiszesz?

Prac
Pracownik
@Adam

Dostawe towaru zawsze umawia sie z wyprzedzeniem wiec kazdy wie kiedy towar dotrze do klienta.

Julia
Inne
@Prac

Mówisz, że dostawę umawia się z wyprzedzeniem, ale czy klienci o tym wiedzą? Bo może podczas płacenia zapomniał ktoś mu to powiedzieć, lub myślał, że wie a on sądził, że wszystko jest dostępne na magazynie od ręki? Bo gdybym była w takiej sytuacji i potrzebowała czegoś na już to też bym się zdenerwowała.

ABC
Inne
@Julia

@Julia skoro ja jako klient umawiam dostawę to wiem, kiedy i o której chciałbym ją otrzymać

Julia
Inne
@ABC

No ale chcieć a móc to niestety jest różnica. :/ Nie wszystko można mieć od ręki przecież, ale też ogólnie z terminami dostaw również mogą być problemy, ale oczywiście rozumiem czyjeś zdenerwowanie, gdy potrzebne jest coś na już

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Adam

A ty czemu się tym interesujesz zamiast pracować? To jego prywatne sprawy i o ile nie koligują z robotą, to tobie nic do tego. Chyba się nie mylę?

Sławek
Pracownik
@Adam

Ciekawscy zawsze interesują się tym czym nie powinni.

Magda

Pomówienia przy pomocy środków masowego komunikowania są karalne !

1
Julia
@Magda

Ale jesteście wzburzeni. Aż muszę się jakoś dowiedzieć, co tam było napisane? Bo admin niestety dał cenzurkę i nic kompletnie nie wiem, o jakie prywatne sprawy chodzi?

Klient
Inne

Obsluga fatalna!! Pan z brodą na wózku widłowym był niemiły i opryskliwy, niestety decydując się na pracę z klientem należy posiadać chociaż odrobinę kultury osobistej!! W sklepie żeby kogoś znaleźć do obsługi konkretnego działu trzeba chyba szukać w Castoramie bo każdy pracownik "to nie mój dział" . Wspólne pogawędki to Wasz dział!

Martyna
Inne

Dzień Dobry, z przykrością informuję, że zawiodłam się obsługą sklepu Leroy Merlin. Po raz kolejny moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane przez co byłam zmuszona ponieść pieniężne konsekwencje. Ilekroć zamawiałam farbę dostawałam albo zły kolor, albo niewłaściwą ilość. Za pierwszym razem uznałam, że jest to zwykła pomyłka, każdemu może się zdarzyć. Jednak przy powtarzalności tego błędu jestem zmuszona nie zarekomendować metody zamawiania produktów ze sklepu internetowego.

Stefan
Inne

Zastanawiałem się skąd taka rezerwa do tego forum ale teraz jest wszystko jasne. Firma to dobry pracodawca i ludziom jest tu dobrze.

Darek
Pracownik

Bardzo dziękuję Panu Jakubowi z działu drzewnego, za profesjonalną i szybką obsługę. Byłem mile zaskoczony załatwieniem zamówienia przez Pana. Polecam serdecznie.

Niki
Inne

Zastanawiam się dlaczego klienci tak chętnie zostawiają swoje uwagi na forum pracowniczym? Przecież lepiej kierować je do firmy!

Mosina
Inne

Zamówiłem kuchnie w Leroyu Swarzędz pełen pozytyw Kolega BORYS bardzo pomocny nawet bez opcji z wniesieniem pomógł fajnie poukladal towar. Polecam!!!

Renata
Inne

Chciałam podziękować Pani Renacie T. z działu drzewnego za bardzo miłą i profesjonalną obsługę, doradzenie w wyborze artykułów . Oby wszyscy tak uprzejmie i z uśmiechem podchodzili do klientów

Stała klientka
Inne

Powiem szczerze, że jestem bardzo często w markecie w Swarzędzu i ciągle spotykam na kasie bardzo niemiłą kasjerke. Bardzo wyniosła i nieuprzejma do wszystkich klientów. Stojąc przy kasach samoobsługowych wyzywa ludzi. Z tego, co zauważyłam na ma imię Ewa. Czarna, szczupła z mocnym makijażem.

Martyna
Inne

Ile działów jest w leroy? Czy jest dużo fizycznej pracy?

klient
Inne

Podziękowania dla Pani Zdzisławy z oświetlenia za miłą obsługę i doradzenie w wyborze artykułu . Życzyłam bym sobie aby wszyscy sprzedawcy tak podchodzili do klienta jak ta Pani.

Ewa
Inne

Wczoraj robiłam zakupy w Swarzędzu dzięki miłemu Panu Pawłowi wszystko poszło szybko i konkretnie. Polecam Pana Pawła z działu glazura doradzi i podpowie. Zadowolona klientka

Zostaw merytoryczną opinię o LEROY MERLIN SWARZĘDZ - Swarzędz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LEROY MERLIN SWARZĘDZ?

    Zobacz opinie na temat firmy LEROY MERLIN SWARZĘDZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LEROY MERLIN SWARZĘDZ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
LEROY MERLIN SWARZĘDZ
Przejdź do nowych opinii