Wywiady INTER-TEAM Sp. z o.o.
Wywiad udzielony przez użytkownika Tom
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę się podzielić moimi doświadczeniami ze współpracy z firmą Inter-Team.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Pracowałem prawie siedem lat jako magazynier, w ostatnich miesiącach awansowałem na stanowisko brygadzisty.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Oficjalnie zakończyliśmy współpracę za porozumieniem stron. W rzeczywistości myślę, że stałem się niewygodnym pracownikiem dla niektórych osób, ponieważ jasno wyrażałem swoje niezadowolenie i wskazywałem obszary do rozwoju w firmie.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Zarabiałem 3500 zł netto z funkcją brygadzisty i prawie ośmioletnim stażem w firmie. Takie samo wynagrodzenie dostawał nowy pracownik, który przechodził na umowę o pracę po trzech miesiącach okresu próbnego.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Pracowałem w tej firmie prawie osiem lat.
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Moje obowiązki były dla mnie mało skomplikowane i na swój sposób przyjemne.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Według mnie negatywnie na pracę wpływał sposób zarządzania pracownikami oraz rekrutacja nowych osób bez doświadczenia na stanowiska magazynierów, przy jednoczesnym nie zapewnieniu im odpowiedniego przeszkolenia.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Nie miałem żadnych możliwości rozwoju, poza awansem na brygadzistę.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Uczestniczyłem w online szkoleniu z BHP.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
Nie mam pojęcia, z czego to wynikało.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Przez okres prawie ośmiu lat mojej kariery w tej firmie przewinęło się tu około 80 – 100 osób. Przy tak dużej rotacji trudno mówić o atmosferze pomiędzy pracownikami firmy.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Szeregowi pracownicy, bez względu na długość stażu w firmie, czują się pomijani i niesłyszani. To sprawia, że atmosfera pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą jest negatywna. Obie strony przestają okazywać sobie należny szacunek.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Na negatywną atmosferę w firmie wpływały częste słowa krytyki ze strony przełożonych oraz brak docenienia starań i zaangażowania poszczególnych pracowników.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy. Jednak często zapominał o wpisywaniu i zatwierdzaniu godzin nadliczbowych.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
W zaistniałej sytuacji nie widzę powodu, dla którego miałbym cokolwiek sugerować swojemu byłemu pracodawcy.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę