Opinie o Hilton Garden Inn, Rzeszów w Rzeszów

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Hilton Garden Inn, Rzeszów. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Hilton Garden Inn, Rzeszów o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hilton Garden Inn, Rzeszów w Rzeszów

????
Były pracownik

Praca w Hilton Garden Inn Rzeszów wiąże się z dostosowaniem do sztywnych reguł i procedur jakie z góry nakłada marka. Dla mnie jest to aspekt pozytywny. Wykonywane są obowiązki, które należą do określonego zakresu. Nic ponad to. Nie są szukane inne zajęcia i nie jest wykonywana spychologia obowiązków jak ma to miejsce w innych hotelach nie sieciowych. Mając rozeznanie w temacie wynagrodzenia, porównując z innymi proponowanymi stawkami w innych prywatnych hotelach myślę że jest na dobrym poziomie. Ze swojej strony polecam i zachęcam. Jest to świetna możliwość pracy w międzynarodowym środowisku w znanej na całym świecie prestiżowej marce. Pracownicy mają możliwość dokonywania rezerwacji w sieci Hilton po świetnej stawce. Pozdrawiam!

!!!!!! Nowy wpis
Pracownik
@????

Bzdura źli ludzie na stanowiskach niszczą to co wypracowali inni od pierwszego dnia istnienia hotelu

Anonimowy
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda że w Hilton Garden Inn zmienił się dyrektor?

J
Inne
@Anonimowy

Tak zmienil się

Były pracownik
Były pracownik
@J

Ale ,prezeska się nie zmieniła i to nic nie zmienia

Były pracownik
Pracownik
@Anonimowy

Tak jak napisałam gdzieś poniżej karma jest zołza....i pan dyrektor wyleciał z wielkim hukiem....szkoda tylko, że tak późno

Anonim
Pracownik
@Były pracownik

Spełniło się w jego przypadku i powtórzę za przedmówcą szkoda że tak późno. Wg.mnie powinny wylecieć jego pupilki z biur które psują wszystko tak jak on to robił. Wyszkoliłatwo je że ho ho.

Anonim
Inne
@Były pracownik

Dokładnie tak. Tylko naprawdę ktoś szalony będzie szukał tam pracy .Tylu bardzo dobrych pracowników odeszło ale jak widać pani prezes nic to nie dało do myślenia.

Była pracownica
Były pracownik
@Były pracownik

Chciałabym to widzieć na własne oczy :) nikomu w życiu tego bardziej nie życzyłam

Agnieszka
Inne
@Była pracownica

Ja rozumiem, że zaleźć można mocno komuś za skórę, ale uważać z takimi życzeniami, bo niestety karma wraca! ;p

Dominika
Inne
@Były pracownik

od razu przyjeli kogos nowego o ktorym piszecie, bardziej sobie go chwalicie? jakich zmian już dokonał ?

Były pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

To znaczy z jakimi życzeniami? Dostał na co zasłużył, tyle w temacie

Agnieszka Nowy wpis
Inne
@Były pracownik

Chodzi o to, że Ty jemu tak bardzo tego życzyłaś. ;) To jak to teraz z tym nowym jest czy dopiero wyjdzie z czasem i nie macie zdania?

Były pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Agnieszka

Nie interesuje mnie to, dzięki panu wasowi nie pracuje już tam od 3 lat....na szczęście. Dodam, ze sama zrezygnowałam i lepiej na tym nie moglam wyjść. Więc jak tak bardzo Cię interesuje nowy dyrektor to nie do mnie te pytania....ja uważam, że każdy bedzie lepszy niż wąs

Pytanie
 Pytanie

Czy wypłacają dodatkowe nagrody w Hilton Garden Inn, Rzeszów?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Ha,Ha,ha ???????????????????????????????????????????? chyba śpisz

Wojciech Wąs
Pracownik

Nie jest to złe miejsce do pracy tylko zabawne. Pan dyrektor i pani wice dyrektor, która zresztą już tutaj się udzieliła w watku, są śmiesznymi ludźmi. Zdaje się im, że cokolwiek wiedzą, że mają kompetencje a tak naprawdę to cieniasy i przerost formy nad treścią. Pan dyrektor najwięcej ma do powiedzenia w tematach o których bladego pojęcia nie ma. W tych co powinien z kolei (np gastronomia) to leży i kwiczy o czym świadczą opinie w necie. Gastronom z 40 letnim doświadczeniem nie potrafi zadbać aby poprawnie przygotować śniadanie dla 5 osób. Przecież to skandal i pusty śmiech na sali. Pan dyrektor należy do IGHP i wydaje mu się ze jest personą. A jest klaunem który do zaoferowania jedynie ma sztuczki socjotechniczne na poziomie piramidki z dłoń. Pan Warszawiak chciałby uczyć stylu a po hotelu chodzi w koszuli z krótkim rękawem jakby szedł na imprezę do remizy pod Grojcem. Lepsza jest jednak pani wice dyrektor. Dziewczę pojęcie o hotelarstwie ma na poziomie podręcznika z technikum z 1 klasy a wydaje się jej że jest mega specjalistką. Wszystko wie najlepiej. Całe życie zawodowe nie miała się od kogo nauczyć i wydaje się jej pan dyrektor wielkim autorytetem i wyrocznią. I tak razem się wspierając pielęgnują mocno i wzmacniają własną ignorancję.

1
Kiedyś tam pracowałam
Były pracownik
 Pytanie
@Wojciech Wąs

W punkt....????

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Hilton Garden Inn, Rzeszów się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy Pracownik Stoiska Mięsnego
Rzeszów
Frac Detal Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej
Rzeszów
Europak Sp. z o.o. sp.k.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Rzeszów
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Likwidator szkód rolnych i majątkowych
Rzeszów
MWJ Rzeczoznawcy Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Były pracownik

Niestety zgadzam się z negatywnymi opiniami i również nie polecam pracy w tym hotelu. Mimo dużego doświadczenia w hotelarstwie jeszcze nigdy nie pracowałem w tak tragicznym hotelu. Zero szacunku do pracownika o czym świadczy nieustanna rotacja. Nawet Goście zauważają jaką atmosferę wprowadza tam Pan Dyrektor (wystarczy spojrzeć na opinie na Google). Sam fakt ze pojawiły się fałszywie pozytywne opinie (podejrzewam ze pod naciskiem góry) świadczy o tym ze ciężko już im znaleźć pracowników... czemu są sobie winni bo niestety wieści wśród pracowników hotelarstwa i gastronomi w tym mieście szybko się rozchodzą (sam powstrzymałem już 3 osoby przed pracą w tym miejscu). Zastanawiam się tylko jakim cudem prezesi/właściciele nie dostrzegli z ryba psuje się od głowy. Jak dużo tracą na ciągłym szkoleniu nowych pracowników. Przewinęło się tam naprawdę mnóstwo wartościowych osób które niestety po pracy w tym miejscu straciło wieloletnie zamiłowanie do hotelarstwa i gastronomi.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Hilton Garden Inn, Rzeszów na prywatną opiekę medyczną?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Kiedys nie bylo tam żadnych benefitow także nie sądzę. Pan dyrekypr nie kest pro pracownim wiec jakby byla.ptywatna opoela to bylbym mocno zawiedziony. Mozesz co najwyżej liczyć na dobre traktowanie pod warunkiem, że bedziesz w gronie pupillow i bedziesz się śmiać z tego co powie pan dyrektor, nawet jesli to w ogóle smieszne nie jest, no i nie zwolni cie z dnia na dzien a to też jakis plus. (usunięte przez administratora)!

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Oficjalnie tak! W rzeczywistości tam się traci zdrowie

byłapokojowkahiltona

Miałam nieprzyjemność pracować w Hiltonie w tamtym roku. Przystępując do tej pracy miałam doświadczenie w hotelu około 2 lat. Porównując te dwa hotele można stwierdzić, że poziom czystości oraz to jak się tam sprząta jest bardzo niski a wręcz poniżający. "Ściereczki" z wydartych starych prześcieradeł, stara gąbka, którą myje się zarówno łazienke jak i szklanki oraz tylko dwa środki czystości z podejrzanego pochodzenia,a także panował nakaz sprzątania łazienek zużytymi ręcznikami po gościach z hotelu. Ponadto, podłogi w łazienkach są myte 2 razy do roku. Wszechobecna rotacja pracownic jest spowodowana nakładaniem zbyt dużej ilości pokoji do posprzątania w ciągu 7h. Praca zaczynała się od 7 rano, co niestety jest czymś nierozsądnym, ponieważ znaczna większość gości wychodziła z pokoi o 8 rano, przez co pokojówki były w plecy o godzine. Nowa Pani Menadżer, która kompletnie nie miała doświadczenia na tym stanowsku i nigdy pokojówką nie była, odnosiła z wyższością i brakiem zrozumienia, tak jak dwie Supervisorki, które wywoływaly strach i lepiej było nic się nie odzywać. Uważam, że hotel to grupa ludzi, która razem współpracuje i odnosi się do siebie z szacunkiem, tak jak to doświaczyłam w poprzedniej mojej pracy. Odeszłam po 2 miesiącach, ponieważ forma "Pan a niewolnicy" bardzo mi się nie podobała. A co do Pana Dyrektora, poznałam w poprzedniej pracy Dyrektora znacznie większego hotelu, który miał więcej na głowie niż ten Pan, ale każdemu pracownikowi sam z siebie mówił "dzień dobry" z uśmiechem i widać, że jak się robi to co się lubi to jest się pozytywnym w stosunku do każdego. Więc odradzam przyszłym pracownikom, jak i szanowym gościom.

zawiedziona

Atmosfera w tym miejscu pracy jest wyjątkowo nieprzyjemna. Niesamowita rotacja pracowników mówi sama za siebie. Brak szacunku ze strony dyrektora i "góry", szczególnie do pracowników znajdujących się na samym dole hierarchii. Skutecznie niszczą zapał do pracy już po kilku dniach zatrudnienia. Nie jest istotne jak bardzo się starasz i tak nie zostaniesz doceniony. Obowiązków jest zawsze za dużo jak na jedną osobę. Wieczne nadgodziny, zazwyczaj darmowe. Dyrektor zawsze ma swoich pupilków, których faworyzuje. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie za pracę to uważam, że jest nieadekwatne do ilości obowiązków. Jedynym plusem pracy w tym hotelu są goście. Można poznać dużo ciekawych ludzi, w szczególności z zagranicy. Podsumowując nie polecam tego miejsca pracy, aczkolwiek zazwyczaj człowiek nie słucha rad innych i musi się przekonać na własnej skórze. Mnie też ostrzegano przed pracą tutaj. Teraz już wiem, że te ostrzeżenia nie były bezpodstawne, ale do pewnych wniosków trzeba dojść samemu

Dominika
Inne

Świetny hotel, fajna praca więc szkoda by było żeby zaczęły się problemy spowodowane koronawirusem.

zaskoczona
@Dominika

Dominika komentarzy na poziomie, brawo :)

zaskoczona

Po tym jak gowork usunął mój komentarz, zapewne na wiosek p. dyrektora wnioskuję, że trafiłam w czuły punkt. No cóż prawda zazwyczaj jest bolesna. Tak naprawdę nie ma znaczenia, ile osób się jeszcze wypowie, ile komentarzy zostanie wpisanych a potem usuniętych to, co miało być napisane, zostało napisane. Myślę, że po przeczytaniu tych komentarzy nikt rozsądny nie będzie aplikować do pracy w tym niegdyś fantastycznym hotelu, w którym panowała atmosfera szczerości a pracownicy lubili się i wspierali, bo to już nie to samo miejsce. Już nic nie zmieni faktu, że, od kiedy pojawił się p. dyrektor atmosfera zmieniła się o 180 stopni a HGI Rzeszów już nigdy nie będzie takie jak kiedyś….To, co było już nie wróci…..ale karma jest zołzą panie dyrektorze i pewnego dnia zapuka do pana drzwi….

1
Były pracownik

Totalna masakra Najgorszemu wrogowi nie mogę polecić tego miejsca. Na początku jest fajnie, każdy cię wspiera i pomaga, po cichu ostrzegają przed Panem Dyrektorem bo jest bardzo specyficzny " cokolwiek ma to znaczyć" Po czasie odkrywasz tą całą machinę fałszerstwa i dwulicowości. Boisz się o czymś pomyśleć żeby ktoś nie usłyszał, idziesz korytarzem i boisz się własnego cienia. Wszyscy którzy mieli szacunek do siebie już dawno odeszli i cieszą się spokojem w innych miejscach gdzie są doceniani. Co do wynagrodzenia żenada, najniższa krajowa , kto zarabia dobrze to zarabia. Ciągła rotacja pracowników mówi sama za siebie.

1
Monika

Wiecie, czuję się jak ktoś nadzwyczaj dzielny, bo nadal pracuję w tym hotelu i z "tym" Dyrektorem. Ja widzę to tak: Pan Dyrektor jest z Warszawy i ma wiedzę, nie nabytą od kogokolwiek stąd, bo jak można porównać jego kilkadziesiąt lat pracy w zawodzie hotelarza z kilkoma latami działalności hotelu, gdzie jak wiecie pracownicy rotują. Inwestorzy to mądrzy ludzie i gdyby nie doceniali tej właśnie wiedzy i doświadczenia, z pewnością poczyniliby pewne kroki ku zmianie sytuacji. Płace - znowu posłużę się tylko moim doświadczeniem i znajomością rynku - są najwyższe z oferowanych w tej branży w Rzeszowie. Szkolenia też są i wyjazdy służbowe tak samo, tylko trzeba chcieć się rozwijać. Żal mi tylko, że ludzie nie mają godności i nie potrafią przyznać się do własnych błędów. Najprościej jest zrzucić winę na kogoś innego. Z mojego doświadczenia wynika, że jeśli ktoś odszedł z tego miejsca, to miał powód. Życzę wszystkim wszelkiej pomyślności w nowych miejscach pracy...i duuuuużżżżo zdrowia!

1
Zdezorientowany
@Monika

Monika sorry ale nie mogę tego czytać, jaki cudowny i jaki mądry jest Pan z Warszawy ,A my biedni szukamy kozła ofiarnego .Powiedz mi co zrobił żeby zatrzymać dobrych albo bardzo dobrych pracowników?A Ty już zapomniałaś jak został dyrektorem co o nim mówiłaś i co chciałaś zrobić?? Ja wiem że wszystko się zmienia od punktu widzenia . Ogólnie szkoda czasu na ten hotel wszystko sterowane z tylnego siedzenia,nie można mieć własnego zdania albo jesteś po stronie pana z Warszawy albo jesteś skreślony.

Masakra
@Zdezorientowany

Mam pytanie , czy ty jeszcze możesz patrzeć na siebie w lustrze .!!!! Pamiętam dzień kiedy przyszłaś do pracy w HGI i twoje pierwsze miesiące jak płakałaś i opowiadałaś okropne rzeczy na Pana Dyrektora , jak szukałaś innej pracy ,jak bolał Cię brzuch i cały czas jęczałaś jak to ci jest źle w HGI ,a w nas miałaś przyjaciół i wsparcie właśnie w tych których teraz tak krytykujesz. Ps. A teraz dodatkowa sytuacja z proszeniem pracowników o to żeby pisali pozytywne komentarze ,ponieważ nie spływa żadne CV

Masakra
@Masakra

Odpowiedz jest skierowana do Moniki

Kiedyś tam pracowałam.

Nie polecam nikomu tego miejsca pracy. Atmosfera paskudna, niestety wprowadzona przez Pana dyrektora z Warszawy, który jedzie po biedakach z Podkarpacia bo przecież nie da zarobić komuś z Polski B. Pracownicy którzy się szanują odeszli niekiedy po 5-6 latach pracy z ogromnym żalem widząc ile ich pracy i serca przepadło za sprawą nieudolnego dyrektora. Płaca na poziomie najniższej krajowej i to po dwugodzinnym przesłuchaniu bo rozmowa kwalifikacyjna to to nie jest napewno. A ludzie w okolicy myślą że w Hiltonie zarabiają w dolarach bo to amerykańska marka.... Odradzam każdemu pracy w tym hotelu. Cokolwiek innego jest lepsze, może kiedyś gdy zmieni się dyrektor....

2
Gal Anonim

Nieustanna rotacja pracowników tego hotelu mówi sama za siebie - coś jest bardzo nie tak i nikt z tym nic nie robi. Praca w dużym stresie, którego dałoby się uniknąć przy odrobinie dobrej woli, wsparcia po zaprzestaniu nieudolnej manipulacji. Zarobki niskie, brak jakichkolwiek dodatków. Szkoda bo miejsce miało duży potencjał, pracowali tam ludzie z pasją, niestety słyszy się niemal każdego miesiąca o kolejnych odejściach. Niezadowolony, wykończony psychicznie pracownik = niezadowolony klient (który nie jest ślepy, głupi i głuchy). Nie sądzę aby to były opinie mściwych byłych pracowników, pojedynczych jednostek a ogólna opinia z którą większość obecnych i byłych pracowników się zgodzi.

1
Były pracownik 2

Nie polecam ,jeśli ktoś chce stracić swój czas zdrowie psychiczne i fizyczne to proszę bardzo ,ale radzę się dobrze zastanowić zanim podejmie się pracę w HGI Rzeszów.

1
Była pracownica

Prawda w 100%!!! Pan dyrektor lepszy, warszawski sort myśli że wie wszystko a tak naprawdę nie ma pojęcia na temat tutejszego lokalnego rynku. Więcej nauczyl sie od pracowników którzy pracowali w HGI od początku. Nie polecam!!!!!

1
Ruda

Zgadzam się z powyższą opinią. To wszytsko to 100% prawda

1
Mati
 Pytanie

Co sadzicie o pracy w tym hotelu?

Rozczarowana
@Mati

Zdecydowanie nie polecam. Od kiedy dyrektorem został obecnie panujący dyrektor, w hotelu jest bardzo zła atmosfera. Pracownicy, którzy pracowali w hotelu od początku, musieli zwolnić się sami albo zostali wyrzuceni z pracy z dnia na dzień. Pan dyrektor nie szanuje ludzi, stosuje mobbing, dodatkowo uważa się za kogoś lepszego tylko dlatego, że przyjechał z Warszawy. Od czasu kiedy rządzi w hotelu drastycznie spadła jakość usług a ceny bardzo wzrosły. Firmy albo płacą albo mają iść gdzie indziej. Przez takie traktowanie wiele lojalnych firm odwróciło się od HGI, co nie zastanawia pan dyrektora bo tak jak nie szanuje ludzi tak też nie szanuje swoich klientów. Jedyne na czym mu zależy to przypodobać się inwestorom, co jak widać fantastycznie mu się udaje, skoro nadal tam panuje. Reasumując zdecydowanie nie polecam pracy w tym miejscu, przede wszystko bardzo niskie zarobki (no chyba, że pochodzisz z Warszawy to możesz liczyć na więcej bo jesteś z lepszego sortu) fatalną atmosferę, zero benefitów (mało, która firma w obecnych czasach nie oferuje chociażby karty MultiSport), zero szkoleń, zero wsparcia, tyko żądania, wymagania i nic w zamian no i największy minus obcowanie z panem dyrektorem.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Hilton Garden Inn, Rzeszów - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hilton Garden Inn, Rzeszów?

    Zobacz opinie na temat firmy Hilton Garden Inn, Rzeszów tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilton Garden Inn, Rzeszów?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hilton Garden Inn, Rzeszów
Przejdź do nowych opinii