Nie ma zbyt wielu rekrutacji na sprzedaż z tego co widzę, tak mała rotacja?
Nie jest to aż tak proste, wszystko zależy od rozkładu zajęć, bo aż tak elastycznie to tu nie jest
Na ile jest pierwsza umowa? Na próbny?
Po ile godzin się pracuje?
Czy w punkcie podczas zmiany jest tylko jedna osoba czy więcej?
Rozmowa przebiegla pomyslnie dla mnie :)
trzy swoje wady i zalety
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
zdarzają się nadgodziny, czy raczej nie ma takiej potrzeby?
myślisz, że mogłyby się tu zdarzać nadgo? jakoś mi się nie wydaje, żeby była tu potrzeba
z mojej głowy, a skąd... w wielu miejscach pracy musiałam robić nadgodziny, więc się pytam czy tutaj również. chyba, że zamierzasz szukać przyczyny tego pytania w moich historiach z dzieciństwa, czy poziomie kontaktów z ojcem, Panie Freud?
ile w ogóle fortuna ma punktów?
Witajcie, mam takie pytanie, studiuję zaocznie i myślałam nad aplikacją do Fortuny. Jest to do pogodzenia? Jak wygląda ustalanie grafiku?
A dlaczego miałoby nie być do pogodzenia? Jakbyś była na dziennych to możnaby się zastanawiać
Może ktoś z pracowników napisałby czy elastyczny grafik dopasowany pod studia jest możliwy?
No, ale nadal nie ma gwarancji, że się wszystko uda dopasować. To już indywidualnie trzeba na rozmowie dogadywać, bo nie wiadomo jakie będzie zapotrzebowanie na danym punkcie
Czy można się tutaj zatrudnić na krótszy okres?
Podobałabymi się raczej taka praca i bym chciała między czerwcem a październikiem pracować jakby było miejsce
Aha no rozumiem, ale może dałoby jakoś się dogadać w taki sposób? Kto wie może zostane nie wiem jeszcze do końca. I tak najpierw musiałabym spróbować w ogóle
To pytaj w punkcie, w którym chcesz pracować, bo to tam zależy czy może będą potrzebować kogoś na ten czas czy coś
Ile trwają szkolenia dla doradcy klienta?
nie wiem czy jest jakiś taki konkretny okres w którym doradca musi koniecznie wszystko opanować
to zależy czy ktoś ma już jakieś doświadczenie czy jest pojętny, a poza tym dużo też już w praktyce wychodzi
Nie ma zasady, tak co do dnia, wiesz. Kiedy załapiesz, to załapiesz, to też nie jest jakiś skomplikowany system.
Może dziwne pytanie ale czym się różni doradca klienta od specjalisty do obsługi klienta?
a czy oba te stanowiska się spotyka w punkcie fortuny? czy doradca jest w punkcie a specjalista na centrali?
Jakbym wiedział to bym się nie pytał. Chodzi mi o to, jak kwestia obowiązków bardziej i ewentualnego wcześniejszego doświadczenia.
nie chodzi o to że pytam konkretnie ciebie ale dopytuje pod wątkiem w razie jakiejś odpowiedzi..
Właściwie to wszystkim. Doradca Klienta to osoba pracująca w punkcie, a specjalista pracuje w biurze, dział customer care i zajmuje się pomocą (telefoniczną, mailową, przez czat) od tej drugiej strony.
dział customer care brzmi naprawdę nieźle.. zawsze chciałam pracować w czymś takim tylko jeszcze jakieś wolne miejsce by się przydalo
dla mnie istotne bo chciałem się dopytać nawet żeby mieć odgląd na sytuację.no ale bądź sobie tajemniczy jak chcesz.myślałem że po to jest to forum zasadniczo
Może wolę utrzymać anonimowość w 100% co? Nie muszę się nikomu z niczego spowiadać, mniej roszczeniowości życzę Forum nie jest o mnie, tylko o pracy w Fortunie, a to kto ile informacji będzie chciał udzielić, zależy tylko od niego.
że wiedząc gdzie pracujesz więcej bym się zorientował. ale już dziękuję za pomoc. ja życzę więcej domniemania dobrej woli...
Mam takie pytanie, bo to zakład bukmacherski, czasami w szkole średniej się z chłopakami chodziło i zawsze jakieś tam emocje były. Czasami wkurzenie czasami szczęście że będzie na piwo w piątek. No i chciałbym zapytać, czy zdarzają wam się jakieś ciekawe sytuacje? Klienci nie dają się za bardzo we znaki? Zastanawiam się, jak by to moglo wyglądać tak od zaplecza. Dzieki
Jakbyś codziennie się stresował to mógłbyś się pochorować. Takie rzeczy są fajne na dzień dwa nie więcej.
e no bez przesady, to nie jest aż takie stresujące, na palcach jednej ręki mogę policzyć jakieś trudniejsze sytuacje
Klienci dają się bardzo we znaki. 1% który tam przychodzi to ludzie normalni. Reszta.... Szkoda gadać.
WItam wszystkich, nie wiem czy tu mogę pisać, bo aplikuje do Wodzisławia, ale nie ma chyba osobnego forum więc piszę tu. Jest napisane że trzeba mieć doświadczenie w obsłudze klienta to może być np. praca rok w kwiaciarni? Uczą obsługi kasy i terminala? Bo wiem, że mogą się różnić systemem i nabijaniem rachunku. Gdyby mi ktoś odpowiedział to byłabym wdzięczna.
Tak, na luzie. Nauczą cię obsługi wszystkiego, w każdym miejscu te systemy różnie wyglądają, więc to normalne, że na początku w pracy uczą takich podstaw. A tu nie ma nic trudnego, szybko załapiesz
Dzięki wielkie w takim razie, właśnie tego się bałam bo pracowałam wcześniej na dosyć starej kasie.
Moim zdaniem te teraz (bardziej komputer niż kasa per se) są dużo łatwiejsze w obsłudze i bardziej intuicyjne.
Jak jest tutaj z umową? Stabilnie?
No i tu tak samo, jest stabilnie no ale też musisz się jakoś wykazać, pracą na przykład. Nikomu nie jest potrzebny pracownik który robi wszystko na odczepkę i idzie do domu, bo jednak trzeba coś z siebie dać, np. jak się rozmawia z klientem. Już nie jeden taki był co myślał, że będzie sobie dyndał bez konsekwencji no i musiał się z nami pożegnać. Ale na pozytywne zakończenie powiem, że to są rzadkie przypadki bo zazwyczaj wiedzą ludzie po co się chodzi do pracy.
Nie jest stabilnie. Umowa o pracę, nawet na czas nieokreślony nie chroni przed zwolnieniem. Ta praca nie jest pewna i stabilna. Firma likwiduje coraz więcej punktów. Trzeba to kandydatom szczerze napisać sami zdecydują czy chcą aplikować. Ale nie jest to praca pewna i stabilna. Tak było do 2020 roku. Było stabilnie. Teraz nie.
Nie wiem, u nas się nie zanosi bo klientów mamy sporo i nic o czymś takim nie słyszałem, może jestem za świeży.
Zgadzam się w 100 % . Nasz punkt byl rentowny w dobrym miejscu a jednak manager zamknęła .
Kto zazwyczaj prowadzi rozmowy na spotkaniach rekrutacyjnych?
Jeśli chodzi o Doradcę Klienta to rozmowę kwalifikacyjną prowadzi Menager Regionalny, no i w zależności gdzie chcesz się przyjąć, to będzie ktoś inny.
A orientuje się ktoś czy może jest jakiś wspólny zestaw pytań np.? Albo powiedzmy jakieś zadania w stylu: opowiedz krok po kroku jak przeprowadzisz rozmowę z klientem, który potrzebuje tego a tego, albo ma jakiś problem? Spotkałam się już z tego typu pytaniami i jestem ciekawa, czy jakoś tutaj w ten sposób można się przygotować?
ciężko mowić o konkretnym zestawie pytań, ale w sumie niezależnie gdzie sie wybierasz to zawsze trzeba mieć w głowie takie podstawowe pytania, bo to normalne, że mogą je zadać, o doświadczenie, co sie robiło we wcześniejszych pracach, czemu chce sie tutaj pracować itp. takie podstawy przynajmniej dla wielu
ze swojego doświadczenie mogę powiedzieć, że czasem też lubią pytać czego sie oczekuje, czy ma sie samemu jakieś pytania, więc warto sobie kilka w głowie przygotować tak nawet dla pokazania, że się myśli poważnie o aplikacji i dwa razy mnie też spytali co bym zrobiła w jakiejś konkretnej sytuacji itp. tyle chciałam tak dorzucić od siebie
Jak tutaj wygląda kwestia benefitów? Ktoś mógłby powiedzieć kilka słów?
jak ja jeszcze pracowałem to na pewno była prywatna opieka medyczna, szkolenia co jakiś czas i system premiowy
Ok, a na premie trzeba sie jakoś szczególnie postarać czy nie ma problemu, żeby wyrobić?
Za siedzenie i pierdzenie w stołek premii nie dostaniesz. Oczywiście, że trzeba coś sobą reprezentować jako pracownik, nie tak, że masz gwarantowaną niezależnie od tego czy będziesz się starać, czy nie.
Bardziej chodziło mi o to, czy jest realna szansa na wyrobienie, bo czasem człowiek tyra i tyra, a i tak nie ma, nie oczekuje premii za nic nie robienie. Ale ok, rozumiem, że wszystko się da i o to mi się rozchodziło.
Nie da się, bo wynik uzależniony jest od oferty, a oferta od kalendarza rozgrywek, może i znajdziesz naiwnego gracza który codziennie gra po 2 zł żeby zaszalał i zagrał za 10 ale za dużo ich nie znajdziesz. Najwazniejsze: i wpływu na ofertę nie masz
Do ilu metrów mogę wejść żeby umyć witrynę???Z drabiny stojąc na samej górze nie sięgam,stawiam krzesło na krzesło kombinuję ale niestety tez nie sięgam.Jak to wszystko ma się to do przepisów BHP???Muszę umyć dokładnie!!!!!Co z odszkodowaniem gdy spadnę z tak wysoka???Tyle mogę napisać ,bo zależy mi na pracy a polecenie wykonać trzeba.
Czytam to i nie dowierzam, że ludzie naprawdę z takimi pierdołami przychodzą na forum o pracodawcy i liczą w sumie na nie wiem co.. czy wy już naprawdę nie potraficie rozmawiać i załatwiać swoich spraw w realnym życiu?
przytwierdź myjkę do kija czy cos albo wiem, mam lepszy pomysł napisz na goworku, na pewno pomoże.
Możesz wejść najwyżej na drugi stopień drabiny do tego stopnia w razie upadku dostaniesz odszkodowanie.Spadając z wyższego niestety nie dostaniesz nic.Poczytaj w przepisach o Bhp.Myj ile sięgniesz.
maksymalnie na wysokość bodajże metra więc jeżeli nie sięgasz to myjesz tylko to co w zasięgu. Nikt nie ma prawa kazać działać niezgodnie z przepisami bhp
Moim zdaniem masz dbać o porządek w miejscu pracy, a witryna do takiego nie należy, nasza dobrą wolą jest mycie stolików i podłogi, bo nie dostajemy ekwiwalentu za pranie ani dodatku za sprzatanie, więc nie co przesadzać , w dobie internetu to góra powinna zapewnić czyszczenie witryn
Myślę że trenerzy powinni sprzątać i myć szyby. Mają tyle wolnego czasu ,że spokojnie mogą wykonać te czynnosci. Pozdrawiam
czemu tak bardzo Cie to interesuje skoro już tutaj nie pracujesz sądząc po Twoim statusie?
W domu już tylko siedzą. I tak nic nie wnoszą tylko zbędne zamieszanie. Zupełnie niepotrzebne stanowisko.
To stanowisko, jak twierdzisz wyższe "zajmują nie wiadomo w jakim celu i generują tylko niepotrzebnie koszty. Niestety niektórzy z nich kompletnie nie nadają się do tej roli.
a kim Ty jesteś żeby oceniać to jakie kto generuje koszty i czy nadaje się do pracy którą wykonuje?
Nie musisz nic myć, bo to nie jest twoje stanowisko pracy, czy widziałaś żeby starszy doradca np. w salonie plusa, Orange czy innym mył witrynę? Pracodawca powinien zapłacić firmie zewnętrznej za taką usługę
trzeba pamiętać, że ludzie czasem przesadzają w swoich komentarzach, więc na pewno nie jest u nich tak źle. Ja słyszałem, że ostatnio pracownicy dostali jakieś podwyżki do zarobków, więc nie potrzebnie narzekają. Jestem ciekaw, czy niedługo pojawi się jakaś oferta u nich, ktoś słyszał o rotacji wśród pracowników może? Dzięki
Nie szukacie kogoś do prowadzenia waszej strony internetowej? Nieskromnie powiem, że znam się na tym. Dajcie znać.
To może nieskromnie pokaż, że znasz się tez na posługiwaniu się internetem i poszukaj sobie w ofertach pracy, czy szukają kogoś
praca jest zmianowa?
w jakim systemie pracujecie?