STY
15

Zadbaj o reklamę!

„Nie możesz mówić, że twoja firma jest świetna, jeżeli nie jest świetna w marketingu” tak przekonuje nas Polly La Barre. Kierując się tą zasadą musimy wiedzieć, że podstawą prezentacji wizerunku każdej działalności jest dobra reklama. Jak najlepiej ją wykorzystać?

Miejsce reklamy w marketingu

Przyzwyczailiśmy się już, że reklama stała się nieodłącznym elementem naszego świata – pojawia się wszędzie: na plakatach, bilbordach, w internecie, telewizji. Otacza nas ze wszystkich stron. Jak wobec takiego przepychu sprawić, by akurat nasza zwróciła uwagę odbiorców, naszych potencjalnych klientów? Po prostu trzeba poznać tajniki kampanii reklamowych, uzyskać widzę na temat SEO czy PCC oraz wiedzieć jak dobrze promować daną markę w social mediach. Dobrym pomysłem na poszerzenie swojej wiedzy o wszystkie te elementy jest zapisanie się na kurs reklamy. Dzięki niemu nie tylko dowiemy się jak przyczynić się do podniesienia zysków firmy, ale również podniesiemy własne kwalifikacje. Staniemy się profesjonalistami w swojej dziedzinie, niezależnie od tego czy już pracujemy w branży marketingowej, czy stawiamy w niej pierwsze kroki. Odpowiednio stworzona reklama nie tylko jest pozytywnie odbierana i łączona z wizerunkiem marki czy produktu ale jest idealną bazą do dalszych działań promocyjnych.

kominikacja

Dobra komunikacja i właściwy przekaz to elementy profesjonalnie działającej reklamy.

Co za dużo to nie zdrowo!

Niektórzy wiążą reklamę z przejaskrawieniem faktów, oszukiwaniem społeczeństwa. Nie jest to bezpodstawny stereotyp. Taki negatywny wizerunek utrwalił się, ponieważ nie wszystkie reklamy są profesjonalnie przygotowywane. Właśnie dlatego tak potrzebne jest kształcenie w tym kierunku – reklama ma zachęcać, a nie odstraszać ludzi. Musi być zaskakująca, ciekawa, a niekiedy śmieszna. Najlepsze są te, które nie zawierają dużo treści – są proste i przejrzyste. Reklama nie może być przesycona informacjami, kolorami, grafikami, ponieważ wtedy zacznie nas męczyć.

Każda, dobrze prosperująca firma wie, że oprócz założenia strony internetowej musi zaistnieć w internecie, mediach za pomocą reklam oraz działalności marketingowych. Zadbajmy więc o to, by były prowadzone profesjonalnie.

Autor wpisu: GoWork.pl

Przydatne linki:

http://www.gowork.pl/kursy-i-szkolenia/kursy-marketing/kurs-z-zakresu-kampanii-reklamowych-12h-406

http://www.gowork.pl/blog/kursy-czy-studia-podyplomowe/


  • limek

    promocja w social media każdej marki jest niezwykle ważna, jednak pracodawcy zwykle nie przywiązują do tego większej uwagi co jest dużym błedem

    Odpowiedź

  • Jonasz

    Mam już naprawdę dość tych wszystkich reklam, które są na każdej ulicy i na każdym blogu, po prostu DRAMAT, dawno nie widziałem dobrej reklamy, która faktycznie by mnie zachęciła do kupienia czegoś

    Odpowiedź

Dodaj komentarz

Nie będzie opublikowany na stronie.