Ochraniarz kawał chama, jest stary w okolarach, dziad stary. Ma na pieńku z policją. Zaczepia klientów napastuje glopimi kontrolami. Stawia się do bicia nawet do kobet. Widziałem nie raz. Totalny stary nieudacznik.
Kierowniczka BEZ KULTURY,chamska i poprostu KTOS z góry firmy powinnien się temu przyjrzeć i zainterweniować . Ochroniarz i kierownik sklepu urządzają sobie pogaduchy w czasie pracy a jak klient chce zrobić zwrot -zareklamowac produkt to WIELKA łaska
Zwrot czy reklamacja - bo to jest istotne - reklamację bezproblemowo kierownik wypisuje na druku reklamacyjnym i klient czeka na rozpatrzenie, natomiast zwrotów z mroźni, chłodni, produktów rte -gotowych do spożycia, mięsa, ryb, warzyw i owoców, pieczywa, środków farmaceutycznych, artykułów spożywczych dla dzieci, bielizny, rajstop, gazet, książek i nośników nie ma - taki jest regulamin do którego każdy kierownik musi się stosować.
l Legnica biedronka ul. dworcowa kierownik jest tam (usunięte przez administratora)olewa klienta miałem sprawę do kierownika nawet nie chciał porozmawiać na temat zwrotu towaru mówił żebym sobie dzwonił na infolinię uciekając przed zadaniem pytania przejechał paleciakiem po palcach
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Biedronka?
Zobacz opinie na temat firmy Biedronka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.