4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

❤„50 osobistości biznesu. Od serca dla serca” to wspaniała publikacja, która powstała z inicjatywy magazynu Businesswoman & life na rzecz Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi. Jedną z zaproszonych osób do współtworzenia książki była Dyrektor Generalna 4Life Direct – Katarzyna Jedynak. 
❤ "Współtworzenie książki „50 osobistości biznesu. Od serca dla serca” było dla mnie wyzwaniem, przełamaniem barier i ważnym wydarzeniem. Możliwość wzięcia udziału w tak wspaniałej, charytatywnej inicjatywie to dla mnie zaszczyt. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi wspiera m.in. badania nad protezami serca, zastawek serca czy badania z dziedziny biocybernetyki. Publikacja „50 osobistości biznesu. Od serca dla serca”, nie powstałaby, gdyby nie ludzie o wielkich sercach. Jednym z nich jest Dyrektor Generalny Fundacji - dr Jan Sarna, którego miałam okazję poznać osobiście. To człowiek posiadający ogromną wiedzę, klasę i empatię. Prowadzone przez organizację działania są ważne dla nas wszystkich, gdyż każdemu – czego oczywiście nie życzę – może zdarzyć się sytuacja, która będzie wymagała wsparcia naszego najważniejszego organu – serca. Uważam, że działalność charytatywna jest niezwykle ważna, gdyż pozwala kształtować wartościowe postawy, ale przede wszystkim wspiera zarówno osoby, jak i działania niosące dobro drugiemu człowiekowi". – Katarzyna Jedynak. 
❤ Zachęcamy do wsparcia fundacji, poprzez zakup książki, z której cały dochód przekazany zostanie organizacji. Publikację można kupić tutaj: https://allegro.pl/oferta/ksiazka-50-osobistosci-biznesu-11309222836?fbclid=IwAR3S29GHMOJpj71ZVcRTud2W-rLWlUreyYnvXyC61m8OSIFYHoCi5z6hGjs

Pracodawca

 Aktualność

Podczas konferencji towarzyszącej Gali konkursów branży CC 2021, odbyła się debata ekspertów na temat dalszego rozwoju automatyzacji procesów w branży Contact Center.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele dostawców oferujących najnowocześniejsze rozwiązania dla CC oraz menedżerowie zarządzający profesjonalnymi strukturami zdalnej obsługi klienta.Do dyskusji w roli eksperta zaproszona została m.in. Katarzyna Kurczak z 4Life Direct.
„Automatyzacja jest znakiem czasu, firmy dbające o jakość dostarczanych usług i idące z duchem czasu powinny pamiętać o możliwościach, jakie dają nam dziś nowe technologie” – mówi Katarzyna.
Wydarzenie zorganizowane zostało przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i poświęcone było praktycznym aspektom coraz powszechniejszej automatyzacji w obszarze zdalnej obsługi klienta (contact center).
Cieszymy się, że nasi pracownicy są doceniani i zapraszani jako eksperci podczas tak ważnych wydarzeń 
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, aplikuj już dziś: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-sprzedazy-warszawa,oferta,1001025434?s=38741632

Pracodawca

 Aktualność

JAK WYGLĄDA PRACA NA SPRZEDAŻY W 4LIFE DIRECT? - WYWIAD Z JOANNĄ LEWANDOWSKĄ - NASZĄ EKSPERTKĄ


Czy można w rok stać się najlepszym agentem w Polsce? Można! A nawet w mniej. Czy można godzić studia z pracą, a przy tym osiągać wysokie wyniki? Jak najbardziej. Nie wierzycie? Poznajcie Joannę Lewandowską, która w czerwcu odebrała nagrodę Telemarketer 2021 w kategorii sprzedaż telefoniczna.

O początkach zawodowych i pracy w 4Life Direct
Jak zaczęła się Twoja kariera zawodowa i jak wspominasz swoje początki?
Zaczynałam pracę w Call Center, gdy jeszcze mieszkałam w Płocku, w trakcie studiów dziennych. Szukałam pracy, w której będę się dobrze czuć oraz rozwijać nowe umiejętności. Podczas studiów miałam dużo nauki na uczelni, natomiast udawało mi się godzić obowiązki uczelniane z pracą. Zajmowałam się sprzedażą umów abonamentowych i dosprzedażą produktów dla jednej z największych firm telefonicznych w Polsce. Szło mi bardzo dobrze. Moje wyniki były na tak samo dobrym poziomie, jak wyniki najlepszych agentów w firmie pracujących na pełen etat. Ze względu na studia nie mogłam jednak pracować tyle godzin, ile chciałam i pokazać wszystkiego co potrafię. Po przeprowadzce do Warszawy stwierdziłam, że jest to zawód, w którym się sprawdzam oraz chce nadal doskonalić swoje kompetencje. Z firmą 4Life Direct związana jestem od września 2020 roku. Niedługo minie mi rok. W mojej opinii był to niezwykle udany rok.
Tylko rok, a już taki sukces!
Tak, jestem pod wielkim wrażeniem. Czuję także ogromną dumę patrząc na to co udało mi się osiągnąć w tak krótkim czasie. Jestem bardzo wdzięczna osobom, które doceniły moją pracę. Cieszę się, że udało nam się wygrać z Marcelem w tegorocznym konkursie. Zrobiliśmy to nie tylko dla siebie, ale także dla całej firmy. Bardzo wierzę w to miejsce. Nie udałoby się to bez osób, które spotkałam na swojej drodze. Od początku czułam wielką radość, że mogę nas wszystkich reprezentować. 
Dlaczego wybrałaś ten zawód?
Zawsze lubiłam pracę z ludźmi, z klientem. Jestem trochę jak moja mama, która jest osobą niezwykle szczerą oraz otwartą w stosunku do innych osób. Wydaję mi się, że właśnie te dwie cechy mam po niej. Pomaga mi to na co dzień w mojej pracy. Oprócz głównego celu rozmowy jakim jest sprzedaż, zawsze staram się podejść jak najserdeczniej do osoby, którą słyszę po drugiej stronie telefonu. Czerpię satysfakcję z tego, że rozmawiając z klientem mogę go poznać, doradzić oraz pomóc w wyborze. Nie planowałam od początku tego, że będę pracować “na słuchawce”.  Jednak im dłużej pracowałam w Call Center, tym bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że mi się to podoba i jest to miejsce, w którym chciałabym pracować w przyszłości. Nie ukrywam, że miejsce do jakiego trafiłam znacznie różni się od poprzedniego Call Center. W firmie 4Life Direct od pierwszych dni pracy ujęła mnie atmosfera, która panuje w biurze. Poznałam całą masę pozytywnych, uśmiechniętych osób, które nigdy nie odmówiły mi pomocy, gdy jej potrzebowałam. Programy gratyfikacyjne, konkursy, wyróżnienia. Nie spotkałam się nigdy wcześniej z tak ogromnym docenianiem pracownika. To wszystko sprawia, że czuję się tu tak dobrze jak w drugim domu.

O zawodzie telelemarketera
Jakie cechy Twoim zdaniem powinien mieć dobry agent?
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie jednym zdaniem. Postaram się wybrać kilka cech, które dla mnie są ważne. Na pewno powinna być to osoba otwarta oraz komunikatywna. Takiej osobie łatwiej jest nawiązać relacje z klientem. Empatia to także jest cecha, którą sama wykorzystuje swoich rozmowach. Staram się zaopiekować osobą po drugiej stronie telefonu tak jak sama chciałabym być obsłużona. Ważne jest także by potrafić wczuć się w sytuacje drugiej osoby oraz potrafić doradzić. Klient wybierając ubezpieczenie, najczęściej dokonuje wyboru na całe życie. Chce mieć pewność, że zaufał odpowiedniej osobie. W pracy agenta ważna jest także determinacja, wytrwałość. Sprzedaż jest taką dziedzina, gdzie nie możemy oczekiwać, że trafimy na samych zainteresowanych klientów. Nie jest to dlatego praca dla osób, które łatwo się zniechęcają i poddają.  Pracując w telefonicznej sprzedaży nie da także zrobić czegoś na zapas- na jutro czy pojutrze. Codziennie przychodzimy do pracy, rozmawiamy z nowymi osobami, pracujemy na pełnych obrotach, by pod koniec dnia odchodząc od komputera móc z czystym sumieniem powiedzieć, że daliśmy z siebie wszystko.
Jak sobie radzić z trudną rozmową?
Temat ubezpieczenia na życie nie jest łatwym tematem. Często telefonujemy do osób, które znajdują się w różnych, trudnych sytuacjach życiowych. Choroba, śmierć bliskiej osoby, trudna sytuacja materialna. Ja w takich sytuacjach utwierdzam klientów w potrzebie ubezpieczeniowej. Telefonujemy, żeby im pomóc zapewnić stabilność oraz bezpieczeństwo finansowe ich bliskich. Wszystko w trosce o spokojną przyszłość oraz ochronę osób im najdroższych.
Pamiętasz swoją najdłuższą rozmowę?
Wbrew pozorom, takich rozmów jest dosyć sporo. Zauważyłam, że przez okres pandemii po tak długiej izolacji wiele starszych osób telefonujących do nas odczuwało tęsknotę za drugim człowiekiem i potrzebę “wygadania się”. Miewałam kilka rozmów trwających nawet 1,5h-2h.
Co myślisz o zawodzie telemarketera? Czy jest to trudny zawód i dla kogo on jest?
Myślę, że tak naprawdę każdy zawód na swój sposób jest trudny. Nie można nikomu ujmować, że czyjaś praca jest trudniejsza, a kogoś innego łatwiejsza. Jest to na pewno praca, która wymaga dużo wysiłku, ale także daje dużo satysfakcji. W pracy telemarketera motywującym jest to, że efekty naszej pracy są dostrzegalne. Widzimy swoje postępy. Mocno staramy się osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe. Dążymy do tego, aby być najlepsi. Dla kogo jest ten zawód? Ciężko jest mi jednoznacznie stwierdzić dla kogo. Kiedyś mogłabym powiedzieć, że nie dla mnie, gdyż nie byłam tak ekspresywna jak inni. Teraz jest zupełnie inaczej. Uważam, że każdy kto ma zapał do pracy powinien spróbować swoich sił. Małymi kroczkami można zdziałać wielkie rzeczy. Wydaje mi się, że osoby, które są zdeterminowane, potrafią zaangażować się w wykonywane obowiązki i lubią pracę z drugim człowiekiem – to praca dla nich. Jeżeli ktoś szybko się uczy, potrafi ciężko pracować i mocno wierzy w swój sukces to właśnie taka osoba śmiało może aplikować na to stanowisko.

Pracodawca

 Aktualność

Cóż to był za wieczór! :) W tym roku po raz pierwszy zdobyliśmy tytuł Telemarketera Roku… i to aż w dwóch kategoriach!
W każdej firmie ludzie są niezwykle ważni, bez nich żaden biznes nie mógłby funkcjonować. Jesteśmy dumni, że naszą organizację budują pracownicy wyjątkowi, zaangażowani, profesjonalni i pozytywni.

Z dumą ogłaszamy, że:

Asia Lewandowska zdobyła tytuł Mastera Sprzedaży telefonicznej w konkursie Telemarketer Roku 2021!

Marcel Rzepecki uzyskał pierwszy w historii Telemarketera Roku tytuł Mastera Rozmowy retencyjnej!


Dziękujemy, że takie osoby jak Wy są częścią naszego zespołu i głęboko wierzymy, że to dopiero początek Waszych sukcesów.

Gratulujemy również wszystkim pozostałym uczestnikom tegorocznej edycji konkursu. A jeżeli Ty chcesz osiągać najwyższe sukcesy, to aplikuj do nas już dziś - napisz do nas na rekrutacja@4lifedirect.pl!


Do zobaczenia za rok!

Pracodawca

 Aktualność

W 4Life Direct to ludzie tworzą firmę, dlatego tak bardzo cenimy naszych pracowników, dbamy o ich zadowolenie i satysfakcję z wykonywanej pracy. Cenimy ich wkład, energię i to, co wnoszą do naszej firmy.
Raz na miesiąc wybieramy Pracownika Miesiąca, który w dowód uznania otrzymuje m.in. czek o wartości 1 tys. zł. Zwycięzca ma możliwość wskazania organizacji charytatywnej bliskiej swemu sercu, której przekazywany jest czek.

W maju Pracownikiem Miesiąca  została Kasia, która tak opowiedziała o swojej nagrodzie:
,,Jest mi niezmiernie miło, że po raz drugi otrzymałam nagrodę Pracownika Miesiąca i tym samym miałam możliwość wesprzeć najbardziej potrzebujących. Spojrzałam oczami Stasia i swoją nagrodę przeznaczyłam na Schronisko dla Zwierząt na Paluchu. Stasiu dzięki za pomoc w wyborze!"

Pracodawca

 Aktualność

Świat oczami Stasia

OPOWIEŚĆ NOWEGO PRACOWNIKA 4LIFE DIRECT

WITAJCIE KOCHANI! ZAPEWNE WIELU Z WAS JUŻ MNIE ZDĄŻYŁO POZNAĆ, ALE DLA TYCH, KTÓRZY JESZCZE NIE WIEDZĄ KIM JESTEM CHCIAŁBYM SIĘ NALEŻYCIE PRZEDSTAWIĆ I OPOWIEDZIEĆ WAM O SWOICH SPOSTRZEŻENIACH PIERWSZYCH TYGODNI Z WAMI W TYM PIĘKNYM I PUCHATYM BIURZE! JESTEM STAŚ MUZYCZKA I OD KILKU TYGODNI JESTEM WASZYM NOWYM PRZYJACIELEM W FIRMIE. BIAŁA PUCHATA KULKA, ROZWIJAJĄCE NIEMAŁE PRĘDKOŚCI TO WŁAŚNIE CAŁY JA!

Dlaczego w ogóle pojawiłem się u Was w biurze? Bo moja mama martwiła się o mnie, że zostaje sam w domu. Bardzo za nią tęskniłem, kiedy ona wychodziła do pracy a ja musiałem na nią czekać tyle godzin... . Ogromnie się cieszę, że pozwoliliście mi przychodzić tutaj! Bardzo lubię to miejsce. Nigdy nie czuję się tutaj sam. Zawsze ktoś podrapie za uszkiem, pogania się ze mną, pobawi czy rzuci mi zabawkę. Mogę wyjść na spacer z nowymi przyjaciółmi i poznać wszystkich bliżej. Należę do niemałych pieszczochów, więc im więcej drapania tym lepiej! Nie wstydzę się także tego, że jestem okrrrrroooopnym łakomczuchem! A co!


Mam już kilka ulubionych miejsc w biurze. Jednym z nich jest oczywiście Wasza kuchnia. Tam zawsze pachnie tak smakowicie, czasami trochę się wstydzę Was prosić o małe przysmaczki ale macie takie pyszności, że aż trudno mi się powstrzymać! Staram się Was także bronić i pilnować! Stoję na czatach przy drzwiach wejściowych, żeby nikt nieproszony nie wszedł do biura! Bo może nie wyglądam, ale jestem psem obronnym! Drzemki również uwielbiam. To jest coś, z czego nie mogę porostu zrezygnować, a macie tyle wygodnych pufek, że sam już nie wiem, która jest wygodniejsza! Dziękuję, że pozwalacie mi tutaj być! :)


Pracodawca

 Aktualność

4Life Direct rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2009 roku. Obchodzimy w tym miesiącu 12-lecie istnienia naszej firmy. Jesteśmy dumni z tego, że już przez tak wiele lat pomagamy Polakom w zawarciu ubezpieczeń, dzięki którym mogą m.in. zabezpieczyć przyszłość finansową swojej rodziny. Od 12 lat naszą firmę tworzą ludzie pełni pasji, zaangażowania i chęci pomocy innym. Z każdym rokiem coraz bardziej się rozwijamy i nieustannie utrzymujemy wysoką jakość wykonywanych usług. Dziękujemy, że jesteście z nami!

Pracodawca

 Aktualność

4Life Direct w gronie Jury konkursu Złota Słuchawka 2021

Złota Słuchawka to polski konkurs branżowy mający na celu promocję najlepszych praktyk zarządzania działalnością Call Center.  Stanowi on od wielu lat jedno z najbardziej unikalnych wydarzeń na polskim rynku contact center.
Miło jest nam poinformować, że do grona Jury Złota Słuchawka 2021 zaproszona została i dołączyła Marta Klicka-Lewandowska – Dyrektor Compliance  4LifeDirect. Cieszymy się, że nasi pracownicy mają możliwość dokonania oceny zgłoszeń do konkursu i wybrania zwycięzców oraz wyróżnionych – wskazując przy tym najlepsze rynkowe praktyki w naszej branży.
Zgłoszenia do konkursu  są wnikliwie oceniane przez Jury złożone z ekspertów rynku contact center i dziedzin pokrewnych.
W konkursie wybierani są zwycięzcy w takich kategoriach jak:

- Najlepszy zespół konsultantów cc,  
- Najlepszy zespół wspierający działalność cc,
- Najlepszy zespół wspierający obszar doskonalenia jakości cc ,
- Najlepszy Team Menedżer cc ,
- Technologia wspierająca działalność cc ,
- Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc ,
- Doskonała komunikacja z klientami ,
- Razem – projekty z wykorzystanie outsourcing cc

Informacje o konkursie dostępne są na stronie: https://zlotasluchawka.pl/

Pracodawca

 Aktualność

4Life Direct w Jury konkursu Telemarketer Roku 2021

W 4Life Direct dbamy o jak najwyższy poziom obsługi klienta oraz nieustannie się doskonalimy, by móc zagwarantować naszym klientom najlepszą obsługę, dzięki naszym wykwalifikowanym i wspaniałym pracownikom.

Miło jest nam poinformować, że drugi raz z rzędu nasza Kierownik Działu Kontroli Jakości – Melania Muzyczka, została wybrana jako Jury Telemarketer Roku 2021 w kategorii Obsługa Klienta i Customer Experience.

Cieszymy się, że nasi doświadczeni pracownicy są doceniani i mogą wesprzeć tak znaczący konkurs w branży.

Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądało to w zeszłym roku, zachęcamy do przeczytania wywiadu z Melanią Muzyczką, z którego dowiecie się m.in. o idei konkursu czy doświadczeniach w zawodzie telemarketra.

Cały wywiad możecie przeczytać na naszym blogu:
https://www.4lifedirect.pl/sprzedaz-jest-piekna-kiedy-jest-uczciwa/?fbclid=IwAR0g0aQYS4BYC3M_Ppxq90_yd3AvpJITf6-WFf3A_WLCMg1aieJeImq19wQ

Informacje o konkursie możecie przeczytać tutaj:https://telemarketerroku.pl/jury/

Pracodawca

 Aktualność

Strategiczna współpraca 4Life Direct z Generali.

W pierwszej połowie lipca oficjalnie zostaliśmy agentem Generali w Polsce i tym samym rozpoczęliśmy strategiczną współpracę. Oznacza to, że już teraz 4Life Direct proponuje klientom polisy Generali Życie TU SA.

Zaufanie i satysfakcja klientów są dla nas najważniejsze. Dzięki podjętym decyzjom i nawiązaniu partnerstwa z Generali wiemy, że nadal będziemy mogli dostarczać klientom polisy na życie, które są przejrzyste i zrozumiałe – mówi Katarzyna Jedynak, Dyrektor Generalny 4Life Direct.

Z kolei Maciej Fedyna,. p.o. Prezesa Generali Polska powiedział: Cieszę, że zyskaliśmy na partnera 4LifeDirect - firmę, która ma doświadczenie, jak docierać do klientów z ofertą ubezpieczeń na życie.

Od teraz, wspólnie z Generali będziemy rozwijać produkty dostępne w ofercie – ubezpieczenia na życie, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

4Life Direct