Cześć. W ogłoszeniu dla doradcy ds. kluczowych klientów piszą o umowie o pracę. Ona od razu jest podpisywana czy może zlecenie wcześniej dają na jakimś próbnym?
Przepracowałam tam 7 lat w bardzo fajnym i zgranym zespole. Choć kierownik działu się zmieniał i tak się dobrze pracowało. Zawsze mogłam liczyć na wsparcie. Mimo, iż praca z klientem do łatwych nie należy i pracuje się również w weekendy były tam wypracowane mądre rozwiązania, korzystne zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Wiele osób przepracowało tam po kilka czy kilkanaście lat. Jedynie pandemia negatywnie wpłynęła na mój stosunek do firmy i jedna osoba, która niestety nie potrafiła zachować się profesjonalnie wobec swoich podwładnych.
Znalazłam wakat na inspektorkę ds.BHP. Mogę się spodziewać solidnego onboardingu i wsparciu na późniejszych etapach pracy? Mam też szanse na wdrożenie własnych planów i pomysłów?
Dzisiaj robiłam u Was zakupy w dziale lampy i panele. Obsługa profesjonalna, przemiła. Uzyskałam doskonałą pomoc, informacje i fachową obsługę od Pani Beaty z działu lamp i Pana Piotra z działu panele. A na koniec Pan Roman i Pan Piotr zawieźli mi zakupy do samochodu i pomogli zapakować. Bardzo dziękuję Państwu za za obsługę i pomoc. Z przyjemnością do Was przyjeżdżam już kolejny raz. Pozdrawiam Z poważaniem Małgorzata KS
Czy w LEROY MERLIN SWARZĘDZ jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Pan Jakub z działu Drzewnego to prawdziwy fachowiec swojej dziedzinie. Widać że przychodzi do pracy z uśmiechem na twarzy i zawsze chce pomóc klientom . Doradzi podpowie sprawdzi co trzeba. Więcej takich sprzedawców a znikną problemy kupujących
Obsługa internetowa profesjonalna.Pan Jakub z Działu Drzewnego przekazał nam wyczerpujące informacje dotyczące naszego zakupu.
Pragnę serdecznie podziękować Pani Beacie z dzielu lamp za miłą szybka i konkretna obsluge w doborze lamp do całego mieszkania. Oby więcej takich pracowników. Gorąco polecam sklep w Swarzedzu
Rewelacyjna obsługa, fachowa, doradcza, kompetentna. Dokonałem zakupu w dziale płytki,hydraulika.Pan Krzysztof R.przesympatyczny oraz pani w dziale hydraulicznym.Takich świetnych ludzi nie ma nigdzie ????????????Brawo !!!!
Dokonałem ostatniego zakupu w Leroy Merlin i wszystkim klientom odradzam z korzystania z usług tej sieci. Kupiłem wyposażenie nawadniania ogrodu, okazało się, że jeden trójnik kupiłem za dużo. Chciałem go zwrócić. Odmówiono mi, twierdząc, że trójnik był używany i jest w nim woda. Potraktowano mnie jak (usunięte przez administratora) Trójnik nie był używany i nie było w nim wody czego obsługa sklepu włącznie z kierownikiem działu zwrotów nie mogła udowodnić (brak nawet śladu wody na papierze) Po prostu stwierdzenie „nie po nie”. Informuję, że trójnik wraz z paragonem zostawiłem Panu Kierownikowi może środki z jego sprzedaży zasilą fundusz sklepu na tyle, żeby zatrudniał ludzi kompetentnych.
Kupiłem towar za gotówkę zapłaciłem w kasie firmy czekałem 2 dni za nim. Porażka. Kto mnie zapłaci za stracone bezsensu czekanie.
Czekałeś dwa dni na towar i dostawę? Nie powiedzieli ci w sklepie ile to będzie trwało, że jesteś taki zdziwiony? I co wszystko skończyło się pozytywnie? Napiszesz?
Dostawe towaru zawsze umawia sie z wyprzedzeniem wiec kazdy wie kiedy towar dotrze do klienta.
Mówisz, że dostawę umawia się z wyprzedzeniem, ale czy klienci o tym wiedzą? Bo może podczas płacenia zapomniał ktoś mu to powiedzieć, lub myślał, że wie a on sądził, że wszystko jest dostępne na magazynie od ręki? Bo gdybym była w takiej sytuacji i potrzebowała czegoś na już to też bym się zdenerwowała.
No ale chcieć a móc to niestety jest różnica. :/ Nie wszystko można mieć od ręki przecież, ale też ogólnie z terminami dostaw również mogą być problemy, ale oczywiście rozumiem czyjeś zdenerwowanie, gdy potrzebne jest coś na już
(usunięte przez administratora)
A ty czemu się tym interesujesz zamiast pracować? To jego prywatne sprawy i o ile nie koligują z robotą, to tobie nic do tego. Chyba się nie mylę?
Pomówienia przy pomocy środków masowego komunikowania są karalne !
Ale jesteście wzburzeni. Aż muszę się jakoś dowiedzieć, co tam było napisane? Bo admin niestety dał cenzurkę i nic kompletnie nie wiem, o jakie prywatne sprawy chodzi?
Obsluga fatalna!! Pan z brodą na wózku widłowym był niemiły i opryskliwy, niestety decydując się na pracę z klientem należy posiadać chociaż odrobinę kultury osobistej!! W sklepie żeby kogoś znaleźć do obsługi konkretnego działu trzeba chyba szukać w Castoramie bo każdy pracownik "to nie mój dział" . Wspólne pogawędki to Wasz dział!
Dzień Dobry, z przykrością informuję, że zawiodłam się obsługą sklepu Leroy Merlin. Po raz kolejny moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane przez co byłam zmuszona ponieść pieniężne konsekwencje. Ilekroć zamawiałam farbę dostawałam albo zły kolor, albo niewłaściwą ilość. Za pierwszym razem uznałam, że jest to zwykła pomyłka, każdemu może się zdarzyć. Jednak przy powtarzalności tego błędu jestem zmuszona nie zarekomendować metody zamawiania produktów ze sklepu internetowego.
Zastanawiałem się skąd taka rezerwa do tego forum ale teraz jest wszystko jasne. Firma to dobry pracodawca i ludziom jest tu dobrze.
Bardzo dziękuję Panu Jakubowi z działu drzewnego, za profesjonalną i szybką obsługę. Byłem mile zaskoczony załatwieniem zamówienia przez Pana. Polecam serdecznie.
Zastanawiam się dlaczego klienci tak chętnie zostawiają swoje uwagi na forum pracowniczym? Przecież lepiej kierować je do firmy!
Zamówiłem kuchnie w Leroyu Swarzędz pełen pozytyw Kolega BORYS bardzo pomocny nawet bez opcji z wniesieniem pomógł fajnie poukladal towar. Polecam!!!
Chciałam podziękować Pani Renacie T. z działu drzewnego za bardzo miłą i profesjonalną obsługę, doradzenie w wyborze artykułów . Oby wszyscy tak uprzejmie i z uśmiechem podchodzili do klientów
Powiem szczerze, że jestem bardzo często w markecie w Swarzędzu i ciągle spotykam na kasie bardzo niemiłą kasjerke. Bardzo wyniosła i nieuprzejma do wszystkich klientów. Stojąc przy kasach samoobsługowych wyzywa ludzi. Z tego, co zauważyłam na ma imię Ewa. Czarna, szczupła z mocnym makijażem.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LEROY MERLIN SWARZĘDZ?
Zobacz opinie na temat firmy LEROY MERLIN SWARZĘDZ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LEROY MERLIN SWARZĘDZ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!