Weryfikacja nie nadaje się na nic 2 panie z koszajca z weryfikacji wtrącają się w życie innych i nie byłem pierwszym który tak z nimi miał
Praca w centrali DHL Parcel Polska sp. z o.o. w Warszawie to bardzo dziwne doświadczenie. Zarząd firmy jest całkowicie niedostępny i otoczony świtą zaufanych osób-dyrektorów sprzedaży, dyrektora ds. IT, HR itd. Nawet podczas obiadów na stołówce zarząd nie rozmawia z pracownikami. W tym miejscu panuje podział na MY i szara reszta pracowników. W działach takich jak marketing czy dział reklamacji panuje ogromna rotacja pracowników. Jest to firma, w której chęć rozwoju nie jest mile widzina, skostniała struktura tylko pokazuje niejasne ścieżki awansów. Na wyjazdy integracyjne są zapraszane tylko wybrane osoby, o pozostałych pracownikach się zapomina. Najgorsza firma w jakiej pracowałam
pracowałam w DHLu 2 lata temu i sytuacja wyglądała tak samo, widzę, że nic się nie zmieniło. Zarząd na 3 piętrze budynku żyjący w błogiej sielance i separacji od innych pracowników. Ludzi w firmie na stanowiskach niższych generalnie miło wspominam
Praca jest w porządku i wszystko jest ok ale co do przewoźników te co ludzi przywożą do pracy jest tragedia nie zatrzymują się na przystanku nawet jak ci odpowiedzą że mają nie płacone na tych przystankach tragedia po co są te autobusy jak nie wykonują swojej pracy i teraz jędzę zwykłym autobusem
DHL Parcel w Cieszynie na niskim poziomie. Kurierowi nie chce rozwozić się paczek, daje do żabki. telefonu nie odbierze. Szanowni DHL Parcel proszę zniknąć ze swoją usługą.
W Nowym Sączu taka sytuacja, przychodzi sms - będzie kurier w godzinach...., czekam w domu. Dostaje smsa, nie udało się dostarczyć przesyłki. Jak to? jestem i czekam. Dzwonie (kilka razy) do kuriera na wskazany w smsie numer - nie odbiera. W kolejnych dniach roboczych - też nie ma dostawy. Zgłaszam do firmy - brak odpowiedzi. Dzisiaj okazuje się, że przesyłka ma status "zwrócono" Nigdy więcej tej firmy kurierskiej.
Nie polecam w 100% , zero kontaktu z kurierem przez 3 dni od zamówienia przesyłki , pomoc na infolinii po godzinie oczekiwania ,, proszę kontaktować się z kurierem” a ten nawet nie raczy odebrać telefonu . Osoby pracujące na infolinii chyba nie mają pojęcia co mówią … skutek paczka wróciła do nadawcy. Nie polecam, już nigdy przy wyborze dostawcy nie zdecyduje się na DHL może i szybka dostawa ale wole poczekać dzień dłużej u innych dostawców niż mieć doczynienia z DHLem , porażka!
Nie polecam kategorycznie dziadostwo jakich mało w aplikacji paczka miała być dostarczona wczoraj a kuriera brak kontakt z konsultantem to w ogóle już jakaś porażka chyba nikt tam nie pracuje bo od dwóch dni próbuje się tam dodzwonić i nic strata czasu
Tragedia jakaś, nigdy więcej.. Zamówiłem kuriera po odbiór paczki, owszem pojawił się ale jak szybko zapukał tak szybko znikł, kontaktu zero, paczka nie zabrana , pieniędzy za nadanie brak, nie zwrócone. Co by było śmieszniej dwa dni później miała być dostarczona do mnie paczka, i co ? Kurier po prostu wpisał sobie że nikogo nie zastał w domu nawet nie pukając..reasumując stracony czas pieniądze i nerwy Nie polecam.
Kurierzy nie dostarczają paczek na wskazany adres tylko od razu piszą że nie zastali nikogo i przekierowywuja paczkę do losowego punktu odbioru, mimo że cały czas odbiorca jest w domu. Obsługa klienta kłamie w żywe oczy i odrzuca reklamację. Nie polecam tej firmy, jest nierzetelna i stosuje kłamstwa.
dokładnie tak dzisiaj z poza Gdańska jechałam prawie 30 kilometrów i na domiar szukanie paczkomatu szukanie biedronki przy której znajduje się paczkomat,kontakt z kurierem zerowy ,i my mając 77 lat wędrówka tragedia-nie polecam ale w tej przesyłce nie miałam wyboru dostawcy jeszcze raz nie polecam
Nie dostałam kodu paczki na SMS i nie mogę odebrać paczki z żabki
Praca w centrali DHL Parcel Polska sp. z o.o. w Warszawie to bardzo dziwne doświadczenie. Zarząd firmy jest całkowicie niedostępny i otoczony świtą zaufanych osób-dyrektorów sprzedaży, dyrektora ds. IT, HR itd. Nawet podczas obiadów na stołówce zarząd nie rozmawia z pracownikami. W tym miejscu panuje podział na MY i szara reszta pracowników. W działach takich jak marketing czy dział reklamacji panuje ogromna rotacja pracowników. Jest to firma, w której chęć rozwoju nie jest mile widzina, skostniała struktura tylko pokazuje niejasne ścieżki awansów. Na wyjazdy integracyjne są zapraszane tylko wybrane osoby, o pozostałych pracownikach się zapomina. Najgorsza firma w jakiej pracowałam
Praca w Centrali w Łodzi w cale nie jest lepsza. W dziale sprzedaży(usunięte przez administratora) rotacja pracowników ogromna, a chętnych do pracy zero, pieniądze takie sobie, atmosfera ciężka. Kiedy ktoś wyżej zainteresuje sie tym co sie tam dzieję. Jakies powody chyba są skoro ludzie ciągle odchodzą, a z wewnątrz nikt nie chce rekrutować? Wieści o przełożonych szybko sie rozchodzą. Przełożeni straszą że jak nie zrobisz new to nie przedłużą Ci umowy, nieustanna kontrola i zero wolnej reki dla pracownika.
pracowałam w DHLu 2 lata temu i sytuacja wyglądała tak samo, widzę, że nic się nie zmieniło. Zarząd na 3 piętrze budynku żyjący w błogiej sielance i separacji od innych pracowników. Ludzi w firmie na stanowiskach niższych generalnie miło wspominam
Pracuję w centrali przy Osmańskiej od kilku lat, dlatego sądzę, że mogę coś powiedzieć na temat tej firmy. Atmosfera jest ok, ilość obowiązków jest do ogarnięcia przez zaangażowaną osobę. Nadgodziny zdarzają się rzadko. Nie są płatne, ale nie ma problemu z odbiorem. Kultura organizacyjna jest dobra, ludzie zazwyczaj są życzliwi, mili i pomocni. Zarobki nie są może z górnej półki, ale co roku jest jakaś drobna podwyżka. Benefity jak to w korpo. Uważam, że trafiłem dobrze, mam też bardzo w porządku menedżera. Jeśli miałbym zmienić pracę, to w tym momencie tylko ze względów płacowych lub przez stagnację.
Jak długo czekaliście na odzew z DHL Parcel Polska Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Jakie rotacje/zmiany/łączenie działów na magazynie są na rok 2024?
Super dostawa! Pomimo opóźnienia mojej paczki z USA ze strony nadawcy, firma DHL Express miała ze mną ciągły (codzienny) kontakt telefoniczny w sprawie statusu paczki. Przemiła Pani Ewa świetnie załatwiła wszystkie sprawy celne mojej paczki, tak że ominęły mnie dodatkowe opłaty. Polecam firmę DHL Express całym sercem i na pewno będę z nich korzystała w przyszłości. Dziękuję za profesjonalizm.
Czym w DHL Parcel Polska Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
dramat, dramat, dramat......partner dhl z solca kujawskiego nie odbiera pełnej ilości zleconych przesyłek poniewaz kupił nowe samochody i nie bedzie ich przeciążał.Infolinia nic nie może zrobic
Czemu jak komuś brakuje 2dni do wczasów pod gruszą a jest osobą z grupą stopień lekki jest taki problem żeby skorzystać ,mogę prosić odpowiedź.Niemozna wziasc tych dwóch dni z następnego roku lub dać dwa dni bezpłatnego urlopu
Czy można liczyć w DHL Parcel Polska Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Praca jako ekspert ds rozwoju sprzedaży Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Jakie auto służbowe? Ile mniej więcej punktów dziennie
CAŁKOWITE nieporozumienie, brak: kultury, zasad, wychowania i zdolności poznawczych. Przesyłka już któryś dzień BEZ POWODU sobie krąży, dowiaduje się, że nie została przekazana do doręczenia, więc zostanie jutro i tak sobie leci. Każdy ma wszystko w D, kurier mnie zablokował po wpisaniu, że mój adres jest błędny, a na infolinii powiedzieli, że taki jak powinien być i nie wiedzą o co chodzi. :D NIGDY nic nie zamawiajcie z tego.
Firma DHL Parcel - tej firmy nikomu nie polecam. Dziś kurier miał dostarczyć mi ważną przesyłkę Kurier obsługujący powiat Jarociński to jest ostatnia osoba która powinna w takiej firmie pracować - przesyłka zamówiona na adres dostawy pozostawiona w punkcie odbioru - mimo że miała być dostarczona na adres dostawy - kontakt z kurierem pod numerem telefonu 882368844 -przysłał info że nie zastał nikogo w domu. Po moim telefonie tłumaczył się że ktoś go zastępuje, ze może dzwonek nie działał, lub domofon nie działał. Kurier ten bez względu jaki jest adres dostawy pozostawia wszystkie przesyłki w punkcie odbioru, ostatecznie pojechałam i odebrałam przesyłkę z punktu odbioru. To już kolejne bardzo złe doświadczenie z tym kurierem z tej Firmy.To jest zwykłe (usunięte przez administratora) i skandaliczne zachowanie kuriera.W punkcie powiadomiono mnie że przesyłki przywiózł stały kurier który dostarcza przesyłki do punktu DHL POP w Kotlinie.Kurier ten zostawia tam przesyłki nawet z sąsiedniego miasta lub okolicznych wiosek. Może wreszcie Zarząd Firmy poczyta opinie o swojej Firmie zmobilizuje pracownika do uczciwej pracy której się podjął..Nie każdy może odebrać przesyłkę z odległego punktu odbioru bo odbiorcami sa często ludzie starsi, niepełnosprawni.
Pomimo podanego numeru do odbiorcy przesyłki, kurier nie skontaktował się z nim, tylko zatrąbił raz na ulicy i odjechał. Mój niepełnosprawny mąż musiał sam odbierać paczkę w punkcie. Zarówno konsultant na infolinii, jak i przedstawiciel odbierający moją reklamację nie widzą w tym nic niewłaściwego, ich reakcja "no trudno, nic z tym nie zrobimy" jest żenująca.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL Parcel Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DHL Parcel Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL Parcel Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!