W ogłoszeniu firma twierdzi, że płaci diety zagraniczne kierowcom co jest oszustwem bo w ogóle ich nie wypłaca. W rzeczywistości płaci tylko stawkę z kilometra - wysokość stawki uzależniona od spalania max 46 groszy przy niskim spalaniu i niższa przy wysokim. Do tego podstawa - najniższa krajowa i „dodatek” 250 zł za weekend w budzie. Z tej „fury” pieniąchów które możesz u nich zarobić mogą Ci potrącić do 3000 zł z wypłaty za ewentualne uszkodzenia szkła. Nie wiem czy obecni ich pracownicy znają opowiastkę o tym jak Zabłocki wyszedł na mydle, ale polecałbym im. Dziwię się, że takie firmy mają przyzwolenie na działalność i jawne wyzyskiwanie kierowców za żenujące stawki.
Jak szefostwo w Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja Sp. z o.o. traktuje ludzi?
W ogłoszeniu firma twierdzi, że płaci diety zagraniczne kierowcom co jest oszustwem bo w ogóle ich nie wypłaca. W rzeczywistości płaci tylko stawkę z kilometra - wysokość stawki uzależniona od spalania max 46 groszy przy niskim spalaniu i niższa przy wysokim. Do tego podstawa - najniższa krajowa i „dodatek” 250 zł za weekend w budzie. Z tej „fury” pieniąchów które możesz u nich zarobić mogą Ci potrącić do 3000 zł z wypłaty za ewentualne uszkodzenia szkła. Nie wiem czy obecni ich pracownicy znają opowiastkę o tym jak Zabłocki wyszedł na mydle, ale polecałbym im. Dziwię się, że takie firmy mają przyzwolenie na działalność i jawne wyzyskiwanie kierowców za żenujące stawki.
Po pierwsze nie 46, a 56gr i podstawa nie jest najniższa tylko o 100zł większa, natomiast ze stażowym dochodzi kolejne 375zł. Do tego wspomniane 250zł za weekend i 200zł premii za terminowość i kwartalnie za bezszkodową jazdę 660zł.
Firma się zmienia i to chyba na lepsze dla kierowców. Od lipca już wszyscy w Schade będą na dietach. Brak norm spalania. Trwa wymiana ciągników na nowe Volva z fabryczną klimą. Ale coś za coś. Nie będzie już przyjęć kierowców bez doświadczenia. Polityka niskich wynagrodzeń i przyjmowania kogo leci nie przyniosła dobrych rezultatów. Nie ma tygodnia aby ktoś nie zakończył jazdy w rowie albo nie potłukł szkła.
Przyjmowałem się w marcu i już wtedy nie było mowy, żeby wzięli całkiem bez doświadczenia. Doświadczenie co prawda miałem małe, bo tylko 3 miesiące na międzynarodówce na szmacie, ale to już wystarczyło do przyjęcia.
Aplikowaliście na stanowisko Koordynator Transportu w Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja Sp. z o.o. i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielem firmy.
Taki spokój na forum, od dawna nie zaglądał nikt bo jest tak dobrze? Firma ma dobre notowania!
Ale dlaczego w ten sposób odpowiadasz osobie, która chciałaby się dowiedzieć czegoś o pracy w Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja? Po to stworzone jest to forum by osoby zainteresowane pracą w danym miejscu mogły uzyskać jakieś informacje na ten temat. Czy możesz napisać coś o warunkach zatrudnienia w firmie?
Witajcie, chciałabym zapytać Was o to, jak oceniacie pracę w firmie Schade i czy polecilibyście aplikowanie do niej. Głównie interesuje mnie kwestia tego, czy warunki oferowane na umowie pokrywają się z rzeczywistością, jak jest Waszym zdaniem?
@Marcin Jak łatwo przychodzi takie oskarżanie. Natomiast prawda jest taka, że firma jest dobra w przeciwieństwie do pewnej grupy osób.
Czy w Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja Sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Zwolnienia są nie ma roboty teraz to bedemy jedzic po .015gr za km przy normie 25.5l.dramat sznur do naczepy i będziemy dyndac.
@Mario Za coś dostajemy pieniądze, tym bardziej, że firma jest dobra więc warto szanować pracę!!
Jeździłem chłodnią na sklepy Aldi i zdecydowanie nie polecam. Trzeba zacząć od tego, że odpowiada się generalnie za wszystko, spadnie coś z palety-płacisz, rozwali ci się na aucie-płacisz, wysypie w trakcie załadunku-płacisz, uszkodzisz ciągnik/naczepę-płacisz. Tak więc możesz się nieco zdziwić przy wypłacie, bo tak de facto nie wiesz ile jej dostanie, a ile Ci zabiorą. Dział techniczny w tej firmie to jak film Barei. Jak pojedziesz zatankować na bazę to musisz uważać, żeby Ci towar nie wypadł bokiem, bo takie dziury... i jeszcze mógłbym parę rzeczy napisać, ale generalnie rzeźnia
Jest jakiś powód, że przestaliście korzystać z forum?
informuję że za pracę w miesiącu październiku na międzynarodówce ze szkłem samochodem volvo za przejechanie 10500 km ze spalaniem 30,8 otrzymałem 4400 zł sami sobie policzcie czy to się wam opłaca w tym 2 wekendy w trasie
Może ktoś mi podpowie czy warto starać się o pracę w firmie? Miałem nadzieję, że na forum ktoś czasami pisze ale tu jest cisza?
@sławek tak to prawda, że kierowca międzynarodowy zarobi dużo więcej niż kierowca krajowy. A teraz szukają własnie kieorwców miedzyanrodowych !!! :)
inaczej jest wynagradzany kierowca na trasach krajowych a inaczej na międzynarodowych @adik, do tego dochodzą premie i tu różnice jeszcze większe oczywiście na korzyść tych ostatnich
no i oczywsicie praw jazdy tez trzeba miec :D chociaz taki keirowca to sporo moze zarobic bo przeciez to miedzynarowdy to jezdzi po roznych miesjca w europie
piszecie jakbyście naprawdę uważali niektórych na forum za idiotów. Zamiast pisać o prawie jazdy dla kierowców napiszcie konrety o zarobkach na jakie można liczyć
a skąd wiesz, że aż tyle mozna zarobic u nich 'szkolny, bo ja widizałem ofertę ,wiem,że szukają kogoś od zaraz, jednka nie napisali nic o kwocie wynagrodzenia, trasy sa krajowe i międzynarodowe.
teraz te języki to już niektórzy mają tak obcykane, że z tym nie będzie problemów żadnych. poza tym spoko, że pensje stoją co najmniej na wysokości koło 4000 zł i że oferują również szkolenia
@czereśnia myślę, że jeśli ktoś chce zostać kierowcą międzynarodowym to musi zdobyć doświadczenie na rodzimym podwórku, poza tym trzeba również znać język angielski i francuski.
@Lucjan - najważniejsze, że tacy początkowi kierowcy mogą zdobyć odpowiednie doświadczenie u nich, zwłaszcza, ze związane jest to z odpowiednim prestiżem
To co mi się podoba u nich to jazda po innych krajach, uwielbiam poznawanie nowych miejsc i myślę, że mógłbym z nimi ponegocjować warunki zatrudnienia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Schade Polska Międzynarodowy Transport i Spedycja Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!