Opinie o Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl w Szczecin

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl w Szczecin

Cała prawda
Były pracownik

Zanim złożycie CV dobrze się zastanówcie. Informacje podane w ogłoszeniach mają niewiele wspólnego z prawdą. Zresztą dziwię się, że podają oficjalnie informacje o prowizji. Przecież jest wypłacana pod stołem, z ogromnym opóźnieniem i często z niewybrednym komentarzem. Traktują ją jako nagrodę a nie wypracowane przez pracownika pieniądze. Podwyżki zostały kilka lat za inflacją. Są śmiesznie niskie i wiążą się z podwyższeniem progu sprzedażowego. Warunki prowizyjne są zmieniane w zależności od widzimisię właścicieli. Oczywiście na niekorzyść pracownika. Nawet firma jest zarejestrowana pod innym adresem żeby nie płacić np. za (usunięte przez administratora) To już pokazuje na co w takiej firmie może liczyć zatrudniony. Socjal to tragedia. Brud, smród i ogólnie dramat.

Butterfly ;)
Pracownik
@$

A rzeczywiście - były może takie dwa przypadki w mroźną zimie pare lat temu, gdy zapomnieliśmy w niedzielę wieczór włączyć piec przez noc i było rano jakieś 17 stopni przez dwie godziny zanim temperatura dobiła. Całe szczęście, że były awaryjne farelki.

Roma
Inne

Witam. kto ma wpływ na wybór konkretnych klientów pod jednego Account Managera? Zastanawiam się czy można tym w jakiś sposób manipulować czy jednak przydział jest po prostu losowy? Klient klientowi nierówny ale jednak piszą w treści o progresywnym systemie wynagrodzeń i prowizji. Zastanawiam się jak można go sobie wyliczać

Butterfly ;)
Pracownik
 Pytanie
@Cała prawda

Co ma UX do silnika sklepu? Może jej ktoś wytłumaczyć? W skrócie: płacisz za serwer z oprogramowaniem sklepu, ale UX/UI należy do Ciebia, a w szczególności: ścieżka klienta, opisy produktów, struktura, nazwy i opisy kategorii, zdjęcia, chaty AI, content informacyjny, baza wiedzy, blog, linki wewnętrzne, przyciski Call To Action, layout strony wg 10 heurystyk Nielssena - to wszystko należy do nas i jest naszym dziełem. Nie kupiliśmy tego w Żabce. Ale może gdzieś to widziałaś w Lidlu przy chemii ;)

Marta Nowy wpis
Inne

Hej, kiedyś widziałam, że potrzebny był Grafik DTP Prepress. Już wtedy oferowano widełki do 7,500 zł. Jeśli tak to w tym roku ile dla porównania się zarabia? I czy przyjęcia będą możliwe?

Butterfly ;) Nowy wpis
Pracodawca
@Marta

Hej Marta, Niedawno skończyliśmy rekrutację na stanowisko Grafika DTP. W tej chwili nie mamy potrzeby zatrudniać kolejnych osób na tym stanowisku. Ale prześlij proszę swoje CV - może kiedyś wrócimy do tematu. Powodzenia!

Roma
Inne

Witam. kto ma wpływ na wybór konkretnych klientów pod jednego Account Managera? Zastanawiam się czy można tym w jakiś sposób manipulować czy jednak przydział jest po prostu losowy? Klient klientowi nierówny ale jednak piszą w treści o progresywnym systemie wynagrodzeń i prowizji. Zastanawiam się jak można go sobie wyliczać

Cała Prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Roma

Dostaniesz drobnicę, zapytań od klientów pewnie jak zawsze za mało. Będzie cud jak wyrobisz limit. Progresywny system wynagrodzeń? Mądra regułka dla frajerów. Ludzie uciekają z tego tonącego okrętu.

Butterfly ;)
Pracownik
@Cała Prawda

Drobnicę dostawali najsłabsi ;) Ale teraz dobnicę obsługuje już automat: promo.gift. Najnowsza inwestycja - zapraszam do testów. Dużych Klientów obsługują sprawdzeni, ogarnięci ludzie. Progi sprzedażowe sa przez nich przekraczane dwu- lub trzykrotnie. Jednak gdy więcej czasu spędzasz na zwolnieniach, fajkach i lunchach, niż na rozmowach z Klientami - nie zrobisz progu. Jeśli masz czas pisać swój hejt w południe w poniedziałek, w szczycie sezonu wiosennego, gdy u nas praca wre i nie ma w co ręce włożyć, to rzeczywiście przypomina to tonący okręt. No offence.

Cała prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

A ty dalej w Crocsach z nogami na biurku? Wzbudzając obrzydzenie wszystkich wkoło? Teraz już we własnej dziupli, na szczęście teraz nikt nie musi na to patrzeć. Jak tam szkolenia nowo zatrudnionych? Bo przecież nawet tu padają pytania czy dzielisz się wiedzą. Tylko jaką? Przecież nie masz pojęcia co się wokół dzieje. Nie ma szkoleń, bo wyszłoby, że twoja wiedza o sprzedaży staneła lata temu. Nawet nie orientujesz się co do szczegółów dostawców, od kórych handlowcy zamawiają. Przekazanie wiedzy leży na barkach pracowników. Automat..... śmiechu wart. Jak wszystkie twoje pomysły odnośnie auromatyzacji firmy. Ile ich było na przestrzeni ostatnich lat? Po co nowe ogłoszenia jak automat sam zrobi? Kończy się i tak na zwyłej inwigilacji i czytaniu maili pracowników popołudniami. Magiczne słowo back office - wytrych do zabierania kasy zapracowanym handlowcom, którzy nie tylko muszą wypracowywać wyznaczone limity ale utrzymywać wszystko i wszystkich w firmie. Masz kaprys zatrudnić dodatkowo kogoś na test, np. do pomocy w realizacjach szalonych planów pseudo-automatów? Kto zapłaci? Ty z zarobionych? Oczywiście że nie. Wynagrodzenie dorzucimy do kosztów handlowcom. Kto utrzyma graficzkę/ka? Ty z Agnieszką? No nie - handlowcy. Tak jest ze wszystkim, łącznie z twoją jogą tenisem, innym lansem, papierem toaletowym i mydłem (jak jest). A potem limity w górę bo koszty rosną.

Butterfly ;)
Pracownik
 Pytanie
@Cała prawda

Ciekawy jest ten Twój poziom frustracji. Wart głębszego zastanowienia co do rzeczywistych przyczyn. Muszę Cię zmartwić: firma się rozwija - ostatni rok był rekordowy w 26-letniej historii i wszystko wskazuje na to, że kryzys, który właśnie nadszedł przejdziemy suchą stopą. Czego życzę równiez Tobie. Nic nie kumasz w temacie organizacji systemu sprzedaży. Łkasz, że handlowcy niosą na barkach ciężar firmy. To teraz zapnij pasy i napisz: skąd mają zapytania? Czy przypadkiem nie ode mnie? Dzięki olbrzymiej pracy działu SEO płynie do nas rzeka zapytań. Jestesmy w pierwszej piątce w Google polskim internecie. I walczymy o podium. Ty też walczyłaś? No i drugie pytanie specjalnie dla Ciebie: czy handlowiec jest w stanie wydajnie ofertować i realizować bez: grafika, zakupowca, magazynierów, księgowości, windykacji, pozysku SEO oraz dwójki osób do pomocy pry ofertowaniu? Och. Odpowiedź musi Cię boleć. I jeszcze cios na koniec: skąd mają się znaleźc pieniądze na ich pensje. Obudź się księżniczko. To handlowcy zarabiają w firmach - również na stanowiska wspierajace sprzedaż. I teraz jeszcze praca domowa dla Ciebie: skąd niby firma ma pieniądze na inwestycje w automatyzację i rozwój narzędzi sprzedażowych i marketingowych? Owocnych przemyśleń życzę. Wlaśnie szkolę nowego kandydata: kilka dni po 6 godzin dziennie. Szukam jeszcze dwóch. Na razie od mojej "przestarzałej" wiedzy pęka mu głowa ;) Jogę i tenis polecam - bardzo pomagają w utrzymaniu dobrego nastroju i eliminują ból pośladków.

Cała prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

Z frustracją to ma tyle wspólnego co twoja działalność z prężnie rozwijającą się firmą. Po prostu ostrzeżenie dla osób planujących zmianę pracy i wdepnięcie w coś gorszego. Po to jest ten portal. Rekordowy rok? Jakie to ma odzwierciedlenie w zarobkach? Podwyższanie progów i żałosne podwyżki? I nie pisz bajek, bo dla pracowników jest inna wersja. Dlatego ludzie uciekają. Co to jest dział SEO? Ty jeden i jedna tymczasowo przebywająca tam osoba? Ale nazwa chwytliwa... Z czego osoby wspomagające? Może z twoich zysków którymi się tak chełpisz? Ale przecież lepiej zabierać pracownikom. Inwestycje w automatyzacje. Kolejny slogan na nietrafiony zakup jakiejś platformy, którą zarzucasz po krótkim czasie i zmieniasz na kolejną. Bez ładu i składu. Nowy kandydat - to, że do niego mówisz przez 6 godzin nie oznacza, że z sensem. To ta marketinhowa sieczka, którą tu na portalu próbujesz świecić. Bez sukcesów.

Butterfly ;)
Pracownik
 Pytanie
@Cała prawda

Kochana: Dział marketingu SEO - 4 osoby. Dwie na miejscu. Umowa na czas nieokreślony - która osoba jest tymczasowa niby? Celowo zapominasz o M. i W., którzy pracują zdalnie. SEO contentowe, SEO techniczne, UX/UI, import produktów do systemów, mailingi w Marketing Automation oraz social selling. Jak widzisz - mamy cztery sprzedające strony i jest przy tym co robić. W tym roku KAŻDY dostał podwyżkę o jaką wnioskował, Kłamczuszku ;) Chyba, że rzadko bywałaś w pracy i coś Cię ominęło. Sensacyjną informacją jest ta o platformie: które konkretnie platformy zarzuciłem? Proszę o konkretny przykład, gdy weszliśmy w jakąś platformę i z niej zrezygnowaliśmy. Bez ładu i składu - jak mówisz. Pękamy tu z ciekawości. Chyba Ci się jad kończy. Chcesz nam zaszkodzić - brawo Ty. Jednak mimo Twoich wysyłków - nie obraź się, ale nie zaliczam Twojego pisania do realnych zagrożeń naszego biznesu. Ale - enjoy! PS. Czekamy na zarzuconą platformę od Ciebie. Będziej przynajmniej jeden konkret.

Cała prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

Zaszkodzić? Nie muszę. Ty z Agnieszką wystarczycie. A wpisy nie są po to, żebyś wylewał tu marketingowy bełkot, tylko żeby ostrzec innych przed zatrudnianiem się w tej "firmie". Jeżeli nawet ktoś się zagapi i dotrze na rozmowę kwalifikacyjną, to sam zauważy o czym tu piszę.

Cała prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

Pokaż choć jeden projekt UX do portalu który samodzielnie wykonałeś ze swoim "działem". Pewnie UI też się pochwalisz? Czy po prostu wypisałeś mądre słowa z Internetu?

Butterfly ;)
Pracownik
@Cała prawda

Ależ proszę uprzejmie: promoshop.pl promo.gift giftboxy.pl kosze-upominkowe.pl Nie musisz dziękować ;)

2
Cała prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

Wykorzystywanie gotowych, komercyjnych rozwiązań nazywasz swoim projektem UX? Gratuluję kłamczuszku. Dla czytających: tak wygląda współpraca z tym panem - zakrzyczy, zatupie, a potem się obrazi. Zrobiłeś sobie reklamę na portalu dając linki? Szkoda czasu na polemikę.

Butterfly ;) Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Cała prawda

Mylisz hejt i polemikę. Polemika jest z poszanowaniem drugiej strony. Hejt myśli, że jest anonimowy. Kwestia poziomu. Ty jednostronnie atakujesz. I jak się okazuje - wywalasz się na prostym pytaniu o konkret. A więc po raz trzeci pytam konkretnie: które narzędzie zarzucliśmy "bez ładu, bez składu"? Cały GoWork wstrzymał oddech i czeka na odpowiedź ;)

Butterfly ;) Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Cała prawda

Co ma UX do silnika sklepu? Może jej ktoś wytłumaczyć? W skrócie: płacisz za serwer z oprogramowaniem sklepu, ale UX/UI należy do Ciebia, a w szczególności: ścieżka klienta, opisy produktów, struktura, nazwy i opisy kategorii, zdjęcia, chaty AI, content informacyjny, baza wiedzy, blog, linki wewnętrzne, przyciski Call To Action, layout strony wg 10 heurystyk Nielssena - to wszystko należy do nas i jest naszym dziełem. Nie kupiliśmy tego w Żabce. Ale może gdzieś to widziałaś w Lidlu przy chemii ;)

anonim
Inne

Hejka, nie wiecie czasem czy nie będą jeszcze szukać tu do siebie Account Managera? Wiem, że z rok temu była dodawana oferta na Staffa i te widełki do 10,000 zł mnie zainteresowały, zwłaszcza ze może teraz byłoby nieco więcej? kładą ostry nacisk na wyniki?

$
Były pracownik
@anonim

jest duży nacisk na wynik, to typowa posada handlowca

Butterfly ;)
Pracownik
@$

Dokładnie tak jak w ogłoszeniu - akurat Account Manager to JEST posada handlowca. Dlatego są rozliczane wyniki. Z wyników handlowca utrzymywany jest back office, a więc stanowiska niesprzedające i wspierające handlowca. Account Manager ma do dyspozycji 5-osobowy zespół, który pracuje z nim na jego wynik. Ale trzeba dodać, że Account Manager NIE ZDOBYWA aktywnie klientów - dostaje ich na tacy w formie zapytania ofertowego. Jego zadaniem jest zrobic ofertę i nadzorowac realizację.

Cała prawda
Były pracownik

Zanim złożycie CV dobrze się zastanówcie. Informacje podane w ogłoszeniach mają niewiele wspólnego z prawdą. Zresztą dziwię się, że podają oficjalnie informacje o prowizji. Przecież jest wypłacana pod stołem, z ogromnym opóźnieniem i często z niewybrednym komentarzem. Traktują ją jako nagrodę a nie wypracowane przez pracownika pieniądze. Podwyżki zostały kilka lat za inflacją. Są śmiesznie niskie i wiążą się z podwyższeniem progu sprzedażowego. Warunki prowizyjne są zmieniane w zależności od widzimisię właścicieli. Oczywiście na niekorzyść pracownika. Nawet firma jest zarejestrowana pod innym adresem żeby nie płacić np. za (usunięte przez administratora) To już pokazuje na co w takiej firmie może liczyć zatrudniony. Socjal to tragedia. Brud, smród i ogólnie dramat.

Butterfly ;)
Inne
 Pytanie
@Cała prawda

Droga W., zapraszamy na koleżeńską rozmowę. Od kilku dni aktywnie hejtujesz nas w tym miejscu - tęsknisz?. Poprosiliśmy portal o Twoje IP. Krótkie dementi: prowizja nie jest wypłacana pod stołem na co masz od nas stosowny dokument PIT. Niejeden tak na marginesie. Owszem - prowizja JEST nagrodą za sukces sprzedażowy. Zrozum: u nas za pracę masz pensję, prowizja to u nas nagroda za przekroczenie planu. Chyba, ze chcesz być na gołej prowizji, ale nie sądzę. Podwyżki były w styczniu. Próg sprzedażowy urósł wtedy w granicach 5-10%, bo wzrosły koszty. Prowizje są ustalana raz w roku podczas rozmowy rocznej w styczniu z każdym. Jesteśmy zarejestrowani pod dwoma adresami - zapraszam do lektury CEIDG - jak można czegoś nie płacić będąc zarejestrowanym pod innym adresem? Tak z ciekawości pytam.

Ciekawski prawnik
Inne
 Pytanie
@Butterfly ;)

Proszę się zapoznać z defincją prowizji a następnie z definicją nagrody. Czy w umowie o pracę zdefiniowana jest prowizja, czas i sposób jej rozliczania i wypłacania?

Ciekawski prawnik
Inne
@Butterfly ;)

GoWork.pl nie udostępnia pracodawcom żadnych danych osób, które zamieszczają opinie na forum. Dane takie (a konkretnie – numer IP) udostępniane są wyłącznie organom ścigania na ich wyraźne żądanie.

Cała prawda
Były pracownik
@Ciekawski prawnik

Oczywiście, że w większości umów nie ma słowa o prowizjach, a tym bardziej o terminie jej wypłaty, która jest przeciągana w nieskończoność.

Butterfly ;)
Inne
@Cała prawda

Chyba potrzebujesz definicji nieskończoności w naszym konkretnym przypadku. Zatem podaję: nasza wspólna koleżanka W. doskonale wie, że prowizja jest wypłacana od lat, gdy są spełnione 4 przesłanki: 1. cały towar jest u klienta, 2. całość zapłaty jest na koncie, 3. nie ma reklamacji i 4. jest wystawiona faktura. Jednym słowem: realizacja jest ZAKOŃCZONA. To jest nasza "nieskończoność". Oczywiście rozpisana w Regulaminie Pracy, na wewnętrznej stronie w Przestrzeniach Livespace CRM. Co do udostepniania IP - polecam lekturę orzecznictwa dotyczącego oczerniania pracodawców w internecie przez hejtujących pracowników i smutne tego dla nich dyscyplinarne konsekwencje. Zapewniam, że nie trzeba tu FBI. Jest o niebo prościej. Nieustająco zapraszamy Panią W. na spotkanie i rozmowę, bo jak widać ewidentnie sie pogubiła.

Cała prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

Próbujesz zaciemniać sytuację i mijasz się z prawdą jednocześnie Macieju. Prowizja jest PRZYZNAWANA kiedy są spełnione wymienione warunki. Natomiast o wypłatę trzeba się dopraszać. I trwa to ze średnim poślizgiem 2-3 miesięcy. Co do tych zasad, o których z taką dumą piszesz, to ewentualnie rozpatrujący swoją kandydaturę do tej firmy muszą wiedzieć o drobnym szczególe. Mianowicie jeżeli nie z waszej winy spóźnicie się np. z "wymuszeniem" faktury od klienta jeden dzień, to wasza prowizja przepada, nie przechodzi na kolejny miesiąc i nikogo nie interesuje, że nad tym pracowaliście mnóstwo czasu. Kasy nie będzie. Oczywiście klient po kilku dniach zapłaci. A wiecie kto weźmie całą waszą wypracowaną prowizję? "Mądrości" n.t. IP puszczam mimo uszu. Dużo nauki przed tobą, choć jak zawsze wydaje ci się, że jest inaczej. O jakim hejcie piszesz? Bo poza konkretami nic obraźliwego i nieprawdziwego nie zostało napisane. I dlaczego uważasz, że pisze to W.? To nie ty straszyłeś, że za fałszywe oskarżenia jest odpowiedzialność karna? Z pewnością wszystkie moje informacje zostaną wkrótce zweryfikowane przez właściwe organa. Umowy, wynagrodzenia, badania lekarskie, etc. Wtedy będzie wiadomo kto mija się z prawdą.

Butterfly ;)
Pracownik
 Pytanie
@Cała prawda

Zapraszamy do nas wszystkie organa świata. Przeszliśmy niedawno audyt PIP, tak na marginesie. Wymuszenie faktury? Nie rozumiem co to jest. Prowizja jest przeksięgowywana na następny miesiąc, jeśli realizacja jest niezakończona. To oczywiste. Z każdym rozliczamy każdy należny grosik. Inaczej ludzie nie pracowaliby po kilka - kilkanaście lat z nami. Wesołych Świąt. Proponuję trochę wiosennego spaceru. Oddychaj.

Ca)a prawda
Były pracownik
 Pytanie
@Butterfly ;)

Przyszły pracowniku, jeżeli twój klient nie podpisze faktury w terminie - co jest niezależne od ciebie, to możesz nie przekroczyć swojego limitu sprzedażowego, z czego właściciele skwapliwie korzystają i prowizja pomimo wykonanej pracy w całości przepada. Piszę to, ponieważ z powyższego wywodu Macieja wynika, że pieniądze są wypłacane w kolejnym miesiącu. Co gorsza, jeżeli nie wypracujesz swojego limitu sprzedażowego w jednym miesiącu, to ten brak przechodzi na następny miesiąc i do wyrobienia jest coraz wyższa norma. W gorszych miesiącach może się okazać, że już nigdy nie odrobisz tego limitu i będziesz robić tylko za podstawę. Kto człowieku wytrzymałby u ciebie kilkanaście lat? Dobry żart. Wreszcie nie suchar jak to na codzień bywało. Bardzo się cieszę, że to już za mna. Zachęcam do podtrzymywania konwersacji na tym portalu. Chętnie obnażę kolejne bzdury, które wypisujesz, a szukający informacji zobaczą, że w ogólnym rozrachunku nie warto. Pierwszym wrażeniem czytającego będzie tylko informacja o grożeniu sądem a nie uderzenie się w pierś. Dariusz drugi - zresztą twój znajomy.

$
Były pracownik
@Ca)a prawda

widzę że się pozmienilo bo za moich czasów do prowizji wystarczyła wystawiona faktura moja przygoda z tym miejscem nie potrwała długo bo nie szło mi najlepiej dobrze wspominam ekipę fajne dziewczyny i faktycznie cześć z nich pracowała tam wiele lat zle wspominam oszczędzanie na gazie i wyłączanie ogrzewania oraz proszenie menadżerów o wnoszenie ciężkich kartonów z palet do biura

Butterfly ;)
Pracownik
@Ca)a prawda

W 2004 roku został zniesiony obowiązek podpisywania faktur. Obnażaj dalej ;)

Cała prawda
Były pracownik
@Butterfly ;)

Skrót myślowy ale próbuj dalej. Żeby nie było, że tylko ja narzekam, polecam komentarz o skąpstwie na ogrzewaniu. To też wyjaśnia wiele.

Butterfly ;)
Pracownik
@Cała prawda

Wooooow. Temperatura na czujniku w biurze to niezmiennie od lat 21 stopni. Oszczędność polega na skręcaniui ogrzewania po pracy i podczas dni wolnych.(usunięte przez administratora)

Ciekawski prawnik
Inne
 Pytanie
@Butterfly ;)

Czy pracownik, podpisując umowę o pracę, otrzymuje do podpisania także regulamin pracy? Czy pracownik potwierdza pisemnie, że zapoznał się z regulaminem i zawartymi w nim zapisami o zasadach rozliczania i wypłacania prowizji? Czy w wspomnianym regulaminie określony jest termin wypłaty prowizji, która już została przyznana? Czy wraz z ze zmianami strony potwierdzają pisemnie zgodę na nowe warunki wynagrodzenia podstawowego i dodatkowego?

$
Były pracownik
@Butterfly ;)

zaczynało się pracę w temp 15 st, nieważne jak był ustawiony czujnik, może gdyby ogrzewanie nie było wyłączane poza godzinami pracy, to biuro miałoby szanse nagrzać się do 21st, a nie codziennie rano nagrzewać się od nowa. 21 było po południu o ile wlascielka po cichu nie wyłączała pieca jeszcze w trakcie pracy może dla kogos kto pojawia się biurze dopiero w południe to nic takiego ale takie codzienne rozpoczynanie dnia od wyziebienia to dla niektórych horror

Butterfly ;)
Pracownik
@$

A rzeczywiście - były może takie dwa przypadki w mroźną zimie pare lat temu, gdy zapomnieliśmy w niedzielę wieczór włączyć piec przez noc i było rano jakieś 17 stopni przez dwie godziny zanim temperatura dobiła. Całe szczęście, że były awaryjne farelki.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Specjalista / Specjalistka ds. przetargów?
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Szczecin
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Wiem ze w zeszłym roku już ktoś o to pytał ale dalej mnie to ciekawi zwłaszcza, że nikt nie podjął się wyjaśnienia. W ofercie dla AM z tamtego roku było napisane wprost, że oferują „Progresywny, sprawiedliwy system wynagrodzeń i prowizji. Wiesz ile zarobisz.” Co to oznacza? Mam po prostu X % liczone od wyniku i tyle? dzięki temu przed wyplata wiem ile będzie?

anonim
Inne

Patrzę na ogłoszenie, że Specjalistka ds. przetargów ewidentnie więcej miała od minimalnej proponowane pół roku temu, bo 7 000–10 000 zł brutto na miesiąc. Czy jest możliwe, że skoczyły te zarobki jeszcze po Nowym Roku? Proszę o jakieś aktualne info, szukam pracy :)

OlaKow
Były pracownik

Praca mocno rozwijająca. Pracownicy mają dużą samodzielność, zasady są jasne. Szef jest dobrym mentorem i ma olbrzymią wiedzę. Dużo się nauczyłam, atmosfera też ok. Niestety, nie dla osób z uczuleniem na kota, który jest częścią zespołu...

Emila
Inne
@OlaKow

Rozumiem, że szef się tą wiedzą chętnie dzieli? A czy jakieś szkolenia dodatkowo są? Piszesz, że praca mocno rozwijająca - a czy rozwój idzie w parze z podwyżkami?

OlaKow
Były pracownik
@Emila

Hmmm. Tam jest wynagrodzenie stałe + prowizja od sprzedaży. Więc zarabia się stosownie do swoich umiejętności ogarniania spraw. Prowizja w sezonie może przekraczać nawet tę stałą część wynagrodzenia.

Nick
Inne

Od jakiegoś czasu jednak ogłoszeń nie widać, a przynajmniej ja nie znalazłam jak szukam teraz dla siebie czegoś. To może jednak ta rotacja nie jest taka duża jak się wcześniej wydawało? Ze strony wyczytałam, że opiekun klienta może zarobić nawet 7000 brutto, a przynajmniej tak było parę lat wstecz. Teraz inaczej to wygląda? Jak działa system prowizyjny, to też są wysokie kwoty? Plany sprzedażowe nie są nierealne do osiągnięcia?

M
Kandydat
 Pytanie

Nie dziwi nikogo, że oferta na pracy pojawia się tam co kilka miesięcy (3-6msc)? Już od jakiegoś 1,5 roku? Trochę to podejrzane….

Agata
Inne
@M

Ciekawe czemu tak... Ciągle ktoś odchodzi? Czy po prostu jest większe zapotrzebowanie na pracowników? Poza tym próbowałaś/es się dostać kiedyś tam do pracy na stanowisko? Może wtedy byś coś więcej wiedział

M
Kandydat
 Pytanie
@Agata

Jeżeli pracownicy odchodzą tak często to jest jakiś powód? Albo słaba płaca albo atmosfera? Lub szefostwo, które może nie chce dostrzegać problemu? Pytanie - czy ktoś zauważył problem i coś z nim robi? Z doświadczenia najczęściej nie.

Teresa
Inne

Widzę same dobre komentarze i zastanawiam się nad złożeniem cv. Kilka osób twierdzi, że praca jest wymagająca i dosyć ciężka - możecie sprecyzować, o co chodzi?

Julia
Inne

Ile osób jest odpowiedzialnych za obsługę sklepu internetowego Butterfly? Chciałabym wiedzieć, czy jest szansa na zatrudnienie na takim stanowisku i jaki jest zakres obowiązków takiego pracownika w tej firmie.

Nata
Inne

Firma profesjonalna, dbająca o swojego klienta wykonująca swoją pracę szybko i sumiennie. Polecam każdemu.

Ewcia
Były pracownik

Fajne praca do, której wracało się z uśmiechem. :)

1
KaMi
Były pracownik

Wykonywana praca sama w sobie była wymagająca, lecz satysfakcjonująca. Nie było to codzienne powtarzanie tej samej czynności, co dla mnie jest niezwykle ważne. Atmosfera była bardzo przyjemna, a z szefostwem nie miałam żadnych problemów.

AgnieszkaK

Praca ciekawa, choć trudna - wbrew pozorom. Szefowie w porządku. Atmosfera luźna.

Zostaw merytoryczną opinię o Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl?

    Kandydaci do pracy w Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Butterfly Upominki reklamowe promoshop.pl
Przejdź do nowych opinii