Najgorsza sieć ever!!! Wypowiedziałem umowę przed 7 marca i krótko po tym wyłączono mi internet, a po kilku następnych dniach kartę(!!!). W okresie legalnego, miesięcznego wypowiedzenia! Żenujący wprost poziom obsługi klienta. Ogromne braki wiedzy i kompetencji. Do tego nonszalancja i totalne olewactwo. Włos na głowie się jeży, kiedy widzi się co oni wyprawiają. Miałem cashback, a ile musiałem się napisać z nimi, żeby potwierdzili w końcu, że to ja mam rację. Zleciłem wypłatę 9.04 i do dziś brak wypłaty(w ich Regulaminie to maks. 10 dni). Śmiesznie i strasznie. Z daleka od nich! Naprawdę!!!
Przenosiłem numer do nich lecz nie doszło to do skutku a przez 4 miesiące mi pobierali z konta pieniądze za coś co nie miało miejsca ani nie wykonali żadnej usługi.
Ja zamówiłam duplikat karty, twierdzą że wysłali a po 11 dniach czekania poinformowali mnie ze dostałam mailowo aviso, którego nie dostałam, nie odebrałam więc jak chce duplikat to mam ponownie zapłacić 25 zł. Uważam, że zostałam oszukana i zastanawiam się czy nie zgłosić tego na policji. (usunięte przez administratora)
Jaki jest styl zarządzania w Fonia Telecom Sp. z o.o.?
Przysłano mi numer telefonu, który byl nie wykrywalny przez inne telefony (tzn. kompletnie nie otrzymywalem zadnych sms-ów i telefonów), a numer byl aktywny. Nie polecam
Tam wszystko jest możliwe, ja z ty pseudo operatorem nie chce mieć już nic wspólnego. Fakt faktem jest te 11GB jak i rozmowy i SMS-y za darmo ale.... po korzystaniu ponad pół roku mogę powiedzieć że: transfer internetu niby z automatu powinien się odnowić (wg. aplikacji FONIA jest nowy okres) a się nie odnawia trzeba interweniować mailowo, aplikacja która powinna wyświetlać reklamy w moim przypadku NIE WYŚWIETLA a pomoc techniczna NIE JEST w stanie mi pomóc - była cała masa interwencji i problem nadal jest (karzą grzebać samemu). Kolejna rzeczą jest to że karta SIM na obecną chwilę została zablokowana ze względu za "szybkie zużycie" oczywiście po zapytaniu kiedy zostanie przywrócony transfer... od 4 dni cisza oraz oczywiście karta SIM zablokowana. Największym błędem jest przenieś numer to tego "operatora" gdyż człowiek zostaje sam odcięty od telefonu. Co do ofert które są w aplikacji.... to więcej uzyskacie zniżek stosując karty danego sklepu. Posiadam od nich kartę od ponad pół roku i stanowczo odradzam. Jedyny plus to faktycznie nie ma abonamentu ale trudności jest wiele i trzeba interweniować - czy warto? NIE.
Witam Nie mogę wypełnić formularz ponieważ mój nr.karte stałego pobytu uo0006644 i nie moxne pisać jako dowód dla polski opowatela i proszę o kontak Mój nr.600904575 pozdrawiam