Opinie o Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. w Poznań

ByłaM
Były pracownik

Długo myślałam czy dodać własną opinie, bo dużo nerwów i cierpliwości straciłam na tą firmę, ale w końcu się zdecydowałam. Odniosę się do oddziału w Poznaniu. Zacznijmy od początku: - podejście do pracownika, tak jak ktoś już wspomniał - trzeba być Azjatą lub mieć solidne wtyki żeby być traktowanym po "ludzku", choć z doświadczenia wiem, że w słowniku Samsunga takie słowo nie istnieje ;) Jeżeli zaczynasz być niewygodny, coś pójdzie nie tak to i tak pracownik za to obrywa nawet, jeżeli gafę zrobi "szef". Pracownik jest traktowany jak przysłowiowy (usunięte przez administratora) zero wdzięczności za wysiłek włożony w pracę, wszystkie zasługi wpadają na konto "szefa", który tylko potrafi mydlić oczy... a o awansie lub jakimkolwiek rozwoju w tej firmie możecie zapomnieć... Na co możecie liczyć to szantaż, zaszczuwanie, zastraszanie i zwodzenie słodko pierdzącym odpowiedziami ze strony HR i szefostwa. Piszę "szef", bo obecna osoba obejmująca te stanowisko jest nieprofesjonalna i po prostu nie zasługuje na takie miano :) jedyne określenie, które pasuje idealnie to tyran. - OGROMNA ROTACJA PRACOWNIKÓW, a wszystko to przez nieumiejętne zarządzanie i powody wymienione przeze mnie wyżej. - szkolenia/wdrożenia to czysta kpina, nic poza tym. Jeżeli myślicie, że aplikując na dane stanowisko zostaniecie przeszkoleni od A do Z, to jesteście w błędzie:P. Nikt tutaj nie ma czasu żeby poświęcić więcej uwagi na świeżaka... padają słowa klucze i zostajecie z tym sami przy czym nie wiecie o co i kogo zapytać, bo króluje tu spychologia szeroko stosowana. W najlepszym wypadku zostaną wam przekazane instrukcje chaotycznie spisane w starym zeszycie, które już raczej nie powinny mieć zastosowania. Jednym słowem dramat. - kwestia finansowa, cóż wszystko jest zatajane przez HR, nawet jeżeli dotyczy to % własnej podwyżki. Informacje na temat premii przekazywane są wymijająco, żeby skołować pracownika i często są odwlekane w czasie. Przez te lata które tam spędziłam nie zdarzyło się, żeby podwyżki i premie wypłacane były terminowo. - atmosfera... nie będę się rozwodziła, wszystko zależy od dnia. - komunikacja jest tak samo denna jak ogólna organizacja. Informacje są przekazywane chaotycznie, często zdarza się, że pracownik nie jest informowany o kluczowych sprawach jak na przykład temat umowy. Ubiegając się o umowę o pracę z umowy zlecenia dostajesz informacje, że jest cięcie kosztów i niestety firmy na to nie stać, a o informowaniu czy umowa zostanie przedłużona czy nie też możesz zapomnieć - a takich sytuacji już sporo:P Zwodzenie i szczucie jest na porządku dziennym. A z plusów? Zniżki pracownicze i ładnie wyglądająca pozycja w CV, bo tylko tym można się ewentualnie zainteresować. Ciężko zrozumieć mi pozytywne opinie, które zostały napisane przez obecnych/byłych pracowników. No chyba, że za zaoszczędzone fundusze firma zdecydowała się kilka wykupić. Podsumowując: Problemy zamiatane są pod dywan, spod którego już się dosłownie wysypuje... rozwazałabym zakup kolejnego ;) brak jakiegokolwiek wsparcia od "góry", ogolnopojęty reżim i tyrania, kłamstwa to codzienność. Jeżeli planujesz tutaj dłuższą przyszłość, to upewnij się że nie jest dłuższa od 6 miesięcy, bo średnio po takim czasie następuje wymiana pracownika. Zdecydowanie radzę omijać szerokim łukiem, nawet szerszym niż kształt samego biurowca w Poznaniu :)

3
forMer anonyMous eMployee
Inne
 Pytanie
@HR

I came in here out of curiosity to read what people think about working in this company, and after translating the reviews, I decided that I myself would be happy to address some of the points raised in your response, because I think they are hilarious. 1. "It is also natural that people in trainee and junior positions, and there is no shortage of such in our company, change jobs more often than others. Nevertheless, the average length of employment in our company is 3.08 years. This means that employees, however, often choose to stay with us for longer." I agree, juniors/interns do change jobs, but not because they are looking for new experience, but most simply because of lack of feedback from HR or the boss as to what's next, or last-minute information as @ByłaM mentioned. You also mentioned that you have no shortage of juniors - are you referring to all branches or to the unit in Poznan? Because I guess @ByłaM's answer was addressed to SDS Poznań. 2 Training and onboarding. I have never seen more nonsense in my life. Meetings with an employee after 30-100 days? I 100% agree with what @ByłaM described, training yes, is done, but it is not comprehensive. If the training is for activities related to cooperation with other branches in Europe, online training or via chat is organized BY THE EMPLOYEE. 3. "It's also great that you think it's worth having us as an employer on your resume. It means that we have a good reputation among employers and that the experience and competencies you gain by working with us are highly sought after in the market. :)" Here I think you misinterpreted the statement :). You do not have a "good reputation among employers", but most simply a well-known company name, which is associated only with electronic equipment. 4. "the experience and competence you gain by working for us are highly sought after in the market. :)" Experience? Competence? This is all related to the onboarding I mentioned earlier. The only experience you can take with you when leaving SDS is fear and a sense of low value. 5. "However, we ask you to maintain the culture of expression and avoid the slanderous statements made in this opinion" is the best example of how it is most beneficial for you to pretend that all this is not true. This opinion was nothing but pure honesty. You yourselves know very well that some people in much higher positions lack competence and leadership skills, and ordering a pizza once every six months or so won't patch a hole in the management. It is sad to see how hopelessly you try to warm up the company's image by sweeping everything under the rug with sweet answers like: how things are wonderful at your company. It is enough to ask former employees what they think of SDS Poznań after they left and I am 100% sure that everyone would answer exactly the same as @ByłaM raised.

Ex Employee
Były pracownik

Don't apply there! nothing but exploitation of workers. The management is unable to cope with the situation in the company, so the entire responsibility falls on the employee. Lack of any leadership skills, and you can forget about any respect and support from your boss. Only the result counts, nothing else. Comunication sucks. The employee is treated like a slave. The only positive thing is employee discounts. I have never seen such a toxic environment with such high employee turnover. Within a year they are able to replace the entire department. HR is not good at solving problems, and if your boss doesn't like something, in the best case you go straight to his office and listen how bad you are or you're getting fired without any explanation. If you value your time and your mental health and if you're not Korean, stay away from this place.

1
Wera Nowy wpis
Inne

No tak najlepiej napisać ze atmosfera jest zależna od dnia. Teraz to już nie wiem co o niej myśleć. czy pracownicy sami nie maja opcji na to żeby jakoś bardziej sobie o nią zadbać? Przyjmują tu w ogóle jakiekolwiek propozycje z dołu?

ByłaM
Były pracownik

Długo myślałam czy dodać własną opinie, bo dużo nerwów i cierpliwości straciłam na tą firmę, ale w końcu się zdecydowałam. Odniosę się do oddziału w Poznaniu. Zacznijmy od początku: - podejście do pracownika, tak jak ktoś już wspomniał - trzeba być Azjatą lub mieć solidne wtyki żeby być traktowanym po "ludzku", choć z doświadczenia wiem, że w słowniku Samsunga takie słowo nie istnieje ;) Jeżeli zaczynasz być niewygodny, coś pójdzie nie tak to i tak pracownik za to obrywa nawet, jeżeli gafę zrobi "szef". Pracownik jest traktowany jak przysłowiowy (usunięte przez administratora) zero wdzięczności za wysiłek włożony w pracę, wszystkie zasługi wpadają na konto "szefa", który tylko potrafi mydlić oczy... a o awansie lub jakimkolwiek rozwoju w tej firmie możecie zapomnieć... Na co możecie liczyć to szantaż, zaszczuwanie, zastraszanie i zwodzenie słodko pierdzącym odpowiedziami ze strony HR i szefostwa. Piszę "szef", bo obecna osoba obejmująca te stanowisko jest nieprofesjonalna i po prostu nie zasługuje na takie miano :) jedyne określenie, które pasuje idealnie to tyran. - OGROMNA ROTACJA PRACOWNIKÓW, a wszystko to przez nieumiejętne zarządzanie i powody wymienione przeze mnie wyżej. - szkolenia/wdrożenia to czysta kpina, nic poza tym. Jeżeli myślicie, że aplikując na dane stanowisko zostaniecie przeszkoleni od A do Z, to jesteście w błędzie:P. Nikt tutaj nie ma czasu żeby poświęcić więcej uwagi na świeżaka... padają słowa klucze i zostajecie z tym sami przy czym nie wiecie o co i kogo zapytać, bo króluje tu spychologia szeroko stosowana. W najlepszym wypadku zostaną wam przekazane instrukcje chaotycznie spisane w starym zeszycie, które już raczej nie powinny mieć zastosowania. Jednym słowem dramat. - kwestia finansowa, cóż wszystko jest zatajane przez HR, nawet jeżeli dotyczy to % własnej podwyżki. Informacje na temat premii przekazywane są wymijająco, żeby skołować pracownika i często są odwlekane w czasie. Przez te lata które tam spędziłam nie zdarzyło się, żeby podwyżki i premie wypłacane były terminowo. - atmosfera... nie będę się rozwodziła, wszystko zależy od dnia. - komunikacja jest tak samo denna jak ogólna organizacja. Informacje są przekazywane chaotycznie, często zdarza się, że pracownik nie jest informowany o kluczowych sprawach jak na przykład temat umowy. Ubiegając się o umowę o pracę z umowy zlecenia dostajesz informacje, że jest cięcie kosztów i niestety firmy na to nie stać, a o informowaniu czy umowa zostanie przedłużona czy nie też możesz zapomnieć - a takich sytuacji już sporo:P Zwodzenie i szczucie jest na porządku dziennym. A z plusów? Zniżki pracownicze i ładnie wyglądająca pozycja w CV, bo tylko tym można się ewentualnie zainteresować. Ciężko zrozumieć mi pozytywne opinie, które zostały napisane przez obecnych/byłych pracowników. No chyba, że za zaoszczędzone fundusze firma zdecydowała się kilka wykupić. Podsumowując: Problemy zamiatane są pod dywan, spod którego już się dosłownie wysypuje... rozwazałabym zakup kolejnego ;) brak jakiegokolwiek wsparcia od "góry", ogolnopojęty reżim i tyrania, kłamstwa to codzienność. Jeżeli planujesz tutaj dłuższą przyszłość, to upewnij się że nie jest dłuższa od 6 miesięcy, bo średnio po takim czasie następuje wymiana pracownika. Zdecydowanie radzę omijać szerokim łukiem, nawet szerszym niż kształt samego biurowca w Poznaniu :)

3
anonim
Inne
@ByłaM

Hej, wielkie dzięki za tak obszerną i merytoryczną opinię. Chciałam tu aplikować, ale najwidoczniej muszę to jeszcze przemyśleć przynajmniej kilka razy. Nie chce być wścibska, więc wybacz za moje pytanie. Ale skoro pracowałaś tu tyle lat, to chyba plusów musiało być więcej, niż zniżki i ładna pozycja w cv? Zasadnicze wynagrodzenie oferują konkurencyjne, czy o co chodzi? Szukają właśnie kogoś na stanowisko Junior Logistics Specialist. Wiesz może jak wygląda praca na tym stanowisku? Jeszcze raz dzięki za opinię. Powodzenia w nowej pracy! ;)

ByłaM
Były pracownik
@anonim

szczerze mówiąc sama nie wiem czemu spędziłam tutaj tyle czasu.. wynagrodzenie bardzo średnie, a pracy od groma. Dużą role grało tutaj przyzwyczajenie i wypracowanie schematów działania, ale gdybym mogła cofnąc czas i mieć tą wiedze co teraz, to za żadne skarby bym tutaj nie aplikowała :). Co do twojego pytania o stanowisko - nie mam pojęcia jak to wygląda, obowiązki się zmieniają bardzo często, zazwyczaj jednak sporo dochodzi. Nie spodziewałabym się fajerwerek na twoim miejscu, także solidnie przemyśl tą decyzję, bo możesz tylko zmarnować czas i przede wszystkim zdrowie psychiczne na tą firmę...

Wiolka
Inne
@ByłaM

Co to znaczy, że wynagrodzenie jest bardzo średnie? Jesteś w stanie podać mi widełki? Piszesz, że obowiązki się zmieniają bardzo często... Ale czy są one do siebie podobne?

employee
Pracownik
 Pytanie

Jako długoletni pracownik tej firmy chcę uspokoić że nie jest aż tak źle jak osoby poniżej wypisały. Bywa tak że byli pracownicy wracają po latach do nas do pracy. Trzeba po prostu brać pod uwagę, że specyfika pracy z obcokrajowcami jest zupełnie inna a co dopiero w azjatyckiej korporacji. Wiadomo, że im wyżej w szczebelkach tym więcej wyzwań ale w tego typu korporacji należy mieć odpowiednie nastawienie. Jeśli chodzi o benefity to istnieją takie jak: karty lunchowe, opieka medyczna, imprezy firmowe dwa razy do roku, premia półroczna, premia za polecenie pracownika, coroczna podwyżka, nagroda pracownika roku, pracownika miesiąca, zniżki na sprzęty RTV,AGD wydają się dość zachęcająco żeby spędzić tutaj kilka lat. Istnieje możliwość pracy z domu, półgodziny przerwy lunchowej itp Kuleje kwestia szkoleń, których w tej firmie brak. Wdrożenie pracownika zależy od sytuacji w dziale. W której firmie pracownicy nie są wrzucani na głęboką wode ? Zdarza się tak samo i tutaj.

ByłaM
Były pracownik
 Pytanie
@employee

Zdaję się, że ktoś próbuje marnie ocieplić, mierny z resztą, wizerunek firmy? Sądząc po głosach pracowników w czasie kiedy jeszcze tam pracowałam i osobistych doświadczeniach nadal podtrzymuje to, co napisałam powyżej. Benefity nie zrekompensują ci zdrowia psychicznego i nerwów, które zmarnujesz na użeranie się z Koreańczykami, którzy panoszą się jak Hrabstwo całego świata traktując Polaków jak g..no a siebie jako naród wybrany :). Premia, owszem jest, ale jak juz wspomniałam wypłacana grubo po przekroczeniu ustalanych terminów, jak z resztą pwdwyżki. Kolejny aspekt - wskaż mi proszę który szef, pomijając tego w SDS, zachowuje się jakby był niezrównoważony i pomiata swoimi pracownikami lub ignoruje chociażby wiadomości czy głupie przywitanie się z nim? Mam wrażenie, ze nie widzą nic poza czubkiem ich wąskiego noska ;). Wiele lat tam pracowałam i jestem w stanie śmiało stwierdzić, że obecny "szef" jest najgorszym z wszystkich, którzy grzali tę posadę ;) Ilu pracowników wróciło w takim razie do Samsunga? Bo z tego co wiem wróciła tylko jedna osoba, nie będę wymieniała z imienia. Doszły mnie też słuchy że z początkiem roku wróciła druga osoba. Czy te dwie osoby to jest jakiś wybitny wynik sądząc po tym, że w trakcie kolejnego roku nastąpi rotacją całego działu? Nie sądzę ;)

HR
Pracownik
@ByłaM

ByłaM, dziękujemy za Twoją opinię. Skorzystamy z możliwości odpowiedzi. :) W firmie nie ma ogromnej rotacji pracowników. Dane na ubiegły rok, które skrupulatnie mierzymy, mówią, że z firmy odeszło 14% pracowników. Przyjmuje się, że od 15% do nawet 25% stanowi normę w zakresie fluktuacji zatrudnienia, więc nasz wynik jest poniżej średniej. Naturalne jest też to, że osoby na stanowiskach stażowych i juniorskich, a takich u nas nie brakuje, częściej od innych zmieniają pracę. Mimo to, średnia długość zatrudnienia w naszej firmie wynosi 3,08 lat. Oznacza to, że pracownicy jednak często wybierają pozostanie z nami na dłużej. Szkolenia, a przede wszystkim onboarding i wdrożenie do roli, są oczywiście organizowane. Onboarding jest ustandaryzowany, a pierwszy dzień pracy przebiega dla każdego tak samo. Wdrożenia do roli są następnie prowadzone przez poszczególnych managerów i ich zespoły, według ich pomysłu i celów. Na bieżąco pytamy o feedback z onboardingu i wdrożenia, odpowiadamy na pytania i poświęcamy uwagę, żeby nowa osoba czuła opiekę w tym kluczowym czasie. Spotykamy się także z nowym pracownikiem na dłużej po 30 i 100 dniach od zatrudnienia. Wtedy pracownik może i powinien podzielić się swoją opinią, czy przeszkolenie idzie zgodnie z planem, czy czegoś brakuje, co jeszcze jest potrzebne żeby czuł(a) się komfortowo w nowej roli. Informacje na temat premii i podwyżek oraz ich wysokości spływają do nas od struktur wyżej. Komunikujemy na bieżąco wszystkie informacje, które posiadamy. Jeśli nie posiadamy potwierdzonych informacji, nie możemy ich zakomunikować. Nie ma to na celu „skołowania pracownika”. Wypłaty nie są odwlekane w czasie i są co roku wypłacane terminowo. Cieszymy się, że zauważasz też plusy współpracy z nami. Również jesteśmy zadowoleni z naszego pakietu benefitów, zwłaszcza ze zniżek na produkty firmowe, dofinansowania dojazdów do pracy, elastycznego czasu pracy, kart pre-paid, pakietów medycznych, sportowych i wielu innych. Super też, że uważasz, że warto mieć nas jako pracodawcę w swoim CV. Oznacza to, że cieszymy się dobrą opinią wśród pracodawców oraz że doświadczenie i kompetencje, które zyskujesz przez pracę u nas, są bardzo poszukiwane na rynku. :) Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię. Uważamy, że każda opinia jest wartościowa, nawet ta bardzo emocjononalna, która wiąże się ze zmianą pracy. Jeśli chciałabyś porozmawiać z nami, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub na naszego maila HR: hrsdspl@samsung.com. Prosimy jednak o zachowanie kultury wypowiedzi i unikanie pomawiających sformułowań, które padły w tej opinii. Pozdrawiamy i życzymy dalszego powodzenia w karierze! Zespół HR

ad
Były pracownik
@ByłaM

zgadam sie z kolezanka, publiczny lincz i ponizanie to stnadard, ludzie robili sie w sekunde czerwoni

anonim
Inne
@employee

Odpowiednie nastawienie, czyli co masz na myśli. Nie pytam z sarkazmem, chce tu aplikować do działu ecommerce i dobrze by było żeby pracowało sie jak najlepiej:) Podwyżki coroczne są indywidualne, czy każdy dostaje tyle samo %?

1
Nikt
Były pracownik
@ByłaM

Płaca marna ponieważ prawdziwą zapłatą w tej firmie była przygoda, którą wspólnie przeżyliśmy.

forMer anonyMous eMployee Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@HR

I came in here out of curiosity to read what people think about working in this company, and after translating the reviews, I decided that I myself would be happy to address some of the points raised in your response, because I think they are hilarious. 1. "It is also natural that people in trainee and junior positions, and there is no shortage of such in our company, change jobs more often than others. Nevertheless, the average length of employment in our company is 3.08 years. This means that employees, however, often choose to stay with us for longer." I agree, juniors/interns do change jobs, but not because they are looking for new experience, but most simply because of lack of feedback from HR or the boss as to what's next, or last-minute information as @ByłaM mentioned. You also mentioned that you have no shortage of juniors - are you referring to all branches or to the unit in Poznan? Because I guess @ByłaM's answer was addressed to SDS Poznań. 2 Training and onboarding. I have never seen more nonsense in my life. Meetings with an employee after 30-100 days? I 100% agree with what @ByłaM described, training yes, is done, but it is not comprehensive. If the training is for activities related to cooperation with other branches in Europe, online training or via chat is organized BY THE EMPLOYEE. 3. "It's also great that you think it's worth having us as an employer on your resume. It means that we have a good reputation among employers and that the experience and competencies you gain by working with us are highly sought after in the market. :)" Here I think you misinterpreted the statement :). You do not have a "good reputation among employers", but most simply a well-known company name, which is associated only with electronic equipment. 4. "the experience and competence you gain by working for us are highly sought after in the market. :)" Experience? Competence? This is all related to the onboarding I mentioned earlier. The only experience you can take with you when leaving SDS is fear and a sense of low value. 5. "However, we ask you to maintain the culture of expression and avoid the slanderous statements made in this opinion" is the best example of how it is most beneficial for you to pretend that all this is not true. This opinion was nothing but pure honesty. You yourselves know very well that some people in much higher positions lack competence and leadership skills, and ordering a pizza once every six months or so won't patch a hole in the management. It is sad to see how hopelessly you try to warm up the company's image by sweeping everything under the rug with sweet answers like: how things are wonderful at your company. It is enough to ask former employees what they think of SDS Poznań after they left and I am 100% sure that everyone would answer exactly the same as @ByłaM raised.

Diana Nowy wpis
Inne

Junior Finance Specialist ma w ofercie wpisane 2 dni home office w tygodniu. Czy podczas ich wyznaczania będę od czegokolwiek zależna czy raczej wszystko względem grafiku układam wedle własnej preferencji?

Sara
Inne

Specjalista ds. Operacji Logistycznych ma pracę bardziej przy zmieniających się projektach czy coś stałego? Bo wspomnieli w ogłoszeniu o projektach jakichś ale bez wyjaśnienia szerszej struktury właściwie. Jak to wygląda?

Patryk Nowy wpis
Były pracownik
@Sara

Apropos projektów, to zależy od zespołu do którego się trafi. Z góry założyć można jednak, że firma ciągle się rozwija, a więc ogólnie obszarów do "popłynięcia" z projektem nie brakuje, szczególnie dla kogoś, kto dobrze organizuje swoją pracę. Ale o konkrety to chyba najlepiej zapytać jednak na rozmowie...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko Senior Tax Specialist (Remote or Poznan). Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik Serwisu
Warszawa
XAPIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ania
Inne

Cześć. Chciałam się o coś spytać bo ogólnie zainteresowało mnie ogłoszenie Asystent_ka ds. Administracyjno-Biurowych tylko nie rozumiem jednej rzeczy, czemu jest podana umowa zlecenie, jak są stałe godziny i w ogóle? Czy to tylko tak na początku a potem jest szansa jednak na przejście na normalną umowę - no tego się chce dowiedzieć.

1
Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje na stanowisku Koordynator w firmie Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.?

1
anonim
Inne

Orientujecie się czy jest tu możliwość odbycia stażu? Nie wiem czy dobrze myślę, ale firma wydaje się być odpowiednia do rozwoju i zdobycia kompetencji. Po waszych wpisach można zauważyć że nie jest tu idealnie, ale może to dobre miejsce na nabranie doświadczenia i rozpoczęcie pierwszej pracy? Chodzi mi konkretnie o dział finansów:) Pracuje ktoś z nim? Możecie nakreślić mi sytuację w dziale jeśli chodzi o wynagrodzenie, atmosferę, kierownictwo?

1
Ex Employee
Były pracownik

Don't apply there! nothing but exploitation of workers. The management is unable to cope with the situation in the company, so the entire responsibility falls on the employee. Lack of any leadership skills, and you can forget about any respect and support from your boss. Only the result counts, nothing else. Comunication sucks. The employee is treated like a slave. The only positive thing is employee discounts. I have never seen such a toxic environment with such high employee turnover. Within a year they are able to replace the entire department. HR is not good at solving problems, and if your boss doesn't like something, in the best case you go straight to his office and listen how bad you are or you're getting fired without any explanation. If you value your time and your mental health and if you're not Korean, stay away from this place.

1
anonim
Inne

Teraz wrzucili rekrutacje dla specjalisty ds.wsparcia biznesowego. Ogłoszenie jest po angielsku. Czy to oznacza że CV trzeba wysłać w tym języku i rozmowa kwalifikacyjna też po angielsku?

1
Sonix
Pracownik
@anonim

Tak, jesli ogloszenie jest po angielsku, to CV tez jest wymagane po angielsku i rozmowa bedzie tez minimum czesciowo po angielsku

1
Danka
Inne
@Sonix

Ok no i jak teraz jest oferta jeszcze dla asystentki i w sumie wszystkie z tego co widzę jest po polsku to nie ma co się martwić? Tylko stopień komunikatywny został wpisany. A co z jakimś kursem językowym? Cześć będzie taki oferowany? Nie widzę niczego w opisie o tym

1
Stanisław
Pracownik

Bardzo dobry pracodawca polecam / warunek trzeba pozytywnie przejść weryfikacje po 3 latach nienagannej pracy.

1
Aga
Inne
@Stanisław

Na czym polega ta weryfikacja po 3 latach nienagannej pracy? Można liczyć na jakąś premię, benefity po przejściu takiej weryfikacji? Czy nic ona właściwie nie zmienia?

1
Tomek
Inne
@Aga

Z umowy o dzieło po 3 latach po pozytywnej weryfikacji pracownik otrzymuje umowę zlecenie.

1
anonim
Inne
@Tomek

To żart, prawda? Albo sarkazm z goryczą w tle? Po trzech latach zwykle ludzie w firmach dostają umowy na czas nieokreślony, a nie przechodzą z dzieła na zlecenie :)) Możesz zdradzić, o co Ci szło tak naprawdę?

1
nowy_nabytek
Kandydat
 Pytanie

Ostatnio rekrutacja w kierunku chyba na specjaliste odpraw celnych, ktos wypowie się na temat pracy z managerami SDS?

1
Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Administrator

Czy często Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. poszukuje kogoś na stanowisko Koordynator? Ile osób tam pracuje?

Michał
Były pracownik
@Administrator

Nie poszukuje, z resztą tam czy jesteś koordynatorem czy szeregowym pracownikiem to zarabiasz tyle samo (średnia rynkowa na dane stanowisko -75%) a obowiązków ci dochodzi. Pracuje tam sporo osób bo przecież firma jest podzielona na wiele oddziałów w wielu miastach.

1
Dyzio
Inne
@Michał

Jak to możliwe, że zarobki na wyższych stanowiskach są takie same jak na tych 'standardowych'? Jest to jakaś niezrozumiała taktyka firmy czy może są jakieś problemy finansowe i stąd tak to wygląda? Możesz podać, w przybliżeniu, na ile można rzeczywiście liczyć?

1
Anna
Inne

Hej widziałam w ogłoszeniu na GA Assistant że wymagają prawa jazdy. A wiecie po co? Jakie obowiązki są związane z wyjazdami i podróżami? Wiecie po co to prawko?

1
ByłyPracownik
Były pracownik

Bardzo słaba firma. Kultura koreańska sprawia, że ​​czujesz się niedoceniany i nieistotny dla istnienia firmy. Management nie dba o pracowników, pensje są śmiesznie niskie. Brak szkoleń, podwyżki niezauważalne, absurdalny system awansów, ogromny natłok pracy, HR nie ogarnia prostych tematów, brak office coordinator – pracownicy ogarniają wszystko. Nie polecam tej firmy jako pracodawcy.

1
Julia
Inne
@ByłyPracownik

pomyslec by można ze firma zagraniczna to o szkolenia będzie dbać i inwestować w rozwój kadry, czemu więc jest inaczej? jak to tłumaczą, ten brak szkoleń, inwestycji w kapitał ludzki ?

1
ByłyPracownik
Były pracownik
@Julia

Julia - nie tłumaczą! Koreańska przełożona HR ignoruje maila, nie odpowiada na wiadomości. Zapytana wprost telefonicznie, odpowiada zdawkowo, że musi to sprawdzić z centralą... TOTALNA IGNORANCJA!

1
Michał
Były pracownik
@ByłyPracownik

W 100% zgadzam się z tym komentującym. Firma fajna tylko do wpisu w CV dla przyszłego pracodawcy. Z jednej strony polecam bo fajny headstart ścieżki kariery ale broń boże nie zostawajcie tam na dłużej.

1
Danuta
Inne
@Michał

Kurcze słabo jest mieć tego typu odczucia wobec swojego byłego miejsca pracy... :/ No ale skoro polecasz to na jaki max okres można się tutaj według Ciebie zakorzenić żeby się nie zasiedzieć przypadkiem?

1
Michał
Były pracownik
@Danuta

Od 6 miesiecy do 2 lat jeszcze akceptowalnie. Warto też wynegocjować najwyższą możliwą stawkę już przy zatrudnianiu się (oczywiście nadal znacznie poniżej stawek rynkowych) bo podwyzki coroczne wynoszą od 1% do 8% (usunięte przez administratora)

1
Gość

Bardzo porządna, rzetelna firma. Miło się tam pracuje.

2
ByłyPracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Gość

Czyżby ktoś próbował ocieplić wizerunek firmy? hahah

1
Danuta
Inne
@ByłyPracownik

A Twoje zatrudnienie tu u nich to na jaki okres przypada? Bo opinia sprzed 3 lat jest przecież, masz z tego czasu jakieś doświadczenie?

1
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Małgorzata
Inne

Możesz powiedzieć dlaczego? Bo reszta ma odmienne zdanie, więc bez argumentów to trochę bezpodstawna ta Twoja opinia.

1
Stanley
Pracownik

Pracowałem w sds 8 lat od początku , do przejscia na emeryturę potwierdzam opinię i polecam

1
Ilona
Inne
@Stanley

8 lat to szmat czasu.. Rozwinąłeś się jakoś w tej firmie, dawali jakieś możliwości żeby zdobyć lepszą pensję albo podnieść jakoś kwalifikacje?

1
Marek
Inne

świetna firma to wystarczy żeby forum byłe puste. Szkoda bo bardzo przydatne są wasze opinie.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mickiewicza 52
    64-510 Poznań
  • NIP: 7872108120 REGON: 302659136 KRS: 0000504845
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii