Opinie o E-Sbl.Net Sp. z o.o. w Chełm Śląski

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy E-Sbl.Net Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w E-Sbl.Net Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o E-Sbl.Net Sp. z o.o. w Chełm Śląski

Robert Kubica

Proszę o informację na e-mail robert.kubica@e-sbl.net o jaką sprawę chodzi, zweryfikuję dlaczego problem nie został jeszcze rozwiązany. Czas na usunięcie awarii w którym technicy powinni zamknąć problem to maksymalnie 48h, chyba że problem nie leży po naszej stronie. Robert Kubica

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

Obiecanki cacanki... Usługi dosłownie takie są. Na informacji obiecują usunięcie awarii w ciągu kilku dni a termin z dnia na dzień bez żadnej informacji przedłuża się. Gdyby nie telefon na informacje to można by czekać i czekać... Kompletny brak poszanowania klienta, totalny brak słowności. Na infolinii tylko przepraszanie i proszenie o cierpliwość. Niekompetentność pracowników. Brak zainteresowania klientem i tym że zostawia się go bez dostępu do sieci. Ogólnie jedna wielka niesłowność.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ręce opadają

STANOWCZO ODRADZAM! - same awarie, zero kontaktu, olewanie klienta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Scherif

Jak mi net wolno zaczyna chodzić, to włączam "http://www.speedtest.net/" , a potem robię screen bo to jest dowód na złe działanie sieci netu. Ale jak dotychczas nie miałem potrzeby interweniować, bo łączę działało dobrze, a problem tkwił w serwerze nadawcy, bo był za wolny w stosunku do potrzeb właściciela. Więc dlaczego mam obwiniać niewinna firmę o złe działanie netu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w E-Sbl.Net Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy PHP Backend Developer
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
CzOrnY

Ten internet schodzi na psy od nich np place za internet 5Mb/s + telefon 89 zl a w takim sobie UPC gdzie za 89 zl mam 60 Mb/s + telefon i jest natychmiastowa obsluga telefoniczna - e-sbl.net - typowa Firma KOGUCIK . Od 2 tygodni nie umiem sie skontaktowac z administracja sieci - brak ofert ze strony uslugodawcy. Widac jak im zalezy na klientach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bolesława

Widać że nie tylko u mnie ten problem. Obsługa klienta zdaje się ignorować konsumenta, a łącze internetu działa niczym sygnałem morsa. NIE POLECAM!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pafnucy Październikowski

Uważam iż firma oferuje wybitne usługi dla osób w wieku starszym, im się nie śpieszy, poczekają aż gazeta lub film będzie im się ładował na oko 2 tygodnie, im się nie śpieszy. Dla osób z większymi wymaganiami, nie polacam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
andi

U mnie podobnie jak pisze przedmówca. Od roku awarie średnio raz w miesiącu. Przychodzi serwisant, wymienia stale to samo na niby nowe, a po 2 tygodniach znowu to samo (słabe wolne i zanikające łącze). Internet jeżeli jest to na tak słabym poziomie że szkoda na niego czasu. Jeżeli przyszły klient tej firmy przegląda tylko WP, albo Interię i ma sporo czasu (żeby otworzyła mu się strona) ewentualnie rano włączy sobie pocztę żeby wieczorem ją przeczytać to może zostać Ich abonentem. Jak macie większe wymagania to raczej odradzam. Niestety jestem w takiej sytuacji, że raczej nie mam możliwości zmiany operatora (dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza kablowego, lub limity za pobrane dane)dlatego jestem zmuszony przesiadywać po północy żeby cokolwiek zrobić w internecie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafal

od lipca 2014 roku miałem 7 awarii, średnio od kilku dni do 3 tygodni. Awaria co miesiąc była taka sama. Za każdym razem pracownicy zaczynali tropić usterkę metodą prób i błędów ponieważ nikt nie sprawdzał jak poprzednio rozwiązano problem. Po pół roku zdecydowałem wysłać reklamację do działu administracji z prośbą o oddanie pieniędzy za dni bez usługi. Po miesiącu bez odpowiedzi dostałem mailem formularz reklamacyjny do wypełnienia... Nie spotkałem się w całym powiecie firmy z równie kiepską obsługą klienta. Jeżeli ktoś ma alternatywę niech nie wybiera tej firmy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kluski

straszne głupoty ktoś tu wypisuje, lecz z jednym się zgodzę - rzeczywiście trudno się dodzwonić, lecz obecnie jest już coraz lepiej, a jak internet wolno działa, a nikt tego nie zgłasza to już inna bajka, w cale nie ma żadnej tragedii jeśli chodzi o prace w spółce, to na kokosy nie ma co liczyć, Od około 1,5 roku sieć została w znacznym stopniu zmodernizowana, więc awarie są coraz rzadsze. PS. XXX pisze chyba o innej firmie rozumiem tych co mają pecha i ciągle coś im się psuje, po prostu jak pech to pech - tu antena, tu kabel porwą, gdzieś przytrzasną i powykręcają a potem się dziwią czemu coś słabo internet chodzi, urządzenia wrzucą do szafki, bez wentylacji, lub jak ktoś od początku miał jakieś trefne urządzenie a nie poinformował nikogo z administracji sieci sądząc że tak ma być, i tak siedział z wolnym łączem przez tygodni lub miesięcy kilka to już inna sprawa, ale żeby przez 2-4 h nie mieć internetu i już o zwroty prosić to już przegięcie, jak rozpina nadajnik, to powiedzieć kiedy w których godzinach, a admin. sieci dojdzie do tego co się w tym czasie na nadajniku działo że zaczął on przerywać, zróbcie tak w Netii lub Orange to odeślą was do punktu w regulaminie, i guzik będzie a nie odliczenie od rachunku, za bałagan w sieci wewnętrznej od strony klienta firma nie odpowiada, zresztą pokażcie mi dostawce który za to odpowiada...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
man

Do firmy dzwoniłem trzykrotnie i za każdym razem kobieta odpowiadala ze oddzwonią z konkretną ofertą. i nic .... FIRMA KOGUCIK uważają że ludzie będą się prosić?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIEZADOWOLONY

E-SBL NIE MA ZADOWOLONYCH KLIENTÓW. TEN INTERNET MAŁO KIEDY DZIAŁA. TELEFONÓW NIKT NIE ODBIERA. TO JEST TRAGEDIA NIE INTERNET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

Zdarzyło mi się tam pracować. W momencie kiedy człowiek płacze w momencie kiedy ma iść do pracy jest źle. Odradzam każdemu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edi

Wiejski operator który nie ma pojęcia o standardach działania internetu. Awarie, zwisy, wieczne eksperymenty to standard. Na infoliniach jak się w końcu uda dodzwonić to słychać ludzi którzy powinni pracować w oborze. TRAGEDIA !!! Odradzam współpracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o E-Sbl.Net Sp. z o.o. - Chełm Śląski

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w E-Sbl.Net Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy E-Sbl.Net Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w E-Sbl.Net Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

E-Sbl.Net Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleksandra Fredry 6
    43-143 Chełm Śląski
  • NIP: 6462848644 KRS: 0000326110
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
E-Sbl.Net Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii