Proszę o informację na e-mail robert.kubica@e-sbl.net o jaką sprawę chodzi, zweryfikuję dlaczego problem nie został jeszcze rozwiązany. Czas na usunięcie awarii w którym technicy powinni zamknąć problem to maksymalnie 48h, chyba że problem nie leży po naszej stronie. Robert Kubica
Obiecanki cacanki... Usługi dosłownie takie są. Na informacji obiecują usunięcie awarii w ciągu kilku dni a termin z dnia na dzień bez żadnej informacji przedłuża się. Gdyby nie telefon na informacje to można by czekać i czekać... Kompletny brak poszanowania klienta, totalny brak słowności. Na infolinii tylko przepraszanie i proszenie o cierpliwość. Niekompetentność pracowników. Brak zainteresowania klientem i tym że zostawia się go bez dostępu do sieci. Ogólnie jedna wielka niesłowność.
STANOWCZO ODRADZAM! - same awarie, zero kontaktu, olewanie klienta.
Jak mi net wolno zaczyna chodzić, to włączam "http://www.speedtest.net/" , a potem robię screen bo to jest dowód na złe działanie sieci netu. Ale jak dotychczas nie miałem potrzeby interweniować, bo łączę działało dobrze, a problem tkwił w serwerze nadawcy, bo był za wolny w stosunku do potrzeb właściciela. Więc dlaczego mam obwiniać niewinna firmę o złe działanie netu?
Ten internet schodzi na psy od nich np place za internet 5Mb/s + telefon 89 zl a w takim sobie UPC gdzie za 89 zl mam 60 Mb/s + telefon i jest natychmiastowa obsluga telefoniczna - e-sbl.net - typowa Firma KOGUCIK . Od 2 tygodni nie umiem sie skontaktowac z administracja sieci - brak ofert ze strony uslugodawcy. Widac jak im zalezy na klientach
Widać że nie tylko u mnie ten problem. Obsługa klienta zdaje się ignorować konsumenta, a łącze internetu działa niczym sygnałem morsa. NIE POLECAM!!!!!
Uważam iż firma oferuje wybitne usługi dla osób w wieku starszym, im się nie śpieszy, poczekają aż gazeta lub film będzie im się ładował na oko 2 tygodnie, im się nie śpieszy. Dla osób z większymi wymaganiami, nie polacam
U mnie podobnie jak pisze przedmówca. Od roku awarie średnio raz w miesiącu. Przychodzi serwisant, wymienia stale to samo na niby nowe, a po 2 tygodniach znowu to samo (słabe wolne i zanikające łącze). Internet jeżeli jest to na tak słabym poziomie że szkoda na niego czasu. Jeżeli przyszły klient tej firmy przegląda tylko WP, albo Interię i ma sporo czasu (żeby otworzyła mu się strona) ewentualnie rano włączy sobie pocztę żeby wieczorem ją przeczytać to może zostać Ich abonentem. Jak macie większe wymagania to raczej odradzam. Niestety jestem w takiej sytuacji, że raczej nie mam możliwości zmiany operatora (dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza kablowego, lub limity za pobrane dane)dlatego jestem zmuszony przesiadywać po północy żeby cokolwiek zrobić w internecie.
od lipca 2014 roku miałem 7 awarii, średnio od kilku dni do 3 tygodni. Awaria co miesiąc była taka sama. Za każdym razem pracownicy zaczynali tropić usterkę metodą prób i błędów ponieważ nikt nie sprawdzał jak poprzednio rozwiązano problem. Po pół roku zdecydowałem wysłać reklamację do działu administracji z prośbą o oddanie pieniędzy za dni bez usługi. Po miesiącu bez odpowiedzi dostałem mailem formularz reklamacyjny do wypełnienia... Nie spotkałem się w całym powiecie firmy z równie kiepską obsługą klienta. Jeżeli ktoś ma alternatywę niech nie wybiera tej firmy...
straszne głupoty ktoś tu wypisuje, lecz z jednym się zgodzę - rzeczywiście trudno się dodzwonić, lecz obecnie jest już coraz lepiej, a jak internet wolno działa, a nikt tego nie zgłasza to już inna bajka, w cale nie ma żadnej tragedii jeśli chodzi o prace w spółce, to na kokosy nie ma co liczyć, Od około 1,5 roku sieć została w znacznym stopniu zmodernizowana, więc awarie są coraz rzadsze. PS. XXX pisze chyba o innej firmie rozumiem tych co mają pecha i ciągle coś im się psuje, po prostu jak pech to pech - tu antena, tu kabel porwą, gdzieś przytrzasną i powykręcają a potem się dziwią czemu coś słabo internet chodzi, urządzenia wrzucą do szafki, bez wentylacji, lub jak ktoś od początku miał jakieś trefne urządzenie a nie poinformował nikogo z administracji sieci sądząc że tak ma być, i tak siedział z wolnym łączem przez tygodni lub miesięcy kilka to już inna sprawa, ale żeby przez 2-4 h nie mieć internetu i już o zwroty prosić to już przegięcie, jak rozpina nadajnik, to powiedzieć kiedy w których godzinach, a admin. sieci dojdzie do tego co się w tym czasie na nadajniku działo że zaczął on przerywać, zróbcie tak w Netii lub Orange to odeślą was do punktu w regulaminie, i guzik będzie a nie odliczenie od rachunku, za bałagan w sieci wewnętrznej od strony klienta firma nie odpowiada, zresztą pokażcie mi dostawce który za to odpowiada...
Do firmy dzwoniłem trzykrotnie i za każdym razem kobieta odpowiadala ze oddzwonią z konkretną ofertą. i nic .... FIRMA KOGUCIK uważają że ludzie będą się prosić?
E-SBL NIE MA ZADOWOLONYCH KLIENTÓW. TEN INTERNET MAŁO KIEDY DZIAŁA. TELEFONÓW NIKT NIE ODBIERA. TO JEST TRAGEDIA NIE INTERNET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdarzyło mi się tam pracować. W momencie kiedy człowiek płacze w momencie kiedy ma iść do pracy jest źle. Odradzam każdemu.
Wiejski operator który nie ma pojęcia o standardach działania internetu. Awarie, zwisy, wieczne eksperymenty to standard. Na infoliniach jak się w końcu uda dodzwonić to słychać ludzi którzy powinni pracować w oborze. TRAGEDIA !!! Odradzam współpracę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E-Sbl.Net Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E-Sbl.Net Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E-Sbl.Net Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!