Jej uchwytność KREACJA
Nikt nie wie, gdzie się rodzi, którędy przebiegnie i gdzie się zatrzyma. To w świecie marketingu alfa i omega, początek i koniec. Powstaje z empatii, jest silna mocą doświadczenia i napędzana pasją. Każdy wiedziony potrzebą rozwoju swojego brandu, jego odświeżenia lub stworzenia zupełnie od nowa otrzyma z YOU’re WELCOME solidną porcję pomysłów na wizerunek marki, która odtąd gdziekolwiek będzie szła, pobiegnie.Liczą się przeżycia, liczy się szczera i ciekawa historia, bo marketing to przecież nic innego jak pisanie ciekawych scenariuszy. Dzień zaczyna się od mycia zębów, a kampania sprzedażowa od BIG IDEA. Zawsze.
Jego niezbędność DOŚWIADCZENIE
Nikt nie kwestionuje faktu, że na genialny i jedyny w swoim rodzaju pomysł można wpaść przypadkiem, gdziekolwiek. Ale doświadczenie jeszcze nikomu nie przeszkodziło w płodzeniu dobrych pomysłów na dużą skalę. Pomijając takie oczywistości jak rutyna pracy i sprawnie działające mechanizmy wewnątrz firmy, warto skupić się na tym, że mózg to tak naprawdę mięsień, podobnie jak serce. Sukces mieszka więc tam, gdzie się oba narządy często i regularnie ćwiczy.
Jego wysokość SUKCES
Dla każdego znaczy co innego. Czasem to wzrost, a czasem odbudowa zaufania, zwiększenie grona odbiorców, wzrost sprzedaży, utrzymanie marki na rynku lub jej triumfalny wjazd na grzbiecie – jakżeby inaczej – białego wierzchowca. Dobra agencja reklamowa będzie dla marki jak bielizna korygująca, świeże kwiaty w wazonie albo jak ostry gitarowy riff. Wybór należy do klienta i zawsze zależy od jego sprecyzowanych, ale bywa też – jeszcze nieuświadomionych – potrzeb…
Jego ulotność ZAUFANIE
Współodczuwanie – współtworzenie – współdziałanie = tak powinna przebiegać każda godna zaufania kampania marketingowa. Zaufanie. Jego odpowiednia porcja skraca czas działania, usprawnia etapy pracy, prowadzi do celu prostą ścieżką, a bywa, że nawet jasno oświetloną autostradą. Raz zdobyte wymaga ciągłej pielęgnacji.
Jej nieograniczoność SWOBODA
Dwoimy się i troimy, by codziennie móc o YOU’re WELCOME powiedzieć, że to agencja o niczym nieograniczonych możliwościach. Otwarty umysł pcha na nowe lądy, ale to morze możliwości pozwala do nich dopłynąć. Świeże, niebanalne i odważne pomysły wymagają odpowiednich zestawów narzędzi. Zapraszamy do skorzystania z naszych. Nie ma za co. You’re welcome.
JAK PROJEKTUJEMY SUKCES?
CEL KLIENTA
Ustaliliśmy, po co się spotkaliśmy, w czym mamy pomóc. To etap wypełnienia briefu wraz z klientem, aby zebrać informację o jego potrzebach.
ANALIZA
Zebraliśmy wszystkie dostępne informacje, które pozwoliły nam zrozumieć, co należy zmienić, poprawić, wyeksponować w działaniach marketingowych, na czym należy się skupić, aby zrealizować cele.
PROFIL KONSUMENTA
Inaczej grupy docelowe – poznaliśmy Twoich odbiorców (kim są, co robią, gdzie bywają, co na nich wpływa, jak podejmują decyzje zakupowe) – stworzyliśmy PROFIL, był bardzo precyzyjny dzięki szczegółowej analizie.
POMYSŁ + STRATEGIA
Inaczej BIG IDEA – Zebraliśmy zespół agencji, przedstawiliśmy cele, wynik analizy oraz profil klienta. Podczas burzy mózgów wygenerowaliśmy niebanalny i innowacyjny pomysł, dzięki któremu Twoje produkty zdecydowanie wyróżniły się na tle konkurencji, a klienci znacznie częściej się na nie decydowali.
NARZĘDZIA
Kolejnym krokiem było przygotowanie strategii działań, dobranie do niej odpowiednich narzędzi, ustalenia kosztów i przygotowanie szczegółowego harmonogramu działań.
RAPORTY
Oczywiście wszystkie działania były pod koniec każdego miesiąca omawiane na podstawie przedstawionego przez nas raportu. Pomógł on uporządkować pracę i wykazać comiesięczny progres.