UTI.pl INTERNET PUZZLES

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy UTI.pl INTERNET PUZZLES

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w Uti jakiś czas temu. Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz ale za moich czasów był duży problem z wieczną rotacją pracowników. Moim zdaniem problem leży po stronie rekruterki (na szkoleniu mówiła, że jest po biologii? czy po kierunku pokrewnym, nie pamiętam), która nie ma pojęcia o dobieraniu odpowiednich osób do pracy. Niejednokrotnie zatrudniani są ludzie bez doświadczenia w sprzedaży, bez jakiejkolwiek wiedzy na temat tej branży, a szefostwo jest wielce zdziwione, że ma problem z pracownikami, a co za tym idzie negatywnymi opiniami klientów. Ryba psuje się od głowy ;) może lepiej wpuścić nowych, niezależnych pracowników po kierunkowym wykształceniu na stanowiska managerskie, którzy dadzą świeży pogląd na to co się dzieje w firmie? Czy lepiej łatać starą, dziurawą drogę bez końca? Zresztą... nie mój cyrk, nie moje małpki. Co do samej pracy - jest to typowe call center więc wiadomo: odsłuchiwanie rozmów, omawianie tego co mówisz do klientów, żeby było zgodnie ze skryptem, sprawdzanie czasu i ilości rozmów. Pełna kontrola nad tym co i jak robisz. Przerwy są ściśle określone co do minuty więc to już daje dużo do myślenia w kwestii swobody i atmosfery w pracy. Jak jest to czyjaś pierwsza praca i nie ma porównania z innymi pracodawcami to doświadczenie w Uti można potraktować jako ciekawostkę, wstęp do dalszego rozwoju zawodowego, praktykę po szkole lub chwilówkę, żeby złapać parę groszy. Natomiast jak zależy komuś na rozwoju zawodowym to raczej nie w Uti bo awansujesz co najwyżej na opiekuna ;)

Pracodawca

@były pracownik

Dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak nie możemy się z nią zgodzić. Jak niejednokrotnie podkreślamy rotacja pracowników, która w naszej firmie faktycznie bywa dość wysoka, wynika zarówno z charakteru pracy konsultanta, jak i z faktu, że dla wielu osób jest to pierwsza praca - część z nich nie odnajduje się w sprzedaży i podejmuje decyzję o opuszczeniu naszej firmy. To prawda, że często zatrudniamy osoby bez doświadczenia w sprzedaży, ponieważ wierzymy, że każdy kto ma chęci do pracy i pasję, może się nauczyć zawodu. Podobnie z naszymi rekruterami – wykształcenie kierunkowe nie jest dla nas najważniejsze, ponieważ ostatecznie największą rolę odgrywa zapał do pracy i charakter oraz skuteczność w wykonywaniu obowiązków. Nasi rekruterzy to specjaliści w swojej branży, którzy dokładają wszelkich starań by do naszego zespołu dołączali jak najlepsi pracownicy, jednak nawet najdokładniej przeprowadzony proces rekrutacyjny nie może zagwarantować, że dana osoba będzie w stu procentach zadowolona ze stanowiska. Opisywane przez Panią kwestie związane z charakterem pracy wynikają z faktu, że w naszej firmie panują jasne zasady i wyraźnie określone obowiązki, których przestrzegamy, ponieważ zarówno my jako pracodawca i cały nasz zespół pragniemy jak najlepiej obsługiwać naszych Klientów i coraz lepiej wykonywać swoją pracę.

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam Pracowałem w tej firmie pewna chwilę nie powiem ile bo mogłoby to naprowadzić ich na mnie(ale sporo). Z miesiąca na miesiąc kasa była słabsza nie ważne od wyniku zmieniali umowy co pół roku. Kombinowanie optymalizacyjne byle tylko jak najmniej premii dać było dołujące. Nie twierdze że nie da się tam kasy wyciągnąć pewnie się da tylko jakim kosztem? Każdy kto tam pójdzie wie jaka jest technika sprzedaży DEZINFORMACJA KLIENTA czarowanie ceną kilkadziesiąt zł tańsza na domenie bo hosting to już teraz chyba w podobnej cenie co konkurencja dlatego przenosicie tylko nazwę i home bo tam jest jeszcze drogo. (usunięte przez administratora) Jak trzymasz się średniej będą cię trzymać będziesz zarabiać minimalną krajową o ile nie zetną cię do 6-7 h dziennie wtedy dniówka jak z 2008, ale im się to opłaca. Jak masz gadane i brak sumienia na pierwszą robotę spoko opcja , poza tym omijałbym szerokim łukiem.

Abc
Kandydat
 Pytanie

Witam, a możecie powiedzieć jakie tam są zarobki na umówię o prace?

Pracodawca

@Abc

Praca na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. sprzedaży jest na 7/8 etatu i podstawa brutto wynosi 2250 zł. Premie są zależne od liczby pozyskanych klientów. Kwota pełnego sięga nawet do 4 000 zł brutto. Opiekun Handlowy pracuje w 8 godzinnym wymiarze czasu, podstawa jest uzgadniana indywidulanie. Premie są zależne od wartości sprzedaży.

olszewskiego6niemacojesc
Pracownik
 Pytanie
@UTI.pl INTERNET PUZZLES

Ta sama śpiewka co 5 lat temu. Czy w UTI nie wiedzą czym jest inflacja? Teraz 4000 jest warte tyle co 3k te 5 - 6 lat temu. Po drugie, nikt z szeregowych pracowników tyle tam nie zarabia. Wiem, bo robiłem wywiad z wieloletnimi pracownikami (o dziwo są tacy, ale jest ich niewiele. Większość daje sobie spokój po miesiącu - dwóch).

Pracodawca

@olszewskiego6niemacojesc

W dziale handlowym możliwe jest zatrudnienie na dwóch rodzajach stanowiska: konsultant - zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów. Na tym stanowisku zatrudniane są zazwyczaj osoby o mniejszym doświadczeniu, opiekun - obsługujący stałych klientów. Na to stanowisko awansuje się ze stanowiska konsultanta. To prawda, że na stanowisku konsultanta rotacja bywa większa - wynika to z faktu, że często na tym stanowisku zatrudniają się osoby bez doświadczenia, które stwierdzają, że praca w sprzedaży nie jest zawodem dla nich. Jeśli osoba zatrudniona na stanowisku konsultanta odnajduje się w sprzedaży i chce kontynuować tę karierę, uti.pl docenia takie osoby i oferuje jasno określoną ścieżkę rozwoju. Ponieważ działamy w systemie premiowym wysokość zarobków uzależniona jest od osobistych predyspozycji i doświadczenia danego pracownika. Wiele osób pracuje z nami od lat, a informacja zwrotna, którą od nich otrzymujemy wskazuje, że są zadowolone ze swojej pracy. UTI.PL jako pracodawca jest otwarte na rozmowy w pracownikami dotyczące wynagrodzenia.

MMMMMMMMM
Kandydat
 Pytanie
@UTI.pl INTERNET PUZZLES

Jakiej kwoty można się spodziewać mówiąc o premii uznaniowej? (mniej więcej) Czy premia wypłacana jest każdego miesiąca?

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w UTI.pl INTERNET PUZZLES?

Pracodawca

@Pytanie

W UTI.pl dobrze wiemy, że przyjemna atmosfera w miejscu pracy to jeden z powodów, dla których chętnie przychodzi się do firmy dlatego zwracamy szczególną uwagę na wzajemne relacje.

klawygość
Pracownik
@Pytanie

W UTi nie ma dobrej atmosfery. Sam dojazd psuje atmosferę.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży oferowane przez firmę UTI.pl INTERNET PUZZLES? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
Abc
Kandydat
 Pytanie

A powiedzcie jak jest z umowa o prace? Nie jest to tylko pic na wodę ?

Pracodawca

@Abc

Witam, zależy nam na stałej współpracy, dlatego każdy pracownik ma możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Jedynie pierwsza umowa 25-dniowa, na okres szkoleniowo - wdrożeniowy, jest umową zlecenie. Zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną, gdzie jasno przedstawimy warunki współpracy i odpowiemy na każde pytanie. Pozdrawiamy!

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy w UTI.pl INTERNET PUZZLES szukają chętnych na staż?

Pracodawca

@Pytanie

Proszę o przesłanie zapytania na adres rekrutacja@uti.com.pl ze wskazaniem działu jakiego ma dotyczyć staż.

Pytanie
 Pytanie

Czy często w firmie wirtuale.pl S.A zdarza się rekrutacja wewnętrzna?

Pracodawca

@Pytanie

Rekrutacja wewnętrzna zależna jest od kilku czynników, m.in. zapotrzebowanie na kolejne stanowiska a takie będą się pojawiały w związku z rozwojem firmy, jak i również kwestie rotacyjne w firmie. Najlepsi Konsultanci mogą awansować na stanowisko Opiekuna nawet już po 3 miesiącach współpracy. Nasi menadżerowie również rozpoczynali swoją karierę w firmie własnie od stanowiska konsultanta. Doceniamy zaangażowanie oraz chęci rozwoju. Nasi pracownicy mogą liczyć na pełne wsparcie i szkolenia na każdym etapie.

Zostaw merytoryczną opinię o UTI.pl INTERNET PUZZLES - Kielce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
UTI.pl INTERNET PUZZLES
Przejdź do nowych opinii