Pytania do firmy UTI.pl INTERNET PUZZLES
Pracowałam w Uti jakiś czas temu. Nie wiem jak sytuacja wygląda teraz ale za moich czasów był duży problem z wieczną rotacją pracowników. Moim zdaniem problem leży po stronie rekruterki (na szkoleniu mówiła, że jest po biologii? czy po kierunku pokrewnym, nie pamiętam), która nie ma pojęcia o dobieraniu odpowiednich osób do pracy. Niejednokrotnie zatrudniani są ludzie bez doświadczenia w sprzedaży, bez jakiejkolwiek wiedzy na temat tej branży, a szefostwo jest wielce zdziwione, że ma problem z pracownikami, a co za tym idzie negatywnymi opiniami klientów. Ryba psuje się od głowy ;) może lepiej wpuścić nowych, niezależnych pracowników po kierunkowym wykształceniu na stanowiska managerskie, którzy dadzą świeży pogląd na to co się dzieje w firmie? Czy lepiej łatać starą, dziurawą drogę bez końca? Zresztą... nie mój cyrk, nie moje małpki. Co do samej pracy - jest to typowe call center więc wiadomo: odsłuchiwanie rozmów, omawianie tego co mówisz do klientów, żeby było zgodnie ze skryptem, sprawdzanie czasu i ilości rozmów. Pełna kontrola nad tym co i jak robisz. Przerwy są ściśle określone co do minuty więc to już daje dużo do myślenia w kwestii swobody i atmosfery w pracy. Jak jest to czyjaś pierwsza praca i nie ma porównania z innymi pracodawcami to doświadczenie w Uti można potraktować jako ciekawostkę, wstęp do dalszego rozwoju zawodowego, praktykę po szkole lub chwilówkę, żeby złapać parę groszy. Natomiast jak zależy komuś na rozwoju zawodowym to raczej nie w Uti bo awansujesz co najwyżej na opiekuna ;)
Dziękujemy za wyrażenie opinii, jednak nie możemy się z nią zgodzić. Jak niejednokrotnie podkreślamy rotacja pracowników, która w naszej firmie faktycznie bywa dość wysoka, wynika zarówno z charakteru pracy konsultanta, jak i z faktu, że dla wielu osób jest to pierwsza praca - część z nich nie odnajduje się w sprzedaży i podejmuje decyzję o opuszczeniu naszej firmy. To prawda, że często zatrudniamy osoby bez doświadczenia w sprzedaży, ponieważ wierzymy, że każdy kto ma chęci do pracy i pasję, może się nauczyć zawodu. Podobnie z naszymi rekruterami – wykształcenie kierunkowe nie jest dla nas najważniejsze, ponieważ ostatecznie największą rolę odgrywa zapał do pracy i charakter oraz skuteczność w wykonywaniu obowiązków. Nasi rekruterzy to specjaliści w swojej branży, którzy dokładają wszelkich starań by do naszego zespołu dołączali jak najlepsi pracownicy, jednak nawet najdokładniej przeprowadzony proces rekrutacyjny nie może zagwarantować, że dana osoba będzie w stu procentach zadowolona ze stanowiska. Opisywane przez Panią kwestie związane z charakterem pracy wynikają z faktu, że w naszej firmie panują jasne zasady i wyraźnie określone obowiązki, których przestrzegamy, ponieważ zarówno my jako pracodawca i cały nasz zespół pragniemy jak najlepiej obsługiwać naszych Klientów i coraz lepiej wykonywać swoją pracę.
Witam Pracowałem w tej firmie pewna chwilę nie powiem ile bo mogłoby to naprowadzić ich na mnie(ale sporo). Z miesiąca na miesiąc kasa była słabsza nie ważne od wyniku zmieniali umowy co pół roku. Kombinowanie optymalizacyjne byle tylko jak najmniej premii dać było dołujące. Nie twierdze że nie da się tam kasy wyciągnąć pewnie się da tylko jakim kosztem? Każdy kto tam pójdzie wie jaka jest technika sprzedaży DEZINFORMACJA KLIENTA czarowanie ceną kilkadziesiąt zł tańsza na domenie bo hosting to już teraz chyba w podobnej cenie co konkurencja dlatego przenosicie tylko nazwę i home bo tam jest jeszcze drogo. (usunięte przez administratora) Jak trzymasz się średniej będą cię trzymać będziesz zarabiać minimalną krajową o ile nie zetną cię do 6-7 h dziennie wtedy dniówka jak z 2008, ale im się to opłaca. Jak masz gadane i brak sumienia na pierwszą robotę spoko opcja , poza tym omijałbym szerokim łukiem.
Witam, a możecie powiedzieć jakie tam są zarobki na umówię o prace?
Praca na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. sprzedaży jest na 7/8 etatu i podstawa brutto wynosi 2250 zł. Premie są zależne od liczby pozyskanych klientów. Kwota pełnego sięga nawet do 4 000 zł brutto. Opiekun Handlowy pracuje w 8 godzinnym wymiarze czasu, podstawa jest uzgadniana indywidulanie. Premie są zależne od wartości sprzedaży.
Ta sama śpiewka co 5 lat temu. Czy w UTI nie wiedzą czym jest inflacja? Teraz 4000 jest warte tyle co 3k te 5 - 6 lat temu. Po drugie, nikt z szeregowych pracowników tyle tam nie zarabia. Wiem, bo robiłem wywiad z wieloletnimi pracownikami (o dziwo są tacy, ale jest ich niewiele. Większość daje sobie spokój po miesiącu - dwóch).
W dziale handlowym możliwe jest zatrudnienie na dwóch rodzajach stanowiska: konsultant - zajmujący się pozyskiwaniem nowych klientów. Na tym stanowisku zatrudniane są zazwyczaj osoby o mniejszym doświadczeniu, opiekun - obsługujący stałych klientów. Na to stanowisko awansuje się ze stanowiska konsultanta. To prawda, że na stanowisku konsultanta rotacja bywa większa - wynika to z faktu, że często na tym stanowisku zatrudniają się osoby bez doświadczenia, które stwierdzają, że praca w sprzedaży nie jest zawodem dla nich. Jeśli osoba zatrudniona na stanowisku konsultanta odnajduje się w sprzedaży i chce kontynuować tę karierę, uti.pl docenia takie osoby i oferuje jasno określoną ścieżkę rozwoju. Ponieważ działamy w systemie premiowym wysokość zarobków uzależniona jest od osobistych predyspozycji i doświadczenia danego pracownika. Wiele osób pracuje z nami od lat, a informacja zwrotna, którą od nich otrzymujemy wskazuje, że są zadowolone ze swojej pracy. UTI.PL jako pracodawca jest otwarte na rozmowy w pracownikami dotyczące wynagrodzenia.
Jakiej kwoty można się spodziewać mówiąc o premii uznaniowej? (mniej więcej) Czy premia wypłacana jest każdego miesiąca?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w UTI.pl INTERNET PUZZLES?
A powiedzcie jak jest z umowa o prace? Nie jest to tylko pic na wodę ?
Witam, zależy nam na stałej współpracy, dlatego każdy pracownik ma możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Jedynie pierwsza umowa 25-dniowa, na okres szkoleniowo - wdrożeniowy, jest umową zlecenie. Zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną, gdzie jasno przedstawimy warunki współpracy i odpowiemy na każde pytanie. Pozdrawiamy!
Wiecie czy w UTI.pl INTERNET PUZZLES szukają chętnych na staż?
Proszę o przesłanie zapytania na adres rekrutacja@uti.com.pl ze wskazaniem działu jakiego ma dotyczyć staż.
Czy często w firmie wirtuale.pl S.A zdarza się rekrutacja wewnętrzna?
Rekrutacja wewnętrzna zależna jest od kilku czynników, m.in. zapotrzebowanie na kolejne stanowiska a takie będą się pojawiały w związku z rozwojem firmy, jak i również kwestie rotacyjne w firmie. Najlepsi Konsultanci mogą awansować na stanowisko Opiekuna nawet już po 3 miesiącach współpracy. Nasi menadżerowie również rozpoczynali swoją karierę w firmie własnie od stanowiska konsultanta. Doceniamy zaangażowanie oraz chęci rozwoju. Nasi pracownicy mogą liczyć na pełne wsparcie i szkolenia na każdym etapie.