Pytania do firmy UTI.pl INTERNET PUZZLES
Jak w UTI.pl INTERNET PUZZLES wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Dzień dobry, W UTI.pl stawiamy na proaktywność i zaangażowanie naszych pracowników, doceniając ich wkład i osiągnięcia. Jeżeli osoba takimi cechami się wykazuje, awans wewnętrzny na wyższe stanowisko jest jak najbardziej realny. Pozdrawiam,
Jak to jest przeprowadzane, gdy zwalnia się wakat na jakimś kierowniczym stanowisku? Organizujecie Państwo wewnętrzną rekrutację, zanim zaczniecie szukać ludzi na otwartym rynku pracy?
Proces obsadzania wakatów na kierowniczych stanowiskach w naszej firmie zależy od indywidualnych potrzeb danej roli. Zawsze staramy się najpierw rozważyć istniejące zasoby wewnętrzne, ponieważ zależy nam na rozwijaniu talentów już obecnych w zespole. Jednakże, w przypadku nie znalezienia odpowiedniego kandydata wewnątrz firmy, rozważamy także otwarte rekrutacje, aby pozyskać nowe umiejętności i perspektywy z zewnątrz. Ostateczny proces zatrudniania jest prowadzony z uwzględnieniem naszych wartości i potrzeb organizacyjnych.
Czy UTi nadal rekrutuje pracowników? Jeżeli tak to na jaki dział/ działy?
Dzień dobry, Aktualnie prowadzimy rekrutację na Konsultanta Sprzedaży i Opiekuna Handlowego. Zapraszamy do aplikowania przez stronę https://kariera.uti.pl/
Witam. W przypadku stanowiska konsultanta ds. sprzedaży napisano o realizacji celów sprzedażowych, które mają wpływ na osiągnięcie wysokiej premii. Jak więc te cele są ustawiane. Czy biorą pod uwagę umiejętności i doświadczenie pracownika, czy każdy ma takie same? I jakich premii się spodziewać?
Dzień dobry, Jeżeli chodzi o cele sprzedażowe, to pierwszy cel jest przy pierwszych 20 dniach współpracy - cel wdrożeniowy. Ten okres ma na celu umożliwienie nowemu członkowi zespołu skoncentrowanie się na adaptacji do środowiska pracy, zrozumieniu produktów i procesów firmy oraz nawiązaniu relacji z klientami. Następnie w pierwszym miesiącu współpracy cel wynosi 80%, po czym wzrasta do 100%. Wysokość premii uzależniona jest od indywidualnych wyników każdego pracownika, a szczegółowe informacje na ten temat omawiamy bardziej szczegółowo podczas rozmowy rekrutacyjnej. Pozdrawiam.
A czy nowa osoba robi ten cel wdrożeniowy pod okiem kogoś doświadczonego? Jest kierowany przez kogoś, kto osiąga już te pełne cele? A i mam pytanie, podczas tych pierwszych 20 dni jest etap podpatrywania, jak pracują ci, co osiągają te 100% celów?
Tak, nowa osoba jest kierowana przez doświadczone osoby podczas celu wdrożeniowego. Proces obejmuje teoretyczne szkolenie, które przygotowuje kandydata do pracy, a następnie pod okiem trenera sprzedaży i menadżera odbywa się okres wdrożeniowy praktyczny. Naszym celem jest stworzenie przyjaznego wdrożeniu nowych Konsultantów do pracy. Dodatkowe informacje udzielamy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Pozdrawiam.
Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem pojęcie cel wdrożeniowy. Czy chodzi o szkolenie pod okiem kogoś doświadczonego, bez sprecyzowanego celu sprzedaży? Tak, żeby kandydat głównie zapoznał się ze środowiskiem pracy? Czy może jednak jakiś próg tu też obowiązuje - np. 50, 60, 70%?
Procentowe progi celów sprzedażowych omawialiśmy wyżej w konwersacji. O szczegółach odnośnie celi sprzedażowych chętnie porozmawiamy podczas szkolenia. Zapraszamy do aplikowania przez kariera.uti.pl, gdzie będziemy mogli się na tej kwestii bardziej skupić. Pozdrawiam.
Dzień dobry, Czy jest możliwość podjąć współpracę zdalną jeśli ktoś ma już doświadczenie dwuletnie w sprzedaży? Słyszałam dobre opinie od byłego pracownika na temat firmy, niestety obecnie mieszkam w województwie Śląskim, ale mam bliskich w Kielcach i zastanawiałam się czy jest możliwość podjęcia pracy z domu, a w przypadku przeprowadzki przejście do Biura. Pozdrawiam, Dagmara. ☺️
Dzień dobry Pani Dagmaro, Bardzo proszę o aplikowanie przez kariera.uti.pl, nasz specjalista ds. HR skontaktuje się z Panią i odpowie na wszelkie pytania. Pozdrawiam.
Czy w UTI.pl INTERNET PUZZLES poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Witam. Poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują dodatkowe świadczenia - premie sprzedażowe, premie za wyniki rankingowe. Dodatkowo każdemu pracownikowi przysługuje pakiet benefitów. (Przykładowo: Karta Multisport z możliwością podpięcia osoby towarzyszącej lub voucher zakupowy do galerii Echo)
A posprzedazowa obsługa klienta. Może ktoś się wypowie jak ta praca wygląda? Czy to tylko wabik a praca i tak będzie polegała na sprzedaży... I czy ktoś mógłby podać widełki jeżeli chodzi i zarobki, czy raczej najnizsza krajowa ?
Witamy, Stanowisko o które Pani pyta jest w dziale Centrum Obsługi Klienta. Jest to dział posprzedażowy w którym do głównych zadań należy obsługa administracyjna oraz techniczna klienta. Jeżeli chodzi o warunki finansowe są one dobierane indywidualnie dla każdego pracownika, zależnie od wiedzy merytorycznej oraz doświadczenia zawodowego i omawiane są podczas postępowania rekrutacyjnego. Mamy nadzieję, że udało się odpowiedzieć Państwu na dane pytania, w razie pytań zapraszamy do kontaktu, zespół UTI.PL
Czyli każdy zarabia inaczej? Liczyłam, że przeczytam tutaj jednak chociaż jakieś widełki zarobków na tym stanowisku, bo mnie też ono zaciekawiło. Ale jakaś podstawa jest tam w ogóle, tak? Chciałam się upewnić.
Poszukujemy osoby na stałe, na umowę o pracę. Nasi pracownicy oprócz gwarantowanej podstawy mają możliwość zdobycia premii oraz dodatków kompetencyjnych czy też stażowych. Oczywiście dysponujemy także benefitami pozapłacowymi. Bardzo nas cieszy Pani zainteresowanie dlatego zachęcamy do złożenia aplikacji, a następnie przy pozytywnej weryfikacja CV zaprosimy Panią na rozmowę kwalifikacyjną i udzielimy wszystkich szczegółów.
Czy pracownicy w UTI.pl INTERNET PUZZLES dogadują się między sobą?
tak, z niektórymi nawet spotykamy się po pracy, a nasze dzieci czasem grzebią patykiem w jednej piaskownicy :)
Super! A jak z umowami? Można tutaj starać się o umowę o prace? Ogólnie jaki staż pracy tutaj macie? Są osoby z długim czy raczej większa rotacja jest? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi bo szukam właśnie firmy z dobrą atmosferą
Po pozytywnym przejściu okresu wdrożeniowego (1 miesiąc) każdy decyduje czy chce umowę o pracę czy zlecenie. Ja pracuję 2 lata, są osoby ze stażem nawet 6 lat. W przyszłym tygodniu (pn-śr) są Dni Otwartej Rekrutacji więc jak chcesz czegoś więcej się dowiedzieć to zapraszamy
Hej. Czy mam szanse zarobić 4500 zł netto na początku kariery w uti? Na stanowisku konsultanta telefonicznego. Pozdrawiam
Dzień dobry, Początek pracy, jak w każdej firmie, wiąże się z okresem adaptacji, wdrożenia, szkoleń, jeżeli jest to jeszcze dla kogoś pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku Konsultant ds. Sprzedaży, efektywność sprzedażowa wzrasta stopniowo. Na wynagrodzenie miesięczne składa się kilka czynników: podstawa ze stawką godzinową 22,80 za każdą przepracowną godzinę, benefity oraz premie, której wysokość właśnie uzależniona jest od efektywności. Wynagrodzenie jest również zależne od tego, czy dany pracownik pracuje na umowę o pracę, umowę zlecenie i czy ewentualnie posiada status ucznia/studenta. W naszej firmie istnieje klarowna ścieżka rozwoju, gdzie Konsultant może awansować na Starszego Konsultanta czy też Opiekuna Klienta Biznesowego, a co za tym idzie, wzrasta też wynagrodzenie. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego, będziemy mieli okazję do omówienia szerzej danych kwestii. Pozdrawiamy serdecznie.
Ile trwa szkolenie na stanowisku konsultant ds. sprzedaży? 5 dni? Od 9 do 15 godziny?
Szkolenie teoretyczne na stanowisko Konsultant ds. Sprzedaży trwa 5 dni. Pierwszy dzień od 9.00 do 13.00 Drugi, trzeci, czwarty dzień od 9.00 do 14.00 Natomiast ostatni dzień rozpoczynamy wcześniej od 8.30 i kończymy o 15.15 Pozdrawiamy serdecznie
A czy istnieje możliwość pracy hybrydowej na tym stanowisku? Czy ogólnie firma proponuje taką współpracę na jakimkolwiek stanowisku? Czy gwarantuje wtedy potrzebny sprzęt?
Przewidujemy możliwość pracy hybrydowej, po pozytywnym ukończeniu okresu wdrożeniowego. Więcej informacji udzielimy na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy serdecznie
Jeszcze momencik, jeśli można. A jak długi jest ten okres wdrożeniowy w waszej firmie? I jaka umowa obowiązuje na nim? Bardzo proszę o te dodatkowe informacje.
Okres wdrożenia na stanowisko Konsultant ds. Sprzedaży trwa 20 dni roboczych, na ten czas podpisujemy umowę zlecenie. Po okresie wdrożeniowym pracownik sam decyduje jaką formę umowy wybiera, może kontynuować umowę zlecenie, bądź przejść na umowę o pracę. Pozdrawiamy serdecznie
Mnie zastanawia system wynagradzania. Jest podstawa i prowizja od sprzedaży? Czy plany są duże? Można liczyć na początku na wsparcie ze strony firmy w temacie pozyskiwania klientów?
Pani Karolino, system wynagrodzeń jest następujący: wynagrodzenie podstawowe ze stawką godzinową 22,80zł dodatkowo premia sprzedażowa, która jest uzależniona od realizacji celu sprzedażowego, dodatkowo dochodzą do tego benefity pozapłacowe, dodatki stażowe itp. Cel sprzedażowy jest na takim poziomie, by każdy kto działa aktywnie, jest zmotywowany do pracy mógł go spokojnie zrealizować, tak jak realizują go nasi obecni Konsultanci. Firma od samego początku wdraża kandydata, szkoląc go z wiedzy o naszych produktach, dostarczając wsparcia z zakresu wiedzy sprzedażowej oraz wsparcia przy stanowisku pracy. Pozdrawiamy serdecznie
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie UTI.pl INTERNET PUZZLES?
Rozmowy rekrutacyjne prowadzone są w standardowej konwencji czyli każdy Kandydat ma możliwość opowiedzieć o swoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym, wykształceniu, ewentualnie o zainteresowanich. W międzyczasie rekruter może zadawać pytania, które dadzą więcej informacji przykładowo na temat preferencji stylu pracy, czy kierunku rozwoju. Na rozmowie rekrutacyjnej padają pytania bezpośrednio nawiązujące do przyszłych obowiązków, czyli kontakt z Klientem/sprzedaż. Zawsze stawiamy na jak najlepsze rozpoznanie wspólnych oczekiwań dlatego też chcemy poznać potrzeby i wyobrażenia naszych Kandydatów. Rozumiemy, że rozmowie rekrutacyjnej może towarzyszyć stres, dlatego naszym celem jest by każda rozmowa rekrutacyjna była w pełni komfortowa dla obu stron.
Witam. Chciałbym zapytać na czym dokładnie polega praca biurowa lub praca jako konsultant ds sprzedaży? Czy praca polega na kontakcie z klientem który już ma usługi w danej firmie, czy na pozyskiwaniu nowych klientów? Jeśli rozmowa telefoniczna to czy polega na oferowaniu usług firmy, czy związana jest z rozwiązywaniem problemów? Mam doświadczenie w pracy biurowej, ale prawdę mówiąc nigdy nie była związana z telefoniczną obsługą klienta. Polegała na rozpatrywaniu wniosku na miejscu, rejestrowaniu wniosku itp. oraz odpowiedzi na wniosek drogą pocztową lub mailową. Nie mam wykształcenia informatycznego, czy to problem, bo widzę, że firma świadczy usługi z tego zakresu. Mam jeszcze pytanie dotyczące pracy jako konsultant ds sprzedaży tygodniowo wychodzi że pracuje 35h, ile taka osoba może miesięcznie wyciągnąć bez doświadczenia itd oczywiście jako umowa podstawowa bez premii?
Dzień dobry, pracując na stanowisku Pracownik Biurowy, dana osoba głównie będzie się zajmowała : Przyjmowaniem i realizacją zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów, przy czym zależy nam na wysokim standardzie obsługi każdego Klienta. Przydzieleniem zgłoszenia do odpowiedniego specjalisty, aktualizacją i uzupełnianiem danych do systemu. Jest to stanowisko, gdzie nie odbywa się sprzedaż, a obsługa i pomoc obencym Klientom. Praca jest w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku, stawka wynagrodzenia ustalana jest indywidualnie i jest ona zależna od doświadczenia na podobnym stanowisku oraz umiejętności. Nie wymagamy wykształcenia kierunkowego, świadczymy całościowe szkolenia pod względem naszych produktów oraz obsługii Klienta. Jeżeli chodzi o stnowisko Konsultant ds. Sprzedaży jest to praca polegająca na oferowaniu Klientowi utrzymania domeny internetowej w naszej firmie, dbanie o teminowe płatności i budowanie pozytywnych relacji z Klientami. Na tym stanowisku wymiar pracy jest 7 godzin 5 dni w tygodniu, czyli od 8.15 do 15.15 (pon-pt). Stawka zarówno na umowie o pracę, jak i umowie zlecenie to 20zł brutto za godzinę, dodatkowo w Dziale Sprzedaży pracujemy na premiach sprzedażowych, które są uzależnione od realizacji celów sprzedażowych. Pracownik może również liczyć na dodatki stażowe, pakiet benefitów w postaci Karty MultiSport czy też Voucherów Zakupowych. Tak samo nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży, każdy z nowych pracowników przechodzi szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Zachęcamy do odwiedzenia nszej strony internetowej https://uti.pl/kariera/ Pozdrawiamy serdecznie
Dziękuję za odpowiedź. Czyli osoba pracująca na umowę o pracę w wymiarze 7 godzin dziennie miesięcznie zarobi 2800 zł brutto (podstawa) + ewentualne premie. Mam jeszcze dwa dodatkowe pytania: ile trwa szkolenie wdrożeniowe oraz (może niepoważne z mojej strony) czy strefa pracy jest w formie open space, czy dla lepszego komfortu jakoś podzielona na pokoje? Pozdrawiam
Dzień dobry. Chcę aplikować na stanowisko pracownik biurowy, bo takie ogłoszenie widnieje na Państwa stronie oraz na stronach z ofertami pracy. Problem jest w tym, że w formularzu zgłoszeniowym nie ma do wyboru takiego stanowiska i nie wiem co zaznaczyć, co odpowiadałoby temu stanowisku. Czy później przy ewentualnym kontakcie z Państwa strony będzie można uszczegółowić na jakie stanowisko się aplikuje? Czy może lepiej aplikować bezpośrednio drogą mailową? Jeśli tak to czy cok@uti.pl jest właściwym emailem do wysłania aplikacji?
Dokładnie tak + premie+ dodatki stażowe+ benefity pozapłacowe. Czas wdrożenia trwa 25 dni z czego 4 pierwsze dni poświęcone są na szkolenia typowo teoretyczne z wiedzy produktowej oraz sprzedażowej. Strefa pracy jest w formie open space zarówno na Dziale Sprzedaży jak i na Dziale Centrum Obsługi Klienta. Pozdrawiamy serdecznie
Dzień dobry, w formularzu należy zaznaczyć Pracownik Centrum Obsługi Klienta. Można również bezpośrednio przesłać swoje CV na adres mailowy: rekrutacja@uti.com.pl i w wiadomości uwzględnić na jakie stanowisko jest aplikacja. Pozdrawiamy serdecznie
Witam, czy orientuje się ktoś ile wynoszą zarobki na stanowisku pracownika biurowego i co będzie należało do zadań pracownika na tym stanowisku?
Dzień dobry, stawka dla pracownika biurowego jest zależna od umiejętności i doświadczenia kandydata, także ustalana jest indywidualnie. Oprócz wynagrodzenia podstawowego pracownik może liczyć na dodatki stażowe, premie oraz benefity pozapłacowe takie jak dofinansowanie do Karty Multisport, Vouchery Zakupowe, Karty SIM z nielimitowanymi rozmowami i Internetem. Jeżeli chodzi o obowiązki osoby na tym stanowisku to głównie: realizacja zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych, rozdzielanie zleceń do konkretnych specjalistów, uzupełnianie danych w systemie, fakturowanie oraz współpraca z innymi działami.
W marcu aplikowałem na stanowisko pracownika biurowego, nie przypadkowo wybrałem właśnie to stanowisko. Co innego obsługa klienta a co innego wciskanie produktu którego nie potrzebuje lub już posiada. Po kilku dniach pani dzwoni i zaprasza mnie na rozmowę, ale mówi, że rekrutacja na to stanowisko była zakończona, ale proponuje mi stanowisko konsultanta. Może trzeba było usunąć ogłoszenie? Zgodziłem się mimo to, na rozmowie padały dziwne pytania w stylu "dlaczego wybrał pan naszą firmę" albo "dlaczego chce pan tu pracować" - może dlatego że szukam pracy? Dziwne że nie padły jakieś wrażliwe pytania o życie prywatne. Pytania o moje mocne i słabe strony, może wypadało wcześniej zapoznać się z moim CV, to taki dokument który przysłałem po którym pani się do mnie odezwała. No tak, bo podawanie swoich słabych cech podzas rozmowy o pracę ma sens. Pytania o obowiązki jakie miałem w poprzedniej pracy (co i tak napisałem w CV), wśród tych obowiązków dzwoniłem do ludzi z przedstawieniem oferty. Gotowej oferty o którą klient sam poprosił. Poprosił bo ubezpieczenie pojazdu jest obowiązkowe, a posiadanie strony internetowej nie. Pani na rozmowie zaczęła dziwnie formować te pytania jakby nie dowierzała, że ja faktycznie nie pracowałem w call center. Niby w ogłoszeniu doświadczenie nie jest wymagane, w praktyce odwrotnie. Ta sala relaksu z opisu mnie nie przekonuje, brakło owocowych czwartków i pracy w młodym i dynamicznym zespole.
Powodzenia w szukaniu pracy jeśli Pan/Pani nie akceptuje pytań na rozmowie o prace:). Może niech Pan/Pani w CV zawrze dokładnie pytania jakie rekruter może zadać, aby Pan/Pani był/była zadowolona i przygotowana :) albo co lepsza, że nie życzy sobie Pan/Pani pytań na rozmowie o prace :) Byłam na rozmowie o pracę w UTI w poprzednim tygodniu i pytania, które otrzymałam były normalnymi pytaniami, które pojawiają się na takich rozmowach.
Szanowny Panie CPT, dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo nam przykro, że w ten sposób ocenia Pan proces rekrutacyjny. Pytania, które zostały zadane są standardowymi pytaniami, którymi posługuje się większość firm. Zadaniem rekrutera jest jak najlepsze poznanie predyspozycji kandydata do danego stanowiska. Sama analiza CV, nie wystarczy by zbadać chociażby kompetencje miękkie. Rozumiemy, że pytanie "dlaczego chce Pan pracować w naszej firmie" mogły się wydać nad wyraz trudne, tak się może wydarzyć kiedy Kandydat nawet nie zadał sobie trudu by przeczytać do jakiej firmy aplikuje. Rekruterzy rozpytują o poprzednie stanowiska pracy, by lepiej poznać działania z jakimi się mierzył Kandydat. Większość osób w CV, swoje zadania opisują w sposób hasłowy, jednak jeżeli faktycznie były wykonywane, nie mają problemu z ich rozwinięciem. Panie CPT, w standardzie naszej firmy prowadzenie rozmów odbywa się w sali konferencyjnej, nie zaś w sali relaksu, bo jak sama nazwa wskazuje, sala relaksu służy do odpoczynku dla naszych pracowników. Tak więc rozumiemy, że mógł się Pan poczuć rozczarowany, że nie zaznał Pan odpoczynku. Tym bardziej nam przykro, że w ten sposób wypunktował Pan "wadliwe" aspekty rozmowy, pomijając chociażby fakt swojego blisko 30-minutowego spóźnienia, pomimo którego i tak został Pan zaproszony na rozmowę. Być może większa koncentracja na odpowiedzi, a nie różniocowanie pytań na dziwne- nie dziwne przekułyby się w pozytywną weryfikację Pana kandydatury. Panie CPT, życzymy wielu sukcesów na drodze zawodowej i trzymamy kciuki za wszelkie powodzenia. Pozdrawiamy serdecznie
Wyrazy najgłębszego podziwu dla zachowania profesjonalnego poziomu odpowiedzi dla takiej durnej opinii. Pozdrawiam !
Jakie są warunki zatrudnienia w UTI.pl INTERNET PUZZLES?
Jeżeli chodzi o warunki zatrudnienia są one zależne od stanowiska. Mamy stałe godziny pracy od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku, natomiast osoby pracujące na stanowisku Konsultant ds. Sprzedaży pracują od 8.15 do 15.15. Na czas wdrożenia podpisywana jest umowa zlecenie, po upływie tego okresu pracownik sam decyduje jaką formę umowy wybiera- umowa zlecenie/umowa o pracę. Oprócz wynagrodzenia podstawowego, pracownik może liczyć na premie, dodatki stażowe, dodatki inflacyjne. Benefity w postaci: MultiSport, voucherów zakupowych, pakietów nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkich przekąsek, wyjść integracyjnych. Każdy nowy pracownik przechodzi szkolenia wdrożeniowe z doświadczonymi specjalistami, cały czas może liczyć na wsparcie i pomoc menagerów, HR, czy współpracowników. Pozdrawiamy serdecznie
Jaki jest to rodzaj pracy? Czy jest to call center? Czy można pracować zdalnie bądź hybrydowo? Czy są jakieś stanowiska typowo ''biurowe''? Czym dokładnie zajmuje się ta firma?Jakie są zarobki miesięczne (na umowie o pracę)?
Dzień dobry. Jesteśmy prężnie rozwijająca się firmą, która już od ponad 20 lat pomaga i doradza klientom rozwiązania internetowe niezbędne do osiągania sukcesu, takie jak budowa i modernizacja stron internetowych, domeny, hostingi, pozycjonowanie i wiele innych. Jesteśmy największą firmą hostingową w województwie świętokrzyskim i posiadamy 20 tysięcy zadowolonych klientów z całej Polski. Obecnie poszukujemy osób na stanowiska: Konsultant ds. Sprzedaży, Opiekun Klienta Biznesowego, są to stanowiska w Dziale Sprzedaży, polegające m.in na kontakcie telefonicznym oraz mailowym z Klientem Biznesowym, realizacją celów sprzedażowych, dbaniem o terminowe płatności oraz budowanie pozytywnej i długotrwałej relacji z Klientami. Rekrutujemy również na stanowisko Technika w dziale Centrum Obsługi Klienta, gdzie osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za techniczną realizację naszych usług, głównie hostingowych. Odpowiadając na pytanie: czy jesteśmy call center? Pracujemy w kontakcie telefonicznym z Klientami, jednak sprzedaż polega całkowicie na oferowaniu naszych produktów/usług, nie działamy na zlecenie zewnętrznych firm. Tak samo nie mamy crazy call, czy korporacyjnej atmosfery, którą cechują się duże call center. Stawka zarówno na umowie o pracę, jak i umowie zlecenie to 20zł brutto za godzinę, dodatkowo w Dziale Sprzedaży pracujemy na premiach sprzedażowych, które są uzależnione od realizacji celów sprzedażowych. Pracownik może również liczyć na dodatki stażowe, pakiet benefitów w postaci Karty MultiSport czy też Voucherów Zakupowych. Zapraszamy na naszą stronę internetową UTI.PL, zakładka Kariera, tam znajdzie Pan/Pani jeszcze więcej szczegółów dotyczących pracy w naszej firmie. Pozdrawiamy serdecznie
Czy w UTI.pl INTERNET PUZZLES odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Dzień dobry, w naszej firmie w zależności od potrzeb są organizowane rekrutacje wewnętrzne. Jeżeli powstaje nowe stanowisko pracy, zachęcamy naszych pracowników do składania aplikacji, gdyż w pierwszej kolejności bierzemy pod uwagę ich kandydatury. Każdy z pracowników zostaje zapoznany z zasadami dotyczącymi rekrutacji wewnętrznej. Zawsze doceniamy chęć rozwoju i motywację naszych pracowników. Pokazuje to, że mamy przyjemność pracować z osobami które mają taki sam cel jak firma
Ile płacą za godzinę konsultantowi telefoniczbemu? Czy praca jest codziennie od 8:15 do 15:15 czy ilość przydzielonych godzin jest zależna od wyników?
Dzień dobry, Konsultant ds. Sprzedaży zarabia 20 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę- jest to wynagrodzenie podstawowe, do tego dochodzą premie sprzedażowe oraz benefity pozapłacowe. Praca jest zawsze w stałych godzinach od 8.15 do 15.15, pięć dni w tygodniu, czyli od poniedziałku do piątku. Są to stałe godziny pracy dla każdego Konsultanta, nie opieramy się na systemie przydziału godzin na podstawie realizacji celu. Pozdrawiamy serdecznie
Dzień dobry, dzień dobry, Natknąłem się na ogłoszenie o pracę „Opiekun klienta biznesowego”. Z tego co tu przeczytałem jest dział odpowidzialny za sprzedaż, więc taki opiekun nie zajmuje się wprost sprzedażą. Wymagane jest jednak doświadczenie na sprzedaży. Czy ktoś jest w stanie w skrócie napisać czym zajmuje się w praktyce taki opiekun?
Dzień dobry, Opiekun Klienta Biznesowego to jedna z najważniejszych funkcji w naszej firmie. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za kontakt z naszymi obecnymi klientami, dostosowując odpowiednio zakres usług do indywidualnych potrzeb klienta. Wymagane jest minimum roczne doświadczenie w sprzedaży, gdyż taka osoba oprócz zaproponowania danej usługi, ma też na celu nawiązać z klientem pozytywną relację. Dlatego też aby to osiągnąć, kandydat musi wiedzieć czym jest sprzedaż i umieć się w niej odnaleźć. Opiekun Klienta Biznesowego ma w swojej ofercie wszystkie dostępne usługi, które świadczy nasza firma.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w UTI.pl INTERNET PUZZLES? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Proces rekrutacji jest zależny od danego stanowiska. Może on być jednoetapowy gdzie osoba aplikująca jest zapraszana na rozmowę rekrutacyjną ze specjalistą ds. HR i w przypadku pozytywnej weryfikacji dostaje odpowiedź w ciągu 2-3 dni. Natomiast w przypadku rekrutacji dwuetapowej kandydat uczestniczy najpierw w rozmowie z specjalistą ds. HR, jeżeli po tej rozmowie kandydat otrzyma pozytywną odpowiedź jest zapraszany na kolejny etap, na rozmowę z kierownikiem działu oraz specjalistą technicznym. Proces podjęcia ostatecznej decyzji również trwa od 2 do 3 dni.
Jaki dress code obowiązuje w UTI.pl INTERNET PUZZLES?
Powie ktoś jak wygląda praca w centrum obsługi klienta ? Czy tam też wymagana jest sprzedaż , czy tylko obsługa telefonów przychodzących a sprzedażą i realizacja celów sprzedażowych zajmuje się dział handlowy? Widziałem ogłoszenie i zastanawiam się czy aplikować....
Pracownicy Centrum Obsługi Klienta nie zajmują się sprzedażą i nie mają wyznaczonych celów sprzedażowych do realizacji. Do zadań osoby na I linii Centrum Obsługi Klienta należą przede wszystkim: - przyjmowanie i realizacja zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych, rozdzielanie zleceń do specjalistów, - przygotowanie Klienta do realizacji usług, - fakturowanie dla Działu Sprzedaży. Zapraszamy do aplikowania, więcej szczegółów udzielimy podczas spotkania.