Pytania do firmy TPA Sp. z o.o. Sp. k.
Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w TPA Sp. z o.o. Sp. k.? Umieścili kilka ogłoszeń na Pracuj.pl.
Cześć, Dziękujemy za Twój wpis i pytanie czego możesz się spodziewać podczas rekrutacji w naszej organizacji. Spieszymy z odpowiedzią :) Proces rekrutacyjny rozpoczyna się od przeanalizowania Twojego CV (tutaj zwracamy uwagę na opis doświadczenia, znajomość języków obcych oraz obsługę programów potrzebnych w danym dziale). Następnie nasz dział HR kontaktuje się z Tobą i umawiamy się na wstępna rozmowę telefoniczną ok 15 min. Podczas wywiadu telefonicznego nastawiamy się na swobodną rozmowę, opowiadamy o naszej firmie, poznajmy się oraz przedstawiamy jak będą wyglądały kolejne etapy i w jakim czasie możesz spodziewać się informacji zwrotnej. Po akceptacji Hiring Managerów dzwonimy do wybranych kandydatów z zaproszeniem na spotkanie w formie stacjonarnej lub online. Na rozmowie będzie okazja do poznania swojego przyszłego przełożonego oraz szczegółów dotyczących zadań na danym stanowisku. W zależności od działu możesz spodziewać się również rozwiązania testu merytorycznego i językowego. Po zakończeniu wszystkich rozmów i pozytywnym feedbacku przedstawiamy ofertę pracy oraz przesyłamy list intencyjny. Zachęcamy Cię do udziału wybranej przez Ciebie rekrutacji. Jeśli chcesz z nami porozmawiać skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: hr@tpa-group.pl umówimy się na rozmową telefoniczną. Nasz zespół HR możesz znaleźć również na portalu Linkedin. Już niebawem 26 i 27 października jesteśmy obecni na Targach Pracy Jobicon podczas, których będą dostępni nasi eksperci z obszaru: księgowości, doradztwa podatkowego, audytu i doradztwa personalnego. Zapraszamy!
Można się spodziewać tego, że obietnice, które usłyszysz podczas rozmowy nie znajdą potwierdzenia w rzeczywistości. Jest duża rotacja. Pracownicy nie przedłużają umów po okresie próbnym. Trudno wynegocjować podwyżkę. Słabe miejsce.
Dzień dobry, Dziękujemy za zamieszczenie wpisu, każda opina jest dla nas ważna. Aby dać pełniejszy obraz sytuacji w odpowiedzi na powyższą opinię, opisujemy jak wygląda to z naszej perspektywy. Jeżeli chodzi o sam proces rekrutacji, w ogłoszeniach, które zamieszczamy na Pracuj.pl staramy się na ile możemy, żeby proces opisany w ogłoszeniu miał w jak największym stopniu przełożenie na rzeczywistość. W przypadku etapu rozmowy rekrutacyjnej z przyszłą osobą przełożoną rekomendujemy zwrócić uwagę na zakres obowiązków i wymagania zawarte w ogłoszeniu o pracę, aby dobrze przygotować się do rozmowy pod kątem merytorycznym. Rozmowa rekrutacyjna z osobą przełożoną jest też szansą na wstępną negocjację warunków (również tych odnoszących się do przyszłości). Za każdym razem przy składaniu oferty potwierdzamy z kandydatem słownie i pisemnie, czy warunki są dla niego satysfakcjonujące. Warto jednak wspomnieć, że cały proces odbywa się z poszanowaniem potrzeb i możliwości zarówno potencjalnego pracownika, jak i pracodawcy, co oznacza, że naturalną sytuacją jest, że czasami rozbieżność między potrzebami jest na tyle duża, że nie pozostawia pola do negocjacji. W takiej sytuacji otwarcie to komunikujemy. Naturalną rzeczą jest również to, że potrzeby pracownika i pracodawcy zmieniają się z biegiem czasu. Z tego powodu w trakcie zatrudnienia zachęcamy do podejmowania się konstruktywnej komunikacji potrzeb i negocjacji z osobą przełożoną.
Ogłoszenia są publikowane regularnie, ponieważ jest duża rotacja. Podczas rozmowy rekrutacyjnej zwyczajnie zostaje się okłamanym co do zakresu obowiązków, benefitów i atmosfery.
A co to znaczy duża rotacja? Piszesz, że ustalenia na rozmowie się różnią od rzeczywistości, ale o co właściwie chodzi, czemu nie napiszesz wprost?
potwierdzam, ludzie odchodzą, bo warunki pracy fatalne; niby miejsce wypas, ale niektórzy pracownicy gnieżdżą się na małej przestrzeni i w hałasie, że trudno się skupić lub w open space, gdzie wciąż ktoś nad głową śmiga; pracowników traktuje się jak (usunięte przez administratora) a zarząd jak feudałowie; atmosfera i organizacja (usunięte przez administratora) modelowy przykład najgorszych cech korpo
Dzień dobry, Warto, żebyśmy odnieśli się do Pani/Pana komentarzy – nie tylko tego, ale i innych, które zostały zamieszczone pod różnymi wpisami. Chcemy podkreślić kilka istotnych kwestii, które pokazują naszą spojrzenie na tematy, które zostały poruszone. Po pierwsze, w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby naszego zespołu i preferencje dotyczące elastyczności miejsca pracy, w naszej firmie obowiązuje hybrydowy model pracy. Dzięki temu nasi pracownicy mogą cieszyć się większą swobodą i komfortem pracy. Nasi koledzy i koleżanki korzystają z tego rozwiązania. Mówiąc wprost- w biurze jest dużo wolnej przestrzeni i nikt nie „śmiga nad głową”. To prawda, w dziwach znajdują się czytniki kart i kontrola dostępu. To dla bezpieczeństwa, Po drugie, traktowanie naszych pracowników z szacunkiem i budowanie z nimi relacji partnerskich jest dla nas priorytetem. Wierzymy, że sukces organizacji zależy od zaangażowania i zadowolenia każdego członka zespołu. Regularnie organizujemy spotkania z pracownikami, aby słuchać ich opinii i wspólnie szukać najlepszych rozwiązań. Prowadzimy Badanie Satysfakcji i Zaangażowania, a drogowskazy wyznaczone przez pracowników wyznaczają nasz kierunek działania. Nasz zarząd jest zawsze otwarty na feedback i komunikację. Każdy ma wyznaczonego przełożonego, także dział HR jest otwarty na rozmowy. Rozumiemy, że każda opinia jest subiektywnym odczuciem i szanujemy prawo do wyrażania własnych przekonań. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nasze działania i zaangażowanie w tworzenie pozytywnego środowiska pracy mówią same za siebie.
Witam, czy praca w TPA jest stresująca, podchodzi pod korporację? Czy panuje miła atmosferq. Idzie się dogadać np gdy trzeba wcześniej wyjść z pracy/w ciągu dnia?
Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Dobra atmosfera jest naszym dużym atutem, który wskazują obecni oraz byli pracownicy (wg wskaźników zebranych podczas exit interview). Rozpoczynamy elastycznie pracę między godziną 8:00 a 9:00 ( w szczególnych przypadkach można ubiegać się o zmianę tych godzin). W sytuacjach związanych z potrzebą wcześniejszego wyjścia z pracy lub w ciągu dnia mamy możliwość tzw. "wyjścia prywatnego" , który jest ewidencjonowany w naszym systemie kadrowym. Po wcześniejszych ustaleniach z przełożonym można skorzystać z takiej opcji nieobecności w pracy. Pozdrawiamy TPA
niby niezbyt wielki zespół, ale najgorsze cechy korpo; atmosfera kwaśna, pomieszczenia ciasne, wrażenie więzienia, przez mnogość drzwi odblokowywanych identyfikatorami; nie pomogą owoce i benefity, ryba psuje się od głowy
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu TPA Sp. z o.o. Sp. k.?
Czy w TPA Sp. z o.o. Sp. k. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Project Manager?
Dzień dobry, Na stronie Pracuj.pl jest zamieszczona oferta na stanowisko Starsza Księgowa. Czy można pracować na tym stanowisku 100% zdalnie? Czy jest elastyczny czas pracy? Jeżeli tak to w jakich godzinach rozpoczyna się prace? Na jaki okres proponuje firma umowę? Na jakim systemie księgowym pracujecie?
Dzień dobry, Dziękujemy za wpis oraz powyższe pytania- spieszymy z odpowiedzią. Jesteśmy otwarci na rozmowy o pracy w pełni zdalnej. Dla osób mieszkających bliżej naszych biur w Poznaniu, Katowicach lub Warszawie możemy zaproponować elastyczną hybrydę ( praca 2 dni tygodniowo z biura, 3 z domu). Chętnie o tym więcej opowiemy szczegółowo w ogłoszeniu podajemy numer telefonu – zapraszamy do kontaktu. Tak, godziny są elastyczne – zaczynamy pomiędzy 8 a 9. Należy pamiętać, że pracujemy z klientami i czasami trzeba uwzględnić w planowaniu obowiązki służbowe. Pierwszą umowę proponujemy na okres próbny 3 miesięcy a kolejne umowy zależą od dalszej współpracy oraz preferencji. Większość kolejnych umów zawieramy na czas nieokreślony. Pracujemy na systemie księgowym Enova 365 - znajomość tego programu jest wartością dodaną. Dla osób nie mających styczności z tym programem przeprowadzamy szkolenie w pierwszych dniach pracy oraz dysponujemy wewnętrznymi materiałami instruktażowymi. Zapraszamy do kontaktu aby szerzej porozmawiać i udzielić wyczerpujących odpowiedzi. Pozdrawiamy! Zespół TPA/ Baker Tilly TPA hr@tpa-group.pl
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w TPA Sp. z o.o. Sp. k.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Pracuj.pl pojawiło się 12 grudnia kilka ogłoszeń.
Cześć, Dziękujemy za Twój wpis i pytanie o porady związane z rozmową rekrutacyjną w naszej firmie. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbywa się w formie telefonicznej- nasz dział HR ustala uprzednio preferowany termin takiej rozmowy, która trwa ok.15 -20min. Podczas wywiadu telefonicznego nastawiamy się na swobodną rozmowę, opowiadamy o naszej firmie, poznajemy się oraz przedstawiamy jak będą wyglądały kolejne etapy i w jakim czasie możesz spodziewać się informacji zwrotnej. Po akceptacji Hiring Managerów dzwonimy do wybranych kandydatów z zaproszeniem na spotkanie w formie stacjonarnej lub online. Na rozmowie będzie okazja do poznania swojego przyszłego przełożonego oraz szczegółów dotyczących zadań na danym stanowisku. W zależności od działu możesz spodziewać się również rozwiązania testu merytorycznego i językowego. Co możemy poradzić to podczas rozmowy wykazywać pozytywne nastawienie oraz przygotować listę najistotniejszych dla Ciebie pytań - postaramy się odpowiedzieć na wszystkie :) Polecamy zajrzeć na nasz profil firmowy na Linkedin oraz Facebook. Jeśli chcielibyście poszerzyć z nami temat związany z rekrutacją w TPA zachęcamy do kontaktu: hr@tpa-group.pl Pozdrawiamy!
Jaki jest wkład kierownictwa TPA Sp. z o.o. Sp. k. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Cześć! Kierownictwo w TPA angażuję się i całe zespoły w najróżniejsze akcje charytatywne, sportowe i integracyjne. Kilka przykładów: pomaganie w domu dziecka, wewnętrzne licytacje charytatywne. wspólne gotowanie, warsztaty z rękodzieła (ceramiczne), treningi sportowe m.in z Robertem Korzeniowskim, siatkówka na sali i plażowa włącznie z udziałem w turnieju charytatywnym (w skład drużyny wchodzą nie tylko pracownicy ale również Partnerzy Zarządzający). Oczywiście atmosferę robią wspólne imprezy/wyjścia integracyjne (wyjścia działowe, imprezy ogólnofirmowe).
No tak fajnie jak tak wszyscy się angażują. Ale ogólnie jest to dobrowolne? Bo w sumie nie każdy chce się angażować w takie rzeczy.
Oczywiście nie wszyscy - udział jest dobrowolny. Każdy może wybrać coś, w co się chce autentycznie zaangażować.
Cześć jakie są obecnie warunki w firmie? Atmosfera okej? Możliwości rozwoju?
Nie polecam, atmosfera i poziom jest słaby dlatego ludzie odchodzą. Szukają wielu kandydatów do pracy od zaraz.
Cześć, obecnie, po czasach pracy zdalnej wracamy do pracy ale w trybie hybrydowym - dość elastycznym pogodzeniu pracy z domu i biura. Jeśli chodzi o możliwości rozwoju to zależą od działu i poziomu doświadczenia. Natomiast jest on dla nas bardzo ważny, a żeby to nie były puste słowa to może tylko podpowiem, że wśród dzisiejszych naszych Partnerów są osoby, które zaczynały karierę na juniorskich stanowiskach w TPA. To prawda, szukamy pracowników, mamy opcję szybkiego rozpoczęcia nowej pracy.
Każda opina jest dla nas ważna tym bardziej byłych pracowników. Z każdym pracownikiem w ostatnim dniu pracy przeprowadzamy exit interview aby poznać jego szczegółową opinie o pracy w naszej organizacji. Przykro nam, jeśli Pana/Pan doświadczenia nie są pozytywne. Atmosferę tworzą ludzie, a my jako firma wspieramy inicjatywy pracowników, zwłaszcza w obszarze integracji i rozwoju.
Szkolenia przeprowadza zewnętrzny doradca albo konsultanci. Warunki są takie, że pracownicy zwalniają się z tpa. Zostaje kadra zarządająca i kilku nowych pracowników najniższego szczebla, którzy na pewno szybko nie odejdą (ale to wynika z braku alternatyw). Warto zapytać podczas rozmowy rekrutacyjnej dlatego tyle osób zwalnia się z tpa? Żadnych kroków w kierunku integracji w tpa nie było, polecam poczytać poprzednie wpisy, które dobrze oddają klimat tego miejsca.
Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku młodszej księgowej lub księgowej? Jak wygląda ścieżka rozwoju w Tpa ? Jest możliwość awansu?