E-MARKETING
Linki sponsorowane – Adwords
AdWords oferowane przez Google to system reklamowy oparty o wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i na stronach internetowych współpracujących w ramach programu AdSense. To bardzo skuteczny sposób reklamy, często wykorzystywany w Internecie.
E-mail marketing
Dziś trudno wyobrażać sobie marketing internetowy, który nie wykorzystywałby potęgi e-maili i komunikacji za pomocą skrzynek poczty elektronicznej. Właściwie wykorzystanie tego kanału powoduje wzrost najważniejszych wskaźników efektywności firmy.
Identyfikacja firm
Ważnym aspektem funkcjonowania firmowej witryny w Internecie jest skuteczne nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i docieranie bezpośrednio do potencjalnych kontrahentów.
Strony internetowe
Internet to doskonałe źródło pozyskiwania nowych klientów, a także idealne miejsce na promocję firmy.
Monitoring wizerunku marki
Coraz częściej potencjalni klienci, zanim staną się prawdziwymi klientami Twojej firmy, przeglądają Internet nie tylko w poszukiwaniu informacji o Twojej działalności, ale również chętnie czytają opinie. Nierzadko to, co znajdą na temat firmy może zaważyć na ich decyzji zakupowej. Warto, zatem, kontrolować co i kiedy pojawia się w sieci odnośnie Twojej marki.
Social media
Obecność firm na portalach społecznościowych to standard, a nawet konieczność w naszych czasach. To doskonałe miejsce, żeby pozyskać nowych klientów, wzmocnić prestiż marki i poprawić wizerunek firmy. Aktywna społeczność skupiona wokół Twojego produktu to wartość nie do przecenienia.
Marketing szeptany
W czasach, gdy tradycyjna reklama jest przyjmowana nieufnie przez konsumentów, większe znaczenie nabierają opinie osób, które już korzystały z danej marki lub się z nią zetknęły. Tutaj pojawia się pole do działania dla marketingu szeptanego.